Xenatec, valószínûleg nem sokat mond ez a név az autóiparban csak felületesen jártasaknak, mostantól azonban tudni fogják, hogy egy speciális átépítésekkel foglalkozó német cégrõl van szó. Õk látták meg a remek lehetõséget a Maybach kupéban, ezért le is szerzõdtették gyorsan Fredrik Burchhardtot, a csodálatosan szép Exelero-közúti teszt-tanulmány formatervezõjét. Az Exelero - minden potenciális vásárló nagy bánatára - csak egyetlen példányban készült el annak idején, a Fulda nagy sebességindexû gumiabroncsait tesztelték rajta, majd 8 millió dollárért megvette André A. Jackson dél-afrikai gyémántmilliárdos. A Xenatec azonban nem replika, hanem teljesértékû kupé, még akkor is, ha az 57S-modellbõl készült. Maga az átépítés olyan szintû lett, hogy az új autót egyenesen a stuttgarti Daimler-központban mutatták be, már csak azért is, mert az építést a gyár a kezdetektõl fogva támogatta. Az elegáns és klasszikus arányú kupé felvevõpiaca nem is kérdéses, hiszen a projektbe azonnal betársult mintegy 90 millió dollárral a szaúdi AutoKingdom. Az elkövetkezõ három évben a Xenatec és az AutoKingdom mintegy 100 darabot készülnek legyártani a V12-es, több, mint 600 lóerõs kupéból, körülbelül 890 ezer dolláros áron.
Elmondásuk szerint már most egyévi gyártáshoz elegendõ megrendelésük van. Ha netán addig nem tudna várni, akkor siessen, az elsõ példány igazán jutányos áron vár gazdára Rijádban .
Burchhardt úr elõtt pedig le a kalappal, az Exelero egyenesen döbbenetes volt és ezzel a kupéval sem nyúlt mellé.

