rss
  • Audi A3 2011 - 1.4-es 140 lóerős motorral

  • Audi A3 2011 - 1.4-es 140 lóerős motorralAz Audi bemutatta a 2011-es A3-ast, és egyúttal mindent el is árult a gépkocsiról. Legrövidebb a háromajtós és az abból kialakított kabrió, melynek 4,26 méteres hosszához 2,595 méteres tengelytáv tartozik majd. Az ötajtós Sportback és a négyajtós szedán 4,44 méter hosszú, 2,630 méteres tengelytávolsággal - az egyes modellek szélessége nem változik. Az Audi vezető dizájnere, Stefan Sielaff elmondta: az A3 modellpalettája hasonló lesz az A4-A5 pároséhoz - ahol az A5 adja az A4 sportos megfelelőjét.

    Elmondta azt is, hogy az A3 belsejét az A3 e-tron tanulmányautó ihlette.

    Az A3-hoz vadonatúj motort is fejleszt az Audi. Az 1.4-es benzines 140 lóerő teljesítményt lesz képes leadni, ám ami még ennél is izgalmasabb, hogy két hengerét akár menet közben is képes lesz lekapcsolni, 1 literrel csökkentve az autó fogyasztását!




  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Új orr-résszel büszkélkedhet a Skoda Oktavia

    A gyártók manapság szinte kötelességüknek érzik, hogy típusaikat valamikor a modellciklus felénél alaposan átdolgozzák.

    Ez történik most az Octaviával is, bár egyáltalán nem vagyunk biztosak benne, hogy minden változtatás jót tesz a típusnak.

    A leglátványosabb különbség a régi és az új modell között az átalakított orr-rész.

  • A BMW X5 Security Plus az elsõ B6-os besorolású páncélozott autó

    A vadonatúj X5-ös Security Plus modellel a BMW az elsõ nagy autógyártó, mely készít B6-os besorolású páncélozott autót.

    A B6-os besorolás azt jelenti, hogy az egyszerûbb kézifegyvereken keresztül egészen a terroristák kedvenc eszköze, az AK-47-es ellen is képes megvédeni a bent ülõket. Az autóban a komoly páncélozás mellett különbözõ elektromos védelmi rendszereket is elhelyeztek a mérnökök, így gombnyomásra hívhatunk segítséget, vagy bekapcsolhatjuk a villogókat és a szirénákat is.

  • Honda Odyssey 2011 - átdolgozták a korábbi modellt

    Az Odyssey arca eddig sem volt egy kimondott szépség, de legalább konzervatív vonalakkal folytatódott hátrafelé. A fenekét pedig akár tetszetõsnek is nevezhetjük, fõleg az egyterûek között. A 2011-es modellváltással viszont megmutatta a Honda, hogy milyen csúnyán el lehet rontani a jót. Mintha elcsúszott volna a papír a tervezõasztalon, vagy véletlenül egy másik autó hátulját varrták volna rá. Félelmetes, hogy mennyire magabiztosan nyúltak hozzá az amerikaiak az USA-ban rendkívül népszerû kisbuszhoz. A küszöb fölött kiképzett törésvonalat feljebb vetítették eggyel, és átmásolták az oldalablakokra.

  • Polestar Volvo C30 - 400 lóerõs motorral

    A svéd gyártó eddig nemigen erõltette a sportos vonalat: volt ugyan korábban néhány nagyon gyors R modell, de ezek sem teljesítményben, sem radikalizmusban nemigen versenyezhettek az M-es BMW-kkel, az RS Audikkal vagy az AMG Mercedesekkel.

    Most azonban új partnerrel próbálnak túltenni a konkurencián.

    A Volvo házi tuningcégének szerepét az a Polestar vállalta fel, amely a C30-asból készített versenygépet a svéd túrakocsi-bajnokság, illetve a WTCC futamaira.

  • A Seat Ibiza Bocanegra nyáron érkezik

    A spanyol Seat elkészítette eddigi legütõsebb Ibizáját, a Bocanegrát. A sportos kiállású modellt egy évvel ezelõtt még csak koncepcióként csodálhatta a nagyérdemû, ám az idei Barcelonai Autószalonon bemutatták az autó gyártásra kész változata. Az Ibiza Bocanegra nyáron érkezik az európai autószalonokba.

    A Barcelonai Autószalonon mutatkozott be a Volkswagen tulajdonában álló Seat új sportautója, az Ibiza Bocanegra. Az autó 2008-ban, a Genfi autószalonon debütált koncepcióként, ám a spanyol gyár elkészült a szériaváltozattal is.

  • Toyota Hilux 2012 - tágasabb utastérrel

    Alaposan átdolgozták az autó utasterét, a kabin immár személyautós kényelmet kínál.

    Az utastér jellegzetes eleme a mûszerfal felsõ részének új kialakítása, itt kapott helyet a vízszintesen elhelyezett új, központi mûszeregység.

    Ez a megoldás szélesebbé és tágasabbá varázsolja az utaskabint.

    Itt látható a Toyota Touch multimédiás egység 15,2 cm-es, színes érintõképernyõje is.

