A wolfsburgiak 2009 nyár végén frissítették fel a T5-ös Transporter/Multivan párost, így az ABT-on volt a sor, hogy átszabja az autóhoz kínált kiegészítõit.
Új a lökhárító is, amelyen kevesebb, de ízlésesebb légbeömlõt látunk, miközben a ködfényszórók króm keretet kaptak. Az új lökhárító 550 eurót kóstál. Módosultak az oldalsó szoknyák is, ezek ára tengelytávtól függõen 630-tól 699 euróig terjed. A far leglátványosabb eleme a négy kipufogó, a 76 mm átmérõjû króm csõrendszer 820 euróba kerül. Nem hiányozhat természetesen a hátsó szárny és a diffúzor sem, elõbbiért 310, utóbbiért 599 eurót kell az ABT-nál hagyni.
A Transporterhez és a Multivanhoz új felnik is rendelhetõk, a 19 collos könnyûfém darabokra akár 255/40-es gumikat is húzhatunk, bár ez a magyar utakra nem javasolt. A legolcsóbb felnik 3690 euróba kerülnek, de ennél jóval drágábbakat is találunk a katalógusban. A tuningcég mérnökei a 2,0 literes TDI-t is átdolgozzák, a szériaállapotban 180 lóerõs és 400 Nm-es nyomatékú erõforrás az elõzõ ABT-ban 195 lóerõt és 450 Nm-t tudott, így valószínûsíthetjük, hogy a teljesítmény ezúttal átlépi majd a 200 lóerõs határt.
Összességében szép summát kell az ABT-féle Transporterért a kereskedésben hagynunk, de a büszke tulajdonos biztos lehet benne, hogy nem sok kisteherautó nyomja majd le a pályán, talán még a Ford Transit Sport Van sem.