rss
  • Egyedi és gyönyörű autót épített a Metallica frontembere

  • Egyedi és gyönyörű autót épített a Metallica frontembereA zenész garázsában egyébként is csupa ritkaság pihen, melyek közül az egyik legszebb példány az egyedileg átépített Black Pearl. A tervezés és építés során Rick Dore volt Hetfield segítségére, akivel az 1930-as évek klasszikus autóinak a formavilágát és sziluettjét szerették volna még elegánsabb testbe önteni, mindezt úgy, hogy a karosszériaelemek teljesen egyedileg, kézzel készültek, két, erre szakosodott kaliforniai mesterember közreműködésével. A műszaki alapok többféle autóból származnak, pl.: Jaguár, Mustang, Ford stb.

    A műszaki alapok többféle autóból származnak, hiszen az alvázat egy 1948-as Jaguar szolgáltatta, a 375 lóerős V8-as motor és a négysebességes automataváltó a Fordtól érkezett, az első futómű egy Mustangból, a hátsó fékek pedig egy Ford Explorerből. Az i-re a pontot az éjfekete fényezés tette föl, ami a Vintage Color Studióban készült. Összhatásában igazi műalkotás született, ami a múlt héten megrendezett kaliforniai Goodguys találkozón az év átépítésének választottak.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Bemutatkozott az új Lexus LS

    Bemutatkozott az új Lexus LSAz új padlólemeznek köszönhetően ez az eddigi legmozgékonyabb és legkényelmesebb vadonatúj LS radikálisan új dizájnja egyesíti a kupés sziluettet egy szedán térkínálatával és presztízsével. Mindehhez vadonatúj, kettős turbótöltésű V6-os motor társul 310 kW / 421 lóerő teljesítménnyel, 10 fokozatú automata sebességváltóval. 28 évvel ezelőtt megtörtént az, ami addig lehetetlennek tűnt: első és egyetlen modellje, az LS bemutatásával a Lexus fenekestül forgatta fel luxusautók kategóriáját. Ráadásul a márka a kiváló autó mellé olyan szolgáltatásokat és ügyfél-elégedettséget biztosított, ami páratlan volt a piacon.

  • Íme a Toyota IQ teljesen elektromos változata!

    Hamarosan érkezik az újdonsült Toyota IQ teljesen elektromos változata is. A lítium-ionos akkumulátorral szerelt változat akár 150 kilométert is megtehet a városi forgalomban. A töltési idõ egyelõre nyolc órán át tart.

    Az idén debütált Toyota IQ-ból már a Genfi Autószalonon bemutatták az elektromos hajtású változatát. A japán gyártók egyre fontosabbnak tartják, hogy teljesen tiszta üzemû gépjármûvekkel közlekedjenek az autósok a nagyvárosokban, hogy az emberekre káros gázokat a levegõben csökkenteni tudják. Rengeteg kísérletezés és fejlesztés hatására mára már egészen használható rendszereket fejlesztettek ki a mérnökök.

  • Murcielago LP750 Edo - 750 lóerõs Lamborghini

    Az Edo Competition elõzõ Murcielago átépítése sem volt piskóta: az ugyan csak 710 lóerõs volt, és 352 km/h-nál nem tudott gyorsabban menni, de nem létezett akkor erõsebb és gyorsabb Lamborghini Murcielago.

    Most a saját rekordjukat döntötték meg. Az LP750-nek a neve is beszédes, ugyanis pont annyi lóerõt tud leadni, amennyit már maga a kód is sejtet. A maximális sebesség ezzel, és egyéb apró aerodinamikai változtatásokkal – átformált hátsó szárny, állítható frontspoiler –365 km/h-ig kúszott fel.

  • Legördült a futószalagról az utolsó BMW Z4

    Legördült a futószalagról az utolsó BMW Z4 is a bajorok észak-amerikai üzemében. A 2002 óta gyártott modell utódja a Los Angelesi Autószalonon debütál majd, míg az autó gyártása Németországban folytatódik.

