rss
  • A BMW vadonatúj M6-os modellje

  • A BMW vadonatúj M6-os modelljeA műszaki adatok és a gyári fotók után most megérkeztek az első videók is a két sportkocsiról. A dupla turbós V8-as motorok hangja nem hallható a felvétel alatt, ugyanis háttérzenét kevertek a képek alá az öblös kipufogóhang helyett. Már nem kell sokat aludni és testközelből is megcsodálható lesz a BMW hatos szériájának legerősebb motorral szerelt kiadása, amely természetesen a hagyományokhoz híven rendelhető lesz kupé és kabrió karosszériával is.




  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Nagy reményeket fûz a Seat a hibrid Leon Twin Drive Ecomotive-hez

    A spanyol gyártó eddig ugyan nem jeleskedett hibridek terén, most azonban bemutatták elsõ ilyen modelljüket.

    A Leon Twin Drive Ecomotive-hez nagy reményeket fûz a spanyol márka vezérkara, bár sorozatgyártásáig még legalább öt év hátravan.

    Miután a Volkswagen is beszállt a hibridek fejlesztésébe, a spanyol márka elõtt eddig zárt ajtók tárultak ki, amelynek elsõ eredménye egy hibrid tanulmányautó, amely a Seat Leon Twin Drive Ecomotive nevet viseli.

  • ABT Audi A7 - 610 Nm-es nyomatékkal

    Az ABT, az egyik legismertebb Audi specialista a két 3 literes V6-os változatot vette kezelésbe.

    Szabtak hozzájuk visszafogott, de azért a gyárinál agresszívabb kötényezést, az elsõ lökhárítót teljesen ki is cserélték, hátul négy szögletes kipufogóvég kandikál ki az autó alól, és persze hatalmas, 19 vagy 21 hüvelykes alufelniket válogattak a géphez.

    Ez azonban csak a felszín: mind a két motor teljesítményét érezhetõen megnövelték.

  • Audi Q7 S-Line - kicsit megtuningolta a JE Design

    A német tuningcég nemcsak kicsinosítja az Audit, fel is bosszantja rendesen.

    A JE Design bemutatta az Audi Q7 S-Line-hoz készült csomagját, mellyel elég jelentõsen átalakítja az autót. A Q7 új, robusztusabb lökhárítókat kap, szélesebb kerékjárati íveket valamint nagyobb, agresszívabb hátsó légterelõt és négy vaskos kipufogóvéget.

    Kérésre 35 milliméteres ültetést valamint óriási, 22 hüvelykes felniket is adnak a kocsihoz.

  • Cadillac Escalade - elkészült a 2010-es limitált széria

    Bár a Cadillac Escalade leginkább a tengerentúlon õshonos, az amerikai batárból azért az öreg kontinensen is fellelhetõ jó pár példány. A Cadillac most egy nem mindennapi, limitált szériával szeretne kedveskedni potenciális európai vásárlóinak, amely a Platinum Edition nevet viseli.

    Mint tudjuk, bevett szokás az egyes gyártóknál, hogy már meglévõ modelljeikbõl készítenek egy-egy korlátozott példányszámban készülõ sorozatot, annak reményében, hogy azzal valamelyest fellendíthetik az adott négykerekû iránti keresletet.

  • Hiányzó láncszem

    A Toyota rajongók jó ideje nélkülöznek egy vérbeli sportkocsit. Úgy látszik közeleg az éhinséges idõk vége! FT-86 kódú Toyota sportkocsi koncepció vetít jövõt.

    Toyota AE86, Supra, MR2, Celica. Micsoda nevek, micsoda autók, de hova tûntek és miért alszik sportkocsi ügyben a Toyota? Már csak hibridek és SUV-ok izgatják? Talán nem. A Tokiói Autószalon újdonsága lesz az új Toyota sportkocsi koncepció, amely az FT-86 jelzéssel fut.

  • Brabus iBusiness S-Class - komoly üzletembereknek

    Fõleg a komoly, gazdag üzletembereket célozza a Brabus iBusiness nevû kiegészítõ csomagja. A legújabb S-osztályos Mercedesekbe rendelhetõ kit – többek között – némi motortuningot és Apple elektronikai termékeket tartalmaz.

    Természetesen az autók külseje is változik: kicsit átdolgozták a kötényeket, lejjebb húzták az oldalszoknyákat, módosították a diffúzort, de nem hagyták ki a sport kipufogórendszert és a 21 colos könnyûfém kerekeket sem.

  • LP-550-2 néven érkezik a Lamborghini új Gallardója!

    Újabb taggal bõvül a Gallardo palettája, miután a gyártó egy 550 lóerõs, kizárólag a hátsó kerekeit hajtó változatot dob piacra az autóból. A kevesebb alkatrész miatt könnyebb lett az autó, amely így 3,9 másodperc alatt teljesíti a százas sprintet.

    A Lamborghini mérnökei továbbra sem pihennek, és a gazdasági válság ellenére (vagy épp amiatt) újabb és újabb változatokon dolgoznak. A Spyder és az LP-560-4, az LP-560-4 Spyder, illetve a Superleggera után - nem is beszélve a több limitált szériáról (Nera, SE) - újabb taggal bõvül a sportkocsi palettája.

