rss
  • Hamann BMW 5 Touring

  • A BMW 5-ös Touring teljes kínálatához elérhetõ a Hamann Motorsport legújabb fejlesztése, amely csak a motort hagyja érintetlenül.

    Nagyon jó érzékkel nyúlt hozzá a Hamann Motorsport a BMW 5-ös Touring karosszériájához, nincsenek eltúlzott részletek, csak finoman kidolgozott megoldások.

    A keményebb, rövidebb rugók 35 milliméterrel engedik lejjebb a felépítményt, a felnik 20 vagy 21 colosak és lecserélték a küszöböket, valamint a lökhárítókat is

    Az 5-ös limuzin (F10) után a kombi Touring (F11) modellt is kezelésbe vette a laupheimi Hamann Motorsport. A karosszéria módosítása kiterjed az elsõ lökhárítóra - ez a gyári megjelenéshez képest nagyobb légbeömlõt és külön LED fényes nappali világítást jelent -, sportosabb vonalúak a küszöbök, hátulról pedig szolid diffúzorral villant a Touring, az ötödik ajtón légterelõvel.

    A megjelenés szerves részét képezik a Hamann saját könnyûfém felnijei, amelyekbõl kétféle mintázat választható. Az ANODIZED Edition Race Design csak 21, az Anniversary Evo 20 és 21 colos méretben áll az ügyfelek rendelkezésére, többféle felülettel. A látványnak és a menettulajdonságoknak egyaránt jót tesz a mûhely által beszerelt rugókészlet, amelynek során az autó alja 35 milliméterrel kerül közelebb a talajhoz.

    Minden változathoz rendelhetõ sport kipufogódob, komoly hatást keltõ négy végzõdéssel a lökhárítóban, és az 550i Touring sport fémkatalizátorral is ellátható. Az utastér hangulatának javításához 10 darabos, szénszálas mûanyagból készült dekorációs szettet ajánlanak a németek, alaphelyzetben titán szürke színben matt felülettel, de igény szerint megvalósíthatók az egyedi elképzelések. A bõr sportkormányra, az alumínium pedálokra és a velúrszõnyegekre Hamann embléma kerül, akárcsak az ülések fejtámlájára.



  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Audi Q7 S-Line - kicsit megtuningolta a JE Design

    A német tuningcég nemcsak kicsinosítja az Audit, fel is bosszantja rendesen.

    A JE Design bemutatta az Audi Q7 S-Line-hoz készült csomagját, mellyel elég jelentõsen átalakítja az autót. A Q7 új, robusztusabb lökhárítókat kap, szélesebb kerékjárati íveket valamint nagyobb, agresszívabb hátsó légterelõt és négy vaskos kipufogóvéget.

    Kérésre 35 milliméteres ültetést valamint óriási, 22 hüvelykes felniket is adnak a kocsihoz.

  • 350 lóerõs Volvo C30 R!

    A Volvo elkészítette a C30 széria legerõsebb és leggyorsabb változatának koncepcióját.

    A 350 lóerõs összkerekes C30 R prototype nagyon ígéretesnek tûnik, de jövõjét könnyen befolyásolhatják az egyre szigorodó károsanyag-kibocsátást korlátozó törvények.

    A svéd gyártó erõsebb modelljeinek neve már a kezdetek óta összefügg a turbómotorokkal.

  • Narancsban pompázik a Ford Ranger Max platós terepjáró

    Platós terepjáróját tette még látványosabbá a Ford, a Ranger Max tanulmányautó a thaiföldi autószalonon mutatkozott be.

    Terepképességei és rakodókapacitása a régi maradt, de karosszériája sokkal divatosabb lett a koncepciónak.

    Egészen eddig férfiasan szögletes, de inkább hagyományos külsõ megjelenésûnek ismertük a Ford platós terepjáróját.

