rss
bohócdoktor vizit szja 1%
  • Steinmetz Astra GTC - tuning autó a javából

  • Steinmetz Astra GTC - tuning autó a javábólAz Irmscher után egy másik elismert német Opel-tuner, a Steinmetz is elkészítette a maga Astra kupé átiratát. Jól sikerültek a módosítások. A csapat szerencsére a jót még jobbá tette; a masina még feltűnőbb jelenség lett. A Steinmetz spoilertoldatot erősített fel az első lökhárítóra, amely nemcsak jól néz ki, hanem a leszorító erőt is fokozza, emellett fekete rácsokkal és ködlámpa-fészkekkel tette félelmetesebbé a kocsi elejét. Hátulra új légterelő szárnyat és sportdobot szereltek fel.

    Ami viszont igazán feldobja az Astra GTC-t, az a piros szegélyes fekete mintázat, ami a tetőn, a motorháztetőn és az oldallemezeken is megfigyelhető.

    A kerékjáratokban nagyon szép, 19 colos ST10 felnik forognak 245/40-es gumikkal. A fullos optika és a még sportosabb kezelhetőség érdekében a szakik 3 centiméterrel lejjebb is eresztették a kocsit.



  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Audi A3 Cabriolet

    Szlovákiát egyelõre nem értük utol az autógyártás területén, de az Audi újabb modellel gondoskodott arról, hogy csökkenjen a hátrányunk. A képzeletbeli versenypályán egy kabrió állt rajtvonalhoz. November utolsó napján újabb Audi modell gyártása kezdõdött hazánkban. Hogy a gyõri székhelyû Audi megabázis rangot adjon a világpremiernek, az elsõ A3 Cabriolet Gyurcsány Ferenc miniszterelnök és Rupert Stadler, az Audi AG igazgatótanácsának elnöke jelenlétében gurult le a gyártósorról.

  • Audi A1 a 'kisautó'

    Az A1 négyféle motorral és kétféle felszereltségi szinttel indul alapvetõen fiatalos lendületû vásárlók kegyeiért. A hivatalos közlemény szerint a repülõgépek szárnya és hajtómûve ihlette a belsõ tér formáit. Már évek óta tudjuk, hogy az Audi újra visszatérne a kisautógyártók közé. Az A2 bukása után most egy izgalmasabb, sportosabb karakterû autóval próbálkoznak, melynek elsõdleges célja, hogy a MINI által meghatározott szegmensben vevõket szerezzen. Az A1 ugyanazok az értékeket hozza, mint brit társa: izgalmas külsõ, sportos karakterrel, prémium minõségû utastérrel párosítva.

  • A G-Power egy 750 lovas monstrumot hozott ki a BMW M6 Hurrican-ból!

    A német tunningcég mûhelyében készült 750 lóerõs Hurrican CS végsebessége 370 km/h.

    Az autó számos kiegészítõje karbonból készül, míg a nagy sebesség miatt szükséges különleges gumiabroncsokat a Michelin fejlesztette, amelyek 21 colos könnyûfém felnikre kerülnek majd fel. A BMW tuningolásra specializálódott G-Power cég újabb fenevaddal állt elõ. Nem egyszerû tunningról szól a 25 éves német manufaktúra programja. Szinte csak a karosszéria formája marad meg az eredeti autóból.

  • Jön az Audi A7 és a Q5 Hybrid

    Nem fogja vissza fejlesztéseit a pénzügyileg stabil Audi, a tervek között elektromos hajtás éppen úgy szerepel, mint 2011-re a Q5 hibrid változata.

    Az Audi AG. 7,3 milliárd eurót kíván üzemei modernizálására, új termékek fejlesztésére és technológiai kutatásokra fordítani 2012-ig. Modelljeinek számát pedig 2015-ig 42-re növeli a jelenlegi 34-rõl. A befektetésre elõirányzott összeg 80 százalékát, 5,9 milliárd eurót termék- és technológia fejlesztési célokra szánja fordítani az Audi.

