
A PPI a motort is átdolgozta: a tetõre szerelt légbeömlõkkel, a sportlégszûrõvel, a verseny kipufogórendszerrel és a módosított gyújtástérképpel 601 lóerõt ad le az Audi 7 400-as percenkénti fõtengelyfordulatnál – a maximális nyomaték 565 newtonméterre nõtt.
A szénszálas karosszériát is teljesen újraformálták az elõzõ Razorhoz képest. A sok szélcsatornás tesztnek köszönhetõen még stabilabb, még könnyebb lett az autó, ráadásul a fékek és a motor hûtése is javult – extra levegõt tudnak terelni a megfelelõ helyekre. Összesen 250 kilónyi tömeget sikerült kispórolni a gyári változathoz képest; a Razor GTR-10 3,2 másodperc alatt van százon, végsebessége 335 km/h.
Elöl 19, hátul 20 colos, a PPI saját fejlesztésû kerekeivel szerelik fel a versenyautót, és valószínûleg lassítani nagyon tud majd, hála a hat dugattyús féknyergeknek, és a speciális, karbon-kerámia féktárcsáknak.
Az összes Razort kis plakettel látják el, mely jelzi, hányadiknak gyártották az adott kocsit.