  • A Honda belehúz a sportautógyártásba - Utódot kap az NSX, S2000, és CRX is

    Míg a 90-es évek derekán még dúskáltunk japán sportautókban, addig mára szegényesebbé vált a kínálat "rizsrakétákból". Ha a Hondán múlik, akkor hamarosan visszatérnek a japán sportolók, ugyanis hamarosan feltámasztja néhány legendás modelljét.

    A CR-Z elérhetõ árú sportmodell lesz!

    Az évtized végére komoly japán sportautó offenzíva várható, mivel a Nissan GT-R után a Lexus és a Toyota is sportautót dob piacra.

  • Az Infiniti Essence egy 3,7 literes benzines V6-os, 592 lóerõs luxuscsoda!

    A Nissan luxusmárkája igazi csemegével kápráztatta el az autórajongókat a Genfi Autószalonon; az Essence gyönyörû kupé, amelynek 3,7 literes benzines V6-osát elektromotorok segítik 592 lóerõs teljesítményhez.

    A gyártó a hivatalos álláspont szerint azért készítette el a kupét, hogy ünnepelje a márka huszadik születésnapját, és egyben megmutassa annak jövõbeni formai irányvonalát.

    Mamuro Aoki, a márka fõ formatervezõje úgy nyilatkozott az autóról, hogy "bepillantást enged az Infiniti jövõjébe".

  • A Mercedes bemutatta a McLarennel közös fejlesztésû SLR utolsó szériáját

    A Mercedes bemutatta a McLarennel közös fejlesztésû SLR utolsó szériáját, amelyet a híres autóversenyzõrõl, Stirling Mossról neveztek el. A szélvédõ nélküli SLR igazi ritkaság lesz, ugyanis mindössze 75 példány gyártását tervezik.

    Már korábban hivatalossá vált, hogy a közúti autók fejlesztése terén szétválnak a Mercedes és a McLaren útjai, ugyanis a németek a DTM-beli partnerükkel, a HWA-val fejlesztik a következõ stuttgarti csúcsmodellt, míg a brit forma-1-es istálló önállóan végzi legújabb modelljének fejlesztését.

  • Takarékos, de dinamikus a Punto Evo

    Fiatalos, csinos és az általunk próbált dízellel különösen takarékos az új Fiat Punto Evo, amely városban és városon kívül is otthon érzi magát. Még nem családi autó, de már majdnem.

    A 2005-ben bemutatott Grande Punto bõven elérte modellciklusának felét, ideje volt az arculatfrissítésnek. Csinosabb mosolygósabb lett az autó, kívül-belül nagyon fiatalos. Az általunk próbált modell fényezésére és belsõ kialakítására ez különösen áll, igazi „csajos" autó, öt ajtóval, könnyû kezelhetõséggel.

  • Lamborgini Gallardo Balboni Edition - közel 600 lóerõs a tuning verda

    Egy különleges kiadású Gallardót, a Balboni Editiont vette kezelésbe a német tuning mûhely. Az eredmény 590 lóerõ.

    Egy Lamborghini, bármelyik, már magában igazi különlegesség, de persze vannak olyan vásárlók, akiket ennyi nem elégít ki. Kérhetünk a Lambóba egyedi, saját nevünkkel varrott szõnyegeket, vagy vásárolhatunk különleges kiadású, kis szériás modellt.

    Olyat, mint a Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni Edition.

  • Hétfokozatú DSG váltó is rendelhetõ az új Seat Ibiza FR

    A tavalyi Párizsi Autószalonon mutatkozott be a Seat Ibiza Cupra. Hamarosan azonban élõben is bemutatkozik az FR változat, amely az alapmodell és a Cupra közötti rést tölti majd be.

    Az autóban a Volkswagen már jól ismert 1,4 literes TSI motor dolgozik majd. Tavaly Párizsban mutatkozott be a Seat Ibiza csúcsmodellje, a Cupra. A 180 lóerõs Ibiza Cupra most kistestvért kap, ugyanis hamarosan a márkakereskedõkhöz kerül a gyengébbik sportos változat, amely az FR utónevet kapja majd.

