A középmotoros autóba a Yamaha által fejlesztett, 4,4 literes V8-as kerül, de nem a Volvónál használt szívó kivitelben, hanem két turbóval megspékelve. A motor maximális teljesítménye 650 lóerõ, a maximális nyomatéka 818 lóerõ. Ezt az erõt a versenysportból ismerõs Graziano hatfokozatú, manuális sebességváltója továbbítja a hátsó kerekekhez.
A mindössze 1250 kilós M600 nagyjából három másodperc alatt éri el a 100 km/órát, végsebessége pedig 360 km/óra körüli. Mindezt úgy, hogy ebben az autóban nincs menetstabilizáló, de még blokkolásgátló sem.
Azok, akik igazán képzettek, kapcsolhatják a "race" módot, amikor használható a 650 lóerõ és a kipörgésgátló még jobban engedi kipörögni a kerekeket. De utolsó mentsvárként még ha kell, segít.
Persze versenypályán ez sem mindenkinek kell, de fõ a biztonság. Ezért a kipörgésgátló teljes kikapcsolása pont olyan procedúra, mint amikor a vadászpilóta rakétát élesít. Egy kis fedelet fel kell hajtani és alatta kell egy kapcsolót használni.


