rss
  • Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford Mustangot

  • Share on Tumblr

    Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford MustangotÖtven év után visszatért az Empire State Building kilátóteraszára a Ford Mustang kabrió. Most jobban elaprózták a dolgot. Az eredeti Mustang bemutató-körútjának része volt az Empire State Building kilátóteraszán való megjelenés, amelyet most megismételtek az ötven éves jubileum alkalmából. Azonban most sokkal nagyobb problémát jelentett az autó felszállítása, hiszen idő közben elhízott a kocsi. A helikopteres szállítás nem alternatíva, mert a kilátóterasz felülről nem érhető el, a liftek ajtaja mindössze 91 centi széles.

    Az új Mustang kabriót hat részre kellett szétszabdalni, és hogy rendesen álljon a karosszéria, egy igen masszív alsó vázkeretet is készítettek. Mivel a szerelőknek mindössze öt óra állt a rendelkezésére a jármű összeszerelésére, előtte szorgalmasan gyakoroltak a műhelyben.

    Aztán élesben, 320 méteres tengerszint feletti magasságban rakták össze a sárga kabriót a szerelők, amit aztán mindenki megtekinthet a város panorámájával együtt. Feltéve, hogy szerdán és csütörtökön tettek látogatást a kilátóteraszon. Ezt követően ugyanolyan gyorsan, ahogy összeszerelték, szét is szedik a Mustangot, és eltávolítják. Arról nincs hír, mi lesz a kérdéses példány sorsa a jövőben, autóként nem lehet használni, és igazából összerakva nem is nyújt olyan különleges látványt. Darabokra szedve azonban érdekes műalkotás...



    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A VW Polo gyártása Amerikában?

    Egyre több gyártó viszi kisautóját a tengerentúlra, legutóbb például a Ford jelentette be, hogy a Fiestát ott is forgalmazni fogják.

    Ezúttal Stefan Jacoby, a német gyártó észak-amerikai regionális vezetõje árulta el egy interjúban, hogy az anyacég forgalmazni szeretné a Polót az USA-ban. Hozzátette, mivel a modell még mindig túl kicsi az amerikai vásárlóknak, az ottani kivitel hosszabb tengelytávot és magasabb tetõt kap.

  • A Formula-1 legjobb 50 pilótája

    Ez az elsõ olyan könyv Magyarországon, amely arra törekszik, hogy a Formula-1 60 éves történetébe visszanyúlva egy korrekt, elfogulatlan listát felállítva megemlékezzen a száguldó cirkusz legjobb versenyzõirõl.

  • Nem élet az élet gépkocsi nélkül

    London - Nem élet az élet a gépkocsi nélkül, legalábbis Nagy-Britanniában, ahol a lakosság négyötöde a magas benzinár ellenére sem tudja elképzelni, hogy lemondjon az autóról - derült ki egy közelmúltban végzett közvélemény-kutatásból.

  • Takarékoskodik a Volvo

    20 millió eurós befektetéssel modernizálta teljes méretû szélcsatornáját a Volvo. A svédek ezt most elsõsorban a minél alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás, illetve széndioxid-kibocsátás szolgálatába állították, közleményük szerint pedig ennek vívmányai már a Párizsban bemutatott C30 DRIVe modellben tetten érhetõek.

  • Kifelé gurulunk a gödörbõl

    A magyarországi autóértékesítések lassú emelkedésének kezdetére számít a szakma az augusztusi mélypont után.

  • 2010-es turbómotorok a Volvónál

    Az S60-ban és a V60-ban jelenit meg az 1,6 literes turbómotor, kétféle teljesítménnyel.

  • Tesla Roadster: 504 km egy töltéssel

    Simon Hackett rekordot állított fel: korábban senki nem jutott ilyen messzire az elektromos sportkocsijával.

  • A Magna International is Opel-részvények vásárolna!

    A Fiat után immár a Magna International is hivatalosan megerõsítette, hogy tárgyalásokat folytat a General Motors-szal és a német kormánnyal Opel-részvények felvásárlásáról.

    A Fiattal ellentétben ugyanakkor a Magna nem törekszik többségi tulajdon megszerzésére, a hírek szerint a kanadaiak csak 20%-nyi részvényt vásárolnának, másik 30% pedig az orosz oligarcha, Oleg Gyeripaszka kezébe kerülne.

  • Barilla szerint õrültség a bioüzemanyag támogatása

    Milánó - "Õrültségnek" nevezte Guido Barilla, a világ legismertebb tésztagyártó vállalatának elnöke az Egyesült Államok és az Európai Unió arra vonatkozó döntését, hogy támogatják a gabonafélékbõl (is) készített bioüzemanyag elõállítását.

  • Takarékosabb lett a Volvo S80 és V70

    Némi trükközéssel még takarékosabbá varázsolta S80 és V70 Drive modelljeit a Volvo. Eddig 4,9 liter volt az 1,6-os, 109 lóerõs dízelmotor átlagfogyasztása, szén-dioxidból kilométerenként 129 grammot bocsátott ki.

  • Új TSB Eco Disc fékszerkezettel ellátott futómûvek

    A BPW Wiehl megkezdte az új TSB Eco Disc fékszerkezettel ellátott futómûvek sorozat bevezetését. Az anyavállalat felfutását segítve a BPW-Hungária felkészült, és szintén megkezdte az új típusok gyártását.

  • Lamborghini rekord, mind eladási, mind profit téren!

    Az olasz sportautógyártó nyilvánosságra hozta az elmúlt 12 hónapban elért eladási és pénzügyi adatait, amelyek alapján mind az eladott autók számát, mind a nyereséget tekintve rekordot értek el.

    Miközben a legtöbb gyártó eladásai az õsz folyamán meredeken zuhanni kezdtek, a Lamborghinit mintha nem érintette volna a válság, bár eleinte a Porsche is jól tartotta magát, késõbb azonban nekik is ki kellett igazítaniuk az elvárt nyereséget.

  • Nincs többé Chevy, csak Chevrolet

    Nincs többé Chevy, csak Chevrolet - legalábbis így határozott a legendás amerikai autógyár vezetése.

  • Autómegosztó rendszer indul Párizsban

    Párizs - Négyezer elektromos bérautóból álló flottával enyhítené Párizs közlekedési és környezetvédelmi gondjait Bertrand Delanoe polgármester, a nagy sikerû közösségi kerékpárkölcsönzõ hálózat atyja.

  • Átszervezik a Toyota-t!

    A japán gyártó a márciusban véget ért tavalyi pénzügyi évben 500 milliárd jenes veszteséget volt kénytelen elkönyvelni, a Nikkei gazdasági napilap szerint azonban idén még nagyobb hiánnyal számol a márka vezetõsége.

    Az újság szerint a Toyota eladásai 2009-ben sem nõnek majd, a tartósan erõs japán jen pedig szintén óriási veszteségeket okoz. A cégvezetõk ezért a közeljövõben átszervezik a Japánban található gyáregységeket, ennek során pedig jelentõs leépítések várhatók.