rss
  • Steinmetz Astra GTC - tuning autó a javából

  • Steinmetz Astra GTC - tuning autó a javábólAz Irmscher után egy másik elismert német Opel-tuner, a Steinmetz is elkészítette a maga Astra kupé átiratát. Jól sikerültek a módosítások. A csapat szerencsére a jót még jobbá tette; a masina még feltűnőbb jelenség lett. A Steinmetz spoilertoldatot erősített fel az első lökhárítóra, amely nemcsak jól néz ki, hanem a leszorító erőt is fokozza, emellett fekete rácsokkal és ködlámpa-fészkekkel tette félelmetesebbé a kocsi elejét. Hátulra új légterelő szárnyat és sportdobot szereltek fel.

    Ami viszont igazán feldobja az Astra GTC-t, az a piros szegélyes fekete mintázat, ami a tetőn, a motorháztetőn és az oldallemezeken is megfigyelhető.

    A kerékjáratokban nagyon szép, 19 colos ST10 felnik forognak 245/40-es gumikkal. A fullos optika és a még sportosabb kezelhetőség érdekében a szakik 3 centiméterrel lejjebb is eresztették a kocsit.



  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • 186 lóerõs Irmscher Chevrolet Cruze

    Rendes gyári sportváltozat híján a GM-mel kapcsolatban álló német tuningcég, az Irmscher készített egy kissé izzadtságszagú tuningváltozatot a középkategóriás Cruze-ból.

    Lipcsében, az AMI Motor Shown mutatták be a dízel 2010-es tuningváltozatot, amelyet elsõsorban különleges 18 collos könnyûfém felnijeirõl és duplavégû kipufogódobjáról lehet felismerni, de az igazi változást 25 milliméteres ültetetés és a motor teljesítményének felhúzása jelenti.

  • Volkswagen ABT Transporter

    A Transporter ráncfelvarrása után az ABT is felfrissítette az autóhoz járó kiegészítõit. A T5-ös még vadabb tekintetet kapott, míg a négy kipufogó a megnövelt motorteljesítményre utal. A német tuningcég még nem fejezte be ugyan a 2,0 literes TDI átalakítását, de annak teljesítménye így is 200 lóerõ fölé várható.

    A wolfsburgiak 2009 nyár végén frissítették fel a T5-ös Transporter/Multivan párost, így az ABT-on volt a sor, hogy átszabja az autóhoz kínált kiegészítõit.

  • A nagyra nõtt kisautók közé tartozik az új Kia Soul

    A Kia hivatalos képeket és információkat tett közzé legújabb modelljérõl, a Soulról.

    A márka által városi crossoverként emlegetett autó 4,1 méteres hosszával a nagyra nõtt kisautók közé tartozik.

    Tanulmányautó formájában már többször is találkozhattunk a Kia új siker-várományosával, ám hivatalos képek és információk csak most láttak napvilágot.

  • Csendes, tiszta és egyszerû a Golf VI - Vissza a gyökerekhez

    A német Volkswagen-gyár Golf típusú személygépkocsija világszerte népszerû. Európában eddig 26 milliót adtak el különbözõ évjárataiból, ezért a földrész legsikeresebb autójának is nevezhetnénk. Legújabb változatát, a Golf VI-ot októbertõl kezdik forgalmazni, s az év vége elõtt már Magyarországon is kapható lesz - ígérik a kereskedõk.

    Számol az autópiac visszaesésével a Volkswagen, de azzal is, hogy legújabb típusú személygépkocsija, a Golf VI gépkocsija megnyerheti az igényes kisautó-vásárlókat, még akkor is, ha forradalminak mondható mûszaki újításokkal ezúttal nem kecsegtetik õket.

  • Jön az Alfa Romeo Giulietta

    Giulietta néven érkezik az Alfa 147-es – a hivatalos bemutató Genfre várható, a forgalmazás pedig szinte egybõl utána kezdõdik.

    Az új kompakt Alfát eredetileg Milano néven gyártották volna, de pont a dél-olasz gyárak bezárása közben az a gazdag északi város emlegetése rossz szájízt is szülhetett volna, ezért egy régi nevet poroltak le az új típus számára.

  • A Ferrari nem ad motort a Honda-nak!

    Az olasz istálló csapatfõnöke szerint kábé nulla az esélye annak, hogy õk szállítják az erõforrást az eladás elõtt álló istállónak. A korábbi hírekkel ellentétben a Ferrari mégsem szállít motorokat az eladás elõtt álló Honda csapatnak, amennyiben megveszi valaki az istállót.

    "Szinte nulla az esélye annak, hogy mi motorokat adjunk a Hondának" - jelentette ki az olaszok csapatfõnöke, Stefano Domenicali a Ferrari új versenyautójának a hétfõi bemutatóján.

  • BMW M3 CSL amatõr versenyzõk számára?

    Német lapértesülések szerint a BMW ismét készít egy M3-as változatot amatõr versenyzõk számára, könnyebb karosszériával, feszesebbre hangolt futómûvel és erõsebb motorral.

    A korábbi, hasonló filozófia szerint épített változatok mintájára CSL néven emlegetett autót állítólag még több karbonszál-erõsítésû mûanyag karosszériaelemmel és egyszerûbb, kényelmi berendezéseitõl megszabadított belsõvel készül majd.

