
Az autó formája amúgy meglehetõsen egyszerû: az õsre csupán a kétszínû fényezés, valamint a két fényszóró közti hatalmas VW jelvény és mélyre lógó ezüst betét emlékeztet. Egyébként egy egyszerû hasábforma masszív sárvédõ-ívekkel és látványos alufelnikkel. Belül az 50-es évek Volkswagenjeinek végletes egyszerûségét igyekeztek megjeleníteni – legalábbis erre utal az egyetlen nagy félkör-alakú mûszer és a kétküllõs kormány. Persze került az autóba hatalmas középsõ érintõképernyõ, de meglepõ módon ez sem zavar bele az összképbe, talán a múltidézõ grafikának köszönhetõen.
A VW minibusz-tanulmánya egyáltalán nem tûnik elérhetetlennek: ha azt ígérnék, hogy holnaptól kapható, elhinnénk – már ha hagyományos mûszaki tartalom volna benne. A gyáriak azonban az aktuális divatnak megfelelõen villanymotort szereltek a tanulmányba, Li-ion akkukkal. A hajtáslánc paraméterei meglehetõsen jól hangzanak: 300 km-es hatótávolság egy töltéssel, nagyjából egy óra töltési idõ a megfelelõen nagy áramú gyorstöltõn, 11,5 másodperces gyorsulási idõ 100 km/h-ra és 140 km/h-s végsebesség. Az elektromos hajtás azonban még messze van a gyártás lehetõségétõl. A tervezõk szerint ugyanakkor 1,4 literesig benzinmotor is beférne a karosszériába, így a gyártás nem lehetetlen. /totalcar.hu/