  • Murcielago LP750 Edo - 750 lóerõs Lamborghini

    Az Edo Competition elõzõ Murcielago átépítése sem volt piskóta: az ugyan csak 710 lóerõs volt, és 352 km/h-nál nem tudott gyorsabban menni, de nem létezett akkor erõsebb és gyorsabb Lamborghini Murcielago.

    Most a saját rekordjukat döntötték meg. Az LP750-nek a neve is beszédes, ugyanis pont annyi lóerõt tud leadni, amennyit már maga a kód is sejtet. A maximális sebesség ezzel, és egyéb apró aerodinamikai változtatásokkal – átformált hátsó szárny, állítható frontspoiler –365 km/h-ig kúszott fel.

  • Elkészült a 2010-es kombi 5-ös BMW

    Szinte magunk elõtt látjuk az igazgatótanácsot, ahogy félelemtõl megtört tekintettel kiválasztják a legszimplábbat a tervezõk vázlatai közül. Ezt kérjük, több Bangle-BMW-hez nem elég gazdag ez a cég. Így aztán a sziluett és a méretek is alig változtak, csak az érdekesebb részletek pusztultak ki az autóból. Ettõl persze még lehet sikeres, sõt.

    A szedán kapcsán persze már szó volt a túlzott visszafogottságról, de azt azért nem gondoltuk, hogy ennyire hasonló lesz az elõzõ 5-ös Touring és az új változat hátsó szekciója.

  • Cadillac XTS

    A Cadillac sok szép napot megért már, és a General Motors lelkes tagja 101 éve. Most mégis inkább lennének függetlenebbek, ugyanis eddig büszkén mutogatott GM logót, most szeretnék mindenhol eltüntetni.

    Ez az anyavállalat rossz hírnevével magyarázható, a csõd közeli állapot, a rengeteg állami hitel, így nem is csoda, hogy megpróbálják a GM vonatkoztatásokat eltüntetni. Az "eltüntetés" sikere nem garantált. A Caddilac addig sem ül a babérjain, és saját kitûnõ eredményeivel kérkedik, hanem megpróbál újat alkotni, az XTS tanulmányautó személyében.

  • Bemutatkozik a mozgási energiát visszanyerõ hibridhajtású Peugeot 908 HY

    A Peugeot Sport a 2008-as Le Mans Series silverstone-i futamát használja ki a mozgási energiát visszanyerõ hibridhajtású 908 HDi FAP bemutatására.

    A különleges ezüst-szürkében csillogó autó ízelítõt ad a márka hosszú-távú versenyautóinak jövõbeli megoldásaiból, noha alkalmazása még függ a 2009-tõl érvénybe lépõ mûszaki szabályzattól. A hibridtechnika fékezéskor lehetõséget nyújt a mozgási energia visszanyerésére, illetve tárolására.

  • Megérkezett a boxer dízel

    Idén elsõ körben a Legacy és az Outback kapja meg az új fejlesztésû, common rail befecskendezéses 2 literes 150 lóerõs erõforrást. A Legacy modellben debütált a világ elsõ horizontális elrendezésû személyautó-dízelmotorja. A Subaru boxer dízel ugyanazokat az elõnyöket mutatja fel, mint a boxer benzinmotor: könnyû súly, alacsony tömegközéppont, minimális vibráció és gyors reakció.

  • Hivatalos fényképek a Hyundai ix35-rõl!

    A napokban jelentek meg az elsõ hivatalos fényképek a Hyundai következõ SUV-járól, az ix35-rõl, így az autó külseje mellett már az utasteret is szemügyre vehetjük. A Tucson utódjaként érkezõ koreai újdonság mind elsõ-, mind pedig hátsókerékhajtással elérhetõ lesz majd. Az autó jövõ hónapban, a Frankfurti Autószalonon mutatkozik be hivatalosan.

    Már korábban is jelentek meg gyári vázlatok a Hyundai Tucson utódjaként érkezõ új ix35-rõl, ám hivatalos fényképeken csak most elõször csodálhatjuk meg az autót.

  • Aston Martin lett a Toyota iQ-ból

    Megmutatta az elsõ fotókat luxusminijérõl az Aston Martin, az autó alapjait a Toyota iQ adja. Úgy gondolja a brit márka, hogy az iQ már önmagában is olyan kiváló minõségû, jól összerakott modell, hogy méltó az Aston Martin-logó viselésére.

    Cygnet néven érkezik majd az új modell, amely megõrizte az iQ arányait és mûszaki alapjait. Elõre csupán új, astonos hûtõrács került, a kilincseket is lecserélték, a hátsó lámpák pedig szintén a brit márka stílusát idézik.

  • 680 lóerõs tuning a Väth-tól

    Van valami ellenállhatatlan az ikonikus Mercedes G-osztályban. Érzik ezt a tuningcégek is és vissza-visszatérnek a dobozformájú terepjáróhoz. A nagy Mercedes tunerek között számon tartott Väth sem hagyta feledésbe merülni a nagyvasat és be is szerzett egy 500 lovas G55 AMG példányt. Tevékenysége nyomán a G-osztályból egy 680 lóerõs és 840 Nm nyomatékú szörny lett, amely 265 km/órával képes tolni a levegõt. A motort alaposan átépítették a mûhelyben; a finomhangolás mellett az erõforrás kapott új leömlõket, új kipufogórendszert, új szívórendszert és hûtõket.