rss
bohócdoktor vizit szja 1%
  • Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford Mustangot

  • Share on Tumblr

    Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford MustangotÖtven év után visszatért az Empire State Building kilátóteraszára a Ford Mustang kabrió. Most jobban elaprózták a dolgot. Az eredeti Mustang bemutató-körútjának része volt az Empire State Building kilátóteraszán való megjelenés, amelyet most megismételtek az ötven éves jubileum alkalmából. Azonban most sokkal nagyobb problémát jelentett az autó felszállítása, hiszen idő közben elhízott a kocsi. A helikopteres szállítás nem alternatíva, mert a kilátóterasz felülről nem érhető el, a liftek ajtaja mindössze 91 centi széles.

    Az új Mustang kabriót hat részre kellett szétszabdalni, és hogy rendesen álljon a karosszéria, egy igen masszív alsó vázkeretet is készítettek. Mivel a szerelőknek mindössze öt óra állt a rendelkezésére a jármű összeszerelésére, előtte szorgalmasan gyakoroltak a műhelyben.

    Aztán élesben, 320 méteres tengerszint feletti magasságban rakták össze a sárga kabriót a szerelők, amit aztán mindenki megtekinthet a város panorámájával együtt. Feltéve, hogy szerdán és csütörtökön tettek látogatást a kilátóteraszon. Ezt követően ugyanolyan gyorsan, ahogy összeszerelték, szét is szedik a Mustangot, és eltávolítják. Arról nincs hír, mi lesz a kérdéses példány sorsa a jövőben, autóként nem lehet használni, és igazából összerakva nem is nyújt olyan különleges látványt. Darabokra szedve azonban érdekes műalkotás...



    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A Legjobb Gyár Díjat a BMW csoport dingolfingi üzeme nyerte

    A BMW csoport dingolfingi karosszéria- és hajtásláncgyártó egysége nyerte el a 2008-as Legjobb Gyár Díjat (The Best Factory / Industrial Excellence Award 2008).

    A kiemelkedõ termelésmenedzsmenti tevékenység és hatékonyság elismeréseként odaítélt nemzetközi szakmai elismerést Frank-Peter Arndt, a BMW AG igazgatótanácsának gyártásért felelõs tagja vette át Kölnben. A BMW csoport az elsõ autógyártó vállalat, amely elnyerte a díjat annak 2002-es megalapítása óta.

  • Nem forgalmaz több személyautót az Isuzu az Egyesült Államokban

    Nem forgalmaz több személyautót az Egyesült Államokban az Isuzu. A japán márka az eladások rohamos csökkenése miatt döntött úgy, hogy január 31. után már csak az N-Series teherautót forgalmazza, az Ascender szabadidõs terepjárót és i-Series pick-upot nem.

  • Elektromos autók részére villanykúthálózat épül Japánban

    Elektromos autók számára épül több száz töltõállomásból álló hálózat a szigetországban, a tiszta hajtásrendszer elterjesztésének elõsegítésére.

    A projektet a Tokyo Electric Power, Japán egyik legnagyobb áramszolgáltatója indította: olyan töltõszerkezeteket telepítenek országszerte, amelyekkel elvben akár 40 km megtételére elegendõ energia tölthetõ egy korszerû villanyautó akkumulátoraiba öt perc alatt, és 60 km-re elegendõ 10 perc alatt. Ezek nem vethetõk össze egy hagyományos benzinkútéival, hiszen ott öt perc alatt akár több száz kilométerre elegendõ üzemanyag tölthetõ az autóba.

  • A Magyar Suzuki 1,5 millió autót gyártott már

    A Magyar Suzuki ma jubileumot ünnepel: a gyár fennállásának 17. évében sikerült elérnie a 1,5 millió legyártott gépjármû-darabszámot. E nagyszerû teljesítmény az elmúlt évek befektetéssorozatának, a technológiai fejlesztéseknek - mint például a hegesztõüzem szinte teljes automatizálása -, valamint a hatezer Magyar Suzuki-alkalmazottnak köszönhetõ.

  • A taxis támadó 11 és fél év börtönt kapott Németorszában

    Németországban három taxis megtámadását sikerült rábizonyítani arra a férfira, akit kedden emberölési kísérletért és rablásért 11 év 6 hónapos börtönre ítéltek

    Hosszú szabadságvesztésre ítélte a brémai tartományi bíróság kedden azt a 24 éves rablót, aki taxisok kifosztására specializálódott.

    A brutális gengszter egyik áldozata a támadás óta tolókocsiban ül.

  • AG Excalibur Shark - a gazdagok kocsija

    Akár nagyra növesztett kínai játékautónak is nézhetnénk a vörös kupét, pedig ez valaha a legszebb Mercedes volt.

  • Nem gazdaságos a bioüzemanyag támogatása

    Elhamarkodott döntés lenne a gabonafélékbõl készített bioüzemanyag elõállításának támogatása. Kifejezetten örültségnek nevezte Guido Barilla, a világ legismertebb tésztagyártó vállalatának elnöke Egyesült Államok és az Európai Unió, viszont támogatja az elõállítást.

    Barilla így nyilatkozott: "Ahhoz, hogy egy gépkocsi meghajtására szolgáló 1 liter bioüzemanyagot állítsanak elõ, 4 kiló élelmiszertermékre és rengeteg vízre van szükség. A világ élelmiszerellátása ennek következtében már a közeljövõben kiélezett problémává válik."

  • Felgyújtotta a 'lopóautót'

    Portland - Felgyújtotta a szabálytalanul parkoló autóját elvontatni akaró kocsit egy nõ az Egyesült Államokban.

    A húszéves amazon elõbb 150 dollárt - 21 ezer forintot - ajánlott fel a sofõrnek, ha békén hagyja autóját, ám a férfi nem bizonyult megvesztegethetõnek.

  • Levegõ nélküli gumiabroncs a Bridgestonetól - fotóval

    A Bridgestone 2011-es gumiabroncsával búcsút inthetünk a durrdefektnek, az alacsony légnyomásnak és társaiknak, mert különleges kialakításának köszönhetõen nincs levegõ, amely megszökhetne az innovatív abroncsból. A Bridgestone az új fejlesztését a Tokyo Motor Show-n mutatta be.

  • Egyszerûbb és olcsóbb automatizált sebességváltó a Ricardo-tól

    A Ricardo egyszerûbb és olcsóbban elõállítható automatizált sebességváltóval jelentkezett, az eddig használt rendszerekkel szemben.

    A kutatóintézet az új Opel Corsa számára készítette el a jövõ váltójának prototípusát.

    A jövõ automatizált sebességváltóiba szánja új fejlesztésû elektromágneses aktuátorát az autóipari kutatás-fejlesztés területén tevékenykedõ Ricardo.

  • A hibridautó 'láthatatlan' a hallássérültek számára

    Washington - Kötelezõ zajkibocsátást szeretnének elõírni a hibridtechnológiát alkalmazó jármûvek számára az amerikai vakok képviselõi, akik szerint az akkumulátorokban tárolt energiával zajtalanul közlekedõ autók veszélyeztetik a nemlátókat.

    A kérdésrõl a hét elején egész napos meghallgatást rendezett az amerikai közúti biztonsági hatóság, hogy az 1,1 millió amerikai vakot képviselõ különbözõ szervezetek és az ipari vezetõk kifejthessék álláspontjukat.

  • Lenyesnek a Toyota gázpedáljaiból

    Négymilliós visszahívás bejelentésére készül a Toyota, ennyi autóban kell balesetveszély miatt rövidebbre cserélni a gázpedálokat. Toyotákat és Lexusokat is érint a probléma, melynek jelentõségét a japán gyár próbálta elkenni.

  • A legkörnyezetszennyezõbbek a sportautók!

    A világ tíz legszennyezõbb autói közé nem nagy meglepetésre elsõsorban méregdrága, nagy teljesítményû sportautók kerültek.

    A listát a Bugatti Veyron vezeti a maga 571 g/km-es értékével, megelõzve a 495 g/km-es szén-dioxid kibocsátással rendelkezõ Lamborghini MurcielagoLP640-et, míg az elsõ helyezetteket két Ferrari követi, az 599 GTB Fiorano 490, míg a 612 Scaglietti 475 gramm szén-dioxidot enged a levegõbe kilométerenként.

  • Szentélyt kapott a Harley-Davidson

    Milwaukee - Múzeumot nyitott motorkerékpárjainak szombaton az idén 105. születésnapját ünneplõ Harley-Davidson cég Milwaukee-ban, a Harley-Davidsonok három épületbõl álló "szentélyében" felvonultatják szinte az összes modellt az 1903-an gyártott elsõ motorkerékpártól napjaink legmodernebb, hatsebességes Harleyjáig.

    "Sok tekintetben a Harley-Davidson története az egész Egyesült Államok történetét tükrözi. A vállalat 105 éves, átélt hanyatlásokat, válságokat, háborúkat, volt lenn és fenn...

  • Radikális koncepció a Ferraritól

    Folyamatosan vizsgálja a Ferrari, hogyan tehetné még tökéletesebbé modelljeit. Éjt nappalá téve dolgoznak különbözõ elképzeléseken a mérnökök, ezek mindegyike természetesen nem köszön vissza a szériamodellekrõl. Azért a maranellóiak (és minden más gyár) szorgalmasan védetik le ötleteiket, a szabadalmi hivatalból most egy új ajtónyitási mechanizmus rajzai szivárogtak ki.