Mivel koncepcióról van szó, a BMW nem túl bõbeszédû a mûszaki adottságokkal kapcsolatban, a sajtóinformáció kicsit bõ lére eresztve azt önti szavakba, ami a képeken látszik, mindezt olyan maszlagokkal megtoldva, mint "a 6-os kupé a vezetés élvezetének kifejezése", és hasonlók.
Az egyetlen valóban informatív rész a hifirõl szól, amelyet a Bang & Olufsen készített. Összesen 16 aktív hangszórót helyeztek el az utastérben, ebbõl kett mélynyomó, hét-hét pedig közép- és magassugárzó; mindegyiknek külön erõsítõje van.
A koncepcióautó elsõ lámpatesteit LED-ek töltik meg, azaz a tompított- és távfényt is diódák szolgáltatják. Nem elképzelhetetlen, hogy a szériamodellhez is kínálnak ilyet, de valószínûleg opcióként.
Persze vannak dolgok, amiket tudhatunk, hiszen a kupé az 5-ös széria technikájára épül. Így a kisebb motorokat leszámítva a motorpakr várhatóan azonos lesz vele. Így a háromliteres turbós benzines (306 LE), illetve a sorhatos dízel egy és két turbóval (240 és 300 LE) biztosan bekerül a 2+2 üléses kupéba, akárcsak a kétturbõs, 4,4 literes V8-as benzinmotor (407 LE).
A 6-os kupé szériaváltozata a januári Detroit Motor Show-n mutatkozik be. Mivel a V10-est nem gyártják tovább az M-es modellekhez, a 2012-re várható M6-osban is ugyanennek a V8-asnak az erõsebb változatát szerelik, 550 lóerõs teljesítménnyel.