Ehhez a kocsi orrán lecserélték a fényszórókat, a lökhárítót és a hûtõmaszkot, hátul is újak a lámpák és az ütközõ, utóbbiban diffúzort alakítottak ki. Az utastérben az multifunkciós képernyõ és a bõrhuzat az újdonság, utóbbi azért, mert képes visszaverni a napfényt és a hõt, csökkentve az átforrósodást.
Ha a benzinmotort kedveli a vevõ a Volkswagen Eos elérhetõ 1,4-es turbó (122 LE), 1,4-es kettõs feltöltésû (160 LE) és 2,0 literes turbómotorral (210 LE) is. Dízelbõl csak a 140 lóerõs 2,0 literes választható. Újdonság, hogy az 1,4-es benzines után a TDI is elérhetõ BlueMotion kivitelben. A motorleállító Start&Stop rendszerrel, a fékenergia visszatáplálással szerelt modell átlagfogyasztása 0,3 literrel jobb, miután 5,2 helyett 4,8literrel beéri száz kilométerenként. Természetesen technikai rendszereinek elõnye elsõsorban városban érvényesül, ott 0,9 literrel jobb értéket produkál
vezess.hu