  • Detroit Electric SP:01 a világ leggyorsabb elektromos autója

    Detroit Electric SP:01 a világ leggyorsabb elektromos autójaGyorsulásban lehajaz jó pár szuperautót, miközben nem ordít a motor és nem fogyaszt el egy kanna benzint. A Detroit Electric SP:01 már egy ideje a köztudatban van, de eddig testközelből még nem volt látható, ám ez Sanghajban megváltozik, és a világ leggyorsabb, sorozatgyártású elektromos verdáját bárki megkukkolhatja, aki arra jár. A 201 lóerős és 225 Nm nyomatékkal rendelkező elektromos motornak egy 1068 kilogrammos kasznit kell mozgatnia, a 0-100 km/h-s sprintet mindössze 3,7 másodperc alatt tudja le, akkor azért sejthető, hogy elég komoly autó.

  • Opel Astra Ecoflex - 3,7 literes fogyasztással

    Bemutatta az Astra legtakarékosabb 2011-es változatát az Opel.

    Az Ecoflex-verzió a gyári adatok szerint 3,7 litert fogyaszt az 1,7 literes dízelmotorral. Õsszel kezdõdik a forgalmazás.

    Takarékos változattal bõvült az Opel Astra kínálata, az Ecoflex-verzió átlagban mindössze 3,7 litert fogyaszt a gyár közlése szerint. Meghajtásáról a jól ismert, 1,7 literes dízelmotor 130 lóerõs változata gondoskodik, legnagyobb nyomatéka 300 Nm. Hosszú áttételezésû, hatfokozatú manuális váltó továbbítja az erõt az elsõ kerekekhez.

  • AC Schnitzer BMW Z4 - 4 literes fogyasztással

    AZ AC Schnitzer 2011-ben bemutatta a zöldek sportkocsiját. Nyitható tetejû BMW, amely bõven 200 feletti tempóra képes, viszont fogyasztása kevesebb, mint négy liter.

    Igazán szokatlan tuningot hajtott végre az AC Schnitzer, a gyárinál gyengébb autót készítettek. A Z4 roadster a BMW-tõl csak benzinmotorral rendelhetõ, a német tuningcég most beépítette a bajor gyár 2,0 literes dízelmotorját a sportkocsiba. Persze azért elõtte kissé megdolgozták, így 163 helyett 190 lóerõs a négyhengeres motor, de mégy így is gyengébb, mint az Z4 eddigi alapmodellje.

  • 160 lóerõs és dízelmotoros lesz az új Mini Cooper!

    A brit Autoexpress információi szerint a BMW-hez tartozó Mini dízelmotoros JCW változatot tervez. Az 1,6 literes gázolajos erõforrás teljesítménye a hírek szerint 160 lóerõre nõ, és a Clubman és a Cabrio változatokhoz is elérhetõ lesz az erõsebb dízelmotor.

    A Mini felélesztése igazi sikertörténet a BMW számára, ugyanis az autóipart érintõ válság ellenére növekszik a kereslet a brit márka modelljei iránt. A németek ki szeretnék használni a Miniben lévõ potenciált, így a hamarosan érkezõ Crossman mellett dízelmotoros John Cooper Works modelleket terveznek a britek.

  • Az 510 lóerõs Spider akár 315 km/h-val is száguldhat

    Az olasz autógyártó hónapok óta tartó pletykának vetett véget azzal, hogy tegnap bemutatta az F430-as versenypályára optimalizált változatából készített kabriót. Az 510 lóerõs Spider akár 315 km/h-val is száguldhat. Nem panaszkodhat mostanában Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke.

    A nemrég bemutatott California óriási sikernek örvend, a vásárlók már évekre elõre lefoglalták az összes gyártókapacitást, és a többi modellre is hosszúak a várólisták. Ennek ellenére nem tétlenkednek a maranellóiak, hiszen újra és újra elõrukkolnak újdonságokkal.

