Teljes értékû hétüléses kocsi, a lábtér a második és a harmadik sorban egyaránt elfogadható, 950, illetve 753 mm. Ráadásul a padló hátrafelé emelkedik, ezért mindenki jól kilát az autóból, még a gyerekek is.
Belül, akárcsak a Spark és a Cruze, az Orlando is a Chevrolet kettõs vezetõhely designját alkalmazza, a középkonzolból kétfelé kinövõ szemcsézett szürke mûszerfallal. A felszerelés megfelel a családok igényeinek, meg azokénak, akik sokféle szórakoztató-tájékoztató és navigációs opciót kívánnak. Rakodóhelyek vannak végig a tetõ középvonalában, amelyhez a hátul ülõk is jól hozzáférnek. Személyes zenehordozót és MP3 lejátszót a középkonzol mélyedésébe lehet tenni, ahol USB és AUX csatlakozó is van. További tárolókat találni a padlókonzolon, a középsõ üléssori kartámlában és a hátsó lábtér padlója alatt.
Családbarát felépítése mellett - nagy tengelytáv, magas felépítés, emelkedõ padló, könnyû beszállás - az autó különösen dinamikusan megy, persze nem a Camaróhoz képest, erõteljes motorházteteje alatt a Chevrolet legújabb generációs 2 literes turbódízelje rejtõzik. A common-rail erõforrás csúcsteljesítménye 150 lóerõ, legnagyobb nyomatéka pedig 320 Nm. Nemcsak keveset fogyaszt, hanem a kiszélesített nyomtávjának hála, kezesen is viselkedik, csak remélni lehet, hogy hozza a Mustang-evõ formáját.