    Befejezték a 2002 óta gyártott BMW Z4 összeszerelését a gyár észak-amerikai, Spartanburgban található üzemében. Az utolsó megrendeléskor több mint 9300 roadster gördült le a futószalagokról, amelyek már útban vannak az Egyesült Államok és Európa kereskedései felé, így aki még szeretne vásárolni a kifutó sorozatból, annak gyorsan kell lépnie az ügyben.

  • Új erõre kap a Corsa

    Szokatlan megoldást választott az Opel a Corsa felfrissítésére: miközben megújult a motorválaszték, a futómû és a kormánymû, a karosszéria maradt a régi. Az új Corsa erõsebb, takarékosabb, környezetkímélõbb lesz a jelenlegi verziónál.

    Jövõ januártól újjászületik az Opel Corsa, ám a változásokból kevés lesz látható. A gyár mérnökei ugyanis szokatlan módját választották a modell felfrissítésének: a külsõt változatlanul hagyták, "csak" a motorokat, a futómûvet, a kormányzást korszerûsítették.

  • Peugeot 308 GTi - 1.6-os turbó motorral

    Folytatja a GTi-hagyományokat a Peugeot, ezúttal azonban a sportosság mellé takarékosság is társul. A 308-asból készült sportmodellben 1,6-os turbómotor van.

    Nemsokkal a kémfotók után 2010. májusában a Peugeot bejelentette új sportos ferdehátúját, a 308 GTi-t. Egy sportmodellrõl, amelyet mindennapi használatra ajánl a francia autógyár. A 308 legerõsebb változatában az RCZ-ben nemrég bemutatott, új fejlesztésû turbómotor lesz.

  • Mercedes S 250 CDI 2010 - 204 lóerõvel

    Fölösleges lenne élcelõdni azon, milyen élményt nyújthat egy négyhengeres, gázolajjal hajtott batár, hiszen Stuttgartban nyilván megszüntették a kellemetlen mellékhatásokat, többek között az újdonságnak számító elektronikus vezérlésû motortartó bakok segítségével.

    Az 500 Nm-es nyomaték a 204 lóerõs teljesítménnyel együtt pedig bizonyára kellõ dinamikával mozgatja a súlyos kasztnit, errõl tanúskodik a 8,2 másodperces gyorsulási adat, illetve a 240 km/h-s végsebesség is.

  • Bemutatták a Dacia Sandero 'terepjárósított' változatát, a Stepwayt

    A Barcelonai Autószalonon mutatták be a Dacia Sandero "terepjárósított" változatát, a Stepwayt. A Renault tulajdonában álló Dacia új modellje egy benzines, és egy dízel erõforrással kerül majd az európai autószalonokba, várhatóan idén szeptembertõl.

    A Barcelonai Autószalonon és a Renault párizsi bemutatótermében egy idõben debütált a Dacia Sandero terepjáró-imitátora, a Stepway. Az új modell és az alapot szolgáltató Sandero közötti különbségek a külsõben keresendõek, mûszaki újításokat nem eszközöltek a márka mérnökei.

  • A Wimmer Sporttechnik Solingen bemutatta a Porsche 911, a GT2 még erõsebb változatát!

    A német Wimmer Sporttechnik Solingen tuningcég bemutatta a Porsche 911, a GT2 még erõsebb változatát. A cég potom 30 000 euróért kínálja a sportcsomagot a zuffenhauseniek utcai versenyautójához, amely az eddig is tiszteletre méltó teljesítmény megnövelése mellett a külcsínre is nagy hangsúlyt fektetett.

    Jó hír a sebesség megszállottjainak: bemutatkozott a Porsche 911 GT2 még izgalmasabb és agresszívabb változata a Wimmer Sporttechnik Solingen német tuningcégnek köszönhetõen.

