rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • Luxusmárkát faragnak a Lincolnból

  • Share on Tumblr Nyomtatóbarát vagy PDF verzió

    Luxusmárkát faragnak a LincolnbólA Ford EcoBoost motorja nemcsak Európában, hanem az Egyesült Államokban is hódít. A Ford F-150 vásárlóinak nagy része már a V6-os turbós motort választja teherautójához. A Ford prémiummárkája, a Lincoln is előszeretettel használja az erőforrás-családot. A legfrissebb hírek szerint a jelenleg is futó 3,5 literes V6-os EcoBoost motor a 2016-os modellévben érkező Lincoln MKS-ben minimum 365 lóerőt teljesít majd. Újdonságként a kocsi egy 2,9 literes, Nano kódnevű EcoBoost V6-ost is kap, amely a Car and Driver magazin szerint 300 lóerős lehet.

    Az új MKS szedánt elsőkerék-meghajtással kínálják, de felárért összkerekesként is megrendelhető, ami ajánlott a 3,5 literes motor esetében. Alapfelszereltségként hat, de opciósan kilencsebességes Ford-GM közös fejlesztésű váltók kap a limuzin. Az MKC crossover arculatát átvevő kocsi alapára a mostani 41 ezer dollárról 43-44 ezer dollárra nőhet (9-10 millió forint).

    A Ford ugyanakkor nem elégedett a Lincoln márka piaci pozícionálásával, szerintük nem eléggé prémium a márka. Bejelentették, hogy tízéves programot dolgoznak ki, hogy a Lincolnból igazi luxusmárka váljék. A Lincoln kínálata 2016-ig négy új modellel bővül, a második generációs MKS limuzin és az MKC szabadidő-autó mellett egy C-osztályos kompakt autót is bemutatnak az elkövetkezendő években.


    Share on Tumblr Nyomtatóbarát vagy PDF verzió
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Az Opel a céges vevõk körében erõsít Magyarországon

    Erõsítené az Opel a pozícióját a céges vevõk körében a magyarországi újautó-piacon, miután a magánvevõk körében 2011-ben a legnépszerûbb márka volt - mondta Kovács Tamás, az Opel Magyarország ügyvezetõje újságíróknak.

  • A Lamborghini két hétre teljesen leállítja termelését

    Az olasz gyártó rekorderedménnyel zárta a 2008-as évet, azonban az újautó-eladások meredek zuhanása az olaszokat sem kerülte el, ezért február bégén, március elején két hétre teljesen leállítja termelését a gyár.

    A kényszerszünetet, amely körülbelül 300 dolgozót érint, már egyeztették a szakszervezettel.

  • A quadok még a motorkerékpároknál is halálosabbak

    A quadok, azaz a népszerû négykerekû terepmotorok, még a motorkerékpároknál is halálosabbak - derül ki egy amerikai felmérésbõl.

  • 20%-os alkalmi elbocsájtás az Audinál

    A gazdasági visszaesés hatása az Audi gyõri üzemét is elérte. A német cég kedden jelentette be, hogy 200-ból 40 alkalmi dolgozójától kényszerül búcsút venni novemberben. Magyarország második legnagyobb exportõrénél jelenleg 5899-en dolgoznak, idén pedig több mint 1,9 millió motor, továbbá 60 ezer autó készül Gyõrött.

  • Tizenöt csillag a Mercedesnek

    Tarolt a Mercedes az EuroNCAP legutóbbi törésteszt-sorozatán. Az E-osztályt, a GLK-t és a C-osztályt is ötcsillagosra értékelték a vizsgálatok során.

  • A Chery megmenti a Volvo-t?

    A shanghaji Oriental Morning Post napilap szerint a kínai kormány megadta az engedélyt a Cherynek, hogy harcba szálljon a svéd márka felvásárlásáért folytatott, eddig finoman szólva sem túl véres harcban. Mint ismeretes, a tulajdonos Ford bejelentése óta, mi szerint megválna a Volvótól, egyetlen komoly jelentkezõ sem akadt.

    Mióta azonban a svéd kormány 445 millió eurós összeget különített el a márka számára, azonnal többen jelentkeztek, melyek között három kínai és egy európai befektetõ is van.

  • Mitsubishi a Blu-Ray rendszerû DVD-lejátszóval újít

    Napjainkban egyre bõvül az autókban található fõként szórakoztatási és kényelmi célokat szolgáló elektronikus arzenál, amelynek egyik leglátványosabb képviselõje az elsõ ülések háttámlájába épített DVD-lejátszó és képernyõ.

