rss
  • Egyedi és gyönyörű autót épített a Metallica frontembere

  • Egyedi és gyönyörű autót épített a Metallica frontembereA zenész garázsában egyébként is csupa ritkaság pihen, melyek közül az egyik legszebb példány az egyedileg átépített Black Pearl. A tervezés és építés során Rick Dore volt Hetfield segítségére, akivel az 1930-as évek klasszikus autóinak a formavilágát és sziluettjét szerették volna még elegánsabb testbe önteni, mindezt úgy, hogy a karosszériaelemek teljesen egyedileg, kézzel készültek, két, erre szakosodott kaliforniai mesterember közreműködésével. A műszaki alapok többféle autóból származnak, pl.: Jaguár, Mustang, Ford stb.

    A műszaki alapok többféle autóból származnak, hiszen az alvázat egy 1948-as Jaguar szolgáltatta, a 375 lóerős V8-as motor és a négysebességes automataváltó a Fordtól érkezett, az első futómű egy Mustangból, a hátsó fékek pedig egy Ford Explorerből. Az i-re a pontot az éjfekete fényezés tette föl, ami a Vintage Color Studióban készült. Összhatásában igazi műalkotás született, ami a múlt héten megrendezett kaliforniai Goodguys találkozón az év átépítésének választottak.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Egy feltöltéssel 125 kilométer megtételére képes az új elektromos Nissan Nuvu

    Háromszemélyes, teljesen elektromos városi autót mutatott be Nissan a Párizsi Autószalonon. Az egyedi formatervû Nuvu egy feltöltéssel 125 kilométer megtételére képes, miközben egyáltalán nem szennyezi környezetét.

    Az autógyártók manapság igen nagy gondot és rengeteg pénzt fordítanak az alternatív meghajtások kutatására, amelyben kétségkívül a japánok vezetnek.

  • Audi TT RS - jól sikerült Abt tuning

    Látszólag semmi extra nincs az Abt TT RS-ben, hiszen külsõleg csak a felnik mások, mint a sorozatgyártású modelleken.

    Ám ha beindul a sportkocsi, akkor már nagy a különbség, ez ugyanis az Abt eddigi legerõsebb TT-je.

    Az eredetileg 340 lóerõs turbómotor teljesítményét két fokozatban növeli az Abt. A 2,5 literes, öthengeres motor a Power csomag bevetése nyomán módosított motorvezérlõ egységgel, illetve új intercoolerrel gazdagszik.

  • Jön az Alfa Romeo Giulietta

    Giulietta néven érkezik az Alfa 147-es – a hivatalos bemutató Genfre várható, a forgalmazás pedig szinte egybõl utána kezdõdik.

    Az új kompakt Alfát eredetileg Milano néven gyártották volna, de pont a dél-olasz gyárak bezárása közben az a gazdag északi város emlegetése rossz szájízt is szülhetett volna, ezért egy régi nevet poroltak le az új típus számára.

  • Limuzin és kombi karosszériával érkezik a Peugeot 408

    Két év múlva érkezik a Peugeot 407 utódja, amely már a márka új formajegyeit viseli majd magán.

    A francia márka új középkategóriása továbbra is limuzin és kombi karosszériával érkezik majd, ám a kupé változat megjelenése egyelõre kétséges.

    Immár 5 éve van piacon a Peugeot 407, amely tavaly esett át a szokásos modellfrissítésen. Az oroszlános márka gõzerõvel fejleszti középkategóriás modelljének utódját, amely a francia gyártó reményei szerint nagyobb eséllyel száll ringbe a vásárlók kegyeiért.

  • Narancsban pompázik a Ford Ranger Max platós terepjáró

    Platós terepjáróját tette még látványosabbá a Ford, a Ranger Max tanulmányautó a thaiföldi autószalonon mutatkozott be.

    Terepképességei és rakodókapacitása a régi maradt, de karosszériája sokkal divatosabb lett a koncepciónak.

    Egészen eddig férfiasan szögletes, de inkább hagyományos külsõ megjelenésûnek ismertük a Ford platós terepjáróját.

  • Brabus SL 65 AMG Black Series

    130 lóerõvel fejelte meg a legerõsebb utcai Mercedes teljesítményét a Brabus. Az átalakított SL 65 AMG Black Series könnyedén gyorsabb lehetne, mint korábban, de nem. Így aztán értelme sincs.

    Az autó a Mercedes legerõsebb utcai sportmodellje, a 670 lóerõs SL 65 AMG Black Series átalakításával született. Az úgynevezett T65 RS motortuning során új csúcsminõségû turbókkal és kipufogórendszerrel látják el 6,0 literes motort. Négy új intercooler segít hûteni a motorba érkezõ levegõt, ezek miatt került a motorháztetõre az érdekes karbon borítás.

  • Elkészült az Audi S5 Sportback ötajtós változata!

    Végre elkészült az Audi S5 ötajtós változata, amelyrõl már az elsõ gyári felvételek is napvilágot láttak. Az S5 Sportback meghajtásáról egy hathengeres kompresszoros erõforrás gondoskodik majd, melynek maximális teljesítménye 333 lóerõ. A német újdonság a jövõ hónapban, Frankfurtban mutatkozik be.

    Az Audi elkészítette az A5 Sportback legerõsebb változatát. Az S5 Sportback-rõl már az elsõ képek is megjelentek. Bár a Sportback teljesítménye elmarad a kétajtós változatétól, azért így sincs miért szégyenkeznie.

