Az alacsony fogyasztás érdekében az Urban Luxury Conceptbe hibrid hajtómû került, dupla kuplunggal, stop-start rendszerrel és egy ezres háromhengeres benzinmotorral. Így komoly dinamika aligha várható a géptõl, viszont a számítások szerint városban is elmehet 100 kilométert 4,2 liter benzinnel, országúton pedig akár 3,6 literrel is megelégedhet ugyanezen a távon mérve.
Nem ez az elsõ alkalom, hogy valamelyik detroiti gyártó kisautó-tanulmányt mutat be, viszont most arra is van esély, hogy ez a kiskocsi gyártásba is kerül. Talán az elõrebukó ajtókat elhagyják, de a GM-nél rendelkezésre állnak a megfelelõ mûszaki alapok, hogy akár két-három éven belül elkészüljön a sorozatgyártmány, és ahogy a Honda Jazz sikeres Észak-Amerikában, a kis Cadillacnek is jók az esélyei, különösen a partvidékek zsúfolt városainak lakói között. Ráadásul ez egy olyan modell, amellyel Európában is lenne keresnivalója a márkának: felvehetné a versenyt a Mercedes A osztállyal, az Audi A1-essel és a Mini család nagyobb modelljeivel.