rss
  • Luxusmárkát faragnak a Lincolnból

  • Share on Tumblr

    Luxusmárkát faragnak a LincolnbólA Ford EcoBoost motorja nemcsak Európában, hanem az Egyesült Államokban is hódít. A Ford F-150 vásárlóinak nagy része már a V6-os turbós motort választja teherautójához. A Ford prémiummárkája, a Lincoln is előszeretettel használja az erőforrás-családot. A legfrissebb hírek szerint a jelenleg is futó 3,5 literes V6-os EcoBoost motor a 2016-os modellévben érkező Lincoln MKS-ben minimum 365 lóerőt teljesít majd. Újdonságként a kocsi egy 2,9 literes, Nano kódnevű EcoBoost V6-ost is kap, amely a Car and Driver magazin szerint 300 lóerős lehet.

    Az új MKS szedánt elsőkerék-meghajtással kínálják, de felárért összkerekesként is megrendelhető, ami ajánlott a 3,5 literes motor esetében. Alapfelszereltségként hat, de opciósan kilencsebességes Ford-GM közös fejlesztésű váltók kap a limuzin. Az MKC crossover arculatát átvevő kocsi alapára a mostani 41 ezer dollárról 43-44 ezer dollárra nőhet (9-10 millió forint).

    A Ford ugyanakkor nem elégedett a Lincoln márka piaci pozícionálásával, szerintük nem eléggé prémium a márka. Bejelentették, hogy tízéves programot dolgoznak ki, hogy a Lincolnból igazi luxusmárka váljék. A Lincoln kínálata 2016-ig négy új modellel bővül, a második generációs MKS limuzin és az MKC szabadidő-autó mellett egy C-osztályos kompakt autót is bemutatnak az elkövetkezendő években.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • 2009-ben naponta 1500 új autót helyeznek forgalomba

    Egy friss statisztikai adat szerint Kína fõvárosában 2009-ben naponta 1500 új autót helyeznek forgalomba. Ez a szám még annak ellenére is meghökkentõ, hogy a világváros nem kevesebb, mint 17 millió lakost számlál, ami hazánk teljes lakosságának közel kétszerese.

    A rengeteg autó azért is jelent problémát, mert már az olimpia idején is gond volt a város légszennyezettségével, ráadásul az utak képtelenek felemészteni az óriási forgalmat.

  • A Volkswagen döntése szerint véget érhet a Porsche Cayenne és a Panamera pályafutása

    Egy hírek szerint a Volkswagen döntése szerint hamarosan véget érhet a Porsche Cayenne és a Panamera pályafutása.

    A legújabb híresztelések szerint az SUV második generációját már be sem mutatják, míg a négyajtós modell 5-6 év múlva tûnhet el a kínálatból, pedig még el sem dõlt, hogy sikeres vagy nem a legújabb Porsche. A feltételezés szerint azért jutottak ilyen álláspontra a konszern vezetõi, hogy az Audi modelljeinek ne kelljen a vállalaton belül is kõkemény konkurenciával megküzdeniük.

  • General Motors beindította legújabb fejlesztõközpontját

    Múlt hét pénteken Rick Wagoner elnök-vezérigazgató és Tom Stephens, hajtásláncokért felelõs elnökhelyettes jelenlétében a General Motors beindította legújabb, Michigan állambeli Pontiacban található fejlesztõközpontját.

  • A General Motors 6 milliárd dollár veszteséget termelt 2009 elsõ negyedévében!

    A General Motors bejelentése szerint a gyár 6 milliárd dollár veszteséget termelt 2009 elsõ negyedévében, amellyel egy idõben 10.2 milliárd dollár készpénzt emésztett fel a GM az amerikai kormány segítségére várva.

    A gyár észak-amerikai eladásai alapján 12.3 milliárd dolláros eredményt termelt az elsõ negyedévben, amely valamivel több mint a fele a tavaly ilyenkor mért 24.5 milliárd dolláros bevételnek.

  • Egymással kommunikáló autókat tesztel az EU városi forgalomban

    "Beszélõ", azaz egymással kommunikáló személyautókat állítanak forgalomba Amszterdam körzetében csütörtökön egy európai uniós kutatási program keretében - jelentette be az Európai Bizottság Brüsszelben.

  • 4414 kilométer egy liter üzemanyaggal

    Rekordot ért el egy francia csapat az idei Shell Eco-Marathon Europe versenyen, a gallok egy liter üzemanyaggal 4414 kilométert tettek meg a németországi megmérettetésen.

