rss
  • A BMW vadonatúj M6-os modellje

  • A BMW vadonatúj M6-os modelljeA műszaki adatok és a gyári fotók után most megérkeztek az első videók is a két sportkocsiról. A dupla turbós V8-as motorok hangja nem hallható a felvétel alatt, ugyanis háttérzenét kevertek a képek alá az öblös kipufogóhang helyett. Már nem kell sokat aludni és testközelből is megcsodálható lesz a BMW hatos szériájának legerősebb motorral szerelt kiadása, amely természetesen a hagyományokhoz híven rendelhető lesz kupé és kabrió karosszériával is.




  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Az Aston Martin legújabb autója a Rapide!

    A közel egy hónap múlva kezdõdõ Frankfurti Autószalonon mutatkozik be az Aston Martin legújabb autója a Rapide.

    A négyajtóst természetesen sportosra hangolja a brit gyártó, amellyel akár négy ember is elutazhat majd. 470 lóerõs motor dolgozik majd a motorháztetõ alatt.

    Ugyan már nagyon közeleg a hivatalos bemutatója a szedán Aston Martinnak, mégsem láthattunk róla még képeket, és pontosabb információkat sem árultak el a gyáriak. Azonban egyre jobban körvonalazódik a négyajtós kinézete.

  • 5,9 liter fogyaszt az új Scorpion

    A texasi Ronn Motors tervezte a képeken látható Scorpion nevû modellt, melynek benzinnel és hidrogénnel hajtott motorja elképesztõ teljesítményre képes, hihetetlenül alacsony fogyasztás mellett.

    A Ronn Motors mérnökei egy Acura TL 3,5 literes hathengeresét vették alapul a Scorpion hajtásához. A motorra két turbót és egy intercoolert csavaroztak, így sikerült elérni a közel félezer lóerõt, de az igazi okosság az üzemanyagrendszerben található.

  • Maybach Zeppelin 2010

    A Maybach nagyobb, erõsebb és kényelmesebb, mint a brit vetélytársak, de ez sem volt elég: Németországon kívül nagyon hiányzott egy igazán jól csengõ név – mondjuk amilyen a Mercedesé. Így a méregdrága autók nem fogytak igazán, és ebbõl kifolyólag a paletta fejlesztésére sem maradt pénz. Nem tudni, hogy a Daimler miért döntött az 57-es és a 62-es átalakítása mellett – ennél azért több kéne, hogy új életet leheljenek a márkába, mondjuk még legalább egy másik modell, és a jelenlegiek leváltása – de egy átlagos modellfrissítésnél 2010-ben sem telt többre.

  • Nem ment kukába az NSX fejlesztése

    Bemutatkozott a Honda HSV-010 GT: noha nem lesz utcai szupersport modellje a Hondának, versenypályán hasznosítják a fejlesztéseket.

    A NSX utód alapjaira építették az új versenyautóját a Honda. A már meglévõ fejlesztéseket megtartották, így ha utcai autóhoz nem is tudták felhasználni a padlólemezt, versenypályán még arathat babérokat. A GT500-as kategóriában induló autó meghajtásáról a tervezett V10-es motor helyett egy 3,4 literes, 500 lóerõnél is erõsebb V8-as gondoskodik.

  • Mercedes SLS Gullwing, hûek maradtak a koncepcióhoz!

    Felkerültek az internetre a Mercedes új csúcsgépének, az SLS Gullwingnek a fotói. A Mercedesnél ezúttal valóban hûek maradtak a koncepcióhoz, az autó formája és részletei nagyon hasonlítanak a legendás õsre, míg technikájában a 21. századot képviseli az autó.

    Nagy várakozás elõzi meg az SLS premierjét, ami nagy részben annak köszönhetõ, hogy a német gyártó illetékesei már a fejlesztés kezdetekor elmondták, az autó formájában az ötvenes évek legendás csillagos modellje, a 300SL Gullwing elõtt tiszteleg majd.

  • A Toyota elsõ futamgyõzelmét várja a TF109-es modelleltõl!

    A Ferrari bemutatója után a Toyota Racing is lerántotta a leplet idei autójáról, amely az új szabályoknak köszönhetõen külsejét tekintve is jócskán megváltozott.

    A vezetõség elsõ futamgyõzelmét várja a TF109-es modelleltõl.

    A Toyota Racing csütörtökön, a költségek minimalizálása érdekében, egy internetes bemutató keretén belül rántotta le a leplet idei versenyautójáról, a TF109-es modellrõl.

  • BMW M3 Tiger 2010 - egyedi BMW kínának

    Egyedi M3-as modellt mutatott be a BMW Kína számára, amely narancssárga fényezést kapott és egyedi belsõt. A limitált szériás modellek hamar elfogyhatnak, mindössze 250 darab készült belõlük.

    A kínai autópiac egyértelmûen kezd az egyik legfontosabbá válni az európai gyártóknak is, ahol szép számban adnak el négykerekûeket a prémiumgyártók is. A BMW évek óta jelen van az országban, sõt egyes modelljeit már itt mutatta be, ilyen például az új Gran Tourismo is.

  • A legluxusabb luxusautó: Lincoln MKS

    A gépjármûvezetés kényelmét és biztonságát a gyártók az alapmodellhez nem járó, de rendelhetõ berendezésekkel, eszközökkel, szerkezetekkel, extrákkal szolgálják.

    Manapság egy modern felsõ osztályú személyautó értékének legalább az egyharmadát a különféle kényelmi és biztonsági extrák teszik ki (a beszélõ GPS-tõl a külsõ fénytõl elsötétülõ ablakokon át az önbeálló és fûthetõ odaltükrökig).

  • Hamilton slickek nélkül is a leggyorsabb volt Jerezben

    Lewis Hamilton a tabella élén zárta elsõ téli tesztnapját Jerezben, pedig a McLaren nem az õ autóján próbálta ki a slick gumikat. A brit versenyzõ David Coulthardot és a két Ferrarit utasította maga mögé. Az elsõ téli tesztnapját teljesítõ Lewis Hamilton autózta a legjobb köridõt szerdán a jerezi gyakorláson. A Bridgestone ezúttal minden csapat rendelkezésére bocsátott hat-hat szettet a 2009-re szánt slick gumikból, jóllehet, több istálló nem használta ki a lehetõséget azok kipróbálására.

  • Mercedes Binz Xtend - egy igazi kombi

    Szembõl egyszerû E osztálynak látszik, csakhogy a Binz Xtend raktere gigantikus. Itt tényleg elfér a sífelszerelés anélkül, hogy belógna az utasok közé.

    A Binz minden igényt kielégít, ha ez egy Mercedes E osztály megnyújtásával lehetséges. Készítenek sokajtós sztreccslimókat, mentõautókat, halottaskocsikat, és mostantól egy elképesztõ méretû kombi is szerepel a kínálatban. Az ugyan nem teljesen világos, hogy miért venne valaki 5,76 méteres kombit, ami nagyjából azt tudja, amit egy nagyobbacska furgon, de a Binz tervezõi nyilván jobban tudják, hogy mire harap a közönségük.

  • Citroen C-Zero és Peugeot iOn

    A PSA csoport a Mitsubishivel közösen fejlesztett kis elektromos autót Citroen C-Zero és Peugeot iOn néven már forgalmazza!

    A Citroën már több mint 5500 elektromos gépkocsi legyártásával büszkélkedhet, és ezt a számot fokozzák a Mitsubishi Motors Corporationnel (MMC) közösen kifejlesztett, 2010 utolsó negyedévében forgalomba kerülõ C-Zéro-val Az autót a konszerntárs Peugeot is forgalmazni kezdi iOn néven. A francia piacon ezek a modellek 5000 euró kormánytámogatást élveznek.

  • A brit Noble egy 4,4 literes 650 lóerõs sportautót dobott a piacra!

    Újabb konkurenst kapnak a bõven 300 km/h feletti sebességre képes szupersportkocsik. A brit Noble legújabb modelljében, az M600-ban egy 4,4 literes, Volvo-eredetû turbómotor dolgozik 650 lóerõvel. A kocsi Nagy Britanniában 64 millió forintnak megfelelõ fontba kerül majd.

    A Ferrari F430-as ellenfelének szánt M15 után újabb még gyorsabb modellel rukkolt elõ a Noble. Az M600 eggyel magasabb ligában játszik, menettulajdonságai a Murcielago LP670-4 Superveloce, illetve a Gumpert Apollo Speed magasságába emelik az autót.

  • Peugeot 3008 Hybrid4 - 3,8 literes fogyasztással

    Megérkezett a 3008-as rég beígért dízel-elektromos, összkerékhajtású változata a franciák Hybrid4 rendszerének gyártásra érett változatával.

    Bár a végeredmény hasonló, mint a Toyota Prius vagy a Honda Insight esetében, a Peugeot 3008 Hybrid4 teljesen másképp valósítja meg a kettõs hajtást.

    A 163 lóerõs és 300 Nm maximális nyomatékú, kétliteres dízelmotor az elsõ kerekeket hajtja meg, míg a 37 lóerõs és 200 Nm nyomatékú villanymotor a két hátsót.

  • Bemutatták a SEAT Ibiza kombit

    Egy hónappal a genfi premier elõtt a SEAT nyilvánosságra hozta az Ibiza kombi sajtóanyagát.

    Mindenféle csinnadratta nélkül hozta nyilvánosságra a SEAT az új Ibiza ST (Sport Tourer) sajtóanyagát. A jól ismert Ibiza kombi testvérével kapcsolatban végül is érthetõ a felhajtás mellõzése, nem sokban különbözik ugyanis a tavalyi Frankfurti Autószalonon kiállított IBZ tanulmánytól. Arányait tekintve minimálisan sem változott a kombi, a látványos részleteket viszont gondosan eltüntették róla.

  • Gyorsteszt – Skoda Yeti, aki nem hegyiember

    A Skoda Yeti, mint lenni szokott tanulmányautónak indult, majd valóság lett belõle. A gyár fél évvel késõbbre tervezte a gyártást és a piaci bevezetést, de végül az õszi frankfurti helyett már a tavaszi Genfi Autószalonon bemutatták a kocsit.

    A gyártás és az elõrendelések felvétele a nyáron elindult, nálunk is. Így bár az autó most lett megérinthetõ Magyarországon, már van, aki letette az elõleget és várja az összkerékhajtású Skodáját.