rss
  • ABT Audi R8 Police - 612 lóerővel a bűnözők nyomában

  • ABT Audi R8 Police - 612 lóerővel a bűnözők nyomábanRemélhetőleg jól felerősítették a fényhidat, mert nem szerencsés, ha 320 körül elhagyja az autó tetejét. Felesleges előle menekülni. A felelősségteljes tuningot hirdető Tune it! Safe! kampány keretében mutatta be 2011 év végén az ABT Essenben a rendőregyenruhába öltöztetett Audi R8 GTR-átiratot, mely a korábbi Lotus, Lamborghini és egyéb szupersport rendőrautóktól eltérjen még nem segíti a rémüldözik munkáját, de ha rajtunk múlna, biztos rendelnénk párat kedvenc körzeti megbízottainknak.

    A rendőrségi mintázatot a karbonra cserélt karosszéria-elemekre festették rá, az autó alatt sportfutómű és karbon-kerámia fékek dolgoznak. A szupergyors elfogókocsi 19 collos felniket visel nagyteljesítményű Hankook gumikkal. Utasterében Recaro üléseket találunk, ereje pedig az 5,2 literes V10-es motorból származik: teljesítménye 612 lóerő, nyomatéka 550 Nm.

    Az ABT féle Audi R8 3,2 másodperc alatt éri el a százas tempót állórajttal, végsebessége pedig 325 km/h, úgyhogy kellően hangos szirénát kell rá rakni, hogy még idejében félrehúzódhassanak a forgalom nem üldözött résztvevői.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A Ferrari újabb képeket és technikai adatokat tett közzé az 599XX-rõl

    A Ferrari újabb képeket és technikai adatokat tett közzé a gyártó legfejlettebb technikáját prezentáló 599XX-rõl. A kifejezetten versenypályára tervezett autó 700 lóerõs, és 7 másodpercet vert az Enzóra a márka fioranói tesztpályáján.

    Az olasz márka a Genfi Autószalonon mutatta be az FXX utódának számító 599XX-et, amelyrõl végre újabb fotókat láthatunk.

    A kizárólag versenypályán használható kocsi elképesztõen gyors, a középmotoros FXX-nél például mindössze egy másodperccel volt lassabb a versenypályán.

  • Citroen C4 - megérkezett a 2010-es modell!

    A Citroen által közzétett képek alapján a következõ generációs kompakt modell a C3 által megkezdett irányvonalat követi, de a Genfi Autószalonon bemutatott DS High Rider koncepcióból is merítettek ötletet a tervezõk. Az új C4 4330 mm hosszú (+55 mm), 1790 mm széles (+17 mm) és 1490 mm magas (+32 mm), csomagtere immár 408 literes, amely 82 literes gyarapodást jelent az elõzõ generációhoz képest. A hátsó lámpák nyomokban ugyan hasonlítanak a kistestvérére, azonban jóval komolyabb benyomást keltenek. A képek alapján az utastérben is elõrelépés történt.

  • 530 lóerõs az új brit sportautó az AF10

    Az Arash a 2006-os Londoni Autószalonon jelentkezett az AF10 akkor még korai koncepciójával. Azóta a formaterv és a technika is jelentõs változásokon esett át, ám a cég most megerõsítette, hogy elkészültek a szériaváltozattal.

    Az autó sziluettje nagyon hasonlít a Ferrari Enzoéra, pedig a két autó nagyon nem egy ligában versenyzik, persze ez csak vevõk pénztárcájára vonatkozik.

  • Fényûzõ luxus: Honda Legend 3.5 V6

    A Honda maga is elismeri, hogy a Legend elõzõ generációjával kudarcot vallott. Az új modellbe minden létezõ technikai extrát belepasszíroztak a japánok. Õszintén szólva, a Legend nem a legfrissebb újdonságok egyike. Az új generációt még tavaly mutatta be a Honda, mi meg azóta vártuk, hogy végre rátehessük a kezünket. Hogy miért? Mert nem mindennap ülhet az ember olyan autóba, melynek gyártója az elõdrõl lazán elismeri, hogy bizony bukás volt a köbön, sõt, még azt is hozzáteszi, hogy miért.

  • Tanulmányként is megjelenik a BMW X5

    Tanulmányként is megjelenik a BMW X5A BMW X5-ös harmadik generációja nem csak újdonságként, de tanulmányként is tiszteletét teszi a Frankfurti Autószalonon, ahol konnektorról tölthető hibridként is megjelenik a szabadidő-autó. A karosszéria legnagyobb újdonsága a néhány helyen tetten érhető kék betét, amivel az i almárkára utalnak, ezen kívül még a bal első sárvédőben vágtak egy nyílást az elektromos csatlakozásnak. A 21 colos könnyűfém felnik is egyediek, és a tetősínek is speciális darabok. Elektromotorral akár 120 km/ órás tempóra is képes felgyorsulni.

  • Luxuskocsi extra extrái

    A gépjármûvezetés kényelmét és biztonságát a gyártók az alapmodellhez nem járó, de rendelhetõ berendezésekkel, eszközökkel, szerkezetekkel, úgynevezett extrákkal szolgálják. A luxuskategóriába sorolható személyautók 2009-es extrái közül a jármûvezetõ informáltságát segítõ készülékekbõl szemezgettünk.

    Manapság egy modern felsõ osztályú személyautó értékének legalább az egyharmadát a különféle kényelmi és biztonsági extrák teszik ki (a beszélõ GPS-tõl a külsõ fénytõl önmûködõen elsötétülõ ablakokon át az önbeálló és fûthetõ odaltükrökig).

