rss
  • A Nissan megakarja dönteni a Corvette rekordját!

  • Share on Tumblr

    Még alig fejezõdött be a tavalyi vita a Nissan és a Porsche között a GT-R és a GT2 Nordschleifén elért köridejeirõl, a japánok máris újabb célt jelöltek ki maguknak.

    A GT-R ugyanis idén finom ráncfelvarráson esik át, amelynek eredményeképp újrahangolják a futómûvet, és a motor is erõsebb lesz öt lóerõvel. Mint ismeretes, a Nissan szerint autójuk 7:29-es idõt ért el a pályán, amit most további négy-öt másodperccel szeretnének javítani.


    Az igazi cél természetesen a Corvette ZR01-es 7:26,4-es idejének megjavítása. Toshio Suzuki, a gyártó tesztpilótája ráadásul megerõsítette, hogy a könnyebb GT-R SpecV-t is elviszik a zöld pokolba, ami még az alapváltozatnál is gyorsabb lehet.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Elérhetõk az autós kiegészítõk az Ovi Maps 3.04 mellé (2010.05-tõl)

    Hét Nokia modell alapcsomagja bõvült autós kiegészítõkkel, mely mellé elõre telepítve vált elérhetõvé az ingyenes navigációt kínáló Ovi Maps új változata is.

  • Csökken az üzemanyagok ára

    Július 30-án ismét csökkenti az üzemanyagok nagykereskedelmi árát a MOL: a 95-ös benzin 7 forinttal, míg a gázolaj 6 forinttal lesz olcsóbb szerdától.

  • A gyenge eladások miatt egy hónapra leáll a Chrysler

    A gyenge eladások miatt december 19-tõl január 19-ig teljesen leállnak a Chrysler üzemei, így egyetlen új autó sem készül majd a 4 hét alatt. Az eredeti tervek szerint december 24-tõl január 2-ig szünetelt volna a gyártás az ünnepek miatt, ám az 50 százalékos értékesítési visszaesés miatt megnyújtották a szabadságot.

    Nem ez volt az elsõ eset, hogy a gyártó leállítsa egyes összeszerelõ üzemeit, most azonban minden egyes gyáregység termelése szünetel, így jelentõs költségeket spórol meg a Chrysler. A legpesszimistább elképzelések szerint ugyanis 2009 tavaszán elfogynak az amerikai gyár pénztartalékai, és állami segítség nélkül nem lesz képes elkerülni a csõdöt.

  • Több mint 1200 elbocsájtott a Suzukinál

    A hírek szerint a Suzuki is beállt azon autógyártók sorába, melyek kénytelenek visszafogni a termelésüket és elbocsátani dolgozóik egy részét a gazdasági válság miatt drasztikusan visszaesõ kereslet miatt.

    A japán autógyártó pénteken jelentette be, hogy esztergomi üzemébõl 1200 munkást bocsájtanak el december 8-a és 2009 februárja között; ez az 5523 dolgozó több mint 20%-a.

  • Szemkövetõ rendszer figyelmezteti az elbóbiskoló autósokat

    Német kutatók hatékony eszközt fejlesztettek ki a volán mögötti elbóbiskolás ellen.

  • Chiptuning 'fillérekért' a BMW-be

    A chiptuningjairol híres Superchips ezúttal a BMW 135i hathengeresét vette kezelésbe, az eredmény meglepõen jó, és az átalakítás kifejezetten olcsó.

  • Nem könnyûfémbõl, hanem hagyományos acélbõl készül a következõ 5-ös BMW!

    A hírek szerint a bajor gyártó a következõ generációnál nem folytatja a jelenlegi 5-ös építésmódját, és nem könnyûfémbõl készülnek az elsõ teherviselõ elemek.

