Magyarországra is megérkezett 2011 júniusában a Hyundai hátsókerékhajtású kupéja, amely 210 és 303 lóerõs motorokkal, átfogó felszereltséggel és a szokásos 5 éves, kilométer-korlátozás nélküli garanciával listaáron már 9,99 millió forinttól hazavihetõ. Ezért az árért a kétliteres, 210 lóerõs turbós benzinmotorral szerelt példányt kapjuk, hatfokozatú kézi váltóval. Az egyetlen felszereltségi szintben kapható négyhengeres kiadás szinte teljes felszereltséget kap; a nagytestvér 19 colos felnijeit õ is birtokolja, viszont a részlegesen önzáró (sperr) differenciálmû, a napfénytetõ, és a bõrkárpitozás belõle kimarad. Ennél csupán 8 deciliterrel kér többet a gyönyörû hangon üvöltõ 3,8 literes V6-os, amely cserébe 303 lóerõt és 361 Nm-t szorít ki magából. Ez a menetteljesítményeken is meglátszik: hatfokozatú kézi váltóval 6,4, a ZF által gyártott hatfokozatú automatával pedig 6,3 másodperc alatt gyorsul a szépen ívelt kupé álló helyzetbõl 100 km/h-ra, miközben végsebessége mindkét esetben 240 km/h.