  • Lancia Ypsilon 2011

    A Lancia Y-modelljei 1985 óta hódítanak, a most kifutó generációt pedig nyolc év után váltja az új Ypsilon, amely elõször a Genfi Autószalonon volt látható márciusban. A prémium kisautó történetében elõször kapott ötajtós kialakítást. A Fiat prémium márkájának kiemelten fontos az új Ypsilon, ugyanis a Lancia eladásai nagy részét a kisautó adja. Hozzánk is megérkezett az új Ypsilon, amely három felszereltségi szinttel lesz megrendelhetõ. Az alapot jelentõ Silver meglehetõsen szegényesen felszerelt, hiszen az alapmodell csak hat légzsákot, központi zárat, elsõ elektromos ablakokat és rádió elõkészítést tartalmaz, valamint a start-stop rendszer alapáras minden motorhoz.

  • VW Jetta 2011 - az európai kivitel

    Az amerikai változathoz képest sok részleten változtattak: takarékosabb motorokat, igényesebb belsõ anyagokat és jobb hátsó futómûvet kapott a Volkswagen szedán.

    A Jetta Európában és Észak-Amerikában teljesen más szerepet tölt be a kínálatban. Míg odaát olcsó, sokszor második vagy harmadik autónak veszik, Európában sok esetben a családi autó szerepének kell megfeleljen. A Volkswagen pedig – látva, hogy más gyártók is így tudtak javítani az eredményeiken korábban – odafigyelt ezekre a különbségekre.

  • Habtestû a Hyundai luxusautója az Equus

    Nyilvánosságra hozta a Hyundai az elsõ hivatalos képeket a hamarosan a szalonokba kerülõ luxusautójáról, az Equusról.

    A modell észak-amerikai és európai bevezetésérõl ugyanakkor egyelõre nincsenek tervek.

    A jelenleg kapható Equust a dél-koreai gyártó 1998-ban mutatta be, így a modellváltás már igencsak esedékessé vált.

  • Mercedes CL63 és CL65 AMG 2010

    2010. Július elején debütált a frissített Mercedes CL, az AMG-változatok sorsáról akkor még nem esett szó.

    Mostanra pótolta a hiányosságot a Mercedes, minden kiderült a megújult CL63 és CL65 AMG-rõl.

    A szokásoknak megfelelõen sportos karosszéria-csomaggal készül mindkét modell, leginkább az új elsõ lökhárító, a módosított hûtõrács és fényszórók, valamint a LED-es nappali fények szúrhatnak szemet, hátul újak a kipufogóvégek.

  • A Toyota az első az autómárkák között

    A Toyota az első az autómárkák közöttEgy márka értékét ezerféleképpen lehet meghatározni, és mindegyik módszerbe könnyű belekötni. A Brand Finance a következőképpen közelítette meg a kérdést: mennyi jogdíjat kellene fizetni a használata után, ha az történetesen valaki más tulajdonában volna. Ezt az értéket összevetették a márkától a jövőben elvárható bevételekkel és az így kapott összegből számolták ki a jelenkori értéket. Aligha konkrét, viszont jól mutatja, hogy mely márkának milyen stabil és fényes jövőt jósol a világpiac.

  • A nagyra nõtt kisautók közé tartozik az új Kia Soul

    A Kia hivatalos képeket és információkat tett közzé legújabb modelljérõl, a Soulról.

    A márka által városi crossoverként emlegetett autó 4,1 méteres hosszával a nagyra nõtt kisautók közé tartozik.

    Tanulmányautó formájában már többször is találkozhattunk a Kia új siker-várományosával, ám hivatalos képek és információk csak most láttak napvilágot.

  • Középkategóriás szedánt fejleszt a Tesla

    A BMW 3 kategóriájába érkezik 2015-ben.

    A Model S után újabb modellel bõvíti palettáját néhány éven belül az amerikai Tesla. Az újdonság egy középkategóriás szedán lesz, amelybõl legalább kétféle karosszériaváltozat is készül. A kocsi ára 30 000 font, azaz kb. 9-10 millió forint körül alakulhat. Bár a Tesla gyakorlatilag megalapítása óta veszteséges, a milliárdos cégvezér, Elon Musk nem adja fel. Egyre-másra jelenti be az újabb modellek fejlesztésének megkezdését, most például egy középkategóriás szedánról adott közre néhány információt.

  • Konnektorról is tölthetõ majd az új BMW 1-es

    A BMW is „halad a korral”, ám nem csupán a divathullámot lovagolja meg, amikor bemutatja az 1-es kupé tisztán elektromos hajtású változatát. A modell hatótávolsága a légkondicionáló vagy a szélvédõfûtés hétköznapi használata mellett a gyakorlatban kb. 160 kilométer.

    A BMW Concept ActiveE tisztán elektromos hajtású, a BMW 1-es Coupé alapjaira épülõ tanulmánymodell, amely a BMW csoport „project i” programja keretében, az elektromos mobilitás területén végzett fejlesztések következetes folytatását képviseli.

  • Az új Farbio GTS 400-at viszik, mint a cukrot!

    A Farbióról talán még sokan nem hallottak, pedig egy olyan sportkocsit dobtak össze az angol üzemben, ami meggyõzte a sportos autók rajongóit; viszik, mint a cukrot. Most bemutatkozott a GTS csúcsmodellje, mely több, mint 400 lóerõt teljesít.

    A Farbio, az aprócska angol sportkocsigyártó bemutatta GTS modellcsaládjának legújabb darabját, a GTS400-ast. A leginkább talán a Lotusokra emlékeztetõ formájú diffúzoros sportkocsinak ez a legerõsebb kivitele; a leggyengább GTS 260 lóerõs, a GTS300-as 350 lovas, a 400-as kivitel pedig 410 lóerõt teljesít.