A V12-es motor teljesítménye 800 lóerő, miközben maximális nyomatéka 1420 Nm. Utóbbit csak fékpadon produkálja, mert valós körülmények között az elektronika 1100 Nm-t engedélyez. Ám ez is kellően durva, ezért a Brabus megerősített ötfokozatú automatikus váltót és önzáró differenciálművet épít be a CL 600 hajtásába.
Nem akadály a CL kéttonnás tömege, könnyedén száguld. Mindössze 3,9 másodpercre van szükség és a kétajtós modell eléri a 100 km/órás tempót, míg kétszázra 10,3 másodperc alatt gyorsul. De még ekkor is van benne bőven tartalék. A Barbus 800 Coupé végsebessége ugyanis 350 km/óra. Mindezt úgy, hogy az utastér egy nappali kényelmét kínálja.
Ám nemcsak a motornak köszönhető a megdöbbentő tempó, a Brabus az autó karosszériáját is módosította, hogy csökkentse a légellenállást. Egyedi első és hátsó lökhárító és a csomagtérfedél kis spoilere jelzi az átalakítást, ha a 21 colos keréktárcsák nem tűnnének fel.
Nem szabad megfeledkezni az átalakított futóműről és a nagy teljesítményű fékrendszerről sem, a Brabus az első tengelyhez hatalmas, 405 milliméteres féktárcsákat szerel.


