rss
  • Steinmetz Astra GTC - tuning autó a javából

  • Steinmetz Astra GTC - tuning autó a javábólAz Irmscher után egy másik elismert német Opel-tuner, a Steinmetz is elkészítette a maga Astra kupé átiratát. Jól sikerültek a módosítások. A csapat szerencsére a jót még jobbá tette; a masina még feltűnőbb jelenség lett. A Steinmetz spoilertoldatot erősített fel az első lökhárítóra, amely nemcsak jól néz ki, hanem a leszorító erőt is fokozza, emellett fekete rácsokkal és ködlámpa-fészkekkel tette félelmetesebbé a kocsi elejét. Hátulra új légterelő szárnyat és sportdobot szereltek fel.

    Ami viszont igazán feldobja az Astra GTC-t, az a piros szegélyes fekete mintázat, ami a tetőn, a motorháztetőn és az oldallemezeken is megfigyelhető.

    A kerékjáratokban nagyon szép, 19 colos ST10 felnik forognak 245/40-es gumikkal. A fullos optika és a még sportosabb kezelhetőség érdekében a szakik 3 centiméterrel lejjebb is eresztették a kocsit.



  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Rekordrepülés pilóta nélkül

    London - Világcsúcsot állított fel a pilóta nélkül repülõgépek kategóriájában egy napenergiával hajtott brit fejlesztésû gép, amely 83 órát és 37 percet repült egyhuzamban.

    A Zephyr így bõven megduplázta az eddigi csúcstartó, az amerikai Northrop Grunmann haditechnikai cég Global Hawk típusú robotrepülõgépének 33 óra 6 perces eredményét, az új rekordot azonban valószínûleg nem hitelesítik, mert a kísérlet nem felelt meg mindenben a nemzetközi repülõsport-szövetség feltételeinek. "Inkább magára a repülésre koncentráltunk és nem a rekordra" - mondta Douglas Millard, a Zephyrt tervezõ QinetiQ szóvivõje.

  • Sport-Wheels Galactic Audi R8 Spyder - Audi R8 kicsit másképp

    A Sport-Wheels vette kezelésbe az Audi R8 5,2 literes V10-esét, hogy két lépcsõben 600 lovat varázsoljon az 525-bõl.

    Nincs olyan autó, lehet akármilyen brutális, amit valahol a világon ne akarna még erõsebbé varázsolni valami tuning cég. Ezúttal az R8-ast piszkálta meg a német Sport-Wheels. A kétlépcsõs átalakítás elsõ fázisában az 525 lóerõs motor teljesítménye 1500 euró ellenében némi számítógép berhelés után 565-re nõ, a csúcsnyomatéka 560 Nm lesz.

  • BMW M3 CRT - 1580 kilós önsúllyal

    Különleges változat készült a BMW M3 szedánból. Az M3 CRT a szénszálas mûanyag technológiának köszönhetõen könnyebb társainál, miközben motorja erõsebb.

    Neve a Carbon Racing Technology rövidítésébõl ered, ami modell fõ technikai újítását hordozza.

    A BMW-nél jelenleg komoly erõkkel folyik a szénszálas mûanyagok technológiájának fejlesztése, hiszen az új elektromos típusok komplett karosszériáját ebbõl kívánják majd kialakítani.

  • Volkswagen Touareg gazdagoknak

    Jó érzékkel a 2011-es Katari Autószalonon mutatta be legújabb tanulmányát a Volkswagen. A gazdag olajmilliárdosok közül több vevõ is jelentkezhet az autóra, melyet a németek ebben az esetben hajlandóak limitált szériában gyártani.

    A Race Touareg 3 tanulmány a Dakar-gyõztes versenyautó alapjaira épült, csak annyira alakították át, hogy utcán is használható legyen. Ha minden igaz, a motor is megegyezik a versenyautóéval, a 2,5 literes, öthengeres dízel módosított, 310 lóerõs változatát használták.

