rss
  • ABT Audi R8 Police - 612 lóerővel a bűnözők nyomában

  • ABT Audi R8 Police - 612 lóerővel a bűnözők nyomábanRemélhetőleg jól felerősítették a fényhidat, mert nem szerencsés, ha 320 körül elhagyja az autó tetejét. Felesleges előle menekülni. A felelősségteljes tuningot hirdető Tune it! Safe! kampány keretében mutatta be 2011 év végén az ABT Essenben a rendőregyenruhába öltöztetett Audi R8 GTR-átiratot, mely a korábbi Lotus, Lamborghini és egyéb szupersport rendőrautóktól eltérjen még nem segíti a rémüldözik munkáját, de ha rajtunk múlna, biztos rendelnénk párat kedvenc körzeti megbízottainknak.

    A rendőrségi mintázatot a karbonra cserélt karosszéria-elemekre festették rá, az autó alatt sportfutómű és karbon-kerámia fékek dolgoznak. A szupergyors elfogókocsi 19 collos felniket visel nagyteljesítményű Hankook gumikkal. Utasterében Recaro üléseket találunk, ereje pedig az 5,2 literes V10-es motorból származik: teljesítménye 612 lóerő, nyomatéka 550 Nm.

    Az ABT féle Audi R8 3,2 másodperc alatt éri el a százas tempót állórajttal, végsebessége pedig 325 km/h, úgyhogy kellően hangos szirénát kell rá rakni, hogy még idejében félrehúzódhassanak a forgalom nem üldözött résztvevői.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Ampera az Opel elsõ konnektorról is tölthetõ hibridje!

    Az Opel immár hivatalosan is lerántotta a leplet elsõ konnektorról is tölthetõ hibridjérõl. Az Ampera formatervével nem sokat foglalkoztak a dizájnerek, az összhatás mégis opelesre sikerült. Az autó 2011-ben érkezik.

    Noha tavaly õsszel a General Motors egyik magas rangú tisztségviselõje egy interjúban elkottyantotta, hogy a Chevrolet Volt fejlesztésére túl rövid idõt adott a vezetõség, és a sorozatgyártás legjobb esetben is még legalább két és fél évnyire van, a hibrid technikáját használó a napokban már be is mutatkozik a Genfi Autószalonon.

  • ABT Audi A7 - 610 Nm-es nyomatékkal

    Az ABT, az egyik legismertebb Audi specialista a két 3 literes V6-os változatot vette kezelésbe.

    Szabtak hozzájuk visszafogott, de azért a gyárinál agresszívabb kötényezést, az elsõ lökhárítót teljesen ki is cserélték, hátul négy szögletes kipufogóvég kandikál ki az autó alól, és persze hatalmas, 19 vagy 21 hüvelykes alufelniket válogattak a géphez.

    Ez azonban csak a felszín: mind a két motor teljesítményét érezhetõen megnövelték.

  • Nissan Murano - akár V6-os motorral is

    A számos pletyka és egy ízelítõ kép után végre teljes valójában megmutatta magát a nyitott Nissan Murano 2010 novemberében. A CC ez esetben a CrossCabriolet név rövidítése. A japán modell világújdonságnak számít, ennek ellenére már jövõ év elején megkezdõdhet tengerentúli forgalmazása.

    Az utóbbi években az autógyártók elõszeretettel ötvöztek különbözõ kategóriákat, azonban a Nissan idei meglepetése túltesz minden eddigi próbálkozáson. A japánok ugyanis a terepjáró fajt keresztezték a kabrióval, így született meg a CrossCabriolet.

  • Lerántották a leplet a Mercedes-Benz C-osztály Special Editionrõl!

    A többi autógyártóhoz hasonlóan az utóbbi idõkben a Mercedes-Benz is szívesen rukkol elõ egyedi szériákkal, amellyel a németek célja egyértelmûen a kereslet növelése. A stuttgarti márka legújabb dobása a Special Edition C-osztály, amelyet kívül-belül kicsinosítottak.

