2024.03.29. - Auguszta

A Pirelli bemutatta az új Winter Sottozero-t

A Pirelli bemutatta az új Winter Sottozero-t
A mintázat interaktív mintaárkai alkalmazkodnak az õszi és téli hónapokra jellemzõ különbözõ útfelületekhez, ezáltal fokozzák ateljesítményt és a biztonságot száraz és nedves úton, jégen vagy havonegyaránt.

A Pirelli bemutatta az európai piac számára az új Winter Sottozero második sorozatát (Winter Sottozero Serie II.).

A legigényesebb vásárlók számára kialakított nagyteljesítményûtéli abroncs szinte "olvassa" az õszi és téli hónapokat jellemzõ útfelületeket.
Az új Pirelli mintázat az innovatív technológiaiáttörések alkalmazásánakköszönhetõen biztonságos és környezetbarát, ami nem csak havas vagy jeges, de nedves, latyakos, illetve a téli szezonban jellemzõ fagyott felületeken iskiválóteljesítményt ésmegbízhatóságot garantál.

A Pirelli szeptembertõl elérhetõ új abroncsa az Európában négy éve piacra dobott,sikeres Winter Sottozero abroncs továbbfejlesztett változata. Két jól elhatárolható változatban készül,különbözõsebességtartományokra: a W210/W240 nagyteljesítményû autókhoz, míg az ennél is extrémebb W270 sorozatot szupersportkocsikhoz ajánlják. A Porsche, a Maserati, a Lamborghini, a Ferrari, a BMW, a Bentley, az Aston Martin és az Alfa Romeo minderedeti gyári szerelésû téli abroncsnak választották az új Pirelli téli gumit.

A Winter Sottozero Serie II két változata számos technológiai újítást tartalmaz, ezek közül néhányat - a hagyományos téli abroncs fejlesztésifilozófiáját forradalmasító megoldást - szabadalmaztattak is: a gumi immár nemtéli, hanem szezonális termék, mely október és április között egész Európában alkalmazkodik az idõjárási és útviszonyokhoz.

Az abroncs keveréke új és környezetbarát; aromás szénhidrogének nélkül, csökkentett nehézfém tartalommal készül. Sokoldalúsága egyesíti és optimalizáljaa nedves és jeges viszonyokra kifejlesztett eltérõ alapanyagok tulajdonságait, ami javítja a tipikus téli hõmérséklet, a 7 °C alatt tapasztalható teljesítményt nedves úton.

Szerkezeti újítása, hogy ez az abroncs az autógyártók általa legújabb nagyteljesítményûsportkocsikra választott P Zero Pirelli teljesítményét nyújtja.A mintázat szintén innovatív megoldás: hagyja, hogy az abroncs alkalmazkodjon az útfelülethez, amely amintaárkok és interaktív mintablokkok rendszerénekköszönhetõen biztonságossá, és minden körülményekközött örömtelivé teszi a vezetést: az építõkockákkéntmozgó mintablokkok szó szerint képesek megragadni akülönféle útfelületeket.

A Winter Sottozero Serie II-vel jelentõsen csökken az vizenfutás esélye, míg atapadás, az oldalirányú gyorsulás és a fékezés közbeni tapadás is jelentõsen növekszik.

A Pirelli technikusai úgy fejlesztették ki a Winter Sottozero Serie II mintázatát,hogy amellett, hogy minden helyzetben garantálja az élvezetes vezethetõséget ésbiztonságot, innovatív megoldásaival naprakészen reagál a klímaváltozás, azeurópai szabványok változása és az autóipari fejlesztések kihívásaira.

Az idõjárási viszonyokfokozottkiszámítha-tatlansága, a havas helyett száraz idõszakok, valamint a tél végére és az õsz elejére jellemzõhirtelen erõs esõzések olyan sokoldalú abroncsokkifejlesztését igényelték, melyek nem csak havon és jégen, de nedves és latyakos, valamint 7 fok alatti, az útfelületet és a gumi viselkedését isbefolyásoló hõmérsékleten is garantálják a biztonságot.

A szabványrendszer is változik: az ökológia preferenciák és a maximális biztonságlettek az európai közlekedés szabályozásának alapkövei, és ez a mai modern abroncsoktól szintjén olyan összetevõket és megoldásokat igényel, melyek ahasználattól függetlenül tiszteletben tartják a környezetvédelmet.

Szintén növekednek a piaci igények: a sofõrök élvezni akarják a vezetést,ugyanakkor a legrosszabb körülmények között is jó teljesítményt és még nagyobb biztonságot igényelnek. Mindeközben az autók egyre nehezebbek és erõsebbek,így télen is nagyteljesítményû gumikra van szükség.