rss
  • A Nissan megakarja dönteni a Corvette rekordját!

  • Share on Tumblr

    Még alig fejezõdött be a tavalyi vita a Nissan és a Porsche között a GT-R és a GT2 Nordschleifén elért köridejeirõl, a japánok máris újabb célt jelöltek ki maguknak.

    A GT-R ugyanis idén finom ráncfelvarráson esik át, amelynek eredményeképp újrahangolják a futómûvet, és a motor is erõsebb lesz öt lóerõvel. Mint ismeretes, a Nissan szerint autójuk 7:29-es idõt ért el a pályán, amit most további négy-öt másodperccel szeretnének javítani.


    Az igazi cél természetesen a Corvette ZR01-es 7:26,4-es idejének megjavítása. Toshio Suzuki, a gyártó tesztpilótája ráadásul megerõsítette, hogy a könnyebb GT-R SpecV-t is elviszik a zöld pokolba, ami még az alapváltozatnál is gyorsabb lehet.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Autózni nyáron

    Ahogy a téli körülményekhez, úgy a nyári extrém hõséghez is fel kell készíteni kocsinkat és az utasokat, ha élvezni szeretnénk a nyári autózás örömeit. Bár a magyar autós úgy véli, hogy mindent tud a vezetésrõl és a közlekedésrõl, a baleseti statisztikák és a mûszaki segítségért folyamodók nyáron is magas száma jelzi: elutazás elõtt sokakra ráférne a tudnivalók átgondolása.

  • Egy tankolással két és fél ezer kilométer

    Egyetlen tartály üzemanyagból "futotta" 2450 kilométerre egy brit személyautónak, ami új üzemanyag-hatékonysági világcsúcs.

  • A Honda növeli a gyárainak kapacitását Amerikában!

    Röviddel azután, hogy a Ford bejelentette, az észak-amerikai roncsprémiumnak köszönhetõ keresletnövekedés miatt növeli gyárainak kapacitását, most a Honda is hasonló lépésre szánta el magát.

    A japánok alabamai gyárában szeptemberben és októberben három szombaton is folyik majd a munka, míg az ohioi üzemben az év végéig szombatonként is szükség lesz új mûszakokra.

  • A Magna International is Opel-részvények vásárolna!

    A Fiat után immár a Magna International is hivatalosan megerõsítette, hogy tárgyalásokat folytat a General Motors-szal és a német kormánnyal Opel-részvények felvásárlásáról.

    A Fiattal ellentétben ugyanakkor a Magna nem törekszik többségi tulajdon megszerzésére, a hírek szerint a kanadaiak csak 20%-nyi részvényt vásárolnának, másik 30% pedig az orosz oligarcha, Oleg Gyeripaszka kezébe kerülne.

  • Balesetet színlelõ trükkös szélhámosok Ukrajnában

    Egyre gyakrabban kopasztják meg Ukrajna útjain a gyanútlan autósokat balesetet színlelõ trükkös szélhámosok.

    A pénzhez jutás nem egészen veszélytelen módját Moszkvából "importálták" a vállalkozó szellemû csalók Ukrajnába.

    A dolog lényege az, hogy az út mellett álló szélhámos kinéz magának egy közepes árkategóriába tartozó, viszonylag lassan haladó autót, majd az úttesten való átkelést színlelve hirtelen a kiszemelt kocsi motorháztetejére veti magát.

  • Töksisak a divat Nigériában a motorosok körében

    Töksisak a "divat" Nigériában, de csak a motorosok körében, és esetükben is csak azért, mert szigorodtak a közlekedési szabályok.

    A regulák ugyan hagyományos bukósisakot írnak elõ a motorozóknak, nem pedig "biót", ám a tök jóval olcsóbb. A motorosoknak van eszük: mielõtt feltennék tökfedõjüket, félbevágják és kibelezik meg megszárítják. Hogy a tökhéj mennyire véd az ütéstõl, arról nem végeztek tudományos méréseket.