  • Ford Explorer 2010 - újfajta kanyarodást segítõ rendszerrel

    Alvázas helyett önhordó karosszériát kapott a Ford népszerû amerikai terepjárója.

    Kisebb károsanyag-kibocsátását alacsonyabb tömeggel és korszerûbb, turbómotort is tartalmazó motorpalettával érték el.

    Világújdonságként felfúvódó biztonsági övekkel és egy újfajta, kanyarodást segítõ rendszerrel is felszerelték. A minden ízében modern megjelenésû új Explorer könnyen felismerhetõ lesz jellegzetes hûtõmaszkjáról, feketére festett.

  • A 2010-es Volkswagen Touareg

    Elõdjénél 200 kilóval könnyebb és 20 százalékkal takarékosabb az új Volkswagen Touareg. Ez a német gyártó elsõ autója, amely sorozatgyártásban hibrid motorral is elérhetõ. Dízelmotorjával a Touareg a legtakarékosabb európai nagy szabadidõ-autó.

    Azt hittük meg kell várnunk a márciust, hogy megnézhessük az új Volkswagen Touareget, de az autógyár már a Genfi Autószalon elõtt, ma kiadta az autó teljes anyagát.

  • Jön az új Berlingo

    Az új Berlingo személyautós változata valódi multifunkcionális családi autó, de hangsúlyosabb a formaterve, amely egyszerre dinamikusabb és figyelemfelkeltõbb. Ráadásul kényelme – különös tekintettel akusztikai komfortjára – az ötajtós családi modellekhez teszi hasonlatossá, az egyterûekbõl ismert praktikus megoldásokat is kínál (csomagtérajtó nyitható ablakkal, három önálló, külön-külön állítható hátsó ülés, újratervezett Modutop) és jó menettulajdonságokkal bír.

  • Sportos Chevy Aveo

    A Chevrolet a Detroiti Autószalonon mutatja be az Aveo RS-t, az Aveo sportos verzióját. Egyenlõre koncepció, hiszen a kocsi alapja a következõ generációs még csak tervezett Aveo.

    Nemsokára, a Detroiti Autószalonon (North American International Auto Show) mutatja be a Chevrolet az Aveo RS-t, azaz a kisautó sportos változatát. A számunkra fontos és érdekes nem is annyira a sportosság, hanem hogy láthatjuk a következõ generációs Aveo-t. Csak képzeljük le róla a sportos kellékeket.

  • Limuzin és kombi karosszériával érkezik a Peugeot 408

    Két év múlva érkezik a Peugeot 407 utódja, amely már a márka új formajegyeit viseli majd magán.

    A francia márka új középkategóriása továbbra is limuzin és kombi karosszériával érkezik majd, ám a kupé változat megjelenése egyelõre kétséges.

    Immár 5 éve van piacon a Peugeot 407, amely tavaly esett át a szokásos modellfrissítésen. Az oroszlános márka gõzerõvel fejleszti középkategóriás modelljének utódját, amely a francia gyártó reményei szerint nagyobb eséllyel száll ringbe a vásárlók kegyeiért.

  • Suzuki Kizashit RRM - 300 lóerõs tuninggal

    Maga a koncepció már 2010 májusában létezett, csak akkor még nem volt biztos, hogy a késõbbiekben bárki kaphat majd belõle.

    A háromszáz lóerõs Suzuki Kizashit prototípusként emlegették, az erõnövelõ csomagot ráadásul nem is a gyár fejlesztette. Azt gondoltuk, szépen lassan ez is eltûnik majd a süllyesztõben. De nem. A Road Race Motorsport által épített tuning Kizashi nem csak él, lélegzik és belehörög a levegõbe, de sokasodik is. Rendelését bárki leadhatja a megfelelõ átalakító csomagra, melyeket mind az RRM kínál.