rss
  • Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford Mustangot

  • Share on Tumblr

    Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford MustangotÖtven év után visszatért az Empire State Building kilátóteraszára a Ford Mustang kabrió. Most jobban elaprózták a dolgot. Az eredeti Mustang bemutató-körútjának része volt az Empire State Building kilátóteraszán való megjelenés, amelyet most megismételtek az ötven éves jubileum alkalmából. Azonban most sokkal nagyobb problémát jelentett az autó felszállítása, hiszen idő közben elhízott a kocsi. A helikopteres szállítás nem alternatíva, mert a kilátóterasz felülről nem érhető el, a liftek ajtaja mindössze 91 centi széles.

    Az új Mustang kabriót hat részre kellett szétszabdalni, és hogy rendesen álljon a karosszéria, egy igen masszív alsó vázkeretet is készítettek. Mivel a szerelőknek mindössze öt óra állt a rendelkezésére a jármű összeszerelésére, előtte szorgalmasan gyakoroltak a műhelyben.

    Aztán élesben, 320 méteres tengerszint feletti magasságban rakták össze a sárga kabriót a szerelők, amit aztán mindenki megtekinthet a város panorámájával együtt. Feltéve, hogy szerdán és csütörtökön tettek látogatást a kilátóteraszon. Ezt követően ugyanolyan gyorsan, ahogy összeszerelték, szét is szedik a Mustangot, és eltávolítják. Arról nincs hír, mi lesz a kérdéses példány sorsa a jövőben, autóként nem lehet használni, és igazából összerakva nem is nyújt olyan különleges látványt. Darabokra szedve azonban érdekes műalkotás...



    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • INA márkájú benzinkutat nyit a Mol

    INA márkájú benzinkutat nyit a Mol. Az M7-es autópálya 193. kilométerszelvényénél épülõ két kút várhatóan 2009 januárjában nyílik meg. A magyar cég ezzel a gesztussal szeretné megerõsíteni a horvát vállalattal fennálló stratégiai partnerségét.

    A Mol 2003 óta mûködik együtt az INA-val, Horvátország legnagyobb olaj- és energiaipari cégével. Az elmúlt öt év stratégiai partnerségi viszonya kölcsönös elõnyöket hozott az INA és a Mol számára a közös kutatásokon át az akvizíciókig.

  • Lenyesnek a Toyota gázpedáljaiból

    Négymilliós visszahívás bejelentésére készül a Toyota, ennyi autóban kell balesetveszély miatt rövidebbre cserélni a gázpedálokat. Toyotákat és Lexusokat is érint a probléma, melynek jelentõségét a japán gyár próbálta elkenni.

  • Több mint 17 000 autót hív vissza a Volvo hibás programozás miatt!

    Több mint 17 000 autót hív vissza a Volvo, amelynek oka a motorhûtõ hibás programozása.

    A hiba igen veszélyes, mivel következménye lehet a ventilátor motorhûtés teljes megszûnése, amely pedig már a légkondicionáló teljesítményének csökkenéséhez és a hûtõfolyadék hõmérsékletének gyors emelkedéséhez vezet.

  • Az olasz sajtó félti a Lanciát!

    Az utóbbi hetekben egy esetleges Fiat-Opel fúziótól volt hangos a világsajtó, ugyanis egy esetleges Fiat-Opel-Chrysler szövetség megalakulásával egy Volkswagen-konszern méretû cég jönne létre.

    Az olasz sajtó azonban félti a Fiat leányvállalatait, elsõsorban a Lanciát. A presztízsmárkaként számon tartott gyártó évente mindössze körülbelül 100 000 autót értékesít, ráadásul a márka modellpalettája sem tartozik a legfiatalabbak közé, így a Fiat vezetõségében felmerült a Lancia megszûntetése, hogy a cég a sikeresebb márkákra tudjon koncentrálni.

  • A legértékállóbb autók rangsora

    Az autóvásárlók elsõsorban a minõségre fektetik a hangsúlyt, és másodsorban a márkára. Ha azonban az egyes modelleket összehasonlítjuk, a kisautók értékállóbbaknak bizonyulnak a használtautó-piacon, mint a nagyobb kategóriák. Ez a legszembetûnõbb eredménye az ADAC német autóklub legfrissebb, az autók értékállóságát kutató felmérésében. A legnagyobb európai autópiacról számos felmérés születik. Mi ezúttal a német autóklub 2009-es AutoMarxX vevõelégedettségi listáiból válogattunk.

