
Akár az Audi standját is erõsíthette volna a SEAT eddig ismeretlen, jövõbe mutató autója, az IBL. Az eddigi dizájntól próbált eltávolodni - valljuk be, nem sikertelenül, hiszen ha összehasonlítjuk a felfrissített Exeóval, láthatjuk, hogy nem igazán hasonlóak az elemek és arányok a két gépen.
Ha nem is egy konkrét modellt ismerhettünk meg az IBL személyében, annyi bizonyos, hogy a gyártó jövõbeli stílusirányzatát hivatott megmutatni számunkra.
Az elsõ Exeo a B6 generációs Audi A4-es „seatosítása”. A facelift még jobban Audira hajaz, amit az átrajzolt légbeömlõ, az új lámpák és a beléjük integrált LED nappali fénysorok, továbbá az új kerekek erõsítenek.
Ahogy arra számítani lehetett, motor fronton minimális változások történtek, mert a mérnökök inkább a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás csökkentésére mentek rá. Egyelõre még nincsenek pontosabb adatok, de annyit biztos, hogy az összes TDI változat károsanyag-kibocsátása nagyjából 7 g/km értékkel csökken. Továbbá az Exeo Ecomotive modell megkapja a Start/Stop rendszert is, mellyel a CO2-szintet 120 g/km alá csökkenti.

