rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • A 2010-es VW Polo GTI-t nyüstöltük!

  • A legerõsebb Polo ugyanazt az 1,4 literes turbós-kompresszoros motort kapta 180 lóerõvel, mint a Seat Ibiza Cupra is. Ez 6,9 másodperces százas sprinthez elegendõ, a végsebesség 229 km/óra.

    Sportos járgány!

    A Volkswagen-csoport XDS nevû elektronikus differenciálzárja alapáron jár majd sportos kisautóhoz, viszont a hétfokozatú DSG automataváltó feláras lesz.

    A Polo GTI futómûvét a sportos karakterhez hangolják: a széria változaténál 15 milliméterrel lejjebb ültették, valamint keményebb lengéscsillapítókat és rugókat kapott az autó.

    A Polo GTI láthatóan a nagyobb testvér Golf GTI kicsinyített változata.Kívülrõl a méhsejt szerkezetû hûtõrács és a jellegzetes ötlukú könnyûfém felnik tûnnek fel, az utastérben a kockás kárpitozású sportülések és a lapított aljú kormánykerék ismerõsek.




  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Audi R8 2010 - 430 loerõs motorral

    A vászontetõs sportkocsiba kupé testvéréhez hasonlóan 4,2 literes motor kerül, ám azzal ellentétben nem 420, hanem 430 lóerõs. A V8-as maximális nyomatéka 430 Nm. A legújabb R8-ashoz alaphelyzetben hatfokozatú manuális sebességváltó jár, de az úgynevezett R tronic, szekvenciális sebességváltó is elérhetõ, az állandó összkerékhajtás széria. Hangolása igazán sportos, hiszen alaphelyzetben a nyomaték 85 százaléka jut a hátsó kerekeknek. lló helyzetbõl 4,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára a kétüléses gép, végsebessége pedig 299 km/óra.

  • Subaru Impreza XV

    Új Impreza-változatot mutatott be a Subaru, a japán gyár a Volkswagen Cross-sorozatához hasonló, divatos terepmodellt készített a kompaktból. Ellentétben a német gyár termékeivel, az Impreza XV legalább összkerékhajtást kínál, egyébként a szokásos extrákkal büszkélkedhet.

    Kiszélesített kerékjárati ívek, tetõsínek, védõbetétes elsõ és hátsó lökhárító, módosított hûtõrács, fekete mûanyagelemek és 150 milliméterrel emelt hasmagasság jellemzik az Impreza XV-t

  • A BMW új, limitált szériás M3 Edition modellt muatatott be!

    A BMW új, limitált szériás M3 Edition modellrõl rántotta le a leplet, amely júliustól fél éven át lesz elérhetõ.

    A különleges modellek teljesítménye nem nõtt, ám a külsõ változások mellett 10 milliméterrel csökkent az autó hasmagassága is.

    Az autógyártók az eladások visszaesése miatt egyre több különleges limitált szériás modelleket mutatnak be, elsõsorban a kevésbé sikeres és kifutó típusokból. Ezért is érdekes, hogy a BMW a két éve piacon lévõ, sikeres M3-ból készítettek limitált példányokat.

  • Brabus SL 65 AMG Black Series

    130 lóerõvel fejelte meg a legerõsebb utcai Mercedes teljesítményét a Brabus. Az átalakított SL 65 AMG Black Series könnyedén gyorsabb lehetne, mint korábban, de nem. Így aztán értelme sincs.

    Az autó a Mercedes legerõsebb utcai sportmodellje, a 670 lóerõs SL 65 AMG Black Series átalakításával született. Az úgynevezett T65 RS motortuning során új csúcsminõségû turbókkal és kipufogórendszerrel látják el 6,0 literes motort. Négy új intercooler segít hûteni a motorba érkezõ levegõt, ezek miatt került a motorháztetõre az érdekes karbon borítás.

  • Új információk a Mercedes E-osztályról

    A tavaly napvilágra került képek után egy remek marketinghúzással újabb képeket és az új E-osztály katalógusát is nyilvánosságra hozta a Mercedes.

    Amint azt várni lehetett, az újdonságnak a technikai részleteiben sem kell majd szégyenkeznie.

    Miután az eredeti tervekkel ellentétben már tavaly decemberben nyilvánosságra kerültek a vadonatúj E-osztály hivatalos képei.

  • Mercedes SLS GT3

    Egy pillanatig sem volt kérdéses, hogy a legendás 300 SL modern megfelelõje elõtt is komoly versenykarrier áll, és már jön is az elsõ pályára szánt változat, az FIA GT3 kategória szabályainak megfelelõen.

    A képeken jól látható a módosítások egy része: a sportkocsi hatalmas hátsó szárnyat, egészen mélyre húzott elsõ lökhárítót, nagyobb hátsó diffúzort és rengeteg kisebb-nagyobb be- és kiömlõnyílást kapott, hogy meglegyen az alkatrészek nagyobb átlagos terhelésének megfelelõ hûtés.

  • A Cadillac bemutatta a luxushibridjét a Escalade Platinum Hybrid-et!

    A Cadillac hivatalosan is bemutatta legnagyobb hibrid modelljének speciálisan felszerelt változatát.

