rss
bohócdoktor vizit szja 1%
  • Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford Mustangot

  • Share on Tumblr

    Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford MustangotÖtven év után visszatért az Empire State Building kilátóteraszára a Ford Mustang kabrió. Most jobban elaprózták a dolgot. Az eredeti Mustang bemutató-körútjának része volt az Empire State Building kilátóteraszán való megjelenés, amelyet most megismételtek az ötven éves jubileum alkalmából. Azonban most sokkal nagyobb problémát jelentett az autó felszállítása, hiszen idő közben elhízott a kocsi. A helikopteres szállítás nem alternatíva, mert a kilátóterasz felülről nem érhető el, a liftek ajtaja mindössze 91 centi széles.

    Az új Mustang kabriót hat részre kellett szétszabdalni, és hogy rendesen álljon a karosszéria, egy igen masszív alsó vázkeretet is készítettek. Mivel a szerelőknek mindössze öt óra állt a rendelkezésére a jármű összeszerelésére, előtte szorgalmasan gyakoroltak a műhelyben.

    Aztán élesben, 320 méteres tengerszint feletti magasságban rakták össze a sárga kabriót a szerelők, amit aztán mindenki megtekinthet a város panorámájával együtt. Feltéve, hogy szerdán és csütörtökön tettek látogatást a kilátóteraszon. Ezt követően ugyanolyan gyorsan, ahogy összeszerelték, szét is szedik a Mustangot, és eltávolítják. Arról nincs hír, mi lesz a kérdéses példány sorsa a jövőben, autóként nem lehet használni, és igazából összerakva nem is nyújt olyan különleges látványt. Darabokra szedve azonban érdekes műalkotás...



    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Az intelligens autó jó irányba halad

    Dr. Gurmai Zita az Európai Parlament Közlekedési Bizottságának tagja üdvözli Viviane Reding az Európai Bizottság Telekommunikációs biztosának európai rádiófrekvenciáról szóló közleményét.

    Az "elsõ intelligens autóról" szóló parlamenti jelentésnek is köszönhetõen tovább gördült az intelligens autó projekt. Reding biztos asszony bejelentette, hogy európai frekvenciát biztosít a közlekedési kommunikációs rendszerek, az együttmûködõ kommunikációs hálózatok számára (30 Mhz-en, az 5.9 Gigahertz sávon (GHz).

  • Mexikónak elege van a Volkswagen bogarakból

    A mexikói fõváros utcaképének a mai napig meghatározó részét képezi a rengeteg Volkswagen bogár, köszönhetõen annak, hogy itt egészen 2003-ig gyártották. A kisautóból csak taxiként 80 000-et tartanak nyilván, ami egyáltalán nem tetszik a város vezetésének.

    A majd' húszmillió ember lakta város ugyanis fuldoklik a szmogtól, és ezen a bogarak elavult motorjaikkal egyáltalán nem segítenek.

  • Több mint 1 millió darabbal kevesebb új autó fogyott tavaly Európában

    Tavaly 7,8 százalékkal csökkent az eladott új autók száma Európában 2007-hez képest, Magyarországon a visszaesés mértéke 10,6 százalékos volt - derül ki a Jato Dynamics nemzetközi autóipari piackutató cég legfrissebb kimutatásából.

    Összesen több mint 1 millió darabbal kevesebb új autó fogyott tavaly Európában, ami meghaladja egy autógyár egy éves termelését - derül ki a közleménybõl.

  • Színezni kell a bontott alkatrészeket

    A javítás nélkül beépíthetõ bontott autó-alkatrészeket kék, míg a javítható vagy felújítható alkatrészeket piros színnel kell megjelölniük az autóbontóknak, és a számlán is fel kell tüntetniük a színjelzést – egyebek mellett ezt tartalmazza a közlekedési, hírközlési és energiaügyi miniszter rendelete, amely nemrég jelent meg Magyar Közlönyben.

  • Januári KRESZ-módosítások – kerékpárosok és motorosok

    A kormány 2009. november végén fogadta el a KRESZ módosítását. 2010. január elsejével több mint 60 ponton változnak a közúti közlekedés szabályai.

  • Európa leghosszabb tengeri hídja épül

    Európa leghosszabb tengeri hídja épül majd meg a németországi Puttgarden és a dániai Rødby között.

