
Korábban Chery A6 néven ismertük, most azonban már Riich Z5-ként emlegetik, és meglehetõsen közel lehet a premier, mivel lényegében álcázás nélkül próbálgatják a prototípusokat a gyári tesztelõk.
Gondolhatnánk, hogy a Chery, ahogy eddig is, elsõsorban Kínába szánja a Z5-öst, de errõl biztosan nincsen szó, az országban ugyanis egyáltalán nincsen piaca az efféle modelleknek.
Ugyanakkor Észak-Amerikában, Európában, vagy Ázsia egyes részein akár több tízezer példány is elfogyhatna, feltéve, hogy a Chery képes a piac által megkövetelt minõséget tartani.
A Z5 mindenesetre egész ígéretesnek tûnik. A motorja a korszerû ACTECO családból származik, amelyet a kínaiak az osztrák AVL-nél fejleszttettek ki: a kétliteres, turbós négyhengeres a maga 170 lóerejével épp elég lehet egy jó autózáshoz. Szintén jó jel, hogy a típus futómûvének hangolását a Lotus végezte, és ha biztosat nem is tudunk, valószínû, hogy más területeken is igénybe vették szakértõ cégek segítségét. Ráadásul a Z5 egy olyan kategóriába érkezne ahol jelenleg eléggé visszafogott a kínálat.