    Bár a két képernyõt igénylõ rendszerek elég ritkák, és csupán prémiummodellek extralistáinak alján szerepelnek, a japán gyártó mégis úgy döntött, hogy modelljeinek egy részét Blu-Ray rendszerû DVD-lejátszóval, valamint a kép megjelenítésére képes HD-tévékkel szereli fel.

  • A Porsche Driving Experience Centre vezetési élményközpontot nyit

    A Porsche Driving Experience Centre megtanítja a tulajdonosokat, hogyan vezessék autójukat igazán gyorsan és élvezetesen, mindezt úgy, hogy senkit sem veszélyeztetnek, hiszen az egész tréning egy zárt versenypályán zajlik.

    Az újonnan nyitott központ a silverstone-i pálya mellett fekszik és egy 3,1 kilométeres aszfaltcsíkon gyakorolhatnak a Porsche-tulajdonosok.

  • Kompresszor a Micrában

    Az újdonság csúcsteljesítménye 98 lóerõ, legnagyobb nyomatéka 142 Nm. Manuális vagy fokozatmentes CVT-váltóval is párosítható, utóbbival azonban jelentõsen nõ a DIG-S névre keresztelt variáns emissziója.

  • A hazai autókereskedõk 20-30 százalékos forgalomvisszaesésrõl panaszkodnak

    A Gépjármûimportõrök Egyesülete szerint a régi autók lecserélésében kellene az államnak segíteni

    Leáll egy hétre a gyõri Audi gyár. Az anyacég a németországi telephelyein is kényszerszünetet tart, amelyet a csökkenõ megrendelésekkel indokolnak. Itthon az autókereskedõk 20-30 százalékos forgalomvisszaesésrõl panaszkodnak.

  • 327,2 km/órás sebességgel száguldoztak egy biógázas Audi A4-sel

    A németországi Hohenester tuningcég kezelésbe vett egy elõzõ generációs Audi A4-est, melyet biogázüzemûre alakítottak át és jelentõsen izmosabbá tettek annak érdekében, hogy megfuthassák a biogáz-hajtású autók sebességrekordját.

  • Az Egyesült Államokban felemelnék a jogosítvány minimum korhatárát

    Az Egyesült Államokban a közúti biztonságért felelõs hivatalban (IIHS) kijelentették, hogy fel kéne emelniük az államoknak a jogosítvány megszerzésének minimális korhatárát.

    A tengerentúlon jelenleg már 16 éves korban le lehet tenni a vizsgákat, de a felmérések szerint a balesetek nagy részét a legfiatalabbak okozzák, ezért a hivatal véleménye szerint mindenképpen indokolt lenne felemelni a minimum korhatárt 17, vagy akár 18 évre.

  • Visszahívási akciót indít a Santa Fe, az Elantra és a Coupe modelljeire a Hyundai

    A koreai gyártó visszahívási akciót indít a Santa Fe, az Elantra és a Coupe modelljeire. A 2001 és 2003 közötti Santa Fe és Elantra, valamint a 2003-as évjáratú Coupe modellek elsõ és hátsó futómûvében is több elem hajlamos a rozsdásodásra, ezért azokat cserélni kell.

    Az akció kizárólag az Egyesült Államokban eladott autókra vonatkozik, ám a márkaszervizeknek így is lesz dolga bõven, a visszahívásban összesen ugyanis több mint 255 000 kocsi érintett.

  • Hat év alatt 1 millió Volkswagen Touran-t adtak el

    Hat évvel bemutatása után a Volkswagen Touran átlépte az egymilliós példányszámot.

    Az egymilliomodik egyterût egy hamburgi család rendelte, akiknek a wolfsburgi központban a Volkswagen értékesítési vezetõje adta át a fekete színû autót.

  • Opel Antara elsõkerékhajtással

    A Volkswagen Tiguanhoz hasonlóan az Opel is bevezeti a fronthajtásos Antarákat, ugyanis a rüsselheimi hobbiterepjáró eddig kizárólag összkerék-hajtással volt elérhetõ.

    Az elsõ kerekein hajtott Antara a 2,0 literes, 127 lóerõs dízelmotorral és a 2,4 literes, 140 lóerõs benzinessel lesz elérhetõ.