Korábban a Nürburgringen igyekeztek megszerezni a leggyorsabb utcai sportkocsi címét – aminek a Porsche meglehetõsen hangosan próbált az útjába állni – most, a modellfrissítést követõen pedig a gyorsulási adattal igyekeznek elérni, hogy leessen az állunk.
Az eredmény nyilván a kipörgésgátló rendszer hangolásának és az összkerék-hajtásnak köszönhetõ – ezek teszik lehetõvé, hogy a GTR megnyerje azt a másodpercet, amit nyers teljesítménybõl nem tudna összehozni. Összehasonlításképp néhány adat a konkurenciától: a szintén 530 lovas Porsche 911 GT2, a 620 lóerõs Ferrari 599-es és a Lamborghini Gallardo LP560-4 3,7, az 570 lóerõs Ferrari 458 Italia 3,4 a 750 lóerõs Pagani Zonda R és a 888 lóerõs Koenigsegg CCX 3,3 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-t.
A Nissan szerint ráadásul semmit nem módosítottak a szériamodellen, még az opcióként rendelhetõ extrák közül sem került bele semmi. Hogy ez az egy szem adat mire elég, azt persze nehéz megmondani, de vannak olyan vásárlók, akiknek legalább olyan fontos, hogy papíron is verjék a szomszédot, és ne csak a pályán – nekik talán imponál majd a GT-R fürgesége.