Ha nincs is jegyrendszer az új SLS AMG Mercedesre, ha valaki besétál egy 60 millió forinttal töltött aktatáskával valamelyik szalonba, azt mondják neki, felírják és jöjjön vissza jövõre. Az elsõ és a hátsó tengely közötti 47:53 arányú súlyeloszlás és az alacsony súlypont hangsúlyozza a sportkocsi-koncepciót. Nulláról százra 3,8 a gyorsulási idõ, a csúcssebesség elektronikusan korlátozott 317 km/óra, ehhez képest korrekt a 13,2 literes (kombinált) fogyasztás is. A vázszerkezet 46 százaléka áll alumínium profilokból, 31 alumínium lemezbõl, 20 alumínium öntvénybõl és 3 százalék acélból.
A nyers karosszéria súlya mindössze 241 kilogramm. Az 1620 kilogrammos saját tömeg az 571 LE csúcsteljesítményre vetítve csak 2,84 kilót terhel egy lóerõre.
A 7200-as fordulatszámnál percenként 22 köbméter levegõt elnyelõ motor átlagos fogyasztása korrekt, az SLS AMG 13,2 literje kategóriájában dicséretes. Ebben benne van a hengerfuratok LDS-bevonata, a jellegdiagram szerinti kenés, és az intelligens generátorvezérlés is: motorfékezéskor az akkumulátort tölti az AMG, gyorsításkor viszont üresen pörög a generátor, így tehermentesíti a motort.
Említettük a szárazkartert, ennek köszönhetõen nem „löttyen" az olaj, s nem marad ki a kenés, legyen bármilyen extrém helyzetben az autó – például egy alagút belsõ falán vagy éppen a tetején, nagy sebességgel, spirálvonalban közlekedve.