  • 2010-es családi szedán a Volkswagentõl - megérkezett a VW Polo

    Mégsem hívják Ventónak, viszont megfizethetõ áron kínálják a lépcsõs hátú kisautót. A premiert Oroszországban tartották és ott is indul elsõként a gyártás, de nyilván többre hivatott, mint egyetlen piac meghódítására. A Polo lépcsõs hátú változatát már csak megszokásból hívjuk kisautónak, igazából egy kompakt családi szedán, amely jóval tágasabb csapott hátú rokonainál. A tengelytávját 80 mm-rel nyújtották meg, 2,55 méterre, azaz ebbõl a szempontból csaknem utoléri a Golfot, 4,38 méteres hosszával pedig túl is nõ a nagytestvéren.

  • Az új Aston Martin-ból 77-et gyártanak a britek

    Hivatalos ízelítõt tett közzé hamarosan érkezõ szuper-sportkocsijáról az Aston Martin. Az egyelõre One-77 néven említett csúcsmodellt 7 literes, 12 hengeres motor hajtja majd, és mindössze 77 példány gyártását tervezik a britek.

    A közelmúlt elsõ vadonatúj modelljének bemutatására készül az Aston Martin, ugyanis mióta a David Richards vezette Prodrive átvette a Fordtól a márka irányítását, még nem készült új fejlesztésû sportautó a briteknél.

  • Renault Koleos 2011 - 450 literes csomagtartóval

    A Koleos vadonatúj 2011-es frontot kapott, amitõl némi koreai beütése lett. Persze ettõl még nem néz ki rosszul.

    A Renault logó melletti légbeömlõk eltûntek, most egy nagy krómozott hûtõrács díszeleg a crossover orrán.

    A fényszórók vékonyabbak lettek, a visszapillantó tükrökbe pedig LED-es irányjelzõket integráltak. Oldalnézetbõl a kihangsúlyozott kerékjáratok és az új stílusú könnyûfém kerekek tûnnek fel. A Koleos fara maradt, amilyen volt. A színpaletta ellenben egy új „Cayenne" narancs színnel gazdagodott.

  • BMW M5 Sport Package 2011 - az igazán sportos BMW

    Az M Sport részleg által megálmodott futómû a szériánál feszesebb csillapítással, keményebb rugókkal rendelkezik; az ezekhez kapcsolódó 18, illetve opcionálisan 19 colos dupla küllõs könnyû fém kerekek nagyon direkt, sportos vezetési élményt adnak.

    Jól sikerült tuning

    Kívülrõl leginkább a mérgesebb lökhárítóról, a mélyebbre lógó szoknyákról és a króm kipufogóvégekrõl ismerhetõ fel az M Sport BMW.

  • UAZ Patriot Sport - felturbózozott korábbi széria

    Az UAZ persze nem tudott elõvarázsolni a kalapból egy vadiúj típust – nem nagyon volna rá pénz – inkább a 2005-ös Patriotból csíptek ki 36 centimétert. Ezt a változtatást jelzi a Sport jelzõ a névben, és a nagydarab terepjáró így kifejezetten rövid lett, 4,29 méteres, azaz alig foglal több helyet hosszában, mint egy kompakt ötajtós. Ehhez képest a 600 literes csomagtér és az ötszemélyes, ötajtós karosszéria kifejezetten jól használhatónak ígérkezik.

    Ráadásul az autó ára sem vészes, legalábbis európai mércével, 420 ezer rubel, azaz mintegy 3,1 millió forint az alapkivitel ára.

  • Toyota Sienna Swagger Wagon Supreme - igazi luxus

    Las Vegasban, a SEMA Show-n ugyan egyértelmûen az optikai- és teljesítmény-tuningé a fõszerep, de azért szép számmal akadnak más jellegû átépítések is. Ilyen a Toyota Sienna egyterûbõl kialakított Swagger Wagon Supreme is, egy alig felspoilerezett, de feltûnõen hosszú jármû.

    A Sienna amúgy is jó nagydarab jármû a maga bõ öt méteres hosszával és három méter feletti tengelytávjával, ebbe toldottak még vagy 112 centit az építõk. Így egész hasznavehetetlennek tûnik a jármû, de valójában a világ egyik legkényelmesebb sofõrös limója kontinenseket átszelõ utazáshoz.