  • 150 darabos utolsó széria a Bentley-tõl

    Szép csendesen eljárt a Bentley Arnage felett is az idõ, ugyanis már tíz éve mutatták be az angol luxusautót. A modellt példás módon egy 150 darabos, Final Series névre keresztelt limitált szériával búcsúztatja a gyár.

    Az idei évben több évfordulót is ünnepel a Bentley, hiszen tíz éve mutatták be a márka zászlóshajóját, az Arnage-t, és ötvenedik születésnapját ünnepli a gyár híres 6,75 literes erõforrása. Most azonban leköszön az Arnage, amelyet méltó módon egy 150 darabos limitált szériával búcsúztatnak.

  • Takarékos ralibajnok

    Fogyasztási versenyt rendeztek nemrégiben Ausztráliában: a Global Green Challenge öko-futamon egy ralibajnok vezette Hyundai volt a legtakarékosabb kategóriájában. Egy dízelmotoros Santa Fe bizonyult a legkörnyezetkímélõbb sorozatgyártású terepjárónak a dél-ausztráliai motorsport bizottság által megrendezett Global Green Challenge versenyen. A futamon több mint háromezer kilométert megtéve, észak-dél irányban, Darwin és Adelaide között szelte át a kontinenst a mezõny.

  • MINI Coupe Concept az 50. születésnapra!

    Hivatalos képek és információk láttak napvilágot a MINI Coupe tanulmányautóról.

    A koncepciót a MINI a márka 50. születésnapjára szánja, ráadásul 210 lóerõ feletti teljesítményt ígérve. A kétüléses koncepció jövõ hónapban, a Frankfurti Autószalonon mutatkozik be a nagyközönség elõtt.

    Az 50. születésnapját ünnepli a BMW tulajdonában álló MINI. Az évfordulót legújabb tanulmányautójukról, a kétüléses MINI Coupe-ról közzétett hivatalos képekkel és információkkal ünnepli a gyár.

  • Szabadidõs autót mutatott be a Mahindra

    Finoman szólva is megkérdõjelezhetõ formatervû szabadidõs autót mutatott be a Mahindra.

    A terepjáróiról ismert indiai autómárka végül nem a Renault közremûködésével készítette el a XYLO modellt, amit elsõsorban ottani igényeknek megfelelõen terveztek.

    A kínai és indiai autókat sosem formatervükért szerették, bár az európai szemmel különös típusok teljes egészében kielégítették a helyi vásárlók igényeit.

  • Renault Kangoo ZE - egy olcsó villanyautó?

    A Renault áruszállítója így sem olcsó, viszont egész használható célszerszámnak tûnik, és idõvel talán kedvezõbb lesz az ára is.

    A villanyautózással az a legnagyobb probléma, hogy korlátozza a felhasználó mozgásterét: a várost nemigen lehet elhagyni egy ilyen jármûvel, hiszen a telepek újratöltése lassú, az akkucserélõ hálózatok pedig még csak a kísérleti stádiumnál járnak. A Kangoo Express azonban olyan jármû, amelynél ezek a szempontok kevésbé érdekesek.

  • Eladó az egyedi óriáskupé a Maybach-Exlero

    Eladó az egyedi óriáskupé a Maybach-Exlero, egy dúsgazdag gyûjtõ kezébe kerülhet a kuriózum, ha egyáltalán akad valaki, aki hajlandó kifizetni döbbenetes vételárát.

    A 2005-ben bemutatott tanulmányért, amelyet a Fulda gumigyár számára készítettek egyfajta mozgó tesztlabornak a legnagyobb teljesítményû gumiabroncsok kifejlesztéséhez, kerek 5 millió eurót kérnek.

  • A Morgan a 100. születésnapját egy limitált szériás Aeromax-szel ünnepli!

    A brit gyártó a Concorso d'Eleganza Villa d'Este kiállításon mutatta be a nagyközönségnek a limitált szériában készülõ Aeromax SuperSports-ot.

    A BMW-féle V8-as motorral hajtott autó ára 41 millió forintnyi font lesz a szigetországban.

    A Morgan azon kevés autóipari cég között van, amely történelme során végig családi tulajdonban volt. Az évente mintegy 600 autót eladó márka most az Aeromaxból készített egy nyitott változatot, amelybõl mindössze 200 darab készül majd.

  • UAZ Patriot Sport - felturbózozott korábbi széria

    Az UAZ persze nem tudott elõvarázsolni a kalapból egy vadiúj típust – nem nagyon volna rá pénz – inkább a 2005-ös Patriotból csíptek ki 36 centimétert. Ezt a változtatást jelzi a Sport jelzõ a névben, és a nagydarab terepjáró így kifejezetten rövid lett, 4,29 méteres, azaz alig foglal több helyet hosszában, mint egy kompakt ötajtós. Ehhez képest a 600 literes csomagtér és az ötszemélyes, ötajtós karosszéria kifejezetten jól használhatónak ígérkezik.

    Ráadásul az autó ára sem vészes, legalábbis európai mércével, 420 ezer rubel, azaz mintegy 3,1 millió forint az alapkivitel ára.

  • A Mustang mintájára megújult a Shelby GT500

    A Mustang mintájára az idei évre a széria csúcsmodellje, a Shelby GT500 is megújult. A legendás autót jelentõsen átdolgozták a mérnökök: amellett, hogy új köntöst kapott, motorja tovább erõsödött, valamint teljes hajtáslánca és futómûve is megváltozott - természetesen elõnyére.

    Caroll Shelby neve az autósvilágban már önmagában is felér egy legendával és ha egy négykerekûre nevét adja, akkor esetében garantáltan egy igazán izgalmas darabbal van dolgunk.