A tervezõbb elegánsabbra rajzolták a változatlan vonalú lámpákat, lecserélték a lökhárítókat, új hûtõráccsal vértezték fel a modellt, friss felnikkel díszítették a kocsit és néhány új színárnyalatot is a palettára küldtek. Az eddig is tökéletes minõségû utastérbe még finomabb anyagok érkeztek, a bõrborítású kezelõszerveket pedig diszkrét fémbetétek dobják fel – ezen kívül a 2,2 literes 180 lovas dízelmotorral és a 2,4-es 201 lóerõs benzines egységgel hajtott sportos Type-S kivitelek hangulatos alcantara-bõr kárpitozást és vörös varrásokat, valamint kék helyett vörös lábtér-világítást kaptak. Korábban a Honda azt ígérte, hogy az Accord rugózását sportosabbra hangolják – erre a vásárlói igények miatt volt szükség -, az utastér pedig csendesebb lesz, köszönhetõen a hatékonyabb zajszigetelésnek és a vastagabb üvegbõl készülõ hátsó szélvédõnek. Az extrák terén komolyabb változás nem történik az elõdhöz képest, egy adaptív fényszórórendszer jelenti a legfontosabb friss opciót. Az autó áprilistól kezdi meg pályafutását mind szedán, mind pedig kombi kivitelben.

