rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • Bugatti Veyron 16,4 Super Sport

  • Bugatti cég bemutatta az új Veyron 16,4 Super Sport-ot, a legújabb a Veyron családtagot a sportautó kategóriában.

    A Bugatti Veyron Super Sport 16,4 teljes felszereltséggel, 1200 lóerõs ( 882kW ), a motorháztetõ alatt rejtõzõ motor pedig, 1106 font per láb nyomaték leadására képes.

    Az autó kapott egy módosított aerodinamikai csomagot, amely lehetõvé teszi , hogy fenntartsák a tökéletes egyensúlyt minden helyzetben.

    Továbbá rendelkezik az új járgány négy kibõvített turbófeltöltõvel és egy nagyobb intercoolerrel, hogy növeljék a 16 hengeres motor teljesítményét.

    Ezeknek a fejlesztéseknek köszönhetõen az autót 0-100 km / h sebességre mindössze 2,2 másodperc alatt képes gyorsuni, míg a legnagyobb elérhetõ sebesség majd 425 km / h.

    Sajnos az új Bugatti Veyron 16,4 Super Sport gyártását nem viszik tulzásba mindössze 30-at gyártottak le az elsõ körben, és ezek közül is az elsõ 5 darab egy speciális színbe naracs feketében gurult le a gyártósorról, de ne aggodjatok ezek rögtön elkeltek.

    Sajnos az ára nem hazánk pénztárcájához lett szabva mindössze 1.950.000 €. Szóval most kezdjétek a zsebpénzetek félrerakni, ha szeretnétek friss jogsis Bugatti Veyron 16,4 Super Sport tulajdonosok lenni.








  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • 6,1 literes motorral jön a Dodge Challenger

    A kiszivárgott hírek szerint elõször az SRT-8 változat debütál a Dodge feltámasztott izomautójából, a Challengerbõl. Egy-két amerikai fórum jóvoltából kiszivárgott, hogy a Dodge az SRT-8 változatokkal tervezi indítani a Challenger forgalmazását. A legsportosabb változatban a 6,1 literes, V8-as HEMI motor dolgozik majd, de némileg érthetetlenül elõször ötsebességes (!) automata váltóval szerelt kivitelek érkeznek a piacra. Késõbb lehet számítani a telitalálatnak tûnõ, hatsebességes kézi váltóval készülõ változatokra, valamint a "normál" modellekre: ezekbe 3,5 literes V6-os vagy 5,7 literes, V8-as HEMI motorokat szerelnek.

  • Saab 9-3 2011 - frissitett széria

    A Saab 2011 februárában bemutatta a megújult 9-3-as sorozatot. A felfrissített külsõvel, valamint módosított belsõvel készülõ modellekbe erõsebb, takarékosabb motorok kerülnek.

    Látszólag csak a lökhárítót rajzolták át a modellfrissítés során a svéd gyárban, de a hûtõmaszk és a fényszórók is mások. Utóbbi átvette az új 9-5-ösnél alkalmazott "jégtömb" megoldást, azaz, hogy nappal kék/zöld árnyalatú a lámpa. A hûtõmaszkon pedig kicsit hangsúlyosabb a Saab felirat. Hátul szintén az emblémával babráltak kicsit, illetve a lépcsõs hátú változatok légterelõvel is gazdagodnak.

  • 740 lóerõs Cayenne - ez már nem csak spekuláció

    Pick-upot már készítettek belõle, de csak virtuálisan. A három ajtós tuningolt Cayenne viszont nem csak spekuláció.

    Az angol Merdad vállalat nem viccel - teljesen átfaragta a Cayenne-t, hogy ne látsszon sufnituningnak a három ajtós változat. A körvonalak valóban harmonikusnak mondhatók, kicsit a bogárhátú Volkswagen másfélszeresre felpumpált, kigyúrt unokájának látszik a monstrum távolról, de az agresszív megjelenést sugárzó optikai csomag kicsit túlzásnak tûnik.