  • Mindent a második generációs Mazda6-ról

    Az új Mazda6 nemcsak erõsebb és tisztább motorokat kapott, de önsúlyát a megnövelt karosszériamerevség ellenére sikerült lejjebb szorítani. "Emocionális" és sportos a második generációs Mazda6. Ugyanazt a dinamikus, a Mazda szójárásával atletikus kinézetet kapta, mint ami többek között az elsõ Zoom-Zoom modellt is sikerre vitte, de radikálisabb tálalásban. Az új kocsi tényleg vonzó lett; a vásárlók ismét négy- és ötajtós karosszériával, valamint kombi változatban rendelhetik meg az autót.

  • 2,0 literes boxer dízelmotorral is választható az új Subaru Outback

    Az új Legacy-val együtt a Subaru az Outbackot is bemutatta a New Yorki Autószalonon.

    Az autóhoz a tengerentúlon kétféle benzinmotor lesz rendelhetõ, míg az európai vásárlók a 2,0 literes boxer dízelmotort is választhatják.

    A Subaru a jelenleg is zajló New Yorki Autószalonon mutatta be az ötödik generációs Legacy-t, amely mellett az új Outback negyedik generációjáról is lerántották a leplet. A Subaru szabadidõ autója természetesen a Legacy által elkezdett formatervezési irányvonalat követi.

  • Knight-XV a háborús övezetekben való utazáshoz

    Valódi katonai jármûvön alapszik az Armet nevû cég legújabb modellje, amelyet rettegõ üzletembereknek szeretnének eladni.

    A Knight-XV névre keresztelt jármû karosszériája nagyrészt megegyezik az Armet Gurkha nevû páncélozott terepjáróéval, a legnagyobb különbség, hogy a polgári változat sokkal kényelmesebb belsõt kapott, viszont fegyverek nem szerelhetõk fel rá.

    A 6,096 méter hosszú és 2,489 méter széles karosszéria teljes egészében vastag páncéllemezbõl készül.

  • Geiger Cars Európába hozta a saját Camaróját!

    A várható érdeklõdés ellenére a General Motors nem hozza forgalomba Európában a Chevrolet Camarót.

    A német Geiger Cars jóvoltából azonban az öreg kontinensen is elérhetõ lesz az amerikai modell, amelyen természetesen kisebb változtatásokat is eszközöltek.

    A General Motors már a Chevrolet Camaro bemutatásakor is megerõsítette, hogy a Ford Mustang ellenfelének szánt modell nem kerül forgalomba az európai piacon.

  • Autói kilencven százalékát frissítené a Ford

    2012-ig kínálata kilencven százalékát frissítené fel a Ford, emellett komoly figyelmet fordít költségei csökkentésére.

    A gazdasági világválság ellenére is azt tervezi a Ford, hogy három éven belül világszerte értékesített autóinak kilencven százalékát megújítja. Még az afrikai piac sem marad ki a szórásból, bár egyértelmûnek tûnik, hogy a figyelem középpontjában Európa és Észak-Amerika áll majd.

  • 160 lóerõs és dízelmotoros lesz az új Mini Cooper!

    A brit Autoexpress információi szerint a BMW-hez tartozó Mini dízelmotoros JCW változatot tervez. Az 1,6 literes gázolajos erõforrás teljesítménye a hírek szerint 160 lóerõre nõ, és a Clubman és a Cabrio változatokhoz is elérhetõ lesz az erõsebb dízelmotor.

    A Mini felélesztése igazi sikertörténet a BMW számára, ugyanis az autóipart érintõ válság ellenére növekszik a kereslet a brit márka modelljei iránt. A németek ki szeretnék használni a Miniben lévõ potenciált, így a hamarosan érkezõ Crossman mellett dízelmotoros John Cooper Works modelleket terveznek a britek.

  • A Honda új NSX spotautója

    Így néz majd ki a Honda új sportautója, ez csak egy spekulatív számítógépes grafika, amely kémfotók és egyéb információk alapján készült.

    Az elõreláthatólag 160 ezer dollár körül piacra kerülõ kétüléses sportkocsi vonalai nem tükröznek különösebb formatervezõi bravúrt, inkább arról árulkodnak, hogy a japánok fontosabbnak tartották az aerodinamikai hatékonyságot a csilivili megjelenésnél.

  • Rejtett agresszivitás: SEAT Leon Cupra

    A spanyol méregzsák 7 211 000 forintos ára csak elsõ hallásra sok, ár-érték aránya az egyik legjobb a kategóriában. A "hot hatch", tehát a kompakt méregzsák szegmens egyik legtehetségesebb képviselõjével van dolgunk, melynek ár-érték aránya is kiemelkedõen jó. Az új Leon Cuprában megvan mindaz, amiért elõdjét szerettük, de egymillióval olcsóbb nála. Kiélezett utcai sportautó, s meglepõ módon munkába járásra is alkalmas. Bár a SEAT hangsúlyozta, hogy az új Leon Cupra tulajdonképpen a túraautó bajnokságban versenyzõ Leon utcai kivitele, külseje igen visszafogott lett. Nincsenek látványos karosszériaszélesítések, mélyre húzott kötények, vagy kiálló hátsó szárny.