rss
  • Külső újítások a Mégané-nál

  • Share on Tumblr

    Külső újítások a Mégané-nálNem újdonság a gyakori modellfrissítés a Renault-tól, így nem is meglepő, hogy a legutóbb másfél éve megújított Mégane - teljes sorozata - új frontot kap a Frankfurti Autószalonra. Így a legutóbbi módosítás után nem is egész másfél évvel frissül ismét a Mégane-kínálat. Mint legutóbb, most is csak hajszálnyit. Friss lesz a háromajtós Coupé, az ötajtós Berline és kombi Grandtour esetében egységes első lökhárító és gépháztető, jelentősen nő az orra tett embléma, a fényszóró fekete hátteret kap, nem csak ezeken, hanem a sportosnak látszó GT és a valóban annak is számító R.S. szériákon is.

    Nyilván lesznek új felnik és színek, s alighanem friss kárpitok is a kínálatban. A Renault sajtóközleménye azt is ígéri, hogy a szalon nyitónapján további fontos információk is ki fognak derülni a népszerű, ezen frissítéssel a kereskedőkhöz 2014 első negyedévében érkező Mégane-sorozat kapcsán.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A Volkswagen-nél is rövidített munkaidõt vezetnek be

    Rövidített munkaidõt vezetnek be a Volkswagen valamennyi németországi gyárában február 23-27-ike között.

    Németország legnagyobb autóipari csoportját sok más autógyártóval ellentétben eddig még nem nagyon érintette a globális válság, eltekintve a karácsonykor elrendelt kisebb leállástól.

  • Aston Martin Vantage 4,3 literes motorral és 385 lóerõvel

    A brit sportautógyártó a büszke Aston Martin tulajdonosok örömére egy izomkúrát kínál a 4,3 literes motorral hajtott Vantage-ek számára.

    A 385 lóerõs erõforrás teljesítménye a motorelektronika áthangolásának és a motor magas fordulatszámokon (5500-as percenkénti fõtengelyfordulat felett) történõ jobb levegõellátottságának köszönhetõen 20 lóerõvel növekszik, így már csak 20 lóerõvel lesz gyengébb a vadonatúj, 4,7 literes egységnél.

  • A Pekingi Autószalon lenyomta Genfit?!

    Alig tíz év alatt nõtt ki a semmibõl a kínai autóipar, de 2010-re a távol-keleti ország a legnagyobb összefüggõ piac – a fejlõdés pedig tökéletesen követhetõ a Pekingi Autószalon méretein.

  • Nem igazán sikeres az Alfa Romeo középkategóriás szedánja az Alfa 159-es

    Hiába elismerten mutatós, mégsem igazán sikeres az Alfa Romeo középkategóriás szedánja, ezért valószínûleg sokkal rövidebb életû lesz, mint az elõdje.

    Az Alfa Romeo ritkán sieti el egy-egy típus leváltását: a 156-os bõ nyolc évig maradt a kínálat része, és korábban úgy tûnt, hasonló élettartamot szánnak a 159-esnek is, a legújabb hírek szerint azonban már meg is kezdték az utódmodell fejlesztését, és két éven belül be is mutatják azt.

  • Érdekességek a kötelezõ biztosítások terén

    A legidõsebb biztosítót váltó ügyfél 90 éves, a legolcsóbb biztosítás 6.720, a legdrágább 139.430 forintba kerül

    Betöltötte a 90. évét a biztositastipp.hu oldalon keresztül eddig biztosítót váltó, 26 ezer ügyfél legidõsebbike, a legrégebbi, 1940-ben kiállított jogosítványt nála néhány évvel fiatalabb autós birtokolja, a legidõsebb biztosított gépjármû pedig, egy Volkswagen "Bogár" jövõre már 44 éves lesz.

