rss
  • Clubman S - egy tuningolt Mini Cooper

  • A német tuning cég a Schmidt Revolution egy ütõs tuning szettel rukkolt elõ 2011-ben.

    A német tuning cég a Schmidt Revolution egy ütõs tuning szettel rukkolt elõ, mégpedig elkészítette a Mini Cooper Clubman S sportos változatát, amely a Streetworker nevet kapta.

    Egyedi Streetec gátlókat kapott a Streetworker, amely lehetõvé teszi, hogy igény szerint 60 mm-el csökkentse vagy a gyári állapothoz képest 40 mm-el emelje a hasmagasságot.

    Továbbá az autó a cég Cirrus névre hallgató alufelni garnitúráját is megkapta, amely 18 colos és többféle színbe rendelhetõ. Ezeken a hatalmas gyönyörû felniken 215/35-ös Continental gumiköpenyek feszülnek. A Schmidt cég a motorba is belenyúlt és a gyári 184 lóerõs twin-scroll feltöltõvel ellátott erõforrásból 200 lóerõt és 250 Nm nyomatékot préselnek ki.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Ferrari alapokon az világ legerõsebb Citroen 2CV-je!

    Az olaszországi Nimik manufaktúra egy különleges Citroen 2 CV Furgonettét alkotott, melynek alapjait és hajtásláncát egy 90-es évekbõl származó Ferrari F355-ös adta. A dobozos így nem kevesebb, mint 380 lóerõt teljesít és minden idõk leggyorsabb 2CV-jévé vált.

    Már megszokhattuk, hogy egyes elvetemült és ötletes manufaktúrák különféle õrült ötletekkel állnak elõ és a tervezõk fantáziája nem ismer lehetetlent. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint az olasz Nimik cég legújabb alkotása, egy Ferrari F355 alapjaira épített Citroen 2 CV furgon.

  • Nissan Murano 2,5 dci - 190 lóerõs motorral

    Nem tudni, hogy a Nissan miért választotta luxus-terepjárójának ezt a nevet.

    Velencétõl olyan messze van, mint Makó Jeruzsálemtõl, a tûzvészhez sincs sok köze, hacsak nem próbáljuk ráerõltetni, hogy legalább annyira forró, mint egy üveghuta. Igazság szerint azonban nem az. A Muranot eredetileg Amerikába szánták Nissanék, idehaza csak elvétve lehetett látni belõle a korai példányokból. Most viszont nálunk is próbálja megvetni a kerekét a tengerentúliaknak mintázott SUV.

  • Mazda BT 50 - lekerekített idomokkal

    Az új BT-50 búcsút int a bevált hasábformának: a Mitsubishi L200-ashoz hasonló, személyautósan változatos formatervet kapott.

    Az autógyáraknál évtizedekig a pick-upok közelébe sem engedték a formatervezõket, így az egyszerû munkagépnek szánt platós modelleket jóformán csak a jelvényük alapján lehetett megkülönböztetni. Idõközben azonban változott a pick-upok státusa: egyre többen használják akár elsõ autóként, fõként Ázsia egyes részein, Európában és Ausztráliában, egyre többet számít a formaterv.

  • Hétfokozatú DSG váltó is rendelhetõ az új Seat Ibiza FR

    A tavalyi Párizsi Autószalonon mutatkozott be a Seat Ibiza Cupra. Hamarosan azonban élõben is bemutatkozik az FR változat, amely az alapmodell és a Cupra közötti rést tölti majd be.

    Az autóban a Volkswagen már jól ismert 1,4 literes TSI motor dolgozik majd. Tavaly Párizsban mutatkozott be a Seat Ibiza csúcsmodellje, a Cupra. A 180 lóerõs Ibiza Cupra most kistestvért kap, ugyanis hamarosan a márkakereskedõkhöz kerül a gyengébbik sportos változat, amely az FR utónevet kapja majd.

  • Szabadidõs autót mutatott be a Mahindra

    Finoman szólva is megkérdõjelezhetõ formatervû szabadidõs autót mutatott be a Mahindra.

    A terepjáróiról ismert indiai autómárka végül nem a Renault közremûködésével készítette el a XYLO modellt, amit elsõsorban ottani igényeknek megfelelõen terveztek.

    A kínai és indiai autókat sosem formatervükért szerették, bár az európai szemmel különös típusok teljes egészében kielégítették a helyi vásárlók igényeit.

  • AC Schnitzer Z4 99d - 4 literes fogyasztással

    A 99d igazi álomjárgány. Egyszerre gyors és takarékos, kár, hogy nem a gyáriaknak jutott az eszükbe.

    A tiritarka Z4-es az ismert BMW-specialista tuningcég, az AC Schnitzer munkája. Nem tettek mást, csak beültettek a kétüléses sportkocsiba egy, a BMW 320d Efficient Dynamics típuséhoz hasonló hajtásláncot.

    A kétliteres dízelmotor 190 lóerõs és 420 Nm maximális nyomatékot ad le, így 6,9 másodperc alatt gyorsítja az autót 100 km/h-ra, és 235 km/h-s végsebességet biztosít a számára.

  • Szolid, de gyors az új Seat Ibiza Cupra

    Izmos turbósmotort és dupla kuplungos váltót tett a Seat a legerõsebb Ibizába, a Cuprába, ami hivatalosan októberben, a Párizsi autószalonon mutatkozik majd be a nagyközönség elõtt. A forma nem lett radikális, ám az új csúcs-Ibiza még így is a modell történetének leggyorsabb darabja lesz.

