rss
  • Steinmetz Astra GTC - tuning autó a javából

  • Steinmetz Astra GTC - tuning autó a javábólAz Irmscher után egy másik elismert német Opel-tuner, a Steinmetz is elkészítette a maga Astra kupé átiratát. Jól sikerültek a módosítások. A csapat szerencsére a jót még jobbá tette; a masina még feltűnőbb jelenség lett. A Steinmetz spoilertoldatot erősített fel az első lökhárítóra, amely nemcsak jól néz ki, hanem a leszorító erőt is fokozza, emellett fekete rácsokkal és ködlámpa-fészkekkel tette félelmetesebbé a kocsi elejét. Hátulra új légterelő szárnyat és sportdobot szereltek fel.

    Ami viszont igazán feldobja az Astra GTC-t, az a piros szegélyes fekete mintázat, ami a tetőn, a motorháztetőn és az oldallemezeken is megfigyelhető.

    A kerékjáratokban nagyon szép, 19 colos ST10 felnik forognak 245/40-es gumikkal. A fullos optika és a még sportosabb kezelhetőség érdekében a szakik 3 centiméterrel lejjebb is eresztették a kocsit.



  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Boxster Spyder: új, purista roadster

    A Porsche Boxster Spyder a Boxster sorozat csúcsmodellje, egyben a Porsche teljes modellsorozatának legkönnyebb tagja. A középmotoros, puhatetõs kétüléses mindössze 1275 kilogrammot nyom a mérlegen, így rendkívül nagy vezetési élményt nyújt. Könnyebb, mint egy Golf vagy egy Astra.

    A 320 lóerõs kocsi az extraként rendelhetõ PDK váltómûvel és a rajtprogram használatával 4,8 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára.

  • Mercedes SLS Gullwing, hûek maradtak a koncepcióhoz!

    Felkerültek az internetre a Mercedes új csúcsgépének, az SLS Gullwingnek a fotói. A Mercedesnél ezúttal valóban hûek maradtak a koncepcióhoz, az autó formája és részletei nagyon hasonlítanak a legendás õsre, míg technikájában a 21. századot képviseli az autó.

    Nagy várakozás elõzi meg az SLS premierjét, ami nagy részben annak köszönhetõ, hogy a német gyártó illetékesei már a fejlesztés kezdetekor elmondták, az autó formájában az ötvenes évek legendás csillagos modellje, a 300SL Gullwing elõtt tiszteleg majd.

  • 2010 tavaszán jön a terepes Dacia

    Kompakt méretû, robosztus és megfizethetõ összkerékhajtású jármûvekbõl egyelõre igen szegényes a választék. Ezt a piaci rést felismerve a Renault úgy döntött, elsõsorban a feltörekvõ piacokra fejleszt egy összkerékhajtású Dacia modellt, amely azért az európai vásárlók igényeinek is megfelel.

    A Daciák már bizonyították elnyûhetetlenségüket és megbízhatóságukat. A 4,3 méter hosszú Duster is be szeretne állni a sorba.

  • Hatalmas áruszállító furgon a Nissan NV2500

    Önállóan fejlesztett áruszállító furgon prototípusát mutatta be a Nissan, ám az NV2500 egyelõre csak tanulmányautóként jelent meg. Az autó jóval terjedelmesebb az Európában megszokottnál.

    Európában jelenleg a Renault haszonjármûveinek átnevezett változataival van jelen az áruszállítók piacán a Nissan, de egy korábbi tanulmányautóval már elõrevetítették, hogy önálló modelleken dolgoznak. Most itt egy újabb prototípus, az NV2500, amellyel az amerikai piacot kívánják meghódítani.

  • Mercedes-Benz SLS 63 AMG

    Gondolkodtam rajta, hogy Eleanor után egy ilyen autó következhet-e egyáltalán, de ismét úgy voltam vele, ezt látnotok kell.

    A Mercedes design terén óriásit fejlõdött az utóbbi pár évben. Lassan azt kell, hogy mondjam jobban bejönnek, mint a bömcsik, pedig én szigorúan bajor párti vagyok. Ebben az autóban a történelem összes James Bondja stílust teremtene. Ilyen jól még sosem sikerült egy cégnek sem a klasszikus autóformát a modern designba átültetni. Barney Stinson szavaival élve: "Fergeteges!!"

  • Ferrari P540 Superfast Aperta - egy van belõle

    James Glickenhaus négymillió dolláros Ferrari P4/5 modellje új üzletágat hívott életre a Ferrarinál. A gyártó immár a legkülönlegesebb ügyfelek legkülönlegesebb megrendeléseit is teljesíti. A P4/5 után a második ilyen projekt a Ferrari P540 Superfast Aperta volt, amely Edward Walsonnak, a kábeltelevíziót „feltaláló" John Walson fiának készült. A kocsi az 1968-as Histoires extraordinaires címû film egyik epizódjában feltûnõ, egyedi aranyszínû Ferrari mintájára készült.

  • A Hyundai Sonata dízelfronton erõs modell!

    A kémfotók után végre hivatalos képeken is láthatjuk a Hyundai új nagyautóját, amely Európába i40 néven érkezik. Az autó technikai adatait szeptember 10-én árulják el a gyártó illetékesei, ám azt már most lehet tudni, hogy dízelfrontos erõs lesz a modell.

