rss
  • A GM 800 millió dollárral csökkentette a 2009-es marketingtevékenységekre szánt összeget!

  • Share on Tumblr

    Kétségkívül rendkívül nehéz helyzetben van a General Motors, ugyanis 2008-ban több, mint 30 milliárd dolláros veszteséget volt kénytelen elkönyvelni, miközben közel 15 milliárd állami mentõcsomagot is kapott a legnagyobb detroiti autógyár.


    A költségek drasztikus csökkentése érdekében a vezetõség 800 millió dollárral csökkentette a 2009-es marketingtevékenységekre szánt összeget. A reklámra fordított költségek lefaragása kétségessé teszi, hogy a GM márkái idén nagyobb szeletet hasítsanak ki az észak-amerikai piacból.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford Mustangot

    Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford MustangotÖtven év után visszatért az Empire State Building kilátóteraszára a Ford Mustang kabrió. Most jobban elaprózták a dolgot. Az eredeti Mustang bemutató-körútjának része volt az Empire State Building kilátóteraszán való megjelenés, amelyet most megismételtek az ötven éves jubileum alkalmából. Azonban most sokkal nagyobb problémát jelentett az autó felszállítása, hiszen idő közben elhízott a kocsi. A helikopteres szállítás nem alternatíva, mert a kilátóterasz felülről nem érhető el, a liftek ajtaja mindössze 91 centi széles.

  • 2013-tól nem lesz Mercedes Maybach luxuslimuzin

    2013-ban a Mercedes befejezi a Maybach luxuslimuzinok gyártását.

  • A benzindrágulás életeket ment

    Columbus - Életeket ment az emelkedõ benzinár: 9 százalékkal kevesebb volt a halálos közlekedési baleset az Egyesült Államokban az idei elsõ öt hónapban, mint tavaly január és május között.

  • Öngyógyuló lakk - a valóságban is létezik

    Aki még emlékszik a kazettás magnós korszakra, jól ismerheti a BASF márkanevet. A vegyipari óriáscég nem tûnt el a mágnesszalag visszaszorulásával, sõt: iGloss néven most új autófestéket fejlesztettek ki, állítólag szenzációs tulajdonságokkal.

  • A bio-üzemanyagok második generációja - Felcím: Etanol cellulózból

    Az alacsony értékû anyagok, például a fû és a kukoricapelyva etanollá alakításának gazdaságos módszerét nagy erõkkel kutatják. A jövõben ezek az anyagok váltanák fel Észak-Amerikában a kukoricát, az etanol fõ alapanyagát, amely a mezõgazdasági földterületek elfoglalásával szerepet játszik az emelkedõ élelmiszerárakban, és az autósokat versenyezteti az éhes emberekkel.

  • 327,2 km/órás sebességgel száguldoztak egy biógázas Audi A4-sel

    A németországi Hohenester tuningcég kezelésbe vett egy elõzõ generációs Audi A4-est, melyet biogázüzemûre alakítottak át és jelentõsen izmosabbá tettek annak érdekében, hogy megfuthassák a biogáz-hajtású autók sebességrekordját.

  • Budapest és Vác között új Volvo buszok járnak

    A Volánbusz Zrt. 1,2 milliárd forintért 17 új Volvo buszt vásárolt, amelyeket a Budapest-Vác útvonalon állít üzembe - közölte Fajcsák Lajos, a Volánbusz igazgatója Vácott, hétfõi sajtótájékoztatóján.

    Hozzátette, hogy a buszok beszerzésére a Magyar Nemzeti Vagyonkezelõ Zrt. írt ki pályázatot.

    A Volánbusz 943 buszból álló flottája folyamatosan megújul. Ezelõtt 2 évvel még 12 év volt az átlagos életkor, mára ez 9,4 évre csökkent.

  • Barack Obama kérésére lemondott a General Motors vezérigazgatója!

