rss
  • Volkswagen Cross Coupé - hibrid crossover

  • Volkswagen Cross Coupé - hibrid crossover Formás terepjáró. Az igényes modell továbbá hibrid hajtáslánccal és számos finom aprósággal igyekszik elnyerni a szemlélők tetszését. Az autó sziluettje igen határozott, ráadásul a wolfsburgiaktól szokatlanul modern stíluselemekkel is ékeskedik. Tetszetős a hűtőmaszk, könnyeddé varázsolja az összképet az eső tetővonal, a bi-xenon fényszórók pedig ma már magától értetődőek ebben a kategóriában. Természetesen nem a praktikumról szól a négyüléses Cross Coupé, hanem amolyan stílusos, látványos mindennapi használati eszközként próbálja meg eladni magát.

    Programozható műszercsoportja, fejlett szórakoztató és információs rendszere mind-mind a kényelmes és könnyed utazás pillérei, a stílusért pedig a zongoralakk betétek, az alumínium kiegészítők és a bőrülések felelnek. A csomagtér nem is túl nagy, ám 380 literes térfogatával még akár korrektnek is nevezhető, főleg, hogy az ülések döntésével akár 1229 literesre bővíthető.

    A motorháztető alatt, mint már említettem, egy hibrid rendszerre lelünk: a 150 lóerős turbós-kompresszoros 1.4 TSI erőforrást 54, illetve 116 lovas elektromotorok segítik, a kombinált összteljesítmény pedig 265 lóerő.

    A motorháztető alatt, mint már említettem, egy hibrid rendszerre lelünk: a 150 lóerős turbós-kompresszoros 1.4 TSI erőforrást 54, illetve 116 lovas elektromotorok segítik, a kombinált összteljesítmény pedig 265 lóerő.




  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Volvo V60 hibrid - 100 kilóméteren 2 litert fogyaszt

    A Volvo olyan autót készített, amilyenrõl gyerekként álmodik az ember: nagyon erõs, nagyon takarékos, nagyon praktikus. Legalábbis papíron.

    Mindezt egy elég egyszerû hibrid hajtáslánccal érik el, ahol a dízelmotor az elsõ, a villanymotor a hátsó kerekeket hajtja.

    A gyáriak azt mondják, a 2,5 literes, 215 lóerõs öthengeres turbódízel és a 70 lóerõs villanymotor segítségével 1,9 literes átlagfogyasztás érhetõ el 100 kilométeren, és 50 g/km-es szén-dioxid-kibocsátás.

  • Elkészült az Audi S5 Sportback ötajtós változata!

    Végre elkészült az Audi S5 ötajtós változata, amelyrõl már az elsõ gyári felvételek is napvilágot láttak. Az S5 Sportback meghajtásáról egy hathengeres kompresszoros erõforrás gondoskodik majd, melynek maximális teljesítménye 333 lóerõ. A német újdonság a jövõ hónapban, Frankfurtban mutatkozik be.

    Az Audi elkészítette az A5 Sportback legerõsebb változatát. Az S5 Sportback-rõl már az elsõ képek is megjelentek. Bár a Sportback teljesítménye elmarad a kétajtós változatétól, azért így sincs miért szégyenkeznie.

  • ABT Audi R8 Police - 612 lóerővel a bűnözők nyomában

    ABT Audi R8 Police - 612 lóerővel a bűnözők nyomábanRemélhetőleg jól felerősítették a fényhidat, mert nem szerencsés, ha 320 körül elhagyja az autó tetejét. Felesleges előle menekülni. A felelősségteljes tuningot hirdető Tune it! Safe! kampány keretében mutatta be 2011 év végén az ABT Essenben a rendőregyenruhába öltöztetett Audi R8 GTR-átiratot, mely a korábbi Lotus, Lamborghini és egyéb szupersport rendőrautóktól eltérjen még nem segíti a rémüldözik munkáját, de ha rajtunk múlna, biztos rendelnénk párat kedvenc körzeti megbízottainknak.

  • A világ leggyorsabb autója a Maxximus G-Force!

