rss
  • Volkswagen Cross Coupé - hibrid crossover

  • Volkswagen Cross Coupé - hibrid crossover Formás terepjáró. Az igényes modell továbbá hibrid hajtáslánccal és számos finom aprósággal igyekszik elnyerni a szemlélők tetszését. Az autó sziluettje igen határozott, ráadásul a wolfsburgiaktól szokatlanul modern stíluselemekkel is ékeskedik. Tetszetős a hűtőmaszk, könnyeddé varázsolja az összképet az eső tetővonal, a bi-xenon fényszórók pedig ma már magától értetődőek ebben a kategóriában. Természetesen nem a praktikumról szól a négyüléses Cross Coupé, hanem amolyan stílusos, látványos mindennapi használati eszközként próbálja meg eladni magát.

    Programozható műszercsoportja, fejlett szórakoztató és információs rendszere mind-mind a kényelmes és könnyed utazás pillérei, a stílusért pedig a zongoralakk betétek, az alumínium kiegészítők és a bőrülések felelnek. A csomagtér nem is túl nagy, ám 380 literes térfogatával még akár korrektnek is nevezhető, főleg, hogy az ülések döntésével akár 1229 literesre bővíthető.

    A motorháztető alatt, mint már említettem, egy hibrid rendszerre lelünk: a 150 lóerős turbós-kompresszoros 1.4 TSI erőforrást 54, illetve 116 lovas elektromotorok segítik, a kombinált összteljesítmény pedig 265 lóerő.

    A motorháztető alatt, mint már említettem, egy hibrid rendszerre lelünk: a 150 lóerős turbós-kompresszoros 1.4 TSI erőforrást 54, illetve 116 lovas elektromotorok segítik, a kombinált összteljesítmény pedig 265 lóerő.




  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Hamarosan itt az üzletemberek Suzukija

    2010. március elején, a Genfi Autószalonon debütál a Suzuki új, sorozatgyártásra szánt családi autója a Kizashi.

    Nagy újdonság nincs a kémfotókon már látottakhoz képest. De most már azt is tudjuk mikor találkozhatunk vele elõször testközelbõl. Nagy újítás, hiszen ez a Suzuki elsõ saját középkategóriás modellje. Verona néven korábban is árultak ekkora típust az USA-ban, de az nem volt más, mint a Daewoo Evanda Suzuki-jelvénnyel.

  • Okos Skodás és VW Seat multimédia

    Az univerzális dupla DIN mobil multimédia / navigációs fejegységek korszakát éljük, melybõl a kiutat az egyedi, autóspecifikus megoldások jelentik! A Kenwood DNX520VBT pontosan ilyen forrásegység, mely kifejezetten a VW, Seat, ©koda tulajdonosoknak jelent megfizethetõ all-in-one navigációs csomagot. A mindentudó Kenwood DNY520VBT tökéletesen passzol a VW, Seat és ©koda gépjármûvek többségébe, melyek dupla DIN autórádió egységek fogadására alkalmasak. A DNX520VBT gombvilgágítás színében is remekül harmonizál az autónk belteréhez, ahogy az egész külsõ megjelenés is erre lett tervezve.

  • C-Quatre néven hódít a Citroen új limuzinja!

    A Citroen a feltörekvõ piacok számára eddig is készített szedán változatot a C4-bõl, amely Európában a Pallas nevet kapta.

    A kínai piacon C-Triomphe nevet viselõ autó igen sikeres az ázsiai országban, a modellfrissítés után pedig már C-Quatre néven hódít majd.

    A Citroen 2006-ban mutatta be az elsõsorban Kínának szánt C-Triomphe-ot, amely nem más, mint a C4 lépcsõshátú változata.

  • Búcsúzik a McLaren Mercedes

    Már nyílt titok, hogy a McLaren és a Mercedes együttmûködése végéhez közeledik, és az SLR-nek sem lesz utóda. A két cég ezért egy limitált szériával, a 722 S-sel búcsúztatja a szupersportautót 2009-ben.

    Amikor az SLR-t 2003-ban bemutatták, még nem sok ellenfele akadt az utakon a gyönyörû, a klasszikus 300 SLR vonalait öröklõ autónak.

  • Volkswagen Golf kupé

    A nyitott tetõs kompakt még csak a harmadik generációjába lépett, míg az acéltetõs Golf már rég a hetediknél tart.

    A négyüléses újdonság az Audi A3 Cabrión alapul, vászonteteje villámgyorsan, 9,5 másodperc alatt nyílik, és meg sem kell állni hozzá, mert 30 km/órás sebességig mûködtethetõ.

    Alapfelszerelésnek számítanak a LED-es nappali fényekkel készülõ fényszórók és a szintén diódás hátsó lámpák, utóbbiak a GTI megjelenését idézik.

  • Nyárra itt lesz az üvegtetõs kabrió

    A Renault közölte az elsõ gyári képeket az új Mégane CC-rõl. A kupékabrió továbbra is üvegtetõs lesz.

    Genfben tartja az új Mégane CC világpremierjét a Renault, ezzel tehát megújul a modellcsalád utolsó, hatodik tagja is. Az elõdhöz hasonlóan az új Mégane-ban is üvegbõl van a nyitható keménytetõ, az üvegfelület 0,47 négyzetméteres. 21 másodperc alatt nyílik a tetõ. A konkurencia egy része átállt a háromrészes nyitható tetõre, de a Renault kitart az egyszerûbb, két részbõl álló konstrukció mellett.

  • Toyota iQ Disco - profi DJ felszereléssel

    Az iQ Disco nevû tanulmányt a Toyota németországi részlege készítette, tisztán a figyelemfelkeltés kedvéért.