  • Az alkoholszondát nem lehet becsapni

    Alaposan téved, aki autóvezetés elõtt is bátran iszik alkoholt, mert úgy véli, hogy bonbon evésével, jégkocka rágcsálásával, vagy pénzdarab szopogatásával eltüntetheti a szondába kifújt levegõben lévõ alkoholt. Az erre vonatkozó, hamis legendákat cáfolja a méréstechnika professzorának cikke.

  • Fiatok a magyar labdarúgó válogatottnak

    A Fiat Magyarország Kft. és a Pappas Auto összefogott a Magyar Labdarúgó Válogatott támogatására. Ennek érdekében a Pappas Auto és a Magyar Labdarúgó Szövetség a közelmúltban meghosszabbította támogatói szerzõdését. A megállapodás keretében a Pappas 2010-ben húsz darab Fiat személy- és kishaszongépjármûvet biztosít a magyar válogatott csapatnak.

  • A fekete autókat szeretik az Európaiak

    Minden szegmensben a fekete autók dominálnak Európában - derül ki a DuPont felmérésébõl. Az autószínek népszerûségi listáján a szürke és az ezüst állhatnak még fel a dobogóra, de a piros is jelentõs növekedést könyvelhet el.

    A feketét a vásárló 26 százaléka választja, az ezüstöt 20, míg a szürkét 18 százalék, noha utóbbi kettõ gyakran nem válaszható külön egymástól. Jelentõs kereslet-gyarapodást könyvelhet el a fehér, ami idén már 10 százalékos piaci részesedéssel bír, de a bézs és a barna autókat is egyre szívesebben választják a vevõk (4%).

  • Nem fogy a Porsche Boxster!

    Egészen a tavalyi év végéig úgy tûnt, hogy a német sportkocsigyártó könnyedén átvészeli a válságot, hiszen a Volkswagen-ügyleten óriásit kaszált, és az eladásai is alig csökkentek.

    Az idõ múlásával azonban egyértelmûvé vált, hogy a Porsche sem immunis a világméretû recesszióra, és januárban eladásainak 27%-os csökkenésérõl számolt be.

  • Lenyesnek a Toyota gázpedáljaiból

    Négymilliós visszahívás bejelentésére készül a Toyota, ennyi autóban kell balesetveszély miatt rövidebbre cserélni a gázpedálokat. Toyotákat és Lexusokat is érint a probléma, melynek jelentõségét a japán gyár próbálta elkenni.

  • Cadillac függõ, idén az 53-at vette

    Nem egyszerre, hanem évente, pontosan minden esztendõben egyet

    Annyira rászokott a Cadillacre, hogy már 53-at vett az autótípusból egy 84 éves férfi az Egyesült Államokban.

    Nem egyszerre, hanem évente, pontosan minden esztendõben egyet. A régit viszont nem tartotta meg, így mindig csak egy volt neki. A bácsi 1955-ben kapott rá a Cadillacekre. Ugyanabba az autókereskedésbe jár már 22 esztendeje, így aztán, amikor eljön az éves csere ideje, nyugodtan mondhatja az eladónak - akár egy kocsmatörzsvendég a csaposnak -: "A szokásosat."

    Amúgy egész évben a cserére spórol.

  • Név szerinti karambolesély

    Családnév szerinti közlekedési balesetesély-listát állítottak össze Nagy-Britanniában.

  • A Toyota vezetõségének a 40%-át küldik el vagy helyezik át!

    A legújabb, hatalmas veszteségrõl szóló pénzügyi jelentés után drasztikus változtatásokra szánta el magát a Toyota vezetõsége.

    A Financial Times értesülései szerint a tulajdonos Toyota Motor Corporation a márka vezetõségének 40%-át lecseréli. Következõ hónaptól Akio Toyoda, a márka alapítójának unokája lesz az igazgató, kinevezését a részvényesek június 23-án esedékes ülésén jelentik be.

  • Pezsgõbontásig ellenõrizzük, megvan-e az új kötelezõnk!

    Már csak három napig köthetik meg az új biztosításukat azok az autósok, akik novemberben felmondták kötelezõ gépjármû-felelõsségbiztosításukat (kgfb). A többség ugyan a felmondással egy idõben megkötötte új biztosítását is, ám aki a biztosítótól vagy az alkuszától még nem kapott visszajelzést a befogadott ajánlatról, mindenképpen járjon utána, nem akadt-e el az ügyintézés valahol - hívja fel a figyelmet a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ). A változó jogszabályi környezetben érdemes áttekinteni, a következõ idõszakban mire célszerû még odafigyelni!