Talán nem ér senkit sem komoly meglepetésként, hogy az elõzõ generáció mintájára az aktuális Mégane RS-bõl is készült élesebb Trophy változat. A modell ismét a még egészségesen radikális vásárlókört célozza meg. Az 500 példányra limitált kiadás így nem az R26R utódjaként szeretné elfoglalni a leginkább radikális spotkompaktnak járó trónt, hanem benne a tesztünkön már alapváltozatban is jól szereplõ RS verzió kissé még gyorsabbra hangolt változatát köszönthetjük. Ennek megfelelõen a kétliteres turbómotor töltõnyomását magasabbra vették a gyáriak (2,3-ról 2,5 bárra) és a szívótraktust is átdolgozták. A nagyobb teljesítmény mellé ezúttal Bridgestone Potenza RE050A gumiabroncsok járnak a Continental SportContact 3-ak helyett, miközben a külsõ felismerhetõségrõl a fekete tetõ, az új hátsó toldat és a különleges, 19 colos felnik is gondoskodnak. Belül széria a Recaro sportülés és a hagyományosabb RS-ek minden izgalmas felszerelése.

