rss
  • 528 lóerős a Bentley GT V8

  • 528 lóerős a Bentley GT V8A mérnökök 528 lóerőt és 680 Nm-es maximális nyomatékot csaltak elő az ikerturbós, 4.0 literes V8-as erőforrásból, amely így három tizeddel hamarabb, 4,5 másodperc alatt gyorsítja a brit luxuskupét 0-ról 100-ra, míg a végsebessége 303-ról 309 km/órára emelkedett. A menetteljesítmények javulása mellett a fogyasztás nem változott, így egy teli tankkal több, mint 800 kilométeres hatótávot ígérnek a britek, ami 10,5 literes átlagfogyasztást jelent. Ebben bizonyára szerepe van a ZF 8-fokozatú automataváltójának is.

    A nagyobb teljesítményhez módosított futómű jár, ami 1 cm-rel alacsonyabb hasmagasságot és elöl 45, hátul pedig 33 százalékkal keményebb rugókat jelent, természetesen a lengéscsillapítók és a menetstabilizáló-elektronika finomhangolása mellett.

    Ugyan csak külsőség, de a GT V8 S kissé átrajzolt lökhárítókkal, spéci 20 colos felniszettel és az ilyenkor szokásos S-logókkal jelzi, hogy a tulajdonosa a tápláléklánc csúcsán helyezkedik el. A kupé mellett egyébként a Convertible, vagyis a nyitható tetejű modell is rendelhető S-verzióban, ugyanezekkel a specifikációkkal, de egy hangyányit lassabb gyorsulással és végsebességgel.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Fejlesztik a VW Golf hetes verzióját!

    2012-es évben érkezhet a Volkswagen legnépszerûbb autójának, a Golfnak a hetedik generációja. A jelenleginél is takarékos és korszerûbb motorokat, egy hibrid hajtáslánc megjelenését és minden motorváltozathoz a DSG váltó bevezetését ígéri a gyártó.

    Lassan hozzászokhatunk, hogy a wolfsburgiak épphogy bemutatják egy szériájuk legfrissebb generációját, máris a következõ modell tesztelésén dolgoznak és egyre rövidebb a pályafutása az egyes modelleknek. Alig kezdték el forgalmazni az új Golfot, máris napvilágot láttak különféle számítógépes grafikák az utódról.

  • AC Schnitzer Z4 99d - 4 literes fogyasztással

    A 99d igazi álomjárgány. Egyszerre gyors és takarékos, kár, hogy nem a gyáriaknak jutott az eszükbe.

    A tiritarka Z4-es az ismert BMW-specialista tuningcég, az AC Schnitzer munkája. Nem tettek mást, csak beültettek a kétüléses sportkocsiba egy, a BMW 320d Efficient Dynamics típuséhoz hasonló hajtásláncot.

    A kétliteres dízelmotor 190 lóerõs és 420 Nm maximális nyomatékot ad le, így 6,9 másodperc alatt gyorsítja az autót 100 km/h-ra, és 235 km/h-s végsebességet biztosít a számára.

  • Bemutatkozik a mozgási energiát visszanyerõ hibridhajtású Peugeot 908 HY

    A Peugeot Sport a 2008-as Le Mans Series silverstone-i futamát használja ki a mozgási energiát visszanyerõ hibridhajtású 908 HDi FAP bemutatására.

    A különleges ezüst-szürkében csillogó autó ízelítõt ad a márka hosszú-távú versenyautóinak jövõbeli megoldásaiból, noha alkalmazása még függ a 2009-tõl érvénybe lépõ mûszaki szabályzattól. A hibridtechnika fékezéskor lehetõséget nyújt a mozgási energia visszanyerésére, illetve tárolására.

  • Lotus Elise 2010!

    Ráncfelvarráson esett át a világ valószínûleg legtakarékosabb benzinmotoros sportkocsija, a Lotus Elise. A könnyûsúlyú kétüléses a jövõben 1,6-os motorral is elérhetõ.

