rss
  • Külső újítások a Mégané-nál

  • Share on Tumblr

    Külső újítások a Mégané-nálNem újdonság a gyakori modellfrissítés a Renault-tól, így nem is meglepő, hogy a legutóbb másfél éve megújított Mégane - teljes sorozata - új frontot kap a Frankfurti Autószalonra. Így a legutóbbi módosítás után nem is egész másfél évvel frissül ismét a Mégane-kínálat. Mint legutóbb, most is csak hajszálnyit. Friss lesz a háromajtós Coupé, az ötajtós Berline és kombi Grandtour esetében egységes első lökhárító és gépháztető, jelentősen nő az orra tett embléma, a fényszóró fekete hátteret kap, nem csak ezeken, hanem a sportosnak látszó GT és a valóban annak is számító R.S. szériákon is.

    Nyilván lesznek új felnik és színek, s alighanem friss kárpitok is a kínálatban. A Renault sajtóközleménye azt is ígéri, hogy a szalon nyitónapján további fontos információk is ki fognak derülni a népszerű, ezen frissítéssel a kereskedőkhöz 2014 első negyedévében érkező Mégane-sorozat kapcsán.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A Maserati hangja izgatja fel legjobban a nõket!

    Tudományos bizonyítást nyert az a közhiedelem, miszerint a sportautók felizgatják a nõket - igaz, a férfiakat is, õket azonban kicsivel kevésbé. A Hiscox intézet 20 nõt és ugyanennyi férfit vizsgált meg, akiknek különféle autók motorhangját játszották be.

    A 30 másodperces felvételeken elõször egy Volkswagen Polo, majd egy Maserati, egy Lamborghini és egy Ferrari volt hallható. A 22 és 61 év közötti vizsgálati alanyoknál a tesztoszteron-szint változását vizsgálták.

  • A Honda végleg befejezi FR-V modelljének gyártását

    A Honda augusztusban végleg befejezi FR-V modelljének gyártását. A japán gyár elmondása szerint a hat üléses MPV-kre már szinte teljesen megszûnt a kereslet a piacon, amely az FR-V nem túl meggyõzõ eladási mutatóiból is kiderül.

  • General Motors beindította legújabb fejlesztõközpontját

    Múlt hét pénteken Rick Wagoner elnök-vezérigazgató és Tom Stephens, hajtásláncokért felelõs elnökhelyettes jelenlétében a General Motors beindította legújabb, Michigan állambeli Pontiacban található fejlesztõközpontját.

  • Csúszik a Cadillac CTS dízeles változata!

    Újabb áldozatot szedett a konszern rossz anyagi helyzete; ezúttal a várva várt 4,5 literes turbódízel került parkolópályára.

    A hírek szerint a GM már a kisebb fejlesztõrészlegeket is felülvizsgálja, többek között a dízelek tervezéséért felelõset. Az eredeti tervek szerint a V8-as, takarékosságra hangolt gázolajos a harmadik negyedévben került volna sorozatgyártásba, és több modellbe, köztük a Cadillac CTS-be is beépítették volna.

  • Fel akart vágni: bearanyozta az autóját

    Minél nagyobb a szegénység egy országban, annál inkább úgy érzik az ott lakók, hogy az álluxusnak is nagy feneket kell keríteni.

  • A németek Amerikában is piacra dobják a Volkswagen E-Up-ot!

    Az Egyesült Államokban eddig nem nagyon sikerült a gyártóknak városi törpét sikerre vinniük, a Volkswagen ismét megpróbálkozik a cseppet sem könnyû feladattal.

    A hírek szerint ugyanis a németek a tengerentúlon is piacra dobják a Frankfurti Autószalonon bemutatott E-Up! szériaváltozatát, amelyben három ember fér el úgy-ahogy kényelmesen.

  • Felmérték a hanyag közlekedés veszélyeit

    A világszerte szaporodó közlekedési balesetek egy részét aprónak vélt szabálytalanságok okozzák. Amerikai, svéd és német kutatások bizonyítják, hogy rengeteg hanyag, a szabályokat semmibe vevõ gépjármûvezetõ ül a volán mögé.

