rss
  • Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford Mustangot

  • Share on Tumblr

    Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford MustangotÖtven év után visszatért az Empire State Building kilátóteraszára a Ford Mustang kabrió. Most jobban elaprózták a dolgot. Az eredeti Mustang bemutató-körútjának része volt az Empire State Building kilátóteraszán való megjelenés, amelyet most megismételtek az ötven éves jubileum alkalmából. Azonban most sokkal nagyobb problémát jelentett az autó felszállítása, hiszen idő közben elhízott a kocsi. A helikopteres szállítás nem alternatíva, mert a kilátóterasz felülről nem érhető el, a liftek ajtaja mindössze 91 centi széles.

    Az új Mustang kabriót hat részre kellett szétszabdalni, és hogy rendesen álljon a karosszéria, egy igen masszív alsó vázkeretet is készítettek. Mivel a szerelőknek mindössze öt óra állt a rendelkezésére a jármű összeszerelésére, előtte szorgalmasan gyakoroltak a műhelyben.

    Aztán élesben, 320 méteres tengerszint feletti magasságban rakták össze a sárga kabriót a szerelők, amit aztán mindenki megtekinthet a város panorámájával együtt. Feltéve, hogy szerdán és csütörtökön tettek látogatást a kilátóteraszon. Ezt követően ugyanolyan gyorsan, ahogy összeszerelték, szét is szedik a Mustangot, és eltávolítják. Arról nincs hír, mi lesz a kérdéses példány sorsa a jövőben, autóként nem lehet használni, és igazából összerakva nem is nyújt olyan különleges látványt. Darabokra szedve azonban érdekes műalkotás...



    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Ötüléses lehet a Volkswagen Passat CC

    Nem aratott osztatlan sikert a vásárlók körében a négyüléses Volkswagen Passat CC, ezentúl hagyományos hátsó üléspaddal is elérhetõ lesz.

  • A Mercedes és BMW együttmûködés a válság átvészelésére?

    Az autóipari válság nyomán felgyorsulhat a két dél-németországi autógyár, a Mercedest is gyártó Daimler és a BMW régóta tervezett együttmûködése. Az ügyletre vonatkozó szerzõdések már aláírásra készek - tudta meg az MTI.

    A két vállalat nyitott bármilyen megoldásra, amely nem árt a két márkának, illetve amit az ügyfelek nem vesznek észre. A BMW és a Daimler között hónapok óta zajlanak a tárgyalások, de konkrét elképzelések nem születtek a mûszaki vezetõk ellenállása miatt.

  • A Ssangyong felszámolás közelben!

    Miután a felszámolás közelébe került a Ssangyong, a bíróság kimondta, hogy jobb, ha felszámolják a céget, mintha életben marad.

    A dél-koreai gyártónak azonban mégis sikerült meggyõznie a bírákat, hogy az életben maradással sok munkahely is megmenekül. A PriceWaterhouse jelentése is errõl számolt be.

  • Az Abarth nem csak autóban, megérkezett az Abarth ruhakollekció!

    Most, hogy a Fiatnak jól megy a szekere, végre törõdhet egy kicsit az olyan rétegmodellekkel is, mint például a minap leleplezett 160 lóerõs, sportosra hangolt 500 Abarth esseesse.

    Azt pedig, hogy az 500-as modell és a jól csengõ Abarth név mennyire népszerû, remekül jelzi, hogy a Kappa a Párizsi Autószalonra elhozza saját Abarth kollekcióját, hogy a tulajdonosok, vagy a leendõ tulajdonosok autójukhoz öltözhessenek.

  • 1 millió autóval csökkenti eladási célját a Toyota

    Amennyiben a konszern valóban 1 millió autóval módosítja eladási célját, úgy a Toyota 2005 óta a legkevesebb autót fogja piacra dobni.

    A Toyota, a legnagyobb japán autóipari vállalat lapjelentések szerint jövõ évi értékesítési célját több mint egy millió gépjármûvel csökkentheti - értesült jól informált forrásokra hivatkozva a Kyodo hírügynökség.

  • Jótékonykodik a Porsche

    Megtartotta ígéretét a Porsche és jótékonysági célokra ajánlotta fel azt az összeget, amit a korábbi londoni polgármester, Ken Livingstone és terve, a bevezetendõ 25 fontos (kb. 7700 Ft) belvárosi dugódíj elleni jogi harc költségeként visszaítéltek neki.

