rss
bohócdoktor vizit szja 1%
  • A BMW vadonatúj M6-os modellje

  • A BMW vadonatúj M6-os modelljeA műszaki adatok és a gyári fotók után most megérkeztek az első videók is a két sportkocsiról. A dupla turbós V8-as motorok hangja nem hallható a felvétel alatt, ugyanis háttérzenét kevertek a képek alá az öblös kipufogóhang helyett. Már nem kell sokat aludni és testközelből is megcsodálható lesz a BMW hatos szériájának legerősebb motorral szerelt kiadása, amely természetesen a hagyományokhoz híven rendelhető lesz kupé és kabrió karosszériával is.




  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Chery A5 Hibride az olimpia idején mutatkozik be

    A kínai szervezõk pályázatukban is rögzítették, hogy a Pekingi Olimpia lesz minden idõk eddigi legzöldebb nyári játéka. A szervezõbizottság ezért a hivatalos Volkswagen-flotta mellé ötven Chery A5 Hibridet is csatasorba állít.

    A szervezõk ígérete szerint a hamarosan kezdõdõ XXIX. Nyári Olimpiai Játékok a legzöldebb olimpia lesz, amit valaha rendeztek. A szervezõk ezért úgy döntöttek, hogy a nyári játékok Volkswagen-flottája mellé ötven darab új, hazai gyártású hibridet állítanak szolgálatba.

  • Narancsban pompázik a Ford Ranger Max platós terepjáró

    Platós terepjáróját tette még látványosabbá a Ford, a Ranger Max tanulmányautó a thaiföldi autószalonon mutatkozott be.

    Terepképességei és rakodókapacitása a régi maradt, de karosszériája sokkal divatosabb lett a koncepciónak.

    Egészen eddig férfiasan szögletes, de inkább hagyományos külsõ megjelenésûnek ismertük a Ford platós terepjáróját.

  • Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570S

    Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570SElkészült a McLaren nem is akármilyen 10 000. darabja. A mennyiség helyett inkább a minőséget helyezte mindig is előtérbe a McLaren. A brit cég tavaly 1654 autót értékesített, idén azonban sikerült átlépniük a bűvös 3000-es határt. Ezért is különösen jelentős eseménynek számít, hogy a 750 főt foglalkoztató wokingi gyárukban elkészült a 10 000. modell. A szép kerek szám második felét mindössze 22 hónap alatt teljesítették a dolgozók, a jubileumi darab pedig egy igencsak mutatós és tetszetős, Ceramic Grey színben pompázó McLaren 570S lett.

  • V12-es motor és 600 lóerõ jellemzi a nyolcas BMW-t

    Az új hetes sokkal konzervatívabb lett, mint azt a tavalyi Concept CS láttán sokan sejtették, de a BMW az óriási négyajtós kupé ötletét sem adta fel. A CS szériaváltozatának fejlesztésérõl a BMW M divíziójának vezetõje, Ludwig Willsch tett említést.

    Az igazgató szerint jelenleg ez a sportrészleg elsõ számú feladata.

  • A Ferrari 458 Itala 54 millióért vihetõ haza!

    Rengeteg kémfotó és találgatás után végre megérkeztek az elsõ hivatalos képek és technikai adatok az új Ferrariról, amely 458 Italia néven kerül a kereskedésekbe.

    Az autó motorterében lévõ, 4,5 literes szívómotor 570 lóerõt teljesít.

    Az olaszok ezúttal nem teketóriáztak, a fotók bemutatásával egy idõben, elegánsan közzétették az F458 összes technikai adatát is, bár az autót élõben csak a szeptemberi Frankfurti Autószalonon mutatják be.

  • A világ leggyorsabb VW Golfja - 2000 óta folyamatosan épül

    Kerek 800 lóerõ az öreg hármas elsõ kerekein még egy Lamborghinire is veszélyes lenne, ha utcára engednék.

    Folyamatosan épül

    Egy amerikai Golf-megszállott, Jeremy Freedman építette a világrekorder szörnyet egy 1997-es évjáratú Golf VR6-osból. Az építésnél persze jócskán eltértek a gyári tervektõl. A gyári motort 2,8-ról 3 literesre fúrták fel és nagyméretû turbófeltöltõt illesztettek hozzá, így a mérések szerint megvan a nyolcszáz lóerõ.

  • Citroen Metropolis - az S Merci ellenfele

    A franciák eddig meg sem próbáltak öt méternél hosszabb luxusautókat készíteni, de most felbátorodtak, így elkészülhet a DS9, a valaha létezett legdrágább és legtágasabb Citroen.

    A különös fordulat Kínának köszönhetõ: a Peugeot csoport stratégái azt remélik, ezen a piacon még van esélyük megkaparintani egy szeletet a nagy haszonnal kecsegtetõ luxusautó-piacból, hiszen a vásárlók itt kevésbé foglalkoznak a márkanévhez kapcsolódó presztízzsel, mint Európában, vagy akár Észak-Amerikában.

  • A Nissan 370Z japán sportkupé 332 lóerõvel és akár hétfokozatú automataváltóval

    Újabb részleteket árult el a Nissan a Los Angeles-i Autószalonon bemutatkozó 370Z-rõl. A japán sportkupé 332 lóerõs lesz, és akár hétfokozatú automataváltóval is meg lehet majd vásárolni.

