rss
  • Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford Mustangot

  • Share on Tumblr

    Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford MustangotÖtven év után visszatért az Empire State Building kilátóteraszára a Ford Mustang kabrió. Most jobban elaprózták a dolgot. Az eredeti Mustang bemutató-körútjának része volt az Empire State Building kilátóteraszán való megjelenés, amelyet most megismételtek az ötven éves jubileum alkalmából. Azonban most sokkal nagyobb problémát jelentett az autó felszállítása, hiszen idő közben elhízott a kocsi. A helikopteres szállítás nem alternatíva, mert a kilátóterasz felülről nem érhető el, a liftek ajtaja mindössze 91 centi széles.

    Az új Mustang kabriót hat részre kellett szétszabdalni, és hogy rendesen álljon a karosszéria, egy igen masszív alsó vázkeretet is készítettek. Mivel a szerelőknek mindössze öt óra állt a rendelkezésére a jármű összeszerelésére, előtte szorgalmasan gyakoroltak a műhelyben.

    Aztán élesben, 320 méteres tengerszint feletti magasságban rakták össze a sárga kabriót a szerelők, amit aztán mindenki megtekinthet a város panorámájával együtt. Feltéve, hogy szerdán és csütörtökön tettek látogatást a kilátóteraszon. Ezt követően ugyanolyan gyorsan, ahogy összeszerelték, szét is szedik a Mustangot, és eltávolítják. Arról nincs hír, mi lesz a kérdéses példány sorsa a jövőben, autóként nem lehet használni, és igazából összerakva nem is nyújt olyan különleges látványt. Darabokra szedve azonban érdekes műalkotás...



    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Japánban is értékesítenek magyar Suzukit

    A magyarországi Suzuki cég által gyártott Splash modell értékesítése kezdõdött meg kedden Japánban.

    A Splash az elsõ magyarországi Suzuki-modell, amit a szigetországban értékesítenek. A Suzuki közleménye szerint a Magyarországon gyártott modell ára 1,24 millió jen (12 ezer dollár).

    A cég havonta 500 Splash-t tervez értékesíteni Japánban.

  • 20%-os alkalmi elbocsájtás az Audinál

    A gazdasági visszaesés hatása az Audi gyõri üzemét is elérte. A német cég kedden jelentette be, hogy 200-ból 40 alkalmi dolgozójától kényszerül búcsút venni novemberben. Magyarország második legnagyobb exportõrénél jelenleg 5899-en dolgoznak, idén pedig több mint 1,9 millió motor, továbbá 60 ezer autó készül Gyõrött.

  • Renault Nepta a Hungaroringen

    Ugyan nem ma született, mégis elõször mutatkozik be hazánkban a Renault design-tervezõinek kétségkívül egyik legszebb alkotása, a Renault Nepta koncepcióautó.

    A World Series by Renault rendezvény keretein belül nemcsak a névadó márka régebbi és újabb, széria- és átépített autóit, hanem egy gyönyörû tanulmányt is megcsodálhatjuk. Igaz, beülni ebbe nem lehet.

  • Az MDF kötelezõvé tenné a téligumit hazánkban!

    A Magyar Demokrata Fórum (MDF) a jövõ évtõl a téli gumi használatának kötelezõvé tételét sürgeti. A párt közleményben felhívja a figyelmet, hogy a hideg idõ beálltával fokozottan nõ a balesetveszély az utak lefagyása, csúszóssá válása miatt, ezért különösen veszélyes, ennek ellenére sokan továbbra is nyári gumiabronccsal közlekednek az utakon.

    Magyarországon jelenleg nem kötelezõ a téli gumi használata, s csak az autótulajdonosoknak csak mintegy fele használ megfelelõ abroncsot fagyos idõben. Németországban ez az arány 60-70, Ausztriában pedig 95 százalékos - olvasható a kommünikében.

  • Hibrid autókat vásárol a zöldtárca

    A zöldtárca 12 környezetkímélõ, hibrid meghajtású autó vásárlására kötött szerzõdést - áll a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium pénteki közleményében.

    A beszerzésnek köszönhetõen 40 százalékkal kevesebb szén-dioxidot bocsát ki és csaknem 13 millió forintot spórol a tárca.