    Mint ismeretes, a Porschét felháborító tervezet végül nem valósult meg, így a megmaradt 375 000 fontot (kb.115 millió Ft) átutalta a német sportkocsi-gyártó a Skidz nevû szervezetnek, mely a veszélyeztetett körülmények között élõ gyermekeket tanítja különbözõ szakmákra.

  • Egy Porsche, ami 6,7 litert fogyaszt százon

    Igazán figyelemreméltó fogyasztást produkált Klaus Niedzwiedz német újságíró, aki egy Porsche 911 Carrera volánja mögött 6,7 literes átlagfogyasztást ért el.

    A 345 lóerõs motorhoz egy duplakuplungos automataváltó csatlakozott, aminek nagy szerepe volt a 648 kilométeres tesztút során mért fogyasztáshoz, amely 3 literrel kisebb, mint a gyár által megadott 9,8 literes érték.

  • Facebook-on debütál a 2010-es Ford Explorer

    Az amerikai vállalat különleges, a jármûiparban szokatlan marketingtechnikához folyamodik, hogy minél nagyobb tömegekhez eljusson: a csaknem 500 millió felhasználót számláló Facebook közösségi portálon rántja le a leplet a terepjáró legújabb változatáról. Már 140 karakteres világban élünk - fogalmazott Scott Monty, a Ford úgynevezett közösségimédia-osztályának fõnöke, utalva a Twitter-üzenetek felsõ határára. "Ha fel akarjuk hívni az emberek figyelmét valamire, akkor az üzenet ütõs kell hogy legyen" - mondta.

  • Nyolcasba kapcsolt az Audi

    A sebességi fokozatokat eddig csak a legnagyobb luxusautókban szaporították gátlástalanul, de az Audi új frontot nyit: az õsztõl kisebb szedánjaikban és kupéikban is megjelenik a ZF nyolcsebességese.

  • A Mercedes megvette a Kecskemét melletti területet

    Mától a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-é az a Kecskemét melletti 441 hektáros telek, amelyen a cég hamarosan új gyárát építi fel. A 8,9 milliárdos szerzõdést a gyár leendõ igazgatója, Michael Friess írta alá.

    Kecskemét a korábban 170 parcellából álló terület megvásárlását kötvényekbõl finanszírozta, és most adta tovább a január 20-ra kialakult, és földhivatali nyilvántartásba vett telket.

  • 16 ezer kilométer egy tankkal

    Az Ecomotive Prototype nevû autóba ugyan egy picit drága tankolni, és az 545 literes üzemanyagtartály a hátsó üléssor helyét is elfoglalja, de egy átlag autósnak csak egyszer kell tele kérnie a tartályt évente, persze ha igazán takarékos stílusban vezet.

  • A VW Polo gyártása Amerikában?

    Egyre több gyártó viszi kisautóját a tengerentúlra, legutóbb például a Ford jelentette be, hogy a Fiestát ott is forgalmazni fogják.

    Ezúttal Stefan Jacoby, a német gyártó észak-amerikai regionális vezetõje árulta el egy interjúban, hogy az anyacég forgalmazni szeretné a Polót az USA-ban. Hozzátette, mivel a modell még mindig túl kicsi az amerikai vásárlóknak, az ottani kivitel hosszabb tengelytávot és magasabb tetõt kap.

  • Saját presztízsét rombolná az Infiniti

    Elsõkerék-meghajtású modellel rukkolhat elõ a jövõben a Nissan amerikai luxusmárkája.

  • A Mazdara cserélte Derek Jenkins a Volkswagent!

    Elhagyta a Volkswagen csoportot 15 évnyi együttmûködés után Derek Jenkins, és a Mazda kaliforniai tervezõközpontjába igazolt.

    Itt készült a legújabb 6-os és 3-as Mazda, sõt az érdekes formatervû Nagare és Furai modellek is ebbõl a stúdióból kerültek ki. Jenkins tehetséges kezének a szüleménye az Iroc koncepció, amely a Sirocco elõfutára volt.

  • A Jaguar XK is dízelmotort kap!

    Már a luxus- és sportautókat gyártó cégek is egyre több modelljükben kínálnak dízelmotort, így többek között a Porsche Cayenne és a Jaguar XJ után az XK is új, az eddiginél erõsebb dízelmotort kap.

    A 3,0 literes, V6-os duplaturbós motor nemrég debütált XF Diesel S modellben, és 271 lóerõvel és 600 Newtonméternyi nyomatékkal rendelkezik.