Noha a legtöbb német gyártó rendelkezik olyan izomgéppel, amely könnyedén képes lenne 250 km/óránál magasabb tempóra is, döntõ részük utóbbi értékre programozza a vezérlõ-elektronikát. Nem úgy a Porsche, melynél minden verzió végsebessége annyi, amennyit az adott gép tud. Az 500 lóerõs Panamera Turbónál 50 lóerõvel izmosabb Turbo S például 303 helyett 307 km/órára képes.
A 100 km/órára 4,2 másodperc alatt érõ Turbóhoz és a 3,8-as értéket ígérõ Turbo s-hez mérten is letaglózó a 3,5 másodperces 100 km/órára gyorsulás, melyet a Switzer Performance ígér.
Hogy mibe kerül az, a nyilván megfizethetetlen érzés, hogy egy Panamera Turbo S-t levillogva szégyeníthessünk meg az autópályán? Nos, konkrétan semmibe, hiszen a Switzer Performance tuningjának 22 ezer dolláros, azaz mintegy 4,2 millió forintos ára jóval szerényebb, mint a Panamera Turbo és a Turbo S közötti árkülönbség. Ez persze nem meglepõ, a Turbo S nem csak motorjának erejével, ellátmányával is többet tud a Turbónál, ám akit csupán a teljesítmény érdekel, annak a Switzer csomagja a megoldás.