rss
  • A BMW vadonatúj M6-os modellje

  • A BMW vadonatúj M6-os modelljeA műszaki adatok és a gyári fotók után most megérkeztek az első videók is a két sportkocsiról. A dupla turbós V8-as motorok hangja nem hallható a felvétel alatt, ugyanis háttérzenét kevertek a képek alá az öblös kipufogóhang helyett. Már nem kell sokat aludni és testközelből is megcsodálható lesz a BMW hatos szériájának legerősebb motorral szerelt kiadása, amely természetesen a hagyományokhoz híven rendelhető lesz kupé és kabrió karosszériával is.




  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Mercedes sakkozóknak

    A fekete és a fehér kettõsségére épülõ kisszériás sorozatot készített a Mercedes-Benz. Az SLK különkiadásából alig pár száz darabot terveznek.

    Izgalmas különkiadást mutatott be a Mercedes-Benz az SLK-ból a Genfi Autószalonon. A "2LOOK Edition" az ellentétek harmóniája koncepció nyomán tudatosan a fiatal célcsoportnak készült.

    Az új modellváltozat kizárólag fekete vagy fehér színben kapható.

  • Vázlaton a jövõ Audija

    Az Audi a közelmúltban rengeteg modellt mutatott be, ám a németek a jövõre nézve is számos újdonságot tartogatnak rajongóiknak. A gyártó nemrégiben kiszivárogtatott pár vázlatot az A5 Sportbackról, az A7-rõl és az A8-ról.

    Az Audi szekere az utóbbi idõben nagyon jól szalad, szinte mindegyik modellje kasszasikernek bizonyult, az eladások pedig töretlenül emelkednek, ami a jelenlegi gazdasági helyzetben igazán figyelemre méltó, így a németek joggal lehetnek büszkék magukra.

  • A kocsi, amely 'kerekekre ültette Amerikát': 100 éve kezdték árusítani a Ford T-modellt

    Száz éve, 1908. október 1-jén kezdték árusítani az Egyesült Államokban a Henry Ford által gyártott, 850 dollárért kínált T-modellt. A Bádog Böske (Tin Lizzy) becenéven emlegetett kocsi volt az elsõ, mindenki által elérhetõ autó, amely "kerekekre ültette Amerikát" (avagy "a talpáról a kerekeire állította a világot"), alapjában változtatva meg az emberek életmódját.

    Ford egy farmon született, de a gépek iránti érdeklõdése gyárakba vitte dolgozni. Edison detroiti gyárában benzinmotort konstruált, majd saját mûhelyt alapított.

  • A Mountune által átalakított Focus ST 260 lóerõs

    Már bemutatkozott a Ford kompakt modelljének legerõsebb változata, de a Focus RS egyelõre nem került a kereskedésekbe.

    Mivel a 300 lóerõs újdonság végül nem kapott összkerékhajtású rendszert, hanem ugyanúgy elsõ kerekein hajtott, mint a Focus ST, ezért sokan vonzónak találhatják majd a Ford új ajánlatát.

    A Roush tuningcég nagy-britanniai képviselete, a Mountune ugyanis olyan csomagot készített a Focus ST-hez, amely 225-rõl 260 lóerõre tornássza fel a kocsi teljesítményét.

  • Az Opel Ampera

    Az Ampera lényegében nem más, mint egy átcimkézett Chevrolet Volt, azaz az elsõ Ampera legyártása csak a szándékon múlt – a Voltból már elkészült jónéhány hasonló elõszériás példány – és azon, hogy mikorra készítettek Opel-fazonú hûtõrácsot a típushoz. Az Észak-Amerikában gyártott autót néhány társával együtt állítólag Európába viszi a GM, hogy további adatokat nyerjenek belõle a Voltec hajtáslánc finomítására, hiszen a Chevy Volt forgalmazását még 2010-ben, az Opel Amperáét pedig 2011-ben szeretnék beindítani.

  • Citroën C4 Pallas: megérkezett

    Február 4-én kezdte meg a Citroën a C4 Pallas forgalmazását Magyarországon, és ez egyben a modell európai premierje is. A fontos bevezetés sikerét olyan reklámfilmmel kívánja biztosítani a Citroën, amellyel a magyar vásárló szívesen azonosul, ezért hosszú évek óta elõször hazai sztárok – Benedek Tibor és Epres Panni – a C4 Pallas tévészpot fõszereplõi. A Citroën C4 család presztízsmodelljének bevezetõ kampánya három alappillérre épül.

  • Carstyling tuning show 2010 összefoglaló

    Több mint 20 ezren látogattak ki a Hungexpóra, ahol az ország legnagyobb autókiállítása várta az érdeklõdõket: a Carstyling Tuning Show-t 2010-ben negyedszerre rendezték meg. Az autósportok szezonnyitójaként aposztrofált három napos bemutatón közel 400 - mintegy 300 hazai és 100 nemzetközi porondról érkezett - tuningolt, átépített autócsodáé volt a fõszerep.

    Olyan ritkaságok is felbukkantak, mint a Tolvajtempó címû filmbõl megismert Eleanor. Külön érdekesség volt idén a három napig zajló tuningautó-építés: a felturbózott 1.6-os Golfot egy szerencsés vendég haza is vihette.

