2024.04.20. - Tivadar

Negyedszer a legvonzóbb márka a Porsche

Negyedszer a legvonzóbb márka a Porsche
Az egyes modellsorozatok eredményei egyaránt a magas minõségrõl, illetve annak a vásárlók körében mérhetõ magas fokú elismertségérõl tanúskodnak.

A Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG (Stuttgart) legnagyobb exportpiacán, az Amerikai Egyesült Államokban, a legvonzóbb és legszimpatikusabb autómárkának bizonyult, ugyanis a J.D. Power egyesült államokbeli piackutató intézet által végzett "Automotive Performance, Execution and Layout Study (APEAL2) kutatás során a Porsche immár sorozatban negyedik alkalommal végzett az élen.
Az APEAL-tanulmány az új gépkocsik vásárlóinak elégedettségét vizsgálja a jármûvük átvételét követõ elsõ 90 nap után. A 2008. február és május közötti idõszakban 81.500 autós véleményét kérték ki, hogyan értékelik jármûvüket az olyan alapvetõ területeket érintõ 100 kritérium alapján, mint a menetdinamika, a hajtásrendszer, a design, illetve a kényelem és a mindennapi használhatóság. A Porsche ennek során a legjobb minõsítéseket kapta.
911 Carrera

Az egyes modellsorozatok eredményei egyaránt a magas minõségrõl, illetve annak a vásárlók körében mérhetõ magas fokú elismertségérõl tanúskodnak. A 911 Carrera, a Cayman és a Cayenne modelleket vásárlóik szegmenseikben - a "Prémium sportautók" ("Premium Sporty), a "Kompakt prémium sportautók" ("Compact Premium Sporty) és a "Középkategóriájú Prémium Többcélú Jármûvek" ("Midsize Premium Multi Activity Vehicle) - az APEAL2 kutatás során egyaránt nagy elõnnyel a legjobbnak minõsítették. Egy hónappal korábban a Porschét a J.D. Power hasonlóképpen tekintélyes "Initial Quality Study felmérésében a legjobb minõséget kínáló autógyártóvá választották meg.

E kettõs gyõzelemmel a kritikus egyesült államokbeli vásárlók ismét a Porsche hosszú távú minõségi offenzíváját, illetve a márka izgalmas karakterét igazolták vissza.