A Dacia filozófiának megfelelõen kipróbált – mondhatni levetett – alkatrészekbõl állítják össze, de árban alávág az egész piacnak.
Úgy hallani, az A szegmensbe sorolható modell alapját a Twingo – azaz ezen keresztül a Clio második generációja – adja majd, azaz a Daciánál él túl az öreg, de egyszerû, és minimális költséggel gyártható platform.
A motor is régi ismerõs, ugyanaz az 1,2 literes négyhengeres, amelyet még a Twingo elsõ generációjában vetettek be elõször, és a jelenlegi változatban is megtalálható.
A lényeg ennél a modellnél is az árcédula – ezzel valószínûleg nem is baj, ha az 5000 eurós, azaz alig több, mint 1,3 millió forintos célkitûzés merész túlzásnak is tûnik. Valószínûbbnek tartjuk, hogy itthon az 1,7-2 millió forintos sávba esik a Citadine, ami még mindig hihetetlenül alacsony a konkurensek 2,2-2,5 milliós miniautóihoz képest.
totalcar.hu