2024.04.19. - Emma

General Motors felbontotta Tiger Woods reklámszerzõdését

General Motors felbontotta Tiger Woods reklámszerzõdését
Felbontott egy kilenc éve tartó szerzõdést a General Motors és Tiger Woods.

A hivatalos indok szerint a GM fõ szempontja a költségcsökkentés, a golfozó pedig több szabadidõt szeretne, mivel hamarosan megszületik második gyermeke.

A szerzõdés csak 2009-ben járt volna le, de közös megegyezéssel már az idén felbontották. Tiger Woodsot az utóbbi kilenc évben a Buickhoz kötötték, fõleg az Egyesült Államokban, Kanadában és Kínában.
A golfjátékos minden gyõzelménél ott virított az embléma a sportfelszerelésen, már 1999 óta. Ennek most azonban vége, a General Motorst is megérintette a gazdasági válság.

"Több dologból tevõdik össze ez a döntés - indokolt Mark Steinberg, a cég észak-amerikai elnöke. - Tigernek több szabadidõre van szüksége, nekünk pedig ez valóban kiváló lehetõség a költségcsökkentésre ezekben a nehéz idõkben."

A szerzõdés 2009-ben járt volna le, de Steinberg állítása szerint kölcsönös megegyezessél jutottak arra a döntésre, hogy már most felbontják a megállapodást.

Woods a nyári US Open gyõzelme óta nem játszik, térdmûtéte után lábadozik. Valószínûleg márciusig nem is találkozhatunk vele a golfpályákon.