Megszokott, hogy a számítógépes játékok készítõi licenceket vásároljanak egy-egy autógyártótól, annak érdekében, hogy azok autói megjelenhessenek a szoftver repertoárjában. A szükséges fizikai és külsõleges lemodellezéseket követõen rengeteg játékkedvelõ hajthatta már így a legnagyobb klasszikusokat, ritkaságokat, ha nem is a valóságban, csupán egy monitor elõtt.
A fejlesztõcsapat célja nem volt más, mint egy olyan versenyautó létrehozása, amely nem kötõdik szabályokhoz és megkötésekhez. „Valamennyien arról álmodunk, hogy feszegethessük azokat a határokat, ahol az autó teljesítménye és a sofõr élménye elsõbbséget élvez a szabályokhoz képest” – mondta Newey
A Red Bull X1-es egyébiránt 1483 lóerõsre sikerült, 15 000-es fordulatra képes, végsebessége pedig súrolja a 400 km/h-t. Vettel egy, a suzukai pályán tartott virtuális teszten húsz másodpercet faragott az életben lévõ pályarekordból.
totalcar.hu