    410,382 km/óra. Hivatalosan ennyi a világ leggyorsabb közúti autójának végsebessége.

    Mióta 2007 õszén az SSC Ultimate Aero letaszította a trónról a Bugatti Veyront, számos újabb jelentkezõ akadt a címre, de eddig nem jártak sikerrel.

    Elkészült egy újabb fenevad, a Maxximus G-Force, és igazi esélyesnek tûnik, máris három rekordot tudhat magáénak.

    A 0-60 mérföld/órás (96 km/ó) gyorsulást 2,134 másodperc alatt képes teljesíteni.

  • BMW G-Power M3 GT2 S - 600 lovas BMW

    A G-Power bõ 600 lóerõt hozott ki a legerõsebb 3-as BMW motorjából, és kétféle körítéssel tálalja a brutálisan erõs V8-ast.

    A visszafogottabb változat a Tornado CS nevet kapta – ez emlékeztet jobban az utcai M3-asokra. Kapott egy állítható Clubsport futómûvet, nagyméretû felniket és néhány karbonszálas kiegészítõt a karosszériaelemek alsó peremére. A G-Power elsõsorban arra szánja, hogy a 911 GT3 RS BMW-megfelelõje legyen, azaz egy olyan utcai sportkocsi, amely versenypályák nyílt napjain sem érzi idegenül magát.

  • Subaru Impreza XV

    Új Impreza-változatot mutatott be a Subaru, a japán gyár a Volkswagen Cross-sorozatához hasonló, divatos terepmodellt készített a kompaktból. Ellentétben a német gyár termékeivel, az Impreza XV legalább összkerékhajtást kínál, egyébként a szokásos extrákkal büszkélkedhet.

    Kiszélesített kerékjárati ívek, tetõsínek, védõbetétes elsõ és hátsó lökhárító, módosított hûtõrács, fekete mûanyagelemek és 150 milliméterrel emelt hasmagasság jellemzik az Impreza XV-t

  • Izmos szállítók

    Száznyolcvan lóerõ, majd kétszázas végsebesség, tíz alatti gyorsulás – nem csak takarékosan, biztonságosan szállítanak, szükség esetén repeszteni is tudnak a Volkswagen új T5-ös generációjának modelljei.

    Novemberben érkeznek a magyar piacra a megújult Volkswagen Multivan, Transporter, Caravelle és California modellek. Kategóriájában Európa legnépszerûbb – T5-ös belsõ kóddal jelölt – modellsorozatának új generációja takarékosabbá, tisztább üzemûvé, kulturáltabb járásúvá és dinamikusabbá vált a gyár szerint.

  • MacAudio Z4100 White - erõsítõ a javából

    Az elsõ MacAudio "Z" sorozatú erõsítõk nagyjából 2004 õszén váltak elérhetõvé a hazai közönség számára. Azóta az elektronikák rendületlenül és nagyobb változtatásoktól mentesen léteznek a piacon, dacára a manapság uralkodó évente-félévente változó trendnek. Valahogy ez a dolog egybecseng az elektronikák kinézetével, ami ezek szerint egyáltalán nem egy marketingfogás része, hanem valóban egy szemléletmód-váltás külsõ megjelenése volt. A 2004 elõtti idõben ugyanis a MacAudio erõsítõi körében inkább a feltûnõ külsõ volt a divat, így mindenki örömmel várta a letisztult formákat.

  • Fiat Freemont - akár 1461 literes csomagtartóval

    Nem kevés szegmensben kell helytállnia az Amerikából származó, konkrétan a Mexikóban készülõ Dodge Journey átiratának számító Freemontnak, a Fiat ugyanis egyrészt a személyautóból faragott kompakt egyterûek, a hagyományos középkategóriás kombik, a középkategóriás egyterûek és még a szabadidõautók körében is e modellel kíván versenyezni.

    Bátor vállalkozás, fõként az alapján, hogy voltaképp egy eredetileg a tengerentúli piacra fejlesztett modellrõl van szó.

  • Red Bull X1 - gázturbinás versenyautó

    A Sony Entertainment és a Red Bull Racing példaértékû együttmûködésébõl egy teljesen új versenyautó, a Red Bull X1 Prototype jött létre.