    A gömbölyû kiskocsihoz egész jól illik az apró tükörlapkákból összerakott burkolat – valóban olyan hatást kelt, különösen a krómozott felnikkel és tükörházakkal, mint egy túlméretezett diszkógömb.

    Ezenkívül csak a felfelé nyíló ajtókban és a gigantikus teljesítményû hangrendszerben tér el az autó a sorozatgyártmánytól.

  • Zöld Szalon a Genfi Szalonon

    Se hidegfúziós minireaktor, se repülõ plexigömb, se atommáglya a hátsó tengely elõtt. A Genfi Szalon eldugott kis sarkában, a zöld technológiák csarnokában csak hidrogént, elektromos áramot és egy pókszerû buggyt láttunk, semmi scifi-jövõt.

    Európa autós Mekkájában, a Genfi Szalonon még a XXI. század elsõ dekádjának végén is kissé földalatti mozgalom jelleggel sikerült kiállítani azokat a standokat, melyek azt mutatják, mi várható a benzinkorszak után a közúti közlekedésben.

  • Íme a Peugeot a 207 szupertakarékos változatota!

    Szupertakarékos változatot dob piacra a Peugeot a 207-esbõl. A 90 lóerõs HDI a szokásos trükköknek köszönhetõen igencsak kis étvágyú lett, vegyes fogyasztása 3,8 mindössze liter, CO2-emissziója pedig 99 g/km.

    A facelifttel együtt megérkezett a legtakarékosabb Peugeot 207 is. Egyre nagyobb divat takarékos modellek gyártása, amelyet az egyes gyártók különbözõ módon fejlesztenek. Láttunk már olyat is, hogy egy jobb hatásfokú, erõsebb motort építettek be a modellbe, amely így kevesebbet fogyasztott 100 kilométeren, mint az eredeti, gyengébb változat.

  • Sokkal vadabb lett a Lexus legújabb sportváltozata

    A japán gyártó Ausztráliában mutatta be legkisebb modelljének legújabb, sportos változatát, az IS 250-bõl készült Sports Conceptet. A változtatások jelentõs része a külsõt érintette, így sokkal vadabb lett az IS.

    A Lexus a jelek szerint követi német riválisait, az Audit, a BMW-t és a Mercedest.

    Miután brutális, V8-assal felszerelt limuzinjuk már létezik az F képében, most a konkurencia S-Line-jához, M- és AMG-csomagjához hasonlót dobhatnak piacra a japánok.

  • Murcielago LP750 Edo - 750 lóerõs Lamborghini

    Az Edo Competition elõzõ Murcielago átépítése sem volt piskóta: az ugyan csak 710 lóerõs volt, és 352 km/h-nál nem tudott gyorsabban menni, de nem létezett akkor erõsebb és gyorsabb Lamborghini Murcielago.

    Most a saját rekordjukat döntötték meg. Az LP750-nek a neve is beszédes, ugyanis pont annyi lóerõt tud leadni, amennyit már maga a kód is sejtet. A maximális sebesség ezzel, és egyéb apró aerodinamikai változtatásokkal – átformált hátsó szárny, állítható frontspoiler –365 km/h-ig kúszott fel.

  • BMW X5 tuning a AC Schnitzer-tõl

    Az szinte bizonyos, hogy ha BMW tuningról esik szó, akkor az AC Schnitzer neve elõbb-utóbb felbukkan valahol, hiszen a német tuning cég elsõsorban a bajor márka modelljeire szakosodott.

    Az X5-nek szánt Falcon kreációjuk is szemet gyönyörködtetõ.

    Az AC Schnitzer neve ismerõsen csenghet a bajor márka szerelmesei számára, hiszen a német tuning cég elõszeretettel veszi kezelésbe a BMW egyes modelljeit.

  • Bemutatkozott a Honda Jade

    Bemutatkozott a Honda JadeAz első képeken csúcs-felszereltséggel, nagy felnivel látjuk az autót. A karosszéria teljes hossza 4660 mm, szélesség 1775 mm, a magasság 1500 mm – utóbbi érték a Japánban elterjedt liftes parkolóhelyek miatt kialakult „szabvány” méret -, a tengelytávolság 2760 mm. Az utastérben a márkától megszokott űrautós műszerfalat találjuk, meg összesen hét ülést, amelyet egy dekoratív hölgy segítségével illusztráltak. Korábban hír volt, hogy készül egy hibrid változat is ebből a példányból, de azt nem valósítják meg.

  • Land Rover Discovery Armoured - golyó- és gránátálló kivitelben

    Messzirõl nem is látszik az eltérés, pedig ez egy valódi tank, golyó- és gránátálló kivitelben.

    Golyó- és gránátálló terepjáró.

    A Land Rover már a Discoveryt is kínálja Armoured, azaz páncélozott kivitelben, ami elsõsorban akkor jó, ha valaki nem csak a golyókat, de a feltûnést is kerülné. Az új 2010-es változaton persze csak közelebbrõl látszik, hogy valami nem stimmel – elsõsorban az ablakok pereménél feltûnõek a három ujjnyi vastag golyóálló üvegek.

  • Megújult a Nissan Patrol!

    Leleplezte új szabadidõ-autóját a Nissan. A bõdületes méretû Patrolt az egyik várható fõ piacon, az Egyesült Arab Emirátusokban mutatták be.

    Abu-Dzabiban bemutatkozott az új Nissan Patrol, a hetedik generáció. Az autó bõdületesen nagy. Ha a méreteket írnánk le az nem lenne olyan meggyõzõ, mint az a kép, amikor Carlos Ghosn, a Nissan-Renault elnöke áll a kocsi mellett.