
Szabtak hozzájuk visszafogott, de azért a gyárinál agresszívabb kötényezést, az elsõ lökhárítót teljesen ki is cserélték, hátul négy szögletes kipufogóvég kandikál ki az autó alól, és persze hatalmas, 19 vagy 21 hüvelykes alufelniket válogattak a géphez.
Ez azonban csak a felszín: mind a két motor teljesítményét érezhetõen megnövelték.
Ez utóbbi esetben már a feltöltõrendszert is alaposan át kell dolgozni. A kompresszoros 3.0 TFSI motorhoz ugyan csak egyféle készlet elérhetõ, de ez 300-ról rögtön 410 lóerõre húzza a teljesítményt.
A motorteljesítmény növelése persze más változtatásokat is igényelt. A fékrendszer ugyan maradt a gyári, viszont az ABT olyan futómûvet kínál az A7-eshez, amely menet közben a sebességtõl függõen állítja az autó hasmagasságát is.

