A G osztály esetében azonban nemigen lehet kihasználni a motorban rejlõ potenciált. Igaz ugyan, hogy a teljesítménye 800 lóerõ, a csúcsnyomatéka pedig 1100 Nm, de azt a tuningcég sem kockáztatja meg, hogy a féltégla-forma karosszéria 300 feletti tempónál elhagyja a talajt – olyan aerodinamikai elemeket ugyanis képtelenség tervezni, amelyek megfelelõ mértékben az úthoz szorítanák a baltával faragott kasztnit.
Valószínû, hogy a magas felépítés és a nehéz motor miatt kanyarban is kihívásokkal küszködik a gép – hiába szerelnek rá minimum 20, maximum 23 hüvelykes felniket – viszont gyorsulásban a legkomolyabb sportkocsikkal is felveszi a versenyt: négy másodperc alatt éri el a 100 km/h-t. Annak érdekében, hogy a lassulás is hasonlóan intenzív legyen, elõre 380, hátra 345 mm átmérõjû, belsõ hûtésû féktárcsákat szereltek.
A sport-terepjáró terepjárásra persze teljesen alkalmatlan ebben a formában, de legalább jó minõségû belülrõl, ha a futómû komfortjáról már le kell mondani. A belsõ teret bõrrel kárpitozzák, és valódi fabetétekkel díszítik, ahogy az egy Brabus-Mercedeshez illik. A pontos vételárat nem ismerjük, de az az érzésünk, egy az átdolgozott G osztály árába több nagy presztízsû luxus- vagy sportkocsi is beleférne. /totalcar.hu/