  • A hibrid autók még ebben az évben szolgálatba állhatnak

    A Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztériumnál (KVM) akár már az idén üzembe állhat az a 9-12 hibrid meghajtású autó, amelyre várhatóan a napokban írnak ki közbeszerzést - közölte a zöldtárca kedden az MTI-vel.

    A pályázatokat szeptember második felében kell beadni, eredményhirdetés októberben várható - áll a közleményben.

  • A Ford megkezdte az új motorcsaládjuk az Ecoboost gyártását!

    A Ford megkezdte legújabb, Ecoboost névre hallgató motorcsalád gyártását a márka cleveland-i üzemében.

    A teljesen új fejlesztésû, 3,5 literes V6-os motor központi befecskendezéssel és turbóval látták el, amely teljesen új párosítás a márka történetében.

  • BMW: 'Idén nem lesznek elbocsátások!'

    Az autópiac válságával dacolva, a német BMW autógyár kizárja a létszámcsökkentést.

    - Idén nem lesznek elbocsátások - idézte a BMW humánerõforrás-igazgatóját vasárnap a Frankfurter

    Allgemeine Sonntagszeitung. - Ha a válság a vártnál tovább tart, akkor csupán nem töltünk be egyes, természetes fogyással megürülõ munkahelyeket - mondta az illetékes, Harald Krüger.

  • A VW indul a Bamakón

    A VW két szépségkirálynõvel telirakott Touareg-get indít a Bamako Rally-n.

  • A jövõben is folytatódik a China Mobile és a Motorola együttmûködés!

    A Motorola szállítja a China Mobile számára a GSM és EDGE hálózatát és a TD-SCDMA együttmûködést biztosító megoldásokat.

    A China Mobile és a Motorola együttmûködése több mint 20 éves múltra tekint vissza, és a partnerség a jövõben is folytatódni látszik. Az amerikai gyártó bejelentése szerint a két cég nemrég 310 millió dolláros szerzõdést írt alá, melynek értelmében a Motorola szállítja a kínai szolgáltató GSM, GPRS és EDGE infrastruktúráját, valamint a 2G GSM és a 3G TD-SCDMA megoldás összekapcsolódását biztosító hálózati elemeket.

  • Új autómúzeum Moszkvában

    Moszkva - Autómúzeum nyílt vasárnap Moszkvában, s 1. számú kiállítási tárgya Vlagyimir Putyin volt elnök - jelenleg miniszterelnök - Volgája, amelyen az Egyesült Államok elnöke és számos más neves politikus is utazott.

  • A Volvo eladása esetén kap csak segélyt a Ford

    A Volvo eladása lehet a feltétele annak, hogy a Ford életmentõ segélyt kapjon az amerikai kormánytól, így az amerikai óriás most kétségbeesetten keresi azt a vevõt, akinek el tudná passzolni presztízsmárkáját, a Volvót számolt be a Daily Mail.

    Az idõ sürget, hiszen a kölcsön nélkül a Ford már nem húzza sokáig, így egy belsõ forrás szerint most már olyan áron is megszabadulnának a kolonccá vált Volvótól, amit korábban elképzelhetetlennek tartottak.

  • Szigorítások a törésteszteken

    Mára az új autók szinte kivétel nélkül legalább négy csillagot kapnak a szervezet töréstesztjein.

    Ez egyfelõl fantasztikus eredmény, hiszen sikerült a sokszorosára növelni a személyautók átlagos passzív biztonsági szintjét.

    Ugyanakkor az EuroNCAP vizsgálata a jelenlegi formájában gyakorlatilag értelmét vesztette, hiszen nem lehet megállapítani, hogy melyik autó biztonságosabb, ha mindegyik a maximális osztályzatot kapja.

  • Turbómotor az európai Hyundai Veloster-be

    Bár a Detroiti Autószalonon csak az amerikai kiadásról rántotta le a leplet a Hyundai, nem is volt kérdés, hogy Európába változatlan formában érkezik a Veloster. A háromajtós kupéforma valóban nem módosul, viszont az öreg kontinens turbós csúcsmodellt is kap majd.