  • Fiatok a magyar labdarúgó válogatottnak

    A Fiat Magyarország Kft. és a Pappas Auto összefogott a Magyar Labdarúgó Válogatott támogatására. Ennek érdekében a Pappas Auto és a Magyar Labdarúgó Szövetség a közelmúltban meghosszabbította támogatói szerzõdését. A megállapodás keretében a Pappas 2010-ben húsz darab Fiat személy- és kishaszongépjármûvet biztosít a magyar válogatott csapatnak.

  • Mégsem lesz kisméretû Porsche Roadster!

    A korábbi hírekkel ellentétben mégsem lesz kisméretû Porsche roadster, amelyet a zuffenhauseni márka részérõl Wolfgang Dürheimer meg is erõsített a német Auto Motor und Sport magazinnak.

    A Porsche belépõmodellje a Volkswagen Bluesport tanulmányautó alapjaira épült volna, ám sportautókat gyártó cég végül letett az olcsóbb modell fejlesztésérõl, amely a korábbi 914 szellemi utódja lett volna.

  • Biodízel-termelõ gomba

    London - Egy, a dél-amerikai esõerdõkben tenyészõ gomba a bioüzemanyagok új forrásává válhat - jelentették be amerikai kutatók, akik szerint a Gliocladium roseum nevû parazita gomba valójában egy rendkívüli tisztaságú biodízelüzem.

    A brit Daily Telegraph címû napilap beszámolója szerint a szakembereket meglepte, hogy a patagóniai õserdõkben honos, hócserjefélék közé tartozó, akár 12 méteresre is megnövõ Eucryphia cordifolia élõsködõje természetes módon, a fa cellulózának átalakításával tökéletesen tiszta biodízelt ("mikodízelt") képes elõállítani.

  • Volkswagen XL1 - 9 deci gázolaj 100 kilóméteren

    Száz kilométeren kilenc deci gázolaj és 240 gramm széndioxid: ez a Volkswagen új prototípusa, az XL1.

  • Robot parkol az autóval

    Koreai robot-technológiával mûködõ parkolóház nyílt meg a fõvárosban. Árai olcsóbbak a szokásosnál, gyorsabban mûködik, és több autót tud elhelyezni adott négyzetméteren, mint más, automata rendszerrel üzemeltetett parkolóházak. Amíg a próbaüzem tart, ingyen lehet kipróbálni a létesítményt.

  • Moszkva: havi 12,5 óra közlekedési dugókban

    Moszkva - Moszkva folyamatos közlekedési infarktusban szenved, hiába kínál némelyik fõútvonala 6-8 sávot is egy-egy irányba, most pedig a Jandeksz orosz hírportál kimutatta: egy átlagos moszkvai autós havi 12,5 órát tölt dugókban, másfél órával többet, mint egy évvel ezelõtt.

  • Potenciális Alfa 159 utód a Bertone-tól

    A Genfi Autószalonon láthatjuk a Bertone Alfa Romeo kupéját – addig be kell érnünk a vázlattal.

  • Gázválasztó

    Szakértõk szerint a brutális benzinárak miatt növekvõ számban váltanak autósok a gázüzemre.

  • 300 ezres büntetés 51 km/óráért

    Drasztikusabb bírságok, több büntetõpont - röviden így lehet összefoglalni a szabálytalan autósokat sújtó változásokat. Érdemes óvatosnak lenni: kétszáz feletti száguldás nélkül, akár városi tempóval is könnyedén kiérdemelhetõ lesz egy több százezres csekk. A 410/2007. (XII. 29.) Korm. rendelet értelmében jóval mélyebben kell majd a zsebükbe nyúlniuk a KRESZ-t megsértõ jármûvezetõknek.

  • Leállították a Kia és a Hyundai modellek importját Kínában

    Szeptember közepén leállították a Kia és a Hyundai modellek importját Kínában, közölte a dél-koreai cég szóvivõje. A kínai kereskedõk szerint a két autógyár megszegte az ország trösztellenes törvényét, így a hatóságok átmenetileg felfüggesztették a két márka importengedélyét, azonban az országban készülõ koreai modellek gyártását nem állították le.