    Szinten negyedévente készít a Lotus újabb és újabb variánsokat a Elise modellbõl. Most ismét hír jött az autóról, de ezúttal nemcsak egyedi fényezésrõl, felnirõl, spoilerrõl tudunk beszámolni, hanem egy komolyabb felújításról. Ráncfelvarráson esett át az apró kétüléses sportkocsi.

  • Fehérváron bõvítene a Harman

    A csúcsminõségû elektronikai cikkeket gyártó Harman International a következõ években jelentõs beruházással fejlesztené európai központtá székesfehérvári gyárát. A BMW számára kommunikációs egységeket vagy az Audi autóiba szerelt kijelzõket is gyártanának. Magyar egységét fejlesztené európai gyártóbázissá az elektronikai luxuscikkeket gyártó Harman International. Világszerte három gyártási központ kialakítását határoztuk el a fejlõdõ piacokon, Mexikó és Kína mellett székesfehérvári üzemünk lesz ezek közül az egyik - mondta Dinesh C. Paliwal elnök-vezérigazgató.

  • Autófaktor Extra: A Pagani történet következõ fejezete

    Már több mint egy éve ismert tény, hogy Pagani tervezi a folytatást, és hogy az ikonikus Zonda vonalat egy igazi design tuninggal továbbviszi.

    A Mercedes-Benz AMG-beépített 6,0 literes duplaturbós V12 motor állítólag képes akocsit felgyorsítani közel 230 mérföld per órára. A motorja több mint 700 lóerõs és a 740 £-láb nyomatéka. Az elmúlt négy évben Pagani folyamatosan tesztelte a Huayra prototípusokat, amelyek a "teszt" aszfalton közel ötszáz ezer kilométert tettek meg.

  • Fenice Milano Dolce Vita Fiat 500C Abarth - 138 milliót ér a kisautó

    Valószínûleg ez az autó a valaha volt legdrágább Fiat 500-as, és nem is várható, hogy lesz másik. Az aranyozott tojást egyedi megrendelésre készítette a Fenice Milano.

    A megrendelõ egy gazdag kínai üzletember, aki egy különleges, nyitott Fiat 500-as révén mutatná meg, milyen jól megy a bolt. Kerek félmillió eurót, átszámítva valamivel több, mint 138 millió forintot szánt az autó átalakítására, amelyért amúgy alig ötmilliót kérnének – ennyit is csak azért, mert az Abarth kivitelen alapul az olasz tuningcég egyedi kreációja.

  • Arany Kormánykerék díjas a Mercedes SLS AMG

    Az év szupersport-autójának járó díjat idén a 300 SL szellemi utódjának számító Mercedes-Benz SLS AMG-nek ítélték oda.

    Negyedmillióan szavaztak az év szupersport-autójára, ami idén az 570 lóerõs V8-as motorral szerelt SLS AMG lett, 17 másik esélyest utasítva maga mögé. Az SLS AMG V8-as blokkja a hátsó kereket hajtja – az összkerékhajtás túl nehéz lett volna, míg az elöl kaparós megoldás méltatlan egy ilyen sportkocsihoz.

  • A Phantom vonalati örökölte az új Rolls Royce200EX

    Eredetileg csak a Genfi Autószalonon mutatkozott volna be a Rolls-Royce legújabb tanulmányautója, amely a 200EX néven érkezik.

    Az eddig RR4 néven emlegetett autó a 7-es BMW alapjaira épül, azonban külsõ és belsõ formajegyei a Phantomot idézik.

    A Rolls-Royce tavaly rekordmennyiségû, 1212 darab Phantomot értékesített, amely jelenleg a márka egyetlen modellje. Nem kell azonban sokat várni az újabb brit modellre, ugyanis a Genfi Autószalonon mutatkozik be élõben a 200EX tanulmányautó.