    Bár az új Sonatát már korábban is láthattuk kémfotókon, a mostani képek nem félsötétben készültek mobiltelefonnal, így több részlet derül ki az autóról. A fotók egyébként egy koreai fórumon bukkantak fel alig néhány órával azelõtt, hogy a gyártó hivatalosan is nyilvánosságra hozta volna a számítógépes grafikákat.

  • Skoda Rapid - 500 literes csomagtartóval

    Skoda Rapid -  500 literes csomagtartóvalAz indiai piac központi szerepet tölt be, mivel Kína és Oroszország mellett kétségkívül a legnagyobb lehetőségeket rejtő piac. A 2011-es Rapid pedig e régiók számára a megfelelő autó a megfelelő időben, egyben nagy lépés az elkövetkező évekre tervbe vett növekedésünk útján. Szakértői becslések szerint India az évtized végére a világ öt legnagyobb gépjármű-piaca közé léphet elő. A Punéban készülő Rapid hossza 4,39, szélessége 1,70, míg magassága 1,47 méter, így a Fabia és az Octavia sorozatok közé pozicionálható.

  • Nissan Quest - egy hatalmas egyterû

    A Nissan korábban szokatlan, gömbölyded egyterûket kínált Quest néven, az új 2010-es generáció azonban teljesen más karakter: hatalmas féltégla, amelyet ugyanakkor néhány éllel és az orr-rész szokatlan kialakításával sikerült kiemelni a középszerbõl.

    Egy igazán nagy autó.

    Az autó elejét az egyetlen trapéz-formába integrált hûtõmaszk-fényszórópár egység uralja – úgy néz ki, ez az a megoldás, amely mellett senki nem tud véleményalkotás nélkül elmenni.

  • Új erõre kap a Corsa

    Szokatlan megoldást választott az Opel a Corsa felfrissítésére: miközben megújult a motorválaszték, a futómû és a kormánymû, a karosszéria maradt a régi. Az új Corsa erõsebb, takarékosabb, környezetkímélõbb lesz a jelenlegi verziónál.

    Jövõ januártól újjászületik az Opel Corsa, ám a változásokból kevés lesz látható. A gyár mérnökei ugyanis szokatlan módját választották a modell felfrissítésének: a külsõt változatlanul hagyták, "csak" a motorokat, a futómûvet, a kormányzást korszerûsítették.

  • Hyundai Accent 2010

    Az új Accent – vagy ahogy Dél-Koreában ismerik, a Verna – az elõdeihez képest kifejezetten nagynak tûnik: inkább a Skoda Octaviához vagy a Volkswagen Jettához hasonlítható méreteiben, mint a korábbi generációkhoz, amelyek egyfajta határesetet képeztek a B és a C szegmens – a kisautók és a kompaktok – között.

    A formaterv is a növekedést hangsúlyozza: az autó elölrõl csaknem ugyanúgy néz ki, mint a nemrégiben bemutatott Sonata, nagy, ferdén metszett elsõ lámpáival és vigyorgó hûtõrácsával.

  • Nissan GT-R - 580 loerõsre sikeredett

    Optikai és teljesítménynövelõ csomagot készített az osztrák Königseder a japán szörnyhöz.

    580 lovas motorral szerelték

    Ami a motort illeti, nem sokat változtatott a Königseder, csak a levegõszûrõt cserélték ki, a kipufogórendszert cserélték

    Akrapovicra és a komputert programozták át, a 3,8 literes V6-os teljesítménye mégis jócskán megnõtt: a tuningolt GT-R R 35 teljesítménye 580 lóerõ.

  • 180 lovas a Skoda Fabia RS

    A csehek rögtön az ötajtóst és a kombit is sportruhába bújtatták. Nem vitték túlzásba a külsõ módosításokat, csupán a hangyányival sportosabb lökhárítókról (hátul diffúzorral és dupla kipufogóvéggel), a 17 colos felnikról, a vörös féknyergekrõl, a sötétített üvegekrõl és a hûtõrácsra nyomott RS feliratról lehet felismerni, hogy nem egy hagyományos Fabiát látunk.

    Bent sem ordítóak a változtatások, sportosabb ülésekkel és újabb RS feliratokkal lehet találkozni, látszik, hogy nem akartak sokat költeni a modellre.

  • Elkészült az Audi S5 Sportback ötajtós változata!

    Végre elkészült az Audi S5 ötajtós változata, amelyrõl már az elsõ gyári felvételek is napvilágot láttak. Az S5 Sportback meghajtásáról egy hathengeres kompresszoros erõforrás gondoskodik majd, melynek maximális teljesítménye 333 lóerõ. A német újdonság a jövõ hónapban, Frankfurtban mutatkozik be.

    Az Audi elkészítette az A5 Sportback legerõsebb változatát. Az S5 Sportback-rõl már az elsõ képek is megjelentek. Bár a Sportback teljesítménye elmarad a kétajtós változatétól, azért így sincs miért szégyenkeznie.

  • Itthon a Suzuki volt a nyerõ 2009-ben

    A Suzukinak a magyar autópiac 2009-ben tapasztalt mélyrepülése ellenére is sikerült megõriznie piacelsõségét a személygépjármûvek értékesítésében, 8112 forgalomba helyezett gépjármûvel.

    Nem csupán a 2009-es évet nyerte meg belföldön a Suzuki – miközben eladásai természetesen ugyancsak visszaestek –, de 13 egymást követõ évben sikerült megtartania vezetõ helyét. A személygépkocsi-értékesítésben elért 13,48 százalékos piacrésszel a tavalyi évben a Suzuki ismét megelõzte versenytársait.