A legtöbb módosítást az autók orrán láthatjuk. Újak a ködlámpák, nagyobb légnyílásokkal tagolt a lökhárító, egyedi kialakítású az alsó spoiler toldat és megváltozott a hûtõrács is.
Az utastérben nem sok minden változott, csupán a mûszerfal, az ajtóbelsõk, és egyes dekorelemek színét változtatták meg. Emellett immár szériafelszerelés a Bluetooth kihangosító és az USB csatlakozó.
Az STI futómûvét ellenben alaposan átdolgozták. 5 mm-rel csökkentették a hasmagasságot, új alumínium alsó lengõkarokat terveztek az elsõ futómûhöz, s még stabilabbá tették a hátsó felfüggesztést, hogy az autó még engedelmesebben kövesse a kormány parancsait. Áthangolták a csillapítást, s a rugókat illetve a stabilizátorokat is megpiszkálták. A WRX esetében az elsõ nyomtáv 35, a hátsó pedig 40 mm-rel nõtt, s az abroncsok is 10 mm-rel szélesebbek lettek.
Az Impreza WRX STI 2,5 literes boxer turbómotorja továbbra is 305 lóerõt és 392 Nm nyomatékot termel, míg a WRX-é 265 lóerõre és 330 Nm nyomatékra képes.