  • Novitec Rosso Ferrari - 888 lóerõvel

    Az olasz telivérekre szakosodott profi nemesítõ mûhely, a Novitec Rosso újabb nagyágyút hozott össze az idei Genfi seregszemlére. 888 lóerõ és több mint 340 km/órás végsebesség jellemzi az általuk felpiszkált Ferrari 599 GTO-t. 888 lóerõ nem piskóta - az 599 GTO 6 literes V12-es erõmûve a kétkompresszoros kényszerlélegeztetés hatására ennyit állít elõ a fõtengelyen.

    A feltöltés mellett a Novitec Rosso szakemberei a motor szívó- és kipufogóoldalát is átépítették, a benzint pedig nagyobb teljesítményû injektorok szállítják.

  • Nissan GT-R - 580 loerõsre sikeredett

    Optikai és teljesítménynövelõ csomagot készített az osztrák Königseder a japán szörnyhöz.

    580 lovas motorral szerelték

    Ami a motort illeti, nem sokat változtatott a Königseder, csak a levegõszûrõt cserélték ki, a kipufogórendszert cserélték

    Akrapovicra és a komputert programozták át, a 3,8 literes V6-os teljesítménye mégis jócskán megnõtt: a tuningolt GT-R R 35 teljesítménye 580 lóerõ.

  • Francia lesz az elektromos smart

    A Daimler AG a francia elnök látogatásakor jelentette be a lotaringiai Hambachban, a smart üzemében, hogy itt fogják sorozatban gyártani az elektromos fortwo modellt.

    Dr. Dieter Zetsche, a Daimler AG vezérigazgatója és a Mercedes-Benz Cars vezetõje szerint a smart fortwo electric drive bizonyítja, hogy már ma lehetséges az emissziómentes városi autózás.

  • Ford Explorer

    Végre megérkezett a Ford legújabb szabadidõ autója, a legendás Explorer legújabb modellje. Nyugodtan mondhatjuk, hogy a márka egyik legnagyobb tartópillére az Explorer család, mivel a 90-es évektõl kezdve uralkodó pozíciót töltött be a SUV-ok piacán.

    A Ford F sorozat után a második legkelendõbb modellként tartották számon és évi közel 400.000 darab talált gazdára belõle. Mivel az autó súlya és teljesítménye egyaránt magas volt, az ezredforduló hozta olajdrágulás jócskán betett az Explorer eladási rátáinak. Az évi eladások száma tavalyra már alig 50.000 darabra csökkent.

  • Smart Forfour 2010 - megújjult a széria

    Új ötajtós modellel bõvíti kínálatát a Smart a következõ másfél évben, az autó csak Amerikában lesz kapható.

    Megújult a dizájn is.

    2010. októberében megjelentek az elsõ gyári grafikák az új ötajtós Smartról, amely a következõ másfél évben kerül piacra, de kizárólag az Egyesült Államokban.

    2007-ben állt le a Forfour gyártása, az új 2010-es amerikai modellel csak egy lyukat tömnek be, amíg meg nem érkezik a Forfour-generáció 2014-ben.

  • Audi A8 Hybrid - 40 százalékkal könnyebb karosszériárával

    Az Audi A8 Hybrid beéri átlagosan 6,4 liter benzinnel 100 kilométeren. Úgy látszik, a négykarikásokat nem érdekli a hengerek száma, mert hiszik, hogy "a haladás technikája" gyõzedelmeskedik a sznobizmus felett.

    A szimplán csak A8 Hybrid néven futó modell külsõségeiben ugyanolyan szerény, mint konkurensei, azaz nincsenek rajta figyelemfelkeltõ faksznik, csak a hátfalon, valamint az utastérben diszkréten elhelyezett „hybrid” feliratok, és néhány apróság – ilyen a szériában 18, opcionálisan 19 colos, tízküllõs, turbinalapát mintázatú könnyûfém felni, valamint a csak ehhez a modellhez kérhetõ Arctic ezüst metálfényezés.