  • 4 liternél kevesebbet fogyaszt a SEAT - részletes információk

    A Volkswagen-csoport többi márkájához hasonlóan a SEAT is megkapja a vállalat új fejlesztésû motorjait. 2010-ben 1,2-es benzines és dízelmotorokkal bõvül a kínálat. A dízel Ibiza ezzel négy liternél is kevesebbet fogyaszt.

  • Inkább két autót vesznek egy áráért, mint feláron egyet

    London - Döbbenetes tanulsággal szolgált egy brit autókereskedés akciója: kiderült, hogy az emberek inkább két autót vesznek egy áráért, mint féláron egyet.

    A colchesteri szalon elõbb az elsõ kedvezménnyel próbálkozott, és a vevõk érkezgettek is, de nem tömegével, hanem csak normális "mennyiségben". Egy hónap elteltével aztán a kereskedés meghirdette a két autót kap egy áráért akciót, és elszabadult a pokol: igen hamar több mint 22 ezren érdeklõdtek.

  • Tovább javulnak a magyarországi közúti balesetek statisztikái

    Soha nem látott mértékben javulnak a magyarországi közúti balesetek statisztikái, adta hírül az ORFK Országos Balesetmegelõzési Bizottsága.

    2001 óta az idei esztendõ októberében könyvelhettük el a legnagyobb csökkenést, ekkor ugyanis 35 százalékkal kevesebben haltak meg az utakon, mint a tavalyi év azonos idõszakában, míg 2008 elsõ tíz hónapját nézve 21 százalékos a javulás.

  • Mikroorganizmusok oldják meg az energiakrízist?

    Boston - A szénhidrogén-készletek fogyása következtében folyamatosan felértékelõdõ alternatív energiahordozók elõállításában kulcsszerephez juthatnak a mikroorganizmusok - derült ki egy nemrég tartott bostoni mikrobiológus találkozón, amelyrõl a ScienceDaily internetes portál számolt be.

  • KRESZ módosítások: polgárõr is irányíthatja a forgalmat

    Az új KRESZ módosításokkal kibõvültek a polgárõrök tevékenységei: segíthetnek a közlekedési balesetek helyszínén és az óvodák közelében.

  • Sofõr nélküli autók az utakon

    Nem kellene vezetniük az embereknek – állítja Eric Schmidt, a Google vezére. Felezni lehetne a közlekedési balesetek évi 1,2 millió áldozatát, ha a gépek vennék át az irányítást. Valóban szeretnénk megtudni, hogy igaza van-e?

  • A Mercedes-nél is leállt átmenetileg a gyártás

    Bár a Daimler nem tartozik az Amerikából indult válság legnagyobb vesztesei közé, azért a keresletcsökkenést õk is megérzik. A forgalom 2008 harmadik negyedévében ugyanis mintegy 7%-ot esett, 23,8 milliárd euróra, az adózás elõtti nyereség pedig a tavalyi év ugyanezen idõszakának 1,9 milliárdjához képest idén 648 millió euróra csökkent.

  • Nem élet az élet gépkocsi nélkül

    London - Nem élet az élet a gépkocsi nélkül, legalábbis Nagy-Britanniában, ahol a lakosság négyötöde a magas benzinár ellenére sem tudja elképzelni, hogy lemondjon az autóról - derült ki egy közelmúltban végzett közvélemény-kutatásból.

  • Megfontolás alatt a Wartburg feltámadása!

    Amerikai lapértesülések szerint az Opel vezetõsége a vállalat rossz anyagi helyzete ellenére azt tervezi, hogy feléleszti a Wartburg márkanevet. A hír szerint a Wartburg a Dacia mintájára egy olcsó márka lenne, elsõ autójuk ára 7000 euró körül lehet Németországban.

    A Renault-nak a Daciával az utóbbi években elért sikertörténete megihlette az Opel vezetõségét is, az amerikai Ward's Auto World autóipari elemzõ cég értesülései szerint ugyanis a rüsselsheimi gyártó vezetõsége komolyan fontolgatja a volt szocialista márka feltámasztását.

  • Kétmillió hibridet adott el a Toyota!

    A Toyota kínálatában 1997 van jelen hibrid autó, és a japán márka kevésbé környezetszennyezõ típusai olyan sikeresek, hogy eddig már több mint kétmillió példányt sikerült értékesíteni belõlük világszerte.

    Európában eddig több mint 200 000 alternatív meghajtású Toyota és Lexus talált gazdára, és egyre nagyobb az érdeklõdés a márka ezen modelljei iránt.