A 2010-es Párizsi Autószalonon alighanem háttérbe szorult, pedig igazán látványos, és sok tekintetben többet is nyújt, mint a nagyszériás változat.
A koromfekete Gallardo ugyanis ugyanaz a Lamborghininek, mint a Porschének a GT3 vagy a Ferrarinak a Scuderia típusváltozatok.
Kívülrõl a nagyméretû hátsó légterelõ és a motortér hûtését javító, nagyobb nyílásokkal szabdalt motorháztetõ tûnhet fel elsõre, de jó néhány karbonszálas karosszériaelem is átkerült a Trofeo változatról.
A hajtás érintetlen maradt, de ezzel kapcsolatban aligha lesz bárkinek hiányérzete: az 5,2 literes V10-es 570 lóereje, amely négy keréken keresztül hajtja a gépet, 3,4 másodperces gyorsulási idõt eredményez 0-ról 100 km/h-ra, és 320 km/h-s végsebesség elérésére teszi alkalmassá a Gallardót. A sportkocsi áráról egyelõre nem nyilatkoztak a gyáriak, de valószínûleg nem is igazán lényeges: néhány tucat vásárló biztosan akad majd, több pedig aligha készül ebbõl a változatból.