2,4 literes száz kilométerenkénti benzinfelhasználást mond a Karma brosúrája, és ne feledjük, az autó 5,8 másodperc alatt szalad bele a 100 km/h-ba, és közel 408 lóerõs.
Egyértelmû, hogy a részben elektromos hajtású autót csak igen speciális körülmények között, életszerû forgalmi szituációkban, tehát soha nem fogjuk tudni ilyen gazdaságosan üzemeltetni. A részletes adatlapból kiderül ugyanis, hogy a Karma mindössze 80 kilométert tud megtenni üzemanyag-égetés nélkül – ami már önmagában is ellentmondás, hiszen a lítiumionos akkumulátorokban tárolt energiát nyilván ki kellett termelni valamibõl.
Mint mondtuk, az akkupakkok többnyire az autó lassulása közben táplálkoznak, azonban napelemet helyeztek el az autó tetején, ami vagy a klímakompresszort mûködteti, vagy kismértékben, de hozzájárul a lítiumos akksik töltéséhez.
Amikor kizárólag a két villanymotor hajtja a Fiskert, 150 km/h-s végsebességre képes, de ha a belsõ égésû motor is besegít, 200 km/h-val is száguldhat.