    Alig két hete, hogy a Nissan nyilvánosságra hozta a 370Z elsõ hivatalos képeit, most pedig arra is elérkezettnek látta az idõt, hogy további részleteket szivárogtasson az autó részleteirõl. A titkolózásnak azonban csak minden bizonnyal a Los Angeles-i Autószalon vet véget, ahol végre bemutatják a 370Z-t.

  • Volkswagen Bulli Concept - ötletnek nem rossz

    A németek ezúttal a 2011-es Genfi Autószalonon mutatnak be olyan tanulmányt, amely a legendás Samba buszra emlékeztet. Az elõzõbõl, amelyet 2001 januárjában mutattak be a közönségnek, némi ígérgetés után végül nem lett semmi, ez az újabb változat azonban még megvalósulhat. A Bulli concept – a név a VW elsõ furgonjának német becenevébõl származik – nem sokban hasonlít a célszerû és stílusos, de lassú elõdre. A hossza csupán 3,99 méter, azaz lényegében nem nagyobb egy városi kiskocsinál. Ugyanakkor a tengelytávja 2,62 méter, a szélessége 1,75 méter, a magassága pedig 1,7 méter, ami meglehetõsen tágas belsõ teret sejttet.

  • Genfi Autószalon 2011 - Alfa Romeo 4C

    Leleplezték a Genfi Autószalonon az Alfa Romeo új, szuperkönnyû sportkocsiját, a 4C-t. Ugyan a gyártó csak tanulmánynak nevezi, gyakorlatilag a végleges modellt tisztelhetjük benne, jövõre az értékesítés is elkezdõdik. Körülbelül négy méter hosszú a formailag a 8C Competizionébõl építkezõ újdonság, tengelytávja 2,4 méter.

    Vadonatúj, könnyûsúlyú építési technológiával készült, ennek köszönhetõen üresen mindössze 850 kilós a sportkocsi. 1,7 literes, a Giuliettából már ismert turbómotort kapott, duplakuplungos váltót kapcsoltak hozzá.

  • A Nissan bemutatta vadonatúj kis crossoverét, a Juke-ot

    A Juke-ot Európában a Nissan angliai, sunderlandi gyárában, Japánban pedig az oppamai gyárban fogják gyártani. A Juke értékesítése idén nyáron kezdõdik meg Japánban, az európai és észak-amerikai piaci bevezetésre õsszel kerül sor.

    Megbízható kocsi!

    A Juke a Renault-Nissan Szövetség B padlólemezére épül, tengelytávja 2530 mm, teljes hossza 4135 mm, szélessége 1765 mm, magassága 1570 mm.

  • Lamborgini Gallardo Balboni Edition - közel 600 lóerõs a tuning verda

    Egy különleges kiadású Gallardót, a Balboni Editiont vette kezelésbe a német tuning mûhely. Az eredmény 590 lóerõ.

    Egy Lamborghini, bármelyik, már magában igazi különlegesség, de persze vannak olyan vásárlók, akiket ennyi nem elégít ki. Kérhetünk a Lambóba egyedi, saját nevünkkel varrott szõnyegeket, vagy vásárolhatunk különleges kiadású, kis szériás modellt.

    Olyat, mint a Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni Edition.

  • Bowler Nemesis EXR 2011

    A BMW X6 M és a Porsche Cayenne Turbo elhízott kocogónak látszik a Bowler elsõ utcai gépe mellett. A Nemesis EXR ultrakönnyû terep-versenyautó, ami valamilyen véletlen folytán rendszámot is kaphatott. A Bowler nevét itthon legfeljebb Palik László emlékezetes, 2004-es Dakar-bukása kapcsán ismerhetjük, pedig a brit autóépítõ több figyelmet érdemelne.

    Valószínûleg itt készülnek a legjobb Land Rover technikára alapuló tereprali-versenyautók a világon – a Nemesis például a Range Rover Sport hajtásrendszerét örökölte.

  • Itt a legolcsóbb Volvo: C30

    Amikor elõször megláttam ezt a gyönyörû autót, teljesen levett a lábamról. Tökéletesnek tûnõ kidolgozottság, a legapróbb részletekben is. Még szerencse, hogy ebben a hibátlannak tûnõ autóban is vannak (apró?) bakik. Ha nem lennének, azt hinném az Ördög mûve! Emlékeim között kutakodva, a C30 bevezetésének idején nem vacakoltak sokat a magyarok, a külföldön bevált reklámokat nyomták nálunk is mindenfelé. Az üzenet kb. az volt, hogy "a nagypapák most már mind Volvóval járnak, nesztek tinik, nektek is csináltunk egy vagány autót.

  • Chevrolet Orlando 2010

    Az Orlando a kompakt Cruzes szedánon alapul, ám 75 mm-rel megnyújtották a tengelytávját (2760 mm), továbbá az elsõ-, hátsó nyomtáv is nõtt 40, illetve 30 mm-rel, amelynek köszönhetõen az Orlando személy- és teherszállító-kapacitása az egyik legjobb az osztályában.

    Teljes értékû hétüléses kocsi, a lábtér a második és a harmadik sorban egyaránt elfogadható, 950, illetve 753 mm. Ráadásul a padló hátrafelé emelkedik, ezért mindenki jól kilát az autóból, még a gyerekek is.