Hogy sikerült létrejönni?
A magyarázat egyszerû: mivel pénz volt bõven, a legnevesebb autóipari beszállítókkal és fejlesztõcégekkel végeztették el a munkát. Az autók a Renault Espace platformján alapulnak, de a hasonlóság nem szembetûnõ.
Egyelõre a Luxgen 7 MPV nevû hétszemélyes egyterû, és a Luxgen 7 SUV, egy azonos alapokra épített szabadidõ-autó alkotja a kínálatot, egyféle motorral, egyféle váltóval, és kizárólag fronthajtással.
Ez nem sok, de a színvonal sokkal magasabbnak tûnik, mint a legtöbb kínai autógyártó esetében: olyan terméket állítottak össze, amely Észak-Amerikában biztosan megállná a helyét, de talán még Európában és Japánban is piacképes volna.
Természetesen felhasználták a helyben megtalálható csúcstechnikát is: a világ legnagyobb kéziszámítógép-gyártójával, a HTC-vel közösen készítették el a Think+ szórakoztató és információs rendszert, amely állítólag minden szempontból állja a versenyt a konkurencia megoldásaival.