rss
  • Steinmetz Astra GTC - tuning autó a javából

  • Steinmetz Astra GTC - tuning autó a javábólAz Irmscher után egy másik elismert német Opel-tuner, a Steinmetz is elkészítette a maga Astra kupé átiratát. Jól sikerültek a módosítások. A csapat szerencsére a jót még jobbá tette; a masina még feltűnőbb jelenség lett. A Steinmetz spoilertoldatot erősített fel az első lökhárítóra, amely nemcsak jól néz ki, hanem a leszorító erőt is fokozza, emellett fekete rácsokkal és ködlámpa-fészkekkel tette félelmetesebbé a kocsi elejét. Hátulra új légterelő szárnyat és sportdobot szereltek fel.

    Ami viszont igazán feldobja az Astra GTC-t, az a piros szegélyes fekete mintázat, ami a tetőn, a motorháztetőn és az oldallemezeken is megfigyelhető.

    A kerékjáratokban nagyon szép, 19 colos ST10 felnik forognak 245/40-es gumikkal. A fullos optika és a még sportosabb kezelhetőség érdekében a szakik 3 centiméterrel lejjebb is eresztették a kocsit.



  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Építsen egyedi luxusautót!

    A luxusautó-tulajdonosok közül néhányan nem érik be a drága és költséges extrák megrendelésével, még több feltûnésre és különlegességre vágynak.

    Volt idõ, amikor a régi autók többsége egyszerûen a szeméttelepre került, nem kellettek senkinek sem, így az enyészeté lettek. Aztán kialakult a használtautó-piac, mely mára hatalmas üzletté vált, sokaknak ez az egyetlen lehetõségük a jármûvásárlásra. Új autót nem mindenki engedhet meg magának, különösen a jelenlegi válságos idõkben.

  • Kia Magentis 2010

    A koreaiak új nagykocsijának olyanja van, ami az elõdeinek soha nem volt: egyénisége. Így talán lesz esélye, hogy Európában is észrevegyék, ne csak Dél-Koreában és Észak-Amerikában, ahol olcsó nagykocsiként az elõdei is egész népszerûek voltak.

    Jól sikerült a járgány

    Az új formaterv, amelyet a Kia németországi központjában terveztek, minden porcikájában az aktuális sportszedán-divatot követi.

  • Zöld Szalon a Genfi Szalonon

    Se hidegfúziós minireaktor, se repülõ plexigömb, se atommáglya a hátsó tengely elõtt. A Genfi Szalon eldugott kis sarkában, a zöld technológiák csarnokában csak hidrogént, elektromos áramot és egy pókszerû buggyt láttunk, semmi scifi-jövõt.

    Európa autós Mekkájában, a Genfi Szalonon még a XXI. század elsõ dekádjának végén is kissé földalatti mozgalom jelleggel sikerült kiállítani azokat a standokat, melyek azt mutatják, mi várható a benzinkorszak után a közúti közlekedésben.

  • Modellfrissítésen esett át a Volvo S80!

    Modellfrissítésen esett át a Volvo S80. A svédek nem sokat változtattak eddigi modelljükön, ám ami ennél érdekesebb lehet, hogy az S80 új dízel erõforrásokat kap.

    Az átkozmetikázott Volvo március elején, Genfben mutatkozik be hivatalosan, és tavasszal kerül forgalomba.

    Érett már a modellfrissítés a svéd autógyárnál, mivel az eddigi S80 már 2006 óta van forgalomban és valószínû, hogy a Volvo mostani borzalmas eladásain is szeretne javítani. A tervezõk nem sokat változtattak a régi modellen.

  • Peugeot BB1 - a buborék autó

    Elsõ látásra nehéz komolyan venni a Peugeot BB1-et, pedig ez a fura kis jószág a jövõ egyéni motoros közlekedésének záloga, a villanyautózás felé egyengeti az utat, szokatlan megoldásaiból pedig nem egy válhat általánosan elfogadottá.

    Olyan, amilyennek a kisgyerekek rajzolnának egy autót: igazából megvan mindene, de semmi sem úgy, ahogy megszoktuk, vagy mûködõképesnek tudnánk elképzelni. Van két ajtaja, de azok szokatlan módon hátrafelé nyílnak, és ha kitárjuk õket.

  • Egy 507 lóerõs BMW M6-os 2009-ben a legfürgébb gyorshajtó

    Közzétette a 2009-es "legeket" a rendõrség. Itt sorakozik a legtöbb haláleset, a legnagyobb bírság és a legdurvább gyorshajtó.

    Túl vagyunk 2009-en, amely közlekedésrendészetei szempontból jól sikerült, hiszen a remek 2008-as idényt is megfejelve tovább csökkent a közúti közlekedési balesetben elhunytak száma. Utoljára a 60-as években szedett csupán ennyi áldozatot a közlekedés, persze a tökéletestõl még messze vagyunk.

  • Sportos, izgalmas és atombiztos a Volvo XC60

    Az új Volvo XC60 az XC modellek sokoldalú képességeit egy kupé karizmájával és lendületességével ötvözi, melynek eredményeként egy vonzóan sportos megjelenésû, élvezetesen vezethetõ, kényelmes és rendkívül biztonságos Volvo modell született meg.

    Egy mindentudó autó egyedülálló városiak, illetve olyan a harmadik X-en túli családok számára, akik hétvégén kirándulni és szórakozni járnak gyermekeikkel.