    A híd teljes hossza 18,5 kilométer lesz, amitõl a két ország közötti közlekedés jelentõs felgyorsulását, ezáltal pedig a térség fellendülését remélik.

    Az autók és vonatok számára is használható híd építése várhatóan 10 év múlva fejezõdik be, összesen pedig 4,8 milliárd euróba kerül majd a két országnak.

  • Moszkva: havi 12,5 óra közlekedési dugókban

    Moszkva - Moszkva folyamatos közlekedési infarktusban szenved, hiába kínál némelyik fõútvonala 6-8 sávot is egy-egy irányba, most pedig a Jandeksz orosz hírportál kimutatta: egy átlagos moszkvai autós havi 12,5 órát tölt dugókban, másfél órával többet, mint egy évvel ezelõtt.

  • Az amerikai BMW-k négyhengeres motorokat kapnak!

    Az elkövetkezõ években jelentõsen szigorodnak az amerikai CAFE szabályok, amelynek következtében az autógyártóknak számottevõen csökkenteniük kell modelljeik átlagfogyasztását.

    Többek között a szigorúbb törvények miatt a BMW is arra kényszerül, hogy visszahozza a négyhengeres erõforrásokat a kínálatba, amelyeket még 1999-ben számûztek.

  • 7 év garancia minden Kia modellre

    A Kia már nem csak a Cee'd-re vállal 7 év garanciát. 2010-tõl minden Európában értékesített Kiára érvényes a hosszú garanciaidõ.

  • Barack Obama befagyasztja az üzemanyagcellás fejlesztéseket!

    Az Egyesült Államok elnöke, Barack Obama megválasztása óta sok mindent máskép csinál mint elõdje, George Bush.

    Többek között az autóipari intézkedései is nagy port kavartak a médiában. Most az újabb bejelentése arról szólt, hogy befagyasztja az üzemanyagcellás fejlesztésekre szánt 100 millió dolláros pénzösszeget.

  • Hivatalosan is megállapodtak a kecskeméti Mercedes-Benz gyárról

    Hivatalosan is megállapodott a Mercedes-Benz hazánkkal arról, hogy 800 millió eurós beruházással Kecskeméten építi fel új gyárát leendõ kompakt modelljei számára.

    Rainer Schmückle, a Mercedes-Benz személygépkocsi üzletágának ügyvezetõ igazgatója és Gyurcsány Ferenc miniszterelnök Bajnai Gordon fejlesztési és gazdasági miniszter, valamint Zombor Gábor kecskeméti polgármester jelenlétében írta alá azt a megállapodást, amelynek értelmében a német autógyár nálunk építi fel új üzemét.

  • Újabb jelentõs gyorshajtók a traffipax képernyõjén

    Úgy tûnik, hogy az objektív felelõsség intézményének 2008. május 01-i bevezetése óta eltelt idõszak eddigi tapasztalatai nem minden közlekedõt tartanak vissza a jelentõs közlekedési kockázattal járó agresszív gyorshajtástól.

  • Az Opel különbözõ márkájú autókat is gyárthat!

    A General Motors nehéz anyagi helyzete miatt kénytelen megválni európai érdekeltségeitõl, így eladósorba került az Opel és a Saab.

    A német márka iránt több jelentkezõ is akad, ám a legnagyobb esélyekkel az olasz Fiat és a kanadai Magna indul.

  • 50%-kal estek vissza az autóeladások Amerikában

    Noha a gazdasági válság fogalma az utóbbi hetekben és hónapokban meglehetõsen elcsépelté vált, még így is megdöbbenünk az aktuális amerikai autóeladások láttán.

    A legtöbb márka eladásai ugyanis több mint 30 százalékkal estek vissza idén novemberben az egy évvel korábbi szinthez képest. Csoportszinten (ismét) a Chrysler könyvelhette el a legnagyobb bukást, ahol 47 százalékkal kevesebb új modellt sikerült értékesíteni.

  • A Formula-1 legjobb 50 pilótája

    Ez az elsõ olyan könyv Magyarországon, amely arra törekszik, hogy a Formula-1 60 éves történetébe visszanyúlva egy korrekt, elfogulatlan listát felállítva megemlékezzen a száguldó cirkusz legjobb versenyzõirõl.