Éveken át a Brabus átalakított Mercedesei bérelték a leggyorsabb széria négyajtós trónját, de a BMW-specialista G-Power most egyértelmûen átvette az uralmat. A 2010-es bajnok az M5 alapú Hurricane RR, amely kerek 800 lóerõs és 800 Nm nyomatékú, ikerfeltöltõs V10-es motorja révén 4,35 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra és 9,5 alatt 200-ra.
Ráadásul a G-Power a rekorder autót elvben bárkinek megépítheti, viszonylag elfogadható, 252 ezer eurós áron, bár nehezen tudjuk elképzelni azt az embert, aki a kompresszoros BMW képességeit akár német autópályán képes vagy hajlandó lenne maradéktalanul kihasználni.
A G-Power és a Brabus kis házi vetélkedése még folytatódhat, mintegy 3 évig – akkor viszont jön egy olyan modell, amely várhatóan minden rekordot megdönt: a Bugatti 16C Galibier szuperszedán a maga bõ ezer lóerejével elvben 380 km/h-nál is gyorsabban haladhat.