
Nem csoda hát, hogy 3,8 másodperc alatt gyorsíthatunk álló helyzetbõl 100 km/órára, s sebességünket akár 317 km/óráig fokozhatjuk. Az Audi már lehetõvé sem teszi a manuális sebességváltó választását, így a motorhoz minden esetben a hatsebességes R-tronic egység kapcsolódik.
A négykerékhajtású GT hangolása a felülkormányozottsági hajlam felé tendál, de szükség esetén az elsõ kerekek is kiveszik részüket a munkából, miközben az erõcsúsztatások sikerességérõl a hátsó tengelyen dolgozó sperr-differenciál gondoskodik. A kerek egy centiméterrel leültetett autó elektronikus stabilizáló rendszere a legbátrabbak nagy örömére immáron teljes egészében kikapcsolható, noha az R8-as pusztán mechanikusan is kezesbárány hírében áll.
A 19 másodperc alatt záródó elektrohidraulikus tetõszerkezet 50 km/órás sebességig menet közben is munkára bírható, és állítólag a szélzaj még fokozott tempó mellett sem válik kellemetlenné. A tulajdonosoknak még némi praktikum is társukul szegõdik, hiszen kereken 100 literes csomagtartó áll rendelkezésükre, ami bõségesen elegendõ például a hosszú utazásokhoz szükséges, zsák hitelkártya számára.
A kabrióba áradó napfényre bizony szükség is lesz, hiszen az utastér feketéje aligha oldja a sebesség mámorában fürdõzõk feszültségét, noha kétségtelen, hogy az extrákkal továbbra is bõségesen ellátott R8-as így sportosabb hangulatot áraszt. Az opcionálisan választható kiegészítõk sora a még könnyebb karbonszálas ülésektõl, a biztonsági övbe integrált mikrofonnal ellátott Bluetooth kapcsolaton át, a Bang & Olufsen szórakoztató berendezésig mindent felölel, ami csak földi halandó fejében megfordulhat, noha a kánaáni hangulatnak ezúttal is ára van.