  • Növénybõl üzemanyagot állítajna elõ a Generali Motors

    Szubtrópusi növénybõl kíván bioüzemanyagot elõállítani a General Motors, ezért újabb jatrophaültetvényeket hoznak létre Indiában.

  • Hamarosan látható a Halálos iramban negyedik epizódja!

    A benzingõzzel fertõzött filmrajongók örömére a méltán népszerû Halálos iramban trilógiához egy újabb rész csatlakozik, melyre remélhetõleg már nem is kell sokat várnunk, hiszen április elejétõl a német mozikban már elkezdik vetíteni és valószínûleg hazánkba is hamar elérkezik .

    A negyedik részben visszatér a fõszereplõk listájába az eddig sokak által hiányolt Vin Diesel, ráadásul természetesen Paul Walker is elvállalta a másik fõszerepet, így visszaköszön a régi páros.

  • A Renalut az elektromos autókban látja a jövõt

    A tervek szerint 2011-ben mutatkozik be a franciák elsõ teljesen elektromos meghajtású modellje, amelybõl az elsõ év során legalább 20 000 darabot szeretnének gyártani, 2012-ben pedig már évi 100 000 elektromos Renault modell elõállítása a cél.

  • Gyorshajtáson érték okítás közben az autósoktatót

    Szemléletes leckét adott a gyorshajtás veszélyeirõl egy autósoktató Franciaországban: a rendõrség három tanítványa szeme láttára kobozta el a férfi jogosítványát.

  • Sok tragédia oka a gyorshajtás!

    Európa más országaihoz hasonlóan Magyarországon is a sebességtúllépés a legfõbb baleseti ok, szerepe kiemelt a közúti tragédiában.

    A halálos kimenetelû baleseteknek évek óta kb. 40%-a vezethetõ vissza a gyorshajtásra.

  • Sohasem volt ekkora bajban a BMW és a Mercedes

    A bajor autógyártó vezérigazgatója a német Spiegel magazinnak egy interjúban elmondta, hogy még sohasem volt akkora bajban a cég, mint most.

    A BMW-nél eddig hallgattak a gazdasági válságból származó problémákkal kapcsolatban, de Norbert Reithofer most elismerte, hogy bizony nekik is komoly mértékben csökkentek az eladásaik.

  • 400 ezer Muarno-t hív vissza a Nissan!

    Újabb nagyarányú visszahívásra kényszerült a Nissan, hiszen az amerikai, autók biztonságosságáért felelõs szervezet egy hibát talált az elõzõ generációs Nissan Muranókban.

    Az NHTSA illetékesei bejelentették, hogy az autó levegõbeszívó rendszerében a mûanyag szívócsõ nem bírja a forróságot és szélsõségesebb esetekben olyannyira összezsugorodhat, hogy a motor nem kap elég levegõt, ezért leállhat, ami pedig kimondottan balesetveszélyes is lehet bizonyos helyzetekben.

  • Újra feléled a Zeppelin márkanév?

    A Daimlerhez tartozó Maybach az utóbbi idõkben nem tud látványos fejlõdést elérni, ami elsõsorban kevés típusból álló modellkínálatának tudható be.

    A németek minden elkövetnek az érdeklõdés felkeltéséért, így a Genfi Autószalonon felélesztik a Zeppelin márkanevet.

  • 12300 darab autót hív vissza a Volvo!

    12300 darab S80-at, V70-et és XC70-et hív vissza a svéd gyártó. A visszarendelés oka, hogy a központi számítógép ablaktörlõt vezérlõ szoftverje néha rakoncátlankodik, és nem megfelelõen dolgozik.

    Elõfordul, hogy kikapcsolt állapotban nekiáll ablakot törölni, vagy bekapcsolt állapotban nem töröl, ami nagy ijedelmet okozhat vezetés közben, vagy akár problémát esõs idõben.

  • A Nissan bejelentette, hogy két akkumulátorgyárat épít Európában

    A Nissan bejelentette, hogy két akkumulátorgyárat épít Európában jövõbeni elektromos autói számára. Míg az egyik üzem az angliai Sunderlandben lesz, a másik helyszínrõl csupán annyit tudni, hogy Portugáliában épül, ám a pontos helyet késõbb határozzák meg.

    Mindkét üzem korszerû, lítium-ionos telepeket fog gyártani, amelyek a Nissan "0 emissziós mobilitási program" keretében fejlesztett jármûvekben fognak szolgálni.