  • Genfi elõzetes: Kia Sportage

    Drámai változást hoz az új Kia Sportage a márka életében, a korábbinál jóval merészebb, agresszívebb külsõ egy új éra kezdetét jelzi. A kompakt szabadidõ-autók mezõnyében ilyen külsõvel bizony komoly sikereket lehet elérni, de valószínûleg a Sportage belsõ értékeivel sem lesz baj. Az új Sportage elõdjénél sokkal sportosabb kiállású, karosszériája hosszabb, alacsonyabb és szélesebb. Ezzel összhangban belsõ térkínálata is nagyobb. Az erõforrásokról egyelõre nem árultak el részleteket, de igen versenyképes benzines és dízelmotorokból álló kínálatra lehet számítani.

  • Rekordrepülés pilóta nélkül

    London - Világcsúcsot állított fel a pilóta nélkül repülõgépek kategóriájában egy napenergiával hajtott brit fejlesztésû gép, amely 83 órát és 37 percet repült egyhuzamban.

    A Zephyr így bõven megduplázta az eddigi csúcstartó, az amerikai Northrop Grunmann haditechnikai cég Global Hawk típusú robotrepülõgépének 33 óra 6 perces eredményét, az új rekordot azonban valószínûleg nem hitelesítik, mert a kísérlet nem felelt meg mindenben a nemzetközi repülõsport-szövetség feltételeinek. "Inkább magára a repülésre koncentráltunk és nem a rekordra" - mondta Douglas Millard, a Zephyrt tervezõ QinetiQ szóvivõje.

  • Lamborghini Gallardo Superleggera

    A súlycsökkentés mellett néhány plusz lóerõ is akadt még a V10-esben , így elkészült az elérhetõ legjobb Gallardo változat.

    Teljes néven Gallardo LP 570-4 Superleggerának hívják a legújabb Lamborghinit, ami az összes lényeges változtatást el is árulja.

    A mérnökök találtak még 10 pluszlóerõt az 560-4-eshez képest, így az 5,2 literes V10-es teljesítménye 570 lóerõre nõtt.

  • Az új Renault Safrane a közel-kelet számára készül

    Az egykori Renault luxusmodell 2000-es visszavonulása után azt hittük, soha többé nem találkozunk új autón a Safrane típusjelzéssel, de tévedtünk. A franciák most elõhozakodtak egy második autóval ezen a néven, igaz, egyelõre Európába nem hoznak belõle.

    A régi Safrane nem volt különösebben sikeres. Bár nyolc évig volt piacon, sem a minõsége, sem a külseje nem tette igazán emlékezetessé. A Renault most bemutatkozó nagykocsija talán épp ezért kapta meg a Safrane nevet.

  • Jön a hardcore BMW M3 GTS

    Jövõ nyáron érkezik az a BMW, amire már sokan vártak. Az E46 M3 CSL utódjának tekinthetõ M3 GTS. Az eddigi legkeményebb M3 modell, amely versenypálya alkalmasságot kapott, azonban közúton is használható.

    A GTS 190 kilogrammal könnyebb és 30 lóerõvel erõsebb a normál M3 kupénál, s természetesen megjelenése sem mindennapi. A kocsi menetteljesítményeirõl még nem nyilatkozott a BMW, azonban az árát már elárulta: 115 ezer euró.

  • 620 lóerõs Mercedes AS55K YAAS EDITION az Abu Dhabi uralkodó családnak

    Az alábbi brutális szörnyeteget Abu Dhabi uralkodó családja kapja meg. Az arabok ugyanis nem elégedtek meg a terepjáró 507 lóerõs AMG-féle változatával, és az A.R.T. tuningcéggel tovább tuningoltatták a kocsit, amelynek eredményeképp megszületett a 620 lóerõs AS55K YAAS EDITION.

    A terepjárók remek lehetõséget kínálnak a tuningcégeknek, hiszen ezen autók esetében igen könnyû akár tíz centiméterrel csökkenteni a hasmagasságot és 22 collos felnikkel felszerelni azt, miközben még a szoknyának is temérdek hely marad.

  • Környezetbarát Autó Nagydíj 2010 - A Peugeot iOn vitte a pálmát

    A tisztán elektromos meghajtású iOn kapta meg a Környezetbarát Autó Nagydíj 2010 (Grand Prix Auto Environnement 2010) címet.

    A MAAF Assurances által hatodik alkalommal megszervezett szavazáson az újságírókból álló zsûri a díj odaítélésével a környezetvédelmi szempontból kiemelkedõ autókat és mûszaki megoldásokat jutalmazza. A Peugeot lépéselõnyét jelképezi a környezettudatos szemlélet terén a négyajtós, négyszemélyes, nulla kibocsátású iOn, amelyet 2010 végétõl kezdenek forgalmazni.

  • Lamborghini Aventador LP700-4 - 700 lóerõs motorral

    A sportautók szerelmesei már tûkön ülve várták a pillanatot, amikor lehull a lepel a legújabb dühöngõ bikáról. Eddig is sok adat és kép szivárgott ki a Lamborghini Murciélago-t leváltó Aventador LP700-4 elnevezésû fenevadról, de végre 2011 márciusában lerántották róla a leplet, hiteles forrásból megerõsítve. Nekünk halandóknak talán a forma a legfontosabb, hiszen legfeljebb a látványát élvezhetjük a méregdrága sportkocsinak. Ebben a tekintetben minden bikarajongó elégedetten csettinthet, a tradicionális Lamborghini vonásokat örökölte az Aventador, csak még agresszívebb, izmosabb megfogalmazásban.