  • 272 lóerõs, elektromos hajtású sportautó a Chrysler-tõl

    A Detroiti Autószalonon az amerikai autógyártók bõvelkednek az újdonságokban, az egyik legnagyobb érdekesség viszont kétségtelenül a Dodge Circuit EV. A Lotus alapú koncepcióautót egy 272 lóerõs elektromotor hajtja, szériagyártását viszont egyelõre sajnos nem tervezik.

    Az elõzetes híresztelések ellenére, miszerint rengeteg gyártó nem képviselteti magát a Detroiti Autószalonon és hogy évekre visszamenõleg az idei kiállításon lesz a legnagyobb pangás.

  • A BMW Z10 ED a Hatékony Dinamika programra alapul

    Azok után, hogy elvetették az Audi R8 riválisának ötletét, egy környezettudatos sportkocsi képében élesztette újra a terveket a BMW. A Z10 ED könnyû szerkezetû karosszériát és üzemanyag-takarékos kiegészítõket kaphat.

    Eredetileg V10-es középmotorral hajtott szuper-sportkocsit tervezett bemutatni a BMW az Audi R8 konkurenseként, azonban nem sokkal késõbb elvetették az ötletet. Most egy új, környezettudatos, úgynevezett zöld sportkocsi képében született újjá a terv.

  • Íme a Honda új hibridje a CR-Z!

    A Honda végre hivatalos fotókat is nyilvánosságra hozott új hibrid sportkocsijáról, a CR-Z-rõl, amelynek orrában egy két liter alatti hengerûrtartalmú, 140 lóerõ körüli teljesítményû benzin-, illetve egy villanymotor dolgozik majd. A pontos technikai adatokat október 24-én hozzák nyilvánosságra a japánok.

    A Honda évek óta fejleszti a CRX utódának kikiáltott hibrid sportkocsiját, ám eddig mindössze néhány fotó állt rendelkezésünkre, és az is csupán a két éves koncepcióról.

  • Genfi elõzetes: Kia Sportage

    Drámai változást hoz az új Kia Sportage a márka életében, a korábbinál jóval merészebb, agresszívebb külsõ egy új éra kezdetét jelzi. A kompakt szabadidõ-autók mezõnyében ilyen külsõvel bizony komoly sikereket lehet elérni, de valószínûleg a Sportage belsõ értékeivel sem lesz baj. Az új Sportage elõdjénél sokkal sportosabb kiállású, karosszériája hosszabb, alacsonyabb és szélesebb. Ezzel összhangban belsõ térkínálata is nagyobb. Az erõforrásokról egyelõre nem árultak el részleteket, de igen versenyképes benzines és dízelmotorokból álló kínálatra lehet számítani.

  • Toyota Sienna Swagger Wagon Supreme - igazi luxus

    Las Vegasban, a SEMA Show-n ugyan egyértelmûen az optikai- és teljesítmény-tuningé a fõszerep, de azért szép számmal akadnak más jellegû átépítések is. Ilyen a Toyota Sienna egyterûbõl kialakított Swagger Wagon Supreme is, egy alig felspoilerezett, de feltûnõen hosszú jármû.

    A Sienna amúgy is jó nagydarab jármû a maga bõ öt méteres hosszával és három méter feletti tengelytávjával, ebbe toldottak még vagy 112 centit az építõk. Így egész hasznavehetetlennek tûnik a jármû, de valójában a világ egyik legkényelmesebb sofõrös limója kontinenseket átszelõ utazáshoz.

  • Megvannak a kötelezõ biztosítás díjai

    November végéig dönthettek az autósok, hogy maradnak-e eddigi biztosítójuknál, vagy váltanak. Amennyiben felmondták a szerzõdésüket, az év végéig kell kiválasztaniuk új társaságukat.

    A biztosítók egyelõre még csak megbecsülni tudják, hogyan változik ügyfeleik száma.

    Az azonban már most látható, hogy sokkal kevesebben váltanak biztosítót, mint egy éve.

  • Megújult a CX7-es!

    Ráncfelvarráson esett át a Mazda CX-7-es, amely csendesebb, merevebb, új dízelmotorjával pedig takarékosabb, környezetkímélõbb lett.

    Két évvel ezelõtt mutatta be a Mazda sportos szabadidõ autóját, a CX-7-est, s bár a kocsi mit sem vesztett népszerûségébõl – eddig 190 ezer darab kelt el – megérett az idõ a ráncfelvarrása. Az új, frissített modell – legalábbis a gyár szerint – korszerûbb designt, jobb rugózási komfortot és menetstabilitást kínál, az utastér pedig csendesebbé vált.

  • 290 lovas Suzuki

    A japánoknak hiányzott egy komolyabb motor, de segítettek magukon. A végeredmény bõ száz lóerõ teljesítménytöbblet, igaz, egyelõre kísérleti jelleggel.

    A Suzuki állítólag szerette volna beépíteni a szedánba a General Motors 3,6 literes V6-osát – a helyet is kialakították neki –, de mivel a két cég között megszûnt a korábbi részvényesi kapcsolat, a kérést az amerikaiak megtagadták. Állítólag ez az egyik oka, hogy a Road Race Motorsports megkapta ezt az elõszériás Kizashi GTS-t turbósításra a Suzukitól.