    Az autóipart is érzékenyen érintõ gazdasági válság óta megszaporodtak a limitált szériás modellek is, amelyeket elsõsorban az eladások növelése érdekében mutatnak be. Az egyedi modellek terén az élen jár többek között a Mercedes-Benz is, a stuttgartiak pedig le is rántották a leplet a Mercedes-Benz C-osztály Special Editionrõl.

  • A Porsche Panamera újabb díja

    A Porsche Panamera elnyerte az „Arany Kormánykerék” díjat. A luxus elõnyben. A Porsche Panamera az „Év Legjobb Új Autójaként” a nagyteljesítményû luxusmodellek kategóriájában elnyerte az „Arany Kormánykerék díjat”. A Porsche Gran Turismo újdonsága kényelme és kiemelkedõ sportossága, valamint egyéni formavilága révén gyõzte meg a versenyzõkbõl, mérnökökbõl, közismert személyiségekbõl és az Auto Bild Magazin Csoport fõszerkesztõibõl álló, a jelölt modelleket részletes tesztek során megismerõ 50-tagú zsûrit.

  • Peugeot 208, az új generáció

    Peugeot 208, az új generációElődeinek történelmi sikere után - több mint 15 millió 200-as készült harminc év alatt - a 208 egyetlen céllal érkezik a szegmensbe: vissza akarja szerezni a kategória elsőségét Európában. A széles vevőkör megnyerésére és egyesítésére szánt A9 projekt, azaz a jövőbeli 208 a márka valaha vállalt legmerészebb újításaival hajtja végre a valóságos nemzedéki ugrást. A 208 kereskedelmi bevezetése kora tavasszal lesz; az első teljes évben (2013) világszerte 550 ezer darab értékesítését tervezik.

  • V10-es motort kapott az Audi R10 TDI!

    Az Audi bemutatta a hosszú távú versenyekre épített idei versenygépét, az R15 TDI-t.

    Az autó V12-es helyett egy V10-es motort kapott, amely több mint 600 lóerõs és 1050 Nm-es nyomatékkal rendelkezik, ám így sem lesz könnyû legyõzni Le Mansban a rivális Peugeot-t.

    Amikor az Audi 2006-ban bejelentette, hogy dízel versenygépet készítenek a Le Mans-i 24 órás versenyre, a riválisok egy vállrándítással elintézték az ügyet, mondván, ez csak marketing.

  • A Trabant szomorú, a BMW dühös tekintetû

    Autók "pofatesztelését" végezték a Bécsi Egyetem kutatói: 40 fiatal nõt és férfit kérdeztek meg 38 jelenleg futó modellrõl.
    Az alanyoknak egyebek közt azt kellett eldönteniük a kocsikkal "farkasszemet" nézve, hogy nõi vagy férfias tekintetûek-e a jármûvek, barátságosak vagy ellenségesek-e, boldognak tûnnek-e, félnek-e, inkább felnõttes a "képük" vagy gyermeki. A végeredmény alapján a BMW-k dühösek, a Trabantok szomorúak, a Volkswagen Bogarak csodálkozók, a Renault Twingók mosolyosak, az új Nissan Micrák gyermekiek.

  • A Fisker Karma a skandinávoknál készül

    A Fisker Automotive megtette az utolsó lépéseket, hogy Karma nevû elektromos modellje gyártásba kerüljön.

    Az összeszerelést a finn Valmet Automotive végzi majd 2009 végétõl, évente pedig 15 000 Karma gurul majd le a futószalagról.

    Már minden akadály elhárult a Fisker Karma gyártásának útjából, hiszen lezárult a Tesla Motors által indított per is, amely kimondta, hogy a Fisker formaterve nem a Teslától származik, most már az elektromos négyajtós modell gyártásának helyszínérõl is megszületett a végsõ döntés.

  • A BMW bemutatta dízel-elektromos Vision Efficient Dynamics Conceptet sportautóját!