    A gépkocsivezetés közbeni mobilozást a KRESZ szigorúan tiltja, s még kihangosítóval sem ajánlja, mert elvonja a vezetõ figyelmét a forgalomtól. A rajtakapott autóst bírságolják, pontelvonással büntethetik.

  • Az Audi A4 TDI e 4.6 litert fogyaszt százon

    Az Audi kifejlesztette az A4 kategóriájának legtakarékosabb dízelmotorját. A 2.0 literes TDI e erõforrás mindössze 4.6 litert fogyaszt százon, és károsanyag-kibocsátása is mindössze tíz grammal haladja meg egy második generációs Toyota Priusét.

    A rendkívül kedvezõ fogyasztás ellenére a motor 136 lóereje 9.5 másodperc alatt repíti az autót százra, és végsebessége is 210 km/óra fölött mozog.

  • Leáll a szentgotthárdi Opel gyár

    Októberben szüneteltetik a motorgyártást a GM szentgotthárdi gyárában- írja a Világgazdaság honlapján. Az autógyártás globális problémái már hazánkban is éreztetik hatásukat, ami már nem csak az újautó-eladásokban mutatkoznak meg, ugyanis jövõ hétfõtõl a General Motors Powertrain magyarországi üzemében is szüneteltetik a motorgyártást, közölte Légrádi Erika, a gyár szóvivõje.

  • 2011-tõl kötelezõ az ESP az autógyártóknak!

    Az Európai Parlament legfrissebb, jármûvekkel kapcsolatos döntése alapján 2011 novemberétõl minden, az EU-ban újonnan forgalomba helyezett személy-és haszongépjármûnek rendelkeznie kell szériában elektromos menetstabilizáló rendszerrel.

    A döntés célja elsõdlegesen az volt, hogy egyre biztonságosabbak legyenek az autók, az ESP kötelezõvé tétele pedig kézenfekvõ lépés volt, hiszen segítségével tényleg rengeteg, kicsúszásból eredõ balesetet meg lehet elõzni. A menetstabilizáló program szériába kerülése miatt (fõleg a kisautók piacán) néhány százalékos drágulásra lehet majd számítani, ám ennyi áldozatot vélhetõen mindenkinek megér a tettrekész elektronika.

  • 40 milliónál is drágább lesz a négyajtós Aston

    A brit sportkocsi-gyártó nyilvánosságra hozta a készülõ négyajtós modell árazását.

  • A Lotus elégedett a kigördüléssel

    A Lotus kedden vitte pályára 2010-es Formula-1-es autóját, amelyet a brigád tesztpilótája, Fairuz Fauzy vezethetett. Mivel a csapat csak szeptemberben kapta meg az indulási jogot, rövid idõn belül kellett megépíteniük a versenygépüket, így sikernek tekinthetõ, hogy elkészült az új éra elsõ konstrukciója.

    A silverstone-i kigördülésrõl a csapat vezetõje, Tony Fernandes a Twitteren számolt be. "Az autó pályára gördült, és néhány könnycsepp is az arcunkra."

  • Az idei "Arany Olajcsepp 2008" díjat a VW nyerte

    A Volkswagen innovatív motor-sebességváltó kombinációjával - a 90 kW teljesítményû TSI-motor és az új, 7-fokozatú DSG-váltó - megnyerte az "Arany Olajcsepp 2008" nemzetközi versenyt.

    Az Automobilclub Kraftfahrer-Schutz e.V. (KS) energia- és környezetvédelmi díjával az egyesület az autós szakterület olyan mûszaki fejlesztéseit ismeri el, amelyek jelentõsen hozzájárulnak az üzemanyag-takarékosság és a környezetvédelem törekvéseihez.

  • Már vezethet a kilencszázhatvanadikra levizsgázó nõ

    Fél évtized szûnni nem akaró vizsgázás után végre megvan a jogosítványa annak a dél-koreai asszonynak, aki csak 960-ikra ment át az elméleti teszten.

  • A legtöbb hazai autón 5 évnél régebbi gumi van

    Az idei télen a vártnál többen, közel 90 százaléknyian váltottak téli gumira az autósok. Az abroncsok többsége prémium márkás, ugyanakkor 5 évnél idõsebb, amelyek a tapasztalatok szerint már korántsem biztosítanak olyan jó tapadási tulajdonságokat, mint az újabb gumik.