  • 60 éves a "francia autógyártás történelmi emlékmûve", a Citroen Kacsa

    "Nem ideges, hosszú életû. Nincsenek hangulati változásai, mindig ugyanolyan kedves. Egy cseppet sem iszákos. Sutának hat, ahogyan megy, pedig ügyes. Ruhája nem szép, bár praktikus, szellemes. Nyáron strandkocsi, õsszel esernyõ, télen nagykabát. A Kacsa lány. Jól látható a vonalvezetésén, de a természete is nõies: kitartó, simulékony, vágyik az udvarlásra és imádja az ajándékokat." Rajongói e szavakkal írják le a világ egyik legismertebb autómodelljét, a hatvan éve, 1948. október 7-én a Párizsi Autószalon során bemutatott Citroen "Kacsát", hivatalos nevén a Citroen 2CV-t.

  • Clubman S - egy tuningolt Mini Cooper

    A német tuning cég a Schmidt Revolution egy ütõs tuning szettel rukkolt elõ 2011-ben.

    A német tuning cég a Schmidt Revolution egy ütõs tuning szettel rukkolt elõ, mégpedig elkészítette a Mini Cooper Clubman S sportos változatát, amely a Streetworker nevet kapta.

    Egyedi Streetec gátlókat kapott a Streetworker, amely lehetõvé teszi, hogy igény szerint 60 mm-el csökkentse vagy a gyári állapothoz képest 40 mm-el emelje a hasmagasságot.

  • Ford B-Max - tetõoszlop nélkül

    A B-Max a kategória egyik legerõsebb versenyzõje, tolóajtóval, középsõ tetõoszlop nélkül praktikusabb, mint bármelyik vetélytársa. A mini-egyterûek piaca még a benépesülésnél tart: sok gyártó csak mostanság fedezte fel a kategóriát magának. Eddig azonban csak az Opel próbált valami eredetivel elõállni, de a Meriva szembe nyíló ajtómegoldása nem tûnik különösen hasznosnak így, hogy a B oszlop bent maradt. A Ford azonban húzott egy merészet: a Genfben 2011-ben bemutatkozott B-Max, amely a Fiesta alapjaira épül, középsõ oszlop nélkül készül, hátul pedig tolóajtókat kapott, így egyetlen hatalmas nyílás hozható létre az autó oldalán.

  • Láthatáron az elektromos Mercedes

    Legkésõbb 2011-ben megjelenik az elsõ elektromos hajtású Mercedes modell.

    "Hamarosan teljesen elektromos Mercedes autóval járhatunk. A kocsit 2010-2011-ben dobjuk a piacra" - nyilatkozott Dieter Zetsche a Mannheimer Morgen címû lapnak.

    A német Daimler elnöke azt is elmondta, hogy az autógyártók közül elõször cége vezeti be az újgenerációs lítium-ion akkumulátorokat.

  • FVT eVaro - csúcssebességû hibrid

    Az elektromos autók legégetõbb problémája az energia tárolása. Hiszen a kötött pályás módszer már õsidõk óta jól mûködik, a troli, metró, villamos, nagyon jól elvannak elektromos hajtással. Az autóban viszont tárolni kell az energiát, és itt jönnek képbe a még nehéz, nehezen tölthetõ, kis kapacitású akkumulátorok. Hiába a komoly fejlesztés, eddig még nem sikerült áttörést elérni, egyszerûen nem lehet elég kraftot a lítiumion telepekbe gyömöszölni. Ezért marad még egy darabig a hibrid megoldás, de azon belül lehet nagyot alkotni. Az FVT kutató, fejlesztõ csapata pont ezzel próbálkozik a tengerentúlon.

  • Hyundai Veloster - egy igazi kompakt kupé

    Élményautóval bõvíti kínálatát a Hyundai. A 2011-es Detroiti Autószalonon mutatkozott be a Veloster néven futó kompakt kupé. Ez utóbbi jellemzés annál is igazabb, mert az autó balról egy kupé, jobbról egy ötajtós sportos kompakt benyomását kelti.