  • Renault Laguna Coupé - 2 literes 2011-es dízel motorral

    Renault Laguna Coupé - 2 literes 2011-es dízel motorralÚjdonságot a LED-es technikával kiegészített lámpacsoport, a kötelező menetfények, illetve az új 17 colos könnyűfém felnik jelentik, valamint a majdani vásárlók bővült színpalettából varázsolhatják egyedibbé autójukat. Az utastérben ennél is minimálisabb az eltérés az elődhöz képest, de mindenképp üdvözítő az műszerfalon alkalmazott újfajta varrás; ezen kívül finomítottak a hangrendszeren is, illetve tetszetősebb szövetkárpitozás is elérhető a Laguna Coupéhoz.

  • A Seat Leon és Altea modellfrissítésen esett át!

    A Genfi Autószalonon mutatkozik be a modellfrissített Seat Leon és Altea. Az autók formáin alig változtattak a tervezõk, ám belül hamar feltûnnek a változások mindkét modell esetében. A motorháztetõ alatt a közös nyomócsöves dízelmotorok megjelenése jelenti az újdonságot.

    Közel négy éve mutatták be a Seat Leon második generációját, így a kompakt modell megérett a modellfrissítésre. A Leonnal együtt azonban alapos frissítésen megy keresztül az Altea is, amelynek XL és Freetrack változata is megújul.

  • BMW X3 2010 - tágasabb és gyorsabb lett

    Hét évvel eredeti bemutatása után a BMW leleplezte a X3 második generációját, az X5,X6 és X1 mellett a negyedik szabadidõ-autót. Ahogy azt a BMW korábban már elárulta az új modell nem tér el drasztikusan elõdjétõl, hiszen azt szerették volna, ha a vevõk azonnal azonosítani tudják, hogy ez egy X3. Persze ettõl még részleteiben teljesen más jegyeket mutat az autó.

    A konvex és konkáv felületeket áramló vonalak alakítják ki a karosszérián. Bár a sziluettje hasonlít az X1-hez, de összekeverni csak kevesen fogják. A lámpák, a hûtõmaszk sokkal visszafogottabb az X3-ason.

  • A Forma 1-es Renault az új szponzorok miatt is megváltozott!

    Nem sokkal a Williams után, a Renault is lerántotta a leplet idei autójáról, az R29-rõl, amely külsejét tekintve nem csak az új szabályok, hanem az új szponzorok miatt is megváltozott.

    A különleges orrkúppal ellátott modell még ma pályára gördül Portimaóban.

    Az idei év elsõ kollektív tesztprogramjának nyitónapján hullt le a lepel a Renault idei versenygépérõl, amely külsõleg igencsak megváltozott. Nem csak a forma lett más, hanem a színvilág.

  • Megkezdték a Volga Siber gyártását

    A GAZ-csoport hétfõn bejelentette, hogy Nyizsnij Novgorodban megkezdték a Volga Siber, azaz a Chrylser Sebring orosz viszonyokra és igényekre átalakított testvérmodelljének a gyártását.

    A göröngyös utakhoz és kemény telekhez igazított Siber a Sebringnél nagyobb szabad magassággal és keményebb futómûvel kerül piacra, az autót már Putyin exelnök is kipróbálta, és az Interfax jelentése szerint a következõképp összegzett: "A futómû kicsit kemény, de jól gyorsul az autó."

  • Audi A5

    Talán a legszebb elérhetõ árú Audi az A5 Sportback, a kétliteres dízel kilenc másodperc alatti gyorsulásával dinamikus, 5 liter alatti országúti fogyasztásával pedig – ha kell – takarékos. Ötajtós, mégis a klasszikus kupé arányait mutatja, s ha elrejtik a hátsó ajtók kilincseit, mint tette azt elsõként a 156-os Alfa, nagyon dögös autó kerekedik belõle. Így is nehéz benne hibát találni, az Audi meg nem akar másolni, ami talán érthetõ is. Viszont jó arányban használja az éleket és az íveket, az A5 Sportback úgy „áll" be a az A4-es és az A6-os közé, hogy mégis kilóg egy kicsit a sorból egyéniségével.