    Megszokott, hogy a számítógépes játékok készítõi licenceket vásároljanak egy-egy autógyártótól, annak érdekében, hogy azok autói megjelenhessenek a szoftver repertoárjában. A szükséges fizikai és külsõleges lemodellezéseket követõen rengeteg játékkedvelõ hajthatta már így a legnagyobb klasszikusokat, ritkaságokat, ha nem is a valóságban, csupán egy monitor elõtt.

  • BMW 6 2012 kupé

    Nem kellett hozzá eddig sem nagy fantázia, hogy elképzeljük a korábban bemutatott 6-os kabriót lemeztetõvel, így a formájáról fölösleges lenne hosszasan értekezni.

    A vászontetõnél elegánsabb ívben rajzolták meg a C oszlopot, és a hokiütõ is jót tesz az oldalnézetnek. Mit is várhatnánk Hooydonk csapatától, mint egy újabb visszafogott, de a célközönségnek épp elég dögös új BMW-t. Elõdjéhez, a megosztó E63-ashoz képest széltében négy, hosszában mintegy hét centit nõtt, viszont öt milliméterrel alacsonyabb lett, ami mindenképpen jót tesz az arányainak.

  • BMW M3 DTM 2012 - 480 lóerõvel

    A BMW már két évtizede nem indított autót a Német Túraautó Bajnokságon.

    Azonban 2012-ben változik a helyzet, s a konkurenciának már most fejtörést okozhat az újdonság.

    A minap bemutatott M3 DTM-verzió az új jövevény a Deutsche Tourenwagen Masters, az idén még Audi és Mercedes uralta mezõnyében: az elõzetesen nyilvánosságra hozott autó már majdnem a végleges formáját mutatja, de persze apróbb dolgok még változhatnak.

  • Kiárusít a Brunei szultán - Válogasson kedvére!

    Hassanal Bolkiah, azaz Brunei szultánja szebb napokat is látott már, például mikor évekig õ volt a világ leggazdagabb embere.

    Persze még most sem gatyásodott le, de azért kicsit visszafogta magát a korábbi évekhez képest. A 43 év alatt, mióta hatalmon van összesen több mint 7000 szuperautót vett magának mintegy 5 milliárd dollárért (kb. 1 billió Ft), amiket fõként a légierõ használaton kívüli hangárjaiban tárolt. Egészen az utóbbi évekig meg sem fordult a fejében, hogy valamelyik kedvencétõl megváljon.

  • Szemmel irányítható autó - vannak még hibák

    Német kutatók 2010-ben Berlinben mutatták be azt az autót, melyet a kezek segítsége nélkül, csupán a sofõr szemmozgásaival is kormányozni lehet. Raul Rojas, a kutatás vezetõjének elmondása alapján a kifejlesztett mûszer folyamatosan monitorozza a szemgolyó mozgásait, majd továbbítja azt a kormányt tekerõ robotnak. Így végül arra haladhat az autó, amerre a pilóta a szemeit forgatja. Az új technológiát egy Dodge Caravanba szerelték be, mely a berlini reptéren cikázott. Az eyeDriver-nek nevezett robot egészen 50 km/h-ig gyorsított, és ennél a sebességnél még biztonságosan manõverezett.

  • A legtakarékosabb Mercedes S-osztály tagja 3,2 litert fogyaszt!

    A Frankfurti Autószalonon mutatkozik be az eddigi legtakarékosabb Mercedes-Benz S-osztály, amely megelégszik mindössze 3,2 liter üzemanyaggal 100 kilométeren. A plug-in hibrid egyik legnagyobb újdonsága, hogy akár 30 kilométert is képes megtenni tisztán elektromos üzemmódban.

    A Mercedes-Benz komoly figyelmet szentel hazai autószalonján a környezetbarátok modellekre, így a hidrogénnel mûködõ B-osztály F-Cell és a teljesen elektromos BlueZero E-Cell Plus mellett leleplezik a plug-in hibrid Vision S500-at.