    A Velosteren ugyanis balról csak egy, míg jobbról két ajtót alakítottak ki. A Hyundai nem rejti véka alá, hogy ellenfeleinek az Honda CR-Z-t, a MINI-t és az Európában nem kapható Scion tC-t tekinti. A Hyundai állítása szerint autójuk ezeknél tágasabb, könnyebb vele parkolni, miközben a vezetési élményben is versenyre kel velük.

  • A Porsche Panamera újabb díja

    A Porsche Panamera elnyerte az „Arany Kormánykerék” díjat. A luxus elõnyben. A Porsche Panamera az „Év Legjobb Új Autójaként” a nagyteljesítményû luxusmodellek kategóriájában elnyerte az „Arany Kormánykerék díjat”. A Porsche Gran Turismo újdonsága kényelme és kiemelkedõ sportossága, valamint egyéni formavilága révén gyõzte meg a versenyzõkbõl, mérnökökbõl, közismert személyiségekbõl és az Auto Bild Magazin Csoport fõszerkesztõibõl álló, a jelölt modelleket részletes tesztek során megismerõ 50-tagú zsûrit.

  • Subaru Forester tS - limitált szériás darab

    A gyártó házi tuningrészlege, az STi vette kezelésbe a szabadidõ-autót, amely így gyorsabb és erõsebb lett, mint korábban bármikor. Ahhoz azért nem elég komoly az átalakítás, hogy a gép viselhesse is az STi jelzést – ezt eddig csak 300 lóerõ feletti teljesítményû Subaruk kapták meg –, így az új Forester változatot tS-nek nevezték el. Az autóba a jól ismert 2,5 literes, négyhengeres, turbós boxermotor 263 lóerõs változatát építették, amely a maga 347 Nm-es nyomatékával alighanem elég lendületesen mozgatja a Forestert, annak ellenére is, hogy a jármû menetkész tömege 1810 kilogramm.

  • Porsche 918 Spyder

    Nemcsak a GT3 R-bõl készült hibridet állította ki a Porsche Genfben, a német márka egy meglepetéssel is készült a kiállításra. 918 Spyder néven érkezett egy nyitott tetõs hibrid, amelynek 500 lóerõs, 3,4 literes, 9200-as fordulatszámig pörgethetõ V8-asa mellé két elektromotort építettek, amelyek további 218 lóerõt tesznek hozzá a csúcsteljesítményhez.

    Irtózatos erõ rejlik a kabrióban, gyorsabb a Porsche jó néhány legendás modelljénél, még a Carrera GT-nél is: a gyár szerint 7:30-as idõre képes a Nürburgringen.

  • Twingo, V8, középmotor

    Arra a következtetésre jutottunk, hogy a V8-as öltöztet, különösen ha olcsó kisautóba építik. Láttunk már Daewoo Matizt és Citroen Kacsát nyolchengeres motorral, most pedig egy Renault Twingo készült el a francia Lazareth mûhelyében.

    A Renault bumfordi kisautójáról sok minden eszünkbe juthat, de a féktelen száguldás csak a legutolsó helyen. Az eredeti 60 lóerõs motor erejébõl legfeljebb arra futja, hogy a forgalom ritmusát tartsa a Twingo.

  • A Mercedes nyilvánosságra hozta a CLK-t váltó E-Coupé hivatalos képeit

    Megannyi kémfotó és kiszivárgott kép után a Mercedes nyilvánosságra hozta a CLK-t váltó E-Coupé hivatalos képeit és mûszaki paramétereit. Az Audi A5 és a BMW 3-Coupé ellenfelének szánt modell széles motorkínálattal kíván újabb vásárlókat csábítani a márkához.

    A Mercedes-Benz a jövõben egyszerûsíteni kívánja típusneveit, így többek között a CLK név is eltûnik a német márka katalógusából. Nem marad azonban utód nélkül a C-osztály alapjaira épülõ, de az E-osztály formajegyeit magán viselõ modell, ugyanis E-Coupé néven érkezik a stuttgartiak legújabb kupéja.