rss
  • ABT Audi R8 Police - 612 lóerővel a bűnözők nyomában

  • ABT Audi R8 Police - 612 lóerővel a bűnözők nyomábanRemélhetőleg jól felerősítették a fényhidat, mert nem szerencsés, ha 320 körül elhagyja az autó tetejét. Felesleges előle menekülni. A felelősségteljes tuningot hirdető Tune it! Safe! kampány keretében mutatta be 2011 év végén az ABT Essenben a rendőregyenruhába öltöztetett Audi R8 GTR-átiratot, mely a korábbi Lotus, Lamborghini és egyéb szupersport rendőrautóktól eltérjen még nem segíti a rémüldözik munkáját, de ha rajtunk múlna, biztos rendelnénk párat kedvenc körzeti megbízottainknak.

    A rendőrségi mintázatot a karbonra cserélt karosszéria-elemekre festették rá, az autó alatt sportfutómű és karbon-kerámia fékek dolgoznak. A szupergyors elfogókocsi 19 collos felniket visel nagyteljesítményű Hankook gumikkal. Utasterében Recaro üléseket találunk, ereje pedig az 5,2 literes V10-es motorból származik: teljesítménye 612 lóerő, nyomatéka 550 Nm.

    Az ABT féle Audi R8 3,2 másodperc alatt éri el a százas tempót állórajttal, végsebessége pedig 325 km/h, úgyhogy kellően hangos szirénát kell rá rakni, hogy még idejében félrehúzódhassanak a forgalom nem üldözött résztvevői.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A nagyra nõtt kisautók közé tartozik az új Kia Soul

    A Kia hivatalos képeket és információkat tett közzé legújabb modelljérõl, a Soulról.

    A márka által városi crossoverként emlegetett autó 4,1 méteres hosszával a nagyra nõtt kisautók közé tartozik.

    Tanulmányautó formájában már többször is találkozhattunk a Kia új siker-várományosával, ám hivatalos képek és információk csak most láttak napvilágot.

  • Jeep Grand Cherokee - V6-os dízel motorral

    A Jeep Grand Cherokee, amelynek érdekében dízelmotorral bõvítik az SUV motorkínálatát. A 3.0 literes V6-os erõforrás a Fiat és az olasz VM Motori közös munkájának eredménye, és 190 és 241 lóerõs változatban is elérhetõ lesz.

    A legtakarékosabb Grand Cherokee így 8.3 litert fogyaszt majd. A Jeep Grand Cherokee kínálatában eddig a 3.6 literes, 286 lóerõs Pentastar V6-os és egy 5.7 literes, 352 lóerõs V8-as benzinmotor szerepelt, azonban az európai SUV piacon egyértelmû a dízelek dominanciája, ez alól pedig a Jeep sem vonhatja ki magát.

  • Volkswagen Race Touareg 3 2010 - egy újabb generáció

    Már most is a Volkswagen autói számítanak a legeredményesebb tereprali-autóknak, de a harmadik generáció még gyorsabbnak ígérkezik.

    A Race Touareg 3 megszületésének elsõdleges oka persze nem az elõdmodell elavulása volt, hanem az, hogy az utcai Touareg lecserélése kapcsán új orr-részt kellett készíteni a versenygép számára is. A Dakar-ralin induló gépnek persze nincsen sok köze az utcai autóhoz – a lámpák és a hûtõrács formáján kívül hiába keresünk akár csak hasonló alkatrészeket a két jármûben.

  • Porsche 911 GT2 RS - utolérte vetélytársait

    Nincs többé másodhegedûs-szerep: Stuttgartban elõállították azt a 911-est, amely nyers erõben is utolérte az olasz konkurenciát. Eddig úgy nézett ki, hogy a Porsche mindig egy lépéssel a Ferrari és a Lamborghini mögött van a nagy számháborúban, ami évtizedek óta zajlik a sportkocsigyártók között. Nem valószínû, hogy bárki kihasználná, vagy akár csak megérezné a teljesítménybeli különbséget mondjuk egy 530 lóerõs Porsche 911 S Turbo és egy 620 lóerõs Ferrari 599 GTB között, de a vásárlókat mégis befolyásolják a számok.

  • Koenigsegg Agera R - 6 sebességi világrekordot döntött meg

    Rekordokat döntött meg a sportkocsi.

    A Koenigsegg Agera R a gyártó svéd tesztpályáján hat sebességi világrekordot döntött meg a szériaautók kategóriájában, többek között a Bugatti Veyron Super Sportot is maga mögé kényszerítve.

    Bár a Guinnes Rekordok könyvének ügyintézõi még dolgoznak a hivatalos megerõsítésen, a harmadik fél által, a hivatalosan elfogadott Racelogic VBox gyorsulásmérõvel végzett mérések felettébb lenyûgözõek.

  • Bentley Continental rózsaszínben!

    A Mansory eddig leginkább ízléses Ferrari, Bugatti, illetve Rolls Royce-átirataival hívta fel magára a figyelmet, most azonban valami egészen elképesztõvel álltak elõ.

    A svájci székhelyû cég ezúttal a Bentley Continentalt alakította át rendhagyóan.

    Az autó teljes rózsaszín fényezést kapott, ez alól csak a karbon motorháztetõ képez kivételt. A Mansory a beltérben is komoly munkát végzett, hiszen minden lilában vagy rózsaszínben "pompázik".

