
Mindezt egy elég egyszerû hibrid hajtáslánccal érik el, ahol a dízelmotor az elsõ, a villanymotor a hátsó kerekeket hajtja.
A gyáriak azt mondják, a 2,5 literes, 215 lóerõs öthengeres turbódízel és a 70 lóerõs villanymotor segítségével 1,9 literes átlagfogyasztás érhetõ el 100 kilométeren, és 50 g/km-es szén-dioxid-kibocsátás.
Hasonló számítási trükkel a GM is próbálkozott a Chevrolet Volt esetében, de az nem vált be: az Egyesült Államok környezetvédelmi ügynöksége felfedezte a csúsztatást, és megállapította, hogy korrektül mérve, azaz ha az akkumulátorban tárolt energia árát is figyelembe veszik, a Volt valójában alig fogyaszt jobban, mint egy közönséges hibrid.
A V60 hibrid változata is könnyen juthat ugyanerre a sorsra, mivel szintén az észak-amerikai piac a típus elsõdleges célpontja. / totalcar.hu /