    Már egy ideje hazánkban is kapható az új Seat Ibiza, ám a jelenleg kapható motorpalettával az újdonság egyelõre nem képes hozni azt a vérforraló méregzsák imázst, amit az anyakonszern szánt neki.

  • A Saab 9X Air Concept komoly riválisa az Audi A3 és BMW 1-es sorozatnak

    Újabb tanulmányautóval készül a General Motors svéd márkája: a Saab a közelgõ Párizsi Autószalonon mutatja be az új, 9X Air Concept prototípusát. Néhány kiszivárgott fotó után a gyártó is bejelentette az újdonságot.

    Egy prezentáció diáiról készített fényképek szivárogtak ki, amelyen a Saab új tanulmányautója látható. Az elõadáson többek között a Chevrolet Cruze mutatkozott be az észak-amerikai újságírók számára, de a vetítõvásznon a Saab egyik új koncepcióautója is megjelent.

  • Ferrari FF 2011 - családi a autó a Ferraritól

    A Ferrarinál alighanem úgy gondolták, már kimerítették a klasszikus luxuskupé-sémában rejlõ lehetõségeket, így a 612 Scaglietti utódját már új elvek alapján tervezték.

    Jól sikerült példány.

    Ami elõször szemet szúrhat, az a magasan végzõdõ tetõvonal: az FF (Ferrari Four) nevû modell egyfajta átmenetet képvisel a kombik és a kupék között, ami nyilvánvalóan jót tesz a helykínálatnak, bár elég merész húzás épp a legdrágább, és hagyományosan konzervatív vásárlókat megszólító modell esetében.

  • Chery A5 Hibride az olimpia idején mutatkozik be

    A kínai szervezõk pályázatukban is rögzítették, hogy a Pekingi Olimpia lesz minden idõk eddigi legzöldebb nyári játéka. A szervezõbizottság ezért a hivatalos Volkswagen-flotta mellé ötven Chery A5 Hibridet is csatasorba állít.

    A szervezõk ígérete szerint a hamarosan kezdõdõ XXIX. Nyári Olimpiai Játékok a legzöldebb olimpia lesz, amit valaha rendeztek. A szervezõk ezért úgy döntöttek, hogy a nyári játékok Volkswagen-flottája mellé ötven darab új, hazai gyártású hibridet állítanak szolgálatba.

  • A GM-nek is lesz Tata Nanója

    Újabban a legnagyobb biznisz fapados miniautók készítése. A Tata kezdte az egészet a Nanóval, az elképzelés azonban mindenkinek megtetszett: tervezi már a saját, tömegeknek szóló autóját a Renault, a Nissan és ki tudja, ki mindenki még.

    Legutóbb a General Motors jelezte, hogy beszállna erre a piacra, az amerikai óriás kínai partnerével, a SAIC-cal együttmûködésben építené meg a minit. Úgy tervezik, hogy 3500 dolláros (670 ezer forintos) áron dobják piacra az apróságot, vagyis nyugodtan kezdhetik vakarni a fejüket a Tata vezetõi.

  • A Toyota az első az autómárkák között

    A Toyota az első az autómárkák közöttEgy márka értékét ezerféleképpen lehet meghatározni, és mindegyik módszerbe könnyű belekötni. A Brand Finance a következőképpen közelítette meg a kérdést: mennyi jogdíjat kellene fizetni a használata után, ha az történetesen valaki más tulajdonában volna. Ezt az értéket összevetették a márkától a jövőben elvárható bevételekkel és az így kapott összegből számolták ki a jelenkori értéket. Aligha konkrét, viszont jól mutatja, hogy mely márkának milyen stabil és fényes jövőt jósol a világpiac.

  • Rossin-Bertin Vortax - egy BMW hasonmás

    Az ötliteres V10-es és az 1300 kilós tömeg alapján félelmetes dinamikára számíthatunk, bár még kérdés, hogy az új márka, a Rossin-Bertin képes lesz-e megvetni a lábát hazájában, Brazíliában.

    Formás autó.

    Ha csak a paramétereket nézzük, a Vortax akármelyik brit, német vagy olasz sportkocsiépítõ manufaktúrából származhatna. Alumíniumprofilokból összeállított karosszériájával és BMW M5-ösbõl származó mechanikájával kifejezetten komoly gép benyomását kelti.

  • Lamborghini Sesto Elemento 2010

    A megannyi ízelítõ fotó után végre élõben is felfedte magát a Lamborghini újdonsága, amely az elõzetes várakozásokkal ellentétben a Sesto Elemento nevet kapta. A Párizsban bemutatott koncepció inkább merész formatervével, mintsem meghajtásával hívja fel magára a figyelmet, hiszen motorterében a már ismert 570 lóerõs, V10-es blokk gondoskodik. A Lamborghini már jó ideje csigázza az érdeklõdõket, mivel kisebb kihagyásokkal egész pontosan öt ízelítõ fotót jelentetett meg, mindeddig ismeretlen elnevezésû koncepciójáról, amely Párizsban végre élõben is felfedte magát.

  • A Nissan és a Suzuki közös gyermeke a Pixo

    A Párizsi Autószalonon leplezi le a japán gyártó legújabb modelljét, a Suzukival közösen gyártott Pixót.

    A rövidsége ellenére négyszemélyes, magas építésû kisautó forgalmazása 2009 elsõ félévében indul.

    Lefelé terjeszkedik a Nissan, hiszen az utóbbi években sorra dobja piacra kompakt vagy még kisebb autóit.