    Az Egyesült Államok elnöke, Barack Obama kérésére lemondott a General Motors vezérigazgatója, Rick Wagoner.

    A lemondás azonnal hatályba lép, Wagoner utóda Fritz Henderson lesz. Sokak szerint itt volt az ideje a vezetõváltásnak, hiszen 2004 óta a cég 82 milliárd dollárt veszített értékébõl, miközben a konszern részvényeinek értéke 2000 óta 95 százalékpontot zuhant.

  • Hangosabb hibridautókat követelnek az amerikai törvényhozók

    Az Egyesült Államokban törvényileg köteleznék a hibridautók gyártóit, hogy tegyék hangosabbá jármûveiket.

  • Takarékoskodik a Volvo

    20 millió eurós befektetéssel modernizálta teljes méretû szélcsatornáját a Volvo. A svédek ezt most elsõsorban a minél alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás, illetve széndioxid-kibocsátás szolgálatába állították, közleményük szerint pedig ennek vívmányai már a Párizsban bemutatott C30 DRIVe modellben tetten érhetõek.

  • Alapkõletétel a Mercedes-gyárban: a jövõ elkezdõdött

    Kecskemét - Bajnai Gordon miniszterelnök jelenlétében pénteken ünnepélyesen lerakták Kecskemét külterületén az épülõ kelet-közép európai Mercedes-Benz gyár alapkövét.

  • Az Audi TFSI V6-osába Eaton kompresszor kerül

    A legerõsebb hathengeres és gyengébb nyolchengeres Audi-motorokat felváltó új V6-os teljesen új fejlesztésû feltöltõt kapott, amely számos paraméterében eltér a korábbi mechanikus kompresszoroktól.

    Az elv persze hasonló az elsõ Roots-fúvókban használthoz: két, egymáshoz forgás közben középen végig illeszkedõ forgó lapátkerék nyomja a levegõt a motorba.

  • Kanadában is elkezdik forgalmazni a Scion-t

    Köztudott, hogy a Scion márkát elsõsorban az amerikai fiatalok kedvéért alkotta meg a Toyota, azt viszont már jóval kevesebben tudják, hogy eddig csak az észak-amerikai kontinens egyik felén lehetett megvásárolni. 2010-tõl azonban változik a helyzet, a Toyota fiatalos márkáját ugyanis Kanadában is elkezdik forgalmazni.

    A tervek szerint három modellel, a tC kupéval, a klasszikus xB-vel és a csapotthátú xD-vel debütálnak az országban, melyeket a montreali, a torontói és a vancouveri szalonokban lehet majd megvásárolni.

  • Visszaesett az óriásterepjárók és limuzinok vásárlása az USA-ban

    Komoly hatása van a benzinárak emelkedésének az Egyesült Államokban is. Visszaestek az óriási terepjárók és benzinzabáló limuzinok eladásai, helyettük inkább kisautókat és hibrideket keresnek az amerikai polgárok.

    Ezen kívül közel 30 milliárd mérfölddel kevesebbet autóztak 2007 novembere és 2008 áprilisa között, mint 2006-2007 hasonló idõszakában.

  • Várhatóan 20%-os lesz a minimun önrész az új autók vásárlásánál!

    Várhatóan visszafogja a lakossági autóeladásokat, de csupán azok szorulnak majd ki a vevõi körbõl, akiknek már a kezdõrészlet megfizetése is gond.

    A Magyar Lízingszövetséggel folytatott egyeztetések eredményeként 2009. január 5-tõl új szabályozást léptet életbe a Pénzügyi Szervek Állami Felügyelete (PSZÁF): a gépjármû-finanszírozási konstrukcióknál a jelenlegi nulla százalék helyett 20 százalékos minimum önrészt, a 120 hónapos futamidõ maximum 96 hónapra csökkenését, valamint a finanszírozó cégek számára az ügyfél fizetõképességének alaposabb megvizsgálását írja elõ.