  • Igényesebb anyagokkal mutatkozik Subaru Legacy Touring Wagon!

    A Subaru hazai pályán mutatta be az új, ötödik generációs Legacy kombi változatát. A Touring Wagon névre keresztelt autó minden irányban nagyot nõtt elõdjéhez képest, a belsõ térben jobb minõségûek az anyagok. Fontos még, hogy máris felfrissül a kétliteres boxerdízel.

    A japánok az áprilisi New Yorki Autószalonon leplezték le a Legacy szedán változatát, amelyet most követett a kombi.

    A Touring Wagon premierjét Japánban tartotta a Subaru.

  • Leplezetlen fotók jelentek meg a Mercedes E-Coupéról

    Leplezetlen fotók jelentek meg az interneten a vadonatúj Mercedes E-Coupéról.

    A modellt már korábban is alig álcázták, most pedig gyári képek kerültek nyilvánosságra, amelyeken az autó utastere is látható.

    Már hosszú hónapok óta tesztelik Németország útjain a Mercedes CLK utódját, amelyet az utóbbi idõkben már alig álcáztak a gyáriak. Az E-Coupé néven forgalomba kerülõ modell elõdjétõl eltérõen a vadonatúj E-osztály alapjaira épül majd.

  • Nissan Quest - egy hatalmas egyterû

    A Nissan korábban szokatlan, gömbölyded egyterûket kínált Quest néven, az új 2010-es generáció azonban teljesen más karakter: hatalmas féltégla, amelyet ugyanakkor néhány éllel és az orr-rész szokatlan kialakításával sikerült kiemelni a középszerbõl.

    Egy igazán nagy autó.

    Az autó elejét az egyetlen trapéz-formába integrált hûtõmaszk-fényszórópár egység uralja – úgy néz ki, ez az a megoldás, amely mellett senki nem tud véleményalkotás nélkül elmenni.

  • Toyota Sienna Swagger Wagon Supreme - igazi luxus

    Las Vegasban, a SEMA Show-n ugyan egyértelmûen az optikai- és teljesítmény-tuningé a fõszerep, de azért szép számmal akadnak más jellegû átépítések is. Ilyen a Toyota Sienna egyterûbõl kialakított Swagger Wagon Supreme is, egy alig felspoilerezett, de feltûnõen hosszú jármû.

    A Sienna amúgy is jó nagydarab jármû a maga bõ öt méteres hosszával és három méter feletti tengelytávjával, ebbe toldottak még vagy 112 centit az építõk. Így egész hasznavehetetlennek tûnik a jármû, de valójában a világ egyik legkényelmesebb sofõrös limója kontinenseket átszelõ utazáshoz.

  • Manhart M6XR - BMW X6 M kicsit másképp

    A német Manhart mûhely a BMW X6 M-et vette kezelésbe.

    Az alapmodell sem épp lusta a maga 555 lóerejével és 678 Nm-es maximális nyomatékával, de a tuningmesterek munkája nyomán 687 lóerõt sikerült kihozni a 4,4 literes V8-asból. Ez a teljesítmény pedig bõségesen elegendõ, hogy villámgyorssá tegye a terep-kupét, annak ellenére, hogy a tömege 2380 kilogramm, üresen. Az M6XR Biturbo 4,7 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s sebességet, és a csúcssebessége 319 km/h, ami egy ekkora darab esetében több mint félelmetes.

  • Up Lite: takarékos hibrid-csöppség a Volkwagentõl

    Los Angelesben, a 2009. december 4-13. között zajló autókiállítás keretein belül tárta a nyilvánosság elé „Up Lite” koncepcióját a Volkswagen.

    A szeptemberben, Frankfurtban prezentált L1 Concept utódja a gyártó szerint gazdaságosság és hatékonyság terén új mércét állít fel: a négyszemélyes, mindössze 695 kilogramm súlyú kisautó 1 gallon (3,78 liter) üzemanyaggal 186 kilométer megtételére képes.

  • Steinmetz Astra GTC - tuning autó a javából

    Steinmetz Astra GTC - tuning autó a javábólAz Irmscher után egy másik elismert német Opel-tuner, a Steinmetz is elkészítette a maga Astra kupé átiratát. Jól sikerültek a módosítások. A csapat szerencsére a jót még jobbá tette; a masina még feltűnőbb jelenség lett. A Steinmetz spoilertoldatot erősített fel az első lökhárítóra, amely nemcsak jól néz ki, hanem a leszorító erőt is fokozza, emellett fekete rácsokkal és ködlámpa-fészkekkel tette félelmetesebbé a kocsi elejét. Hátulra új légterelő szárnyat és sportdobot szereltek fel.

  • Fiat Uno 2010

    Célszerû kis doboz, amilyen az elõdje volt, kedves karakterrel. A karrierje Brazíliából indul, de jelentõs esély van rá, hogy Európában is bevetik, hasonló szerepben, mint a Renault a Dacia Sanderót. Lassan el is felejtettük, hogy létezett az egyszerû kis Uno. Eltûnése, 1995 óta három generációnyi Puntót fogyasztott el az európai piac. Brazíliában viszont egészen mostanáig készült, azok számára, akik drágább autót nem tudtak volna megfizetni. A brazil piac növekedésben van, így a Fiatnak megérte kifejleszteni az Uno utódját és megtartani a bevált márkanevet, hogy tovább szaporítsa dél-amerikai vásárlói számát.