rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • Bugatti Veyron 16,4 Super Sport

  • Bugatti cég bemutatta az új Veyron 16,4 Super Sport-ot, a legújabb a Veyron családtagot a sportautó kategóriában.

    A Bugatti Veyron Super Sport 16,4 teljes felszereltséggel, 1200 lóerõs ( 882kW ), a motorháztetõ alatt rejtõzõ motor pedig, 1106 font per láb nyomaték leadására képes.

    Az autó kapott egy módosított aerodinamikai csomagot, amely lehetõvé teszi , hogy fenntartsák a tökéletes egyensúlyt minden helyzetben.

    Továbbá rendelkezik az új járgány négy kibõvített turbófeltöltõvel és egy nagyobb intercoolerrel, hogy növeljék a 16 hengeres motor teljesítményét.

    Ezeknek a fejlesztéseknek köszönhetõen az autót 0-100 km / h sebességre mindössze 2,2 másodperc alatt képes gyorsuni, míg a legnagyobb elérhetõ sebesség majd 425 km / h.

    Sajnos az új Bugatti Veyron 16,4 Super Sport gyártását nem viszik tulzásba mindössze 30-at gyártottak le az elsõ körben, és ezek közül is az elsõ 5 darab egy speciális színbe naracs feketében gurult le a gyártósorról, de ne aggodjatok ezek rögtön elkeltek.

    Sajnos az ára nem hazánk pénztárcájához lett szabva mindössze 1.950.000 €. Szóval most kezdjétek a zsebpénzetek félrerakni, ha szeretnétek friss jogsis Bugatti Veyron 16,4 Super Sport tulajdonosok lenni.








  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Cadillac XTS

    A Cadillac sok szép napot megért már, és a General Motors lelkes tagja 101 éve. Most mégis inkább lennének függetlenebbek, ugyanis eddig büszkén mutogatott GM logót, most szeretnék mindenhol eltüntetni.

    Ez az anyavállalat rossz hírnevével magyarázható, a csõd közeli állapot, a rengeteg állami hitel, így nem is csoda, hogy megpróbálják a GM vonatkoztatásokat eltüntetni. Az "eltüntetés" sikere nem garantált. A Caddilac addig sem ül a babérjain, és saját kitûnõ eredményeivel kérkedik, hanem megpróbál újat alkotni, az XTS tanulmányautó személyében.

  • A Fiat legújabb egyterû modellje: Fiorino Qubo

    Fiorino Qubo néven kerül forgalomba a Fiat legújabb modellje. Az eredeti név jól tükrözi tulajdonságait: megbízható, robusztus, emellett egyedülállóan praktikus és sokoldalú. A Q betû, harmonizálva a lekerekített külsõ formákkal, szintén az autó egyediségét jelzi.

    A Fiat és a PSA együttmûködésébõl született autót a törökországi Bursában, a Tofas gyárban szerelik össze - csakúgy, mint Fiat Dobló modelleket.

  • Lotus Elise klón Volkswagen módra

    Egy könnyû kétüléses roadster bevezetését tervezi a Volkswagen. A középmotoros, hátsókerékhajtású koncepcióváltozatát novemberben láthatjuk és ha minden jól megy, 2011-ben már a kereskedésekben is találkozhatunk vele.

    A wolfsburgi autógyártó-óriás már régóta tervezgeti egy sportos kétüléses modell bevezetését annak érdekében, hogy még jobban kiteljesedhessen modellpalettája.

  • Ford Mondeo 2010 - modellfrissítés után

    2010-ben frissül a formaterv és a motorválaszték, így a kölniek ismét befoghatják a konkurenciát.

    Három éve (2007.-ben), hogy elkészült az utolsó csavarig új Mondeo. Jól is kezdõdött a pályafutása, de a válság és az újabb konkurencia – így többek közt az Opel Insignia, a Honda Accord, a Mazda 6 és a Skoda Superb – nem tett jót az eladásoknak. A megoldást a modellfrissítéstõl várják, amelyet a megszokott sémákat követi: átrajzolták az autó két végét, korszerûsítették a motorpalettát, bõvítették az elérhetõ extrafelszerelések listáját és módosították a mûszerfalat.

  • Sportváltozat is lesz az Alfa Romeo MiToból

    Az Alfa Romeo MiToból is lesz sportváltozat. A csúcsmodellt egy 1,8 literes turbómotor fogja hajtani.

    Ha elkészül, a legerõsebb kisautó lesz a piacon az Alfa Romeo MiTo GTA, ugyanis az 1,8 literes, változó szelepvezérlésû, közvetlen befecskendezéses motorból 230 lóerõt hoztak ki az olasz mérnökök.

  • Mercedes CL 2011 - keveset eszik a luxus autó

    Úgy tûnik, már a legvastagabb luxuskupékat is az alacsony szén-dioxid-kibocsátással lehet eladni. A Mercedes legalábbis új motort fejlesztett ennek érdekében a CL 500-hoz.

    Keveset eszik a luxus autó

    Némi ellentmondás fedezhetõ fel az adatok és a megállapítás között, de a 435 lóerõs, két turbós V8-as takarékos. Új pofát is kapott a 2011-es CL, de a németek az új, közvetlen befecskendezéses, 4,7 literes motort dicsérik inkább.

  • 740 lóerõs Cayenne - ez már nem csak spekuláció

    Pick-upot már készítettek belõle, de csak virtuálisan. A három ajtós tuningolt Cayenne viszont nem csak spekuláció.

    Az angol Merdad vállalat nem viccel - teljesen átfaragta a Cayenne-t, hogy ne látsszon sufnituningnak a három ajtós változat. A körvonalak valóban harmonikusnak mondhatók, kicsit a bogárhátú Volkswagen másfélszeresre felpumpált, kigyúrt unokájának látszik a monstrum távolról, de az agresszív megjelenést sugárzó optikai csomag kicsit túlzásnak tûnik.