    A bajor gyártó felfedte legújabb koncepcióját, amelyrõl már hónapok óta folytak találgatások. A Vision Efficient Dynamics Conceptet egy 1,5 literes dízelmotor, illetve két villanymotor hajtja, százas sprintje 4,8 másodpercig tart, miközben 4,8 litert fogyaszt.

    Az utóbbi fél évben rengeteg pletyka látott napvilágot arról, hogy pontosan milyen koncepciót mutat majd be a BMW a Frankfurti Autószalonon.

    Sportos szedán, négyajtós kupé, hibrid - a jó néhány variációból végül ez utóbbi valósult meg.

  • A kocsi, amely 'kerekekre ültette Amerikát': 100 éve kezdték árusítani a Ford T-modellt

    Száz éve, 1908. október 1-jén kezdték árusítani az Egyesült Államokban a Henry Ford által gyártott, 850 dollárért kínált T-modellt. A Bádog Böske (Tin Lizzy) becenéven emlegetett kocsi volt az elsõ, mindenki által elérhetõ autó, amely "kerekekre ültette Amerikát" (avagy "a talpáról a kerekeire állította a világot"), alapjában változtatva meg az emberek életmódját.

    Ford egy farmon született, de a gépek iránti érdeklõdése gyárakba vitte dolgozni. Edison detroiti gyárában benzinmotort konstruált, majd saját mûhelyt alapított.

  • A Toyota verhetetlen az új FT-HS-sel a hibrid autók piacán

    A hibrid meghajtású gépkocsikat tartják a jövõ városi gépjármûvének. Típusai közül a Toyota Prius a legismertebb. A Honda 2009-ben már sorozatban gyártandó új kiskocsija viszont a Priusénál jóval alacsonyabb árával csábítgatja a vevõket.

    A japán Toyota gyártja - Prius típusnévvel - a legnagyobb számban eladott hibrid-hajtású autót. Benzinmotorja nemcsak a kocsit, hanem annak akkumulátorát is tölti.

  • Sportback duplakuplungos váltót szerel kisebb modelljeibe a BMW

    Immár az Audi legkisebb sportmodelljei, az S3 és az S3 Sportback is elérhetõ duplakuplungos váltóval.

    Az új változatok jobban gyorsulnak, mint hagyományos társaik, ugyanakkor kisebb az átlagfogyasztásuk.

    Tovább bõvíti az A3-as sorozat sportváltozatának kínálatát az Audi. Már az S3-as is elérhetõ duplakuplungos automata váltóval. Mind a háromajtós, mind az ötajtós Sportback felszerelhetõ az innovatív szerkezettel.

  • Három 2011-es villanyautó a Ford-tól

    A Ford három 2010-es elektromos hajtású modellt mutatott be. A sort az amerikai piacon 2011 végén megjelenõ Ford Focus Electric nyitja meg, ezt követõen pedig a Ford Észak-Amerikában 2012-ben, Európában pedig 2013-ban vezeti be a C-MAX Energi plug-in hibrid és a C-MAX Hybrid modelleket.

    A Ford elektromos hajtású jármûveinek bemutatása csupán az egyik része annak a nagyszabású tervsorozatnak, amelynek célja, hogy a vállalat minden modellje a lehetõ legkevesebb üzemanyaggal mûködjön, vásárlók milliói számára biztosítva a takarékos és megfizethetõ autókat.

  • Porsche Cayenne

    Ahogy ígérte a Porsche, az új Cayenne az alacsonyabbra húzott tetõvonalnak köszönhetõen jóval dinamikusabb lett elõdjénél, kabinját pedig teljesen áttervezték. A mûszerfal és középkonzol a Panamerára emlékeztet, bár a Cayenne-ben hosszabbnak tûnik a mélyen, az elsõ ülések közé húzott egység.

    Az alkatrészek egy részén is osztozik a Panamerával a Cayenne, melynek tengelytávja negyven milliméterrel nõtt, a teljes hosszúság pedig 48 milliméterrel lett nagyobb, pedig az elsõ hírek még arról szóltak, hogy összemegy a modell.