  • Audi RS3 Sportback - valóban sportos járgány

    Az RS3 Sportback kétségtelenül a ma kapható leggyorsabb ötajtósok közé tartozik. Ahogy sejteni is lehetett, a TT-RS öthengeres, 2,5 literes, 340 lóerõs turbómotorját szerelik bele állandó összkerék-hajtással és hétsebességes, dupla kuplungos S-tronic automata váltóval. A végeredmény ijesztõ: 4,6 másodperces sprint 100 km/h-ra és 250 km/h-s végsebesség, persze elektronikusan korlátozva – mindezt úgy tudja az RS3-as, hogy üresen is 1575 kilogrammot nyom. A 9,1 literes átlagfogyasztás és a 212 g/km-es szén-dioxid-kibocsátás persze csak akkor igaz, ha a sofõr tojást képzel a gázpedálra, de így sem rossz eredmény.

  • A Carlsson bemutatta legújabb büszkeségét, a 435 lóerõs CK50-et!

    A Mercedes-Benz és a Smart modellekre specializálódott Carlsson bemutatta legújabb büszkeségét, a CK50-et. A 435 lóerõs és 600 Newtonméternyi nyomatékú modell alapját az E500 Coupé adja, de a német cég kívül-belül átdolgozta az autót.

    Bemutatása óta igen sikeres a jelenlegi Mercedes-Benz E-osztály, és a Coupé is hamar elnyerte a vásárlók szívét. A kétajtós változat csúcsmodelljének orrában egy 388 lóerõs, 530 Newtonméternyi nyomatékú V8-as motor dolgozik, ám aki nem elégszik meg ekkora teljesítménnyel, annak a Carlsson elkészített egy erõsebb változatot.

  • BMW M3 CRT - 1580 kilós önsúllyal

    Különleges változat készült a BMW M3 szedánból. Az M3 CRT a szénszálas mûanyag technológiának köszönhetõen könnyebb társainál, miközben motorja erõsebb.

    Neve a Carbon Racing Technology rövidítésébõl ered, ami modell fõ technikai újítását hordozza.

    A BMW-nél jelenleg komoly erõkkel folyik a szénszálas mûanyagok technológiájának fejlesztése, hiszen az új elektromos típusok komplett karosszériáját ebbõl kívánják majd kialakítani.

  • Mitsubishi ASX

    A Mitsubishi legújabb fejlesztésû modellje, amely a Project Global padlólemezre épül, az ASX crossover. Az újdonság ötvözi a Lancer személyautós jellegét az Outlander magas üléshelyzetével, használati értékével és intelligens, elektronikus vezérlésû összkerékhajtási rendszerével.

    Az Outlander 2,67 méter hosszú tengelytávjára épülõ, de annál 34,5 centivel rövidebb. Az ASX szükségszerûen megkapta az Outlander szerkezeti elemeinek jelentõs részét.

  • A Mustang mintájára megújult a Shelby GT500

    A Mustang mintájára az idei évre a széria csúcsmodellje, a Shelby GT500 is megújult. A legendás autót jelentõsen átdolgozták a mérnökök: amellett, hogy új köntöst kapott, motorja tovább erõsödött, valamint teljes hajtáslánca és futómûve is megváltozott - természetesen elõnyére.

    Caroll Shelby neve az autósvilágban már önmagában is felér egy legendával és ha egy négykerekûre nevét adja, akkor esetében garantáltan egy igazán izgalmas darabbal van dolgunk.

  • A francia hibrid különlegesség: Citroën Hypnos!

    Hazai pályán minden autógyártó igyekszik valami különlegesel meglepni a közönséget. Így van ez a Párizsi Autószalonon is, ahol a francia gyártók soha nem hagyják ki a lehetõséget egy-egy jövõbe mutató tanulmányautó bemutatására.

    A Citroënnél az idén a Hypnos nevû koncepció hivatott a gyári standhoz vonzani a tömegeket. Az autó a gyári vázlat alapján afféle városi szabadidõ-autó-féleség, a szokásosnál épp csak egy picivel magasabb hassal, jó nagy kerekekkel, csapott hátú, ötajtós karosszériával.