
Ez valamivel komolyabb lesz, mint a már ismert 12 voltos szivargyújtó, sõt még csak nem is a néhány gyártó kínálatában megtalálható, 220 voltos kimenetre kell gondolni: a fejlesztõk legalább 10 kilowatt teljesítményû tápról beszélnek, ami a számítások szerint két átlagos háztartás teljes körû kiszolgálására elegendõ.
A hálózatról tölthetõ hibrid autók gyártói is elõszeretettel hozakodnak elõ a kétirányú energiacsere gondolatával: a nagy kapacitású akkumulátorokban maradhat ugyanis annyi töltés a nap végén, hogy azt érdemes visszatáplálni a közösségi hálózatba, amivel elvileg még egy kis pénzt is kereshet a tulajdonos. A Honda azonban más úton jár: az üzemanyagcellás FCX Clarity álló helyzetben is képes áramot termelni, így tényleg komolyan számításba jöhet önálló áramforrásként.
