A hagyományosabb V8-as kivitel és a V12-es csúcsverzió között elhelyezkedõ kiadás a 4,7 literes nyolchengeres szívómotor finomhangolt kivitelét kapja, amely immár 436 lóerõt (+10 LE) és 490 Nm nyomatékot (+20 Nm) állít hadirendbe.
A plusz teljesítménynek és a teljesen új hétsebességes Sportshift II szekvenciális váltónak köszönhetõen 4,6 másodperces 0-100-as gyorsulásra számíthatunk. Az új váltó nem csak egy fokozattal gazdagodott, de 20 százalékkal gyorsabb is lett elõdjénél.
Szintén az S verzió újdonsága a Sport gomb, amely élesíti a gázreakciót, gyorsítja a váltásokat és még hangsúlyosabb aláfestést biztosít az öblös hangzású kipufogónak. Gyorsabb és rövidebb áttételû a kormányzás is, miközben elõre nagyobb, hatdugattyús fékek kerültek. A menetstabilizálót a szélesebb hátsó abroncsokhoz és a feszesebb futómûhöz igazították a gyáriak.
Ezután már csak a külsõn kellett jelezni a modell nagyobb státuszát, melyet szénszálas kiegészítõkkel, nagyobb légbeömlõkkel, hangsúlyosabb hátsó légterelõvel és új, 19 colos felnikkel oldott meg az Aston Martin. A Vantage S már kapható, magyarországi forgalomba helyezéssel 38,5 milliótól a kupé, és 41,3 millió forinttól a kabrió esetében.