    Az Escalade Platinum Hybrid a gyártó szerint városban beéri 14,1 liter benzinnel, míg az utastérben luxuskörülmények között utazhatnak a szerencsések.

    Bár az amerikai autógyártók igen erõteljes lemaradásban vannak a japánokkal szemben hibrid technológiák terén, legalább már észbe kaptak, és gõzerõvel fejlesztik ilyen modelljeiket.

  • MTM Audi TT RS - 340 lóerõs lett a tuning

    Az MTM tuningcég nekilátott az Audi TT RS tuningolásának. Az elsõ lépcsõvel 312 km/h-s végsebességet értek el.

    Ezúttal nem kapott egy második motort a csomagtartóba a gyõri sportkocsi, csak hozzányúltak az öthengereshez.

    A külsejéhez nem nyúltak.

    A 340 lóerõs teljesítménye miatt az ember úgy gondolhatná, elég gyors az Audi TT RS - 4,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-s sebességre.

  • A Holdra szállás évfordulójára limitált szériás Captivával rukkolt elõ a Chevrolet

    Negyven éve, hogy az elsõ ember a Holdra lépett, ennek emlékére különleges szériát dob piacra a Chevrolet európai részlege.

    A limitált szériás Captivák egyedi fényezést és hatalmas, fehérre fényezett alufelniket kapnak.

    Immáron negyven éve, hogy az Apollo-11 1969. július 20-án a Holdra szállt, és Neil Armstrong elsõként az égitestre léphetett. Ezt az évfordulót ünnepli meg a Chevrolet egy 40 darabos speciális szériával.

  • Toyota Prius Plus Performance Package - kanyarstabilizátorral

    Limitált példányszámban dobja piacra a Toyota, a Prius Plus Performance Package névre keresztelt modelljét.

    A hibriden történt átalakítások a Toyota Racing Development nevéhez fûzõdnek.

    Mégis sportosabb lett az autó.

    Ennek ellenére a motor és az erõátviteli rendszer környékén hiába is keresünk változásokat. A módosítások mindössze az optikára és a futómû tuningjára korlátozódtak.

  • Sportváltozat is lesz az Alfa Romeo MiToból

    Az Alfa Romeo MiToból is lesz sportváltozat. A csúcsmodellt egy 1,8 literes turbómotor fogja hajtani.

    Ha elkészül, a legerõsebb kisautó lesz a piacon az Alfa Romeo MiTo GTA, ugyanis az 1,8 literes, változó szelepvezérlésû, közvetlen befecskendezéses motorból 230 lóerõt hoztak ki az olasz mérnökök.

  • Leleplezték az új Volvo S60-at

    Már 2009-ben közzétett két kedvcsináló fotót az új S60-ról a Volvo, melyek alapján megállapíthattuk, hogy a friss generáció sportosabb lett elõdjénél. Hátuljára akkor még nem pillanthattunk rá, mostantól viszont nem titok, hogy kerekded formák és bumeráng formájú lámpaburák uralják a farrészt. Egyszerûen remek!

    Van már kép az utastérrõl is, sok meglepetést nem tartogat az S60, a vevõk a szokásos volvós letisztultságot kapják.

  • Jön az új Berlingo

    Az új Berlingo személyautós változata valódi multifunkcionális családi autó, de hangsúlyosabb a formaterve, amely egyszerre dinamikusabb és figyelemfelkeltõbb. Ráadásul kényelme – különös tekintettel akusztikai komfortjára – az ötajtós családi modellekhez teszi hasonlatossá, az egyterûekbõl ismert praktikus megoldásokat is kínál (csomagtérajtó nyitható ablakkal, három önálló, külön-külön állítható hátsó ülés, újratervezett Modutop) és jó menettulajdonságokkal bír.

  • Agresszív köntösben az új Mazda3!

    A Mazda végre hivatalos fotókat közölt a márciusban bemutatandó legvadabb 3-asról, az MPS-rõl. Az autó az elõzetes várakozásoknak megfelelõen agresszív köntöst kapott, fõleg a töltõlevegõ-hûtõ motorháztetõn trónoló nyílása sugallja a nem mindennapi teljesítményt.

    A japán gyártó már a tavalyi Los Angelesi Autószalonon bemutatott 3-as szedán körül hatalmas felhajtást csapott, hiszen apránként csepegtette az információkat, skicceket, álcázott és sejtelmes fotókat közölt, majd a Bolognai Autószalonon végre bemutatkozott a csapotthátú változat.

  • Binz E osztály szuperkombi - 5,76 méterhosszú a járgány

    Elõször azt hittük, halottaskocsi, de azt fölösleges lenne álcázva tesztelni. Behegesztenék a toldást, elglettelnék, és már mehetne is a temetkezési vállalkozóhoz, ralizni úgyse fog vele. De nem, ez egy úgynevezett szuperkombi, a zöldségesek álma. Errõl az autóról elmondhatjuk, hogy van csomagtartója.

    A stuttgarti Binz karosszériagyártónak évtizedes tapasztalata van a Mercedesek átépítésében. Mentõautókat, pullman limuzinokat, hullaszállítókat farigcsálnak, elsõsorban E osztályokból.