    Mint ismeretes, a BMW a jobb súlyelosztásra hivatkozva készítette a jelenlegi generáció orrát részben alumíniumból. Ez azonban megdrágította a gyártást, rosszabb törésteszt-eredményeket okozott, ráadásul hathengeres motorokra lett tervezve, így négyhengeres egységgel nagy sebességnél túl könnyû lett az autó orra.

  • Kipellengérezett szabálytalankodó gyalogosok

    Sanghaj - Ki akarja pellengérezni újságokban és a tévében a szabálytalankodó gyalogosokat és bicikliseket Sanghajban a rendõrség: közzé teteti a fényképüket és a róluk készült filmfelvételeket.

    A nagyváros egyes keresztezõdéseiben állnak majd lesben a kamerák, és a felvételek újságok állandó rovataiban meg külön rendõrségi tévémûsorokban lesznek láthatók.

  • Volkswagen Phaeton szállította az énekeseket az European Music Awards-ra

    A világ egyik legrangosabb zenei díjátadójaként számon tartott European Music Awards az idei évben Berlinben került megrendezésre, és ha már Németország, mi más lehetne az esemény fõ támogatója, ha nem a Volkswagen.

  • 100 millió euró végkielégítést kaphat a Porsche-vezér?

    A Volkswagen nagyon közel került hozzá, hogy többséget szerezzen a Porschében. Ez esetben pedig Wendelin Wiedeking, a zuffenhauseniek vezetõje visszavonulhat, amivel több mint 100 millió eurót kasszírozhat.

    Az ok nagyon egyszerû, Wiedeking ugyanis 1993-as kinevezésekor elérte, hogy a fizetése "csupán" 1 millió euró legyen, viszont kapja meg az éves nyereség 0,87 százalékát. Ez akkor az igazgatótanács részérõl nem volt vita tárgya, a gyártó ugyanis masszívan veszteséges volt.

  • 8600 parkolóhely válik fizetõssé a IX. és a XIII. kerületben!

    Újabb helyszíneken szûnik meg az ingyenes parkolás lehetõsége Budapesten. 8600 parkolóhely válik fizetõssé a IX. és a XIII. kerületben.

    Holnaptól új parkolóhelyeket jelölnek ki fizetõssé a Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft. megbízásából Budapesten. A XI és a XIII. kerületben festik majd a helyeket, szerelik az automatákat. Érdemes figyelni majd a helyszeneken, mert a novemberig tartó munkálatok alatt tilos lesz a kijelölt - mindig változó - helyeken megállni, a mégis ott található autókat elvontatják a helyszínrõl.

  • Németországban tovább nõ az autóeladások száma!

    Amíg a világ legtöbb országában, többek között az Egyesült Államokban jelentõsen visszaestek az újautó eladások, addig Németországban a tavalyihoz képest 19,4 százalékkal nõttek az értékesítések, ugyanis több mint 380 000 új autót helyeztek forgalomba a németeknél.

  • Kovács Tamás a General Motors Magyarország élén

    2009. január elsejétõl a 41 éves Kovács Tamás tölti be az értékesítési, marketing és szervízhálózati igazgatói pozíciót a General Motors Magyarország élén.

    Kovács Tamás a Budapesti Mûszaki Egyetem Villamosmérnöki Karán szerzett oklevelet, majd pedig Párizsban a Kopernikusz program keretében üzleti management posztgraduális képzésen vett részt.

  • Kifelé gurulunk a gödörbõl

    A magyarországi autóértékesítések lassú emelkedésének kezdetére számít a szakma az augusztusi mélypont után.

  • Európa helyett Dél-Amerikában gyártják a VW pick-up-ot?

    Európa helyett Dél-Amerikában, pontosabban Argentínában gyártanák a VW pick-up-ot.

    Korábban úgy tûnt, a fejlesztés végsõ stádiumában levõ típust az összes nagy autópiacon árusítani fogják, beleértve Európát és az Egyesült Államokat is.

    Az üzemanyagárak drasztikus emelkedése miatt azonban kénytelen volt újragondolni elképzelései a cég vezetése.