A Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG (Stuttgart) legnagyobb exportpiacán, az Amerikai Egyesült Államokban, a legvonzóbb és legszimpatikusabb autómárkának bizonyult, ugyanis a J.D. Power egyesült államokbeli piackutató intézet által végzett "Automotive Performance, Execution and Layout Study (APEAL2) kutatás során a Porsche immár sorozatban negyedik alkalommal végzett az élen.
Az egyes modellsorozatok eredményei egyaránt a magas minõségrõl, illetve annak a vásárlók körében mérhetõ magas fokú elismertségérõl tanúskodnak. A 911 Carrera, a Cayman és a Cayenne modelleket vásárlóik szegmenseikben - a "Prémium sportautók" ("Premium Sporty), a "Kompakt prémium sportautók" ("Compact Premium Sporty) és a "Középkategóriájú Prémium Többcélú Jármûvek" ("Midsize Premium Multi Activity Vehicle) - az APEAL2 kutatás során egyaránt nagy elõnnyel a legjobbnak minõsítették. Egy hónappal korábban a Porschét a J.D. Power hasonlóképpen tekintélyes "Initial Quality Study felmérésében a legjobb minõséget kínáló autógyártóvá választották meg.
E kettõs gyõzelemmel a kritikus egyesült államokbeli vásárlók ismét a Porsche hosszú távú minõségi offenzíváját, illetve a márka izgalmas karakterét igazolták vissza.