  • Citroën C4 Pallas: megérkezett

    Február 4-én kezdte meg a Citroën a C4 Pallas forgalmazását Magyarországon, és ez egyben a modell európai premierje is. A fontos bevezetés sikerét olyan reklámfilmmel kívánja biztosítani a Citroën, amellyel a magyar vásárló szívesen azonosul, ezért hosszú évek óta elõször hazai sztárok – Benedek Tibor és Epres Panni – a C4 Pallas tévészpot fõszereplõi. A Citroën C4 család presztízsmodelljének bevezetõ kampánya három alappillérre épül.

  • Ha Föld napja, akkor Elektromobil verseny

    A gyorsulási futam bajnokaként az egyetemi csapatok közül a Debreceni Egyetem EEFM TEAM elektromobilja, míg a középiskolások kategóriájában a miskolci Andrássy Gyula Szakközépiskola GÉPace csapatának járgánya futotta a legjobb idõt.

    A mûszaki megoldás alapján a kecskeméti GAMF egyetem hallgatói közül verbuválódott LECSÓ nevû csapat kreációját díjazta elsõ helyezéssel a zsûri, míg a Miskolci Egyetem GÉPÉSZ CAR csapat hallgatói büszkélkedhetnek a legdizájnosabb autóval a közönség szavazatai alapján.

  • Cápásodott az 5-ös BMW

    Majdnem minden érzékszervünkkel megismertük, vezetni azonban nem vezettük a teljesen megújult BMW 5-öst. A kiállított két tesztautó motorjának sem hallhattuk a hangját, igaz a sajtócédén mp3-ban meghallgattuk, hogy is szól az új 530d, illetve az 535i.

    A cápásodó orr, a kupészerû tetõvonal és a hosszú, érzékien domborított motorháztetõ a típus 38 éves tradíciójának ötvözete, az elsõ generációs ötös 1972-ben készült el (E12).A mostani, immár a hatodik.

  • A Honda Element még mindig az osztály bohóca

    A részletek változtak, de a lényeg nem: az Element még mindig az osztály bohóca, egy olyan autó, ami csak akkor nem meglepõ, ha kisgyerekekkezében látjuk a homokozóban.

    A Honda bohókás szabadidõ-autóját még 2001-ben készítették, eredetileg érdekes tanulmányautónak, de olyan nagy érdeklõdés övezte, hogy két év múltán elkezdték sorozatban gyártani.

    Esetlenül kedves formája mellett olyan praktikus megoldásokat vonultatott fel, mint a kétszárnyú oldalajtók.

  • Vak mûvész látta elõször az új Volvo S60-ast

    Civilként egy vak török mûvész látta elõször a csak jövõre érkezõ új Volvo S60-ast, s mindjárt le is festhette.

    Esref Armagan török mûvész volt az elsõ nem Volvo-alkalmazott, akit a cég meghívott Svédországba, hogy megismerkedjen, és egyúttal lefesse a még mindig titkos új Volvo S60 modellt.

    Bár az autót csak 2010 tavaszán, Genfben mutatják be, a mûvész alkotását a Facebook közösségi oldal tagjai már megtekinthetik.

  • Jubileumi bemutatót tervez az Alfa Romeo

    Új információk láttak napvilágot az Alfa Romeo szupersportkocsival kapcsolatban.

    Egyre valószínûbbnek tûnik, hogy a leggyorsabb 8C változatra nem az elhúzódó fejlesztés miatt kell éveket várnunk, hanem a gyáriak különleges alkalomra tartogatják.

    A legóvatosabb becslések szerint is minimum 500 lóerõs, könnyített sportautót állítólag a cég fennállásának 100. évfordulóján tervezik bemutatni.

  • Hátsókerékhajtású BMW X?

    A legújabb pletykák szerint a BMW az összkerékhajtásról is lemond, hogy alacsonyan tarthassa legkisebb szabadidõ-autójának árát.

    A kompakt SUV-k kategóriájában nem ritkák a kétkerék-hajtású modellváltozatok, de a BMW X sorozatában eddig nem fordult elõ ilyen.

    A legtöbb hasonló méretû típus ugyanis fronthajtású alapokra épül, így az összkerékhajtás elhagyása az autó stabilitását nem befolyásolja jelentõsen.

  • Ford Explorer

    Végre megérkezett a Ford legújabb szabadidõ autója, a legendás Explorer legújabb modellje. Nyugodtan mondhatjuk, hogy a márka egyik legnagyobb tartópillére az Explorer család, mivel a 90-es évektõl kezdve uralkodó pozíciót töltött be a SUV-ok piacán.

    A Ford F sorozat után a második legkelendõbb modellként tartották számon és évi közel 400.000 darab talált gazdára belõle. Mivel az autó súlya és teljesítménye egyaránt magas volt, az ezredforduló hozta olajdrágulás jócskán betett az Explorer eladási rátáinak. Az évi eladások száma tavalyra már alig 50.000 darabra csökkent.

  • Bemutatkozik a mozgási energiát visszanyerõ hibridhajtású Peugeot 908 HY

    A Peugeot Sport a 2008-as Le Mans Series silverstone-i futamát használja ki a mozgási energiát visszanyerõ hibridhajtású 908 HDi FAP bemutatására.

    A különleges ezüst-szürkében csillogó autó ízelítõt ad a márka hosszú-távú versenyautóinak jövõbeli megoldásaiból, noha alkalmazása még függ a 2009-tõl érvénybe lépõ mûszaki szabályzattól. A hibridtechnika fékezéskor lehetõséget nyújt a mozgási energia visszanyerésére, illetve tárolására.