  • A figyelemfelkeltés a célja a környezetkímélõ Fiat Bugsternek

    A Fiat egyik legfontosabb piaca a brazil, így nem meglepõ, hogy az ottani leányvállalat saját koncepcióval áll elõ a hamarosan megrendezésre kerülõ Nemzetközi Autószalonon. A Bugster egy sportos buggy és csak minimális mértékben terheli a környzetet.

    A brazil jelenleg az egyik legdinamikusabban növekvõ, legjobban pörgõ autópiac, így nem csoda, hogy az autógyáraknak megéri kifejezetten ennek a különleges és hatalmas országnak autókat fejleszteni.

  • Peugeot HX1 - hatszemélyes luxus-kombi

    A HX1 egyterûnek mondható, de a szokásostól eltérõ arányokkal, hosszú és széles, de lapos. A teljes hossza 4,954 méter, szélessége 1,99 méter, miközben magassága 1,373 méter. A vonalai egyszerûek, de elegánsak, ugyanakkor a forma aerodinamikailag is rendben van, hiszen az alaktényezõje 0,28-as. Az egyterûek között kiemelkedõ érték nemcsak az aktív aerodinamikai elemeknek köszönhetõ, de a visszapillantók helyett alkalmazott apró kamerák, a minimálisra csökkentett hézagok és a süllyesztett szerelvényeknek is csökkentik a légellenállást.

  • Jön a Kia kiskategóriás egyterûje

    Frankfurtban mutatkozott be a vonzó külsejû, dallamos hangzású Kia Venga – az autó abban a kategóriában indul, ahol meglehetõsen nagy a „tülekedés".

    A Vengának van stílusa, mer más lenni, nem másolja a doboz formájú „minifurgon" társait, hanem fiatalosabb, lendületesebb azoknál. Dinamikusan emelkedõ övvonalával, széles nyomtávjával „tettre kész" autó érzetét kelti a Venga – mondják a gyáriak.

  • Pioneer HUMMA 2010/1 - 150db, ennyivel küldte a zenét a leghangosabb

    2010-ben Zalaegerszegen, a Media Markt parkolójában került megrendezésre a Pioneer - HUMMA Magyar Autóhifi Bajnokság 2010-es elsõ fordulója. A helyszín és az elõre jósolt idõjárás azonban számos versenyzõt távol tartott az indulástól és a részvételtõl.

    Az elõre várt - nevezett - létszám töredéke jött csak el Zalaegerszegre, ami egyfelõl érthetõ - anyagi - okokkal magyarázható, hisz egyeseknek több, mint 600 km-ert - és 5-6 órát - kell utazni azért, hogy részt vehessenek a megmérettetésen! Mindez pedig nem csak idõben, de pénzben sem kevés.

  • G-Power Hurricane GS LPG - 660 lóerõs gázzal hajtott bömös

    Ha valaki olcsóbban akar ámokfutni, itt a megoldás: a G-Power M5-öse gázüzemben is 660 lóerõs. A tuningcég szerint a gázzal akár felére csökkenthetõ a használat költsége.

    Talán az egyik legelterjedtebb alternatív üzemanyag az autógáz, hiszen egy átalakító készlet hamar meghozza az árát, és akár igazi benzintemetõkkel is elfogadható áron lehet közlekedni a segítségével. Ezt a lehetõséget fedezte fel a leggyorsabb utcai szedánt is gyártó G-Power, amikor elkészítette a Hurricane GS változatot brutálisan gyors, kétkompresszoros BMW M5-átiratából.

  • Protoscar Lampo 2: 408 lóerõ tisztán

    A Protoscar elõször tavaly jelentkezett tisztán elektromos roadster-prototípusával. A négymotoros sportkocsit összesen 268 lóerõ és 440 Nm mozgatta, ami egyáltalán nem rossz, de az idei Genfi Autószalonra egy továbbfejlesztett változatot készítettek. A villanymotorok teljesítményét sikerült tovább növelni, így együtt 408 lóerõsek, és 640 Nm-t tudnak leadni, viszont az autó hatótávolsága nem változott: elvben továbbra is 200 kilométer megtételére alkalmas a Li-ion akkumulátorok egy feltöltésével.