  • Az új Renault Safrane a közel-kelet számára készül

    Az egykori Renault luxusmodell 2000-es visszavonulása után azt hittük, soha többé nem találkozunk új autón a Safrane típusjelzéssel, de tévedtünk. A franciák most elõhozakodtak egy második autóval ezen a néven, igaz, egyelõre Európába nem hoznak belõle.

    A régi Safrane nem volt különösebben sikeres. Bár nyolc évig volt piacon, sem a minõsége, sem a külseje nem tette igazán emlékezetessé. A Renault most bemutatkozó nagykocsija talán épp ezért kapta meg a Safrane nevet.

  • Epic EV Torq - háromkerekû elektromos autó 200 lóerõvel

    Szokatlan kialakítású elektromos autót épített az Epic Electric Vehicles: a Torqnak mindössze három kereke van. Nem mindennapi autóval lép piacra az Epic Electric Vehicles: a Torq kicsit olyan, mintha egy KTM X-Bow lenne, de az osztrák modellel ellentétben elektromos hajtáslánccal és csak három kerékkel készül.

    Nem sokat tudni a Torqról, de méretei legalább rendelkezésre állnak: 411 centiméter hosszú, 221 centiméter széles és 122 centiméter magas, tengelytávja (ha lehet ilyesmit értelmezni egy darab hátsó keréknél) 282 centiméter.

  • Nissan 370Z Yellow Edition az angoloknak

    Többször láthattuk már, hogy különleges szériákat dobott piacra a Nissan, pedig kifejezetten fiatal modell a 370Z. Ilyen a nemrégen kiadott Nürburgring Edition is, amelyet csak a német piacra szán a japán gyártó.

    Most az angolok is kaptak egy limitált kiadást, amely egyedi sárga fényezéssel, és fekete feliratokkal érkezik a szigetországba.

    Alig pár hónapja mutatkozott be a Nissan 350Z-t leváltó 370Z, máris egy különleges, limitált szériával szeretnék rá felhívni a figyelmet japánok.

  • Audi RS3 Sportback - valóban sportos járgány

    Az RS3 Sportback kétségtelenül a ma kapható leggyorsabb ötajtósok közé tartozik. Ahogy sejteni is lehetett, a TT-RS öthengeres, 2,5 literes, 340 lóerõs turbómotorját szerelik bele állandó összkerék-hajtással és hétsebességes, dupla kuplungos S-tronic automata váltóval. A végeredmény ijesztõ: 4,6 másodperces sprint 100 km/h-ra és 250 km/h-s végsebesség, persze elektronikusan korlátozva – mindezt úgy tudja az RS3-as, hogy üresen is 1575 kilogrammot nyom. A 9,1 literes átlagfogyasztás és a 212 g/km-es szén-dioxid-kibocsátás persze csak akkor igaz, ha a sofõr tojást képzel a gázpedálra, de így sem rossz eredmény.

  • Fisker Karma 2010 - elektromos hajtással is üzemel

    2,4 literes száz kilométerenkénti benzinfelhasználást mond a Karma brosúrája, és ne feledjük, az autó 5,8 másodperc alatt szalad bele a 100 km/h-ba, és közel 408 lóerõs.

    Egyértelmû, hogy a részben elektromos hajtású autót csak igen speciális körülmények között, életszerû forgalmi szituációkban, tehát soha nem fogjuk tudni ilyen gazdaságosan üzemeltetni. A részletes adatlapból kiderül ugyanis, hogy a Karma mindössze 80 kilométert tud megtenni üzemanyag-égetés nélkül – ami már önmagában is ellentmondás, hiszen a lítiumionos akkumulátorokban tárolt energiát nyilván ki kellett termelni valamibõl.

  • Fiat 500 - Abarth tunigos kiadás

    Létezik a Fiat 500-asnak két igazán különleges változata, a közös bennük, hogy a Ferrarival közösen készültek. Az egyik csereautónak született a Ferrari-szervizekbe, a másik eladásra a Ferrari-tulajdonosoknak.

    Bár ezek a hagyományos Abarth 500-nál erõsebb motort rejtenek, a Pogea Racing nem találta elég ferrarisnak a kisautókat. Ezért aztán mélyreható változtatásokat tett a motorban a pluszlóerõk elõcsábításáért.

  • Láttál már 400 millió forintos Aston Martin-t?

    Megjelentek az elsõ hivatalos képek az Aston Martin One-77-rõl, a márka leendõ szuperautójáról, pontosabban annak prototípusáról.

    Az autó a britek legdrágább, legerõsebb és legexluzívabb autója lesz, ami valószínûleg már megjelenésekor klasszikussá válik majd.

    Amirõl eddig csupán ízelítõ fotókat láttunk - na meg egy letakart prototípust Párizsban -, az most megcsodálható minden szögbõl: megérkeztek az elsõ képek az Aston Martin szuperautójáról, a One- 77-rõl.

  • Dagger GT 2010 - a 2 000 lóerõs masina

    2000 lóerõs, nyomatéka 2710 Nm, végsebessége 483 km/h - ezek a Dagger GT adatai, amelybõl három példányt állítólag már el is adtak. Az autót amerikaiak fejlesztik, és ára 360 000 euró, azaz kb. 102 millió forint.

    Igazi szörny!

    Csak nincs vége a lóerõ-hajhászásnak, pedig nagyon úgy tûnik, hogy az ezer lóerõs Veyron csak a kezdet volt. Fõleg az USA "mérnökeinek" a szemét csípi a német-francia gép, és egyre több, ezer lóerõnél is erõsebb szörnnyel állnak elõ.