rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • A BMW vadonatúj M6-os modellje

  • A BMW vadonatúj M6-os modelljeA műszaki adatok és a gyári fotók után most megérkeztek az első videók is a két sportkocsiról. A dupla turbós V8-as motorok hangja nem hallható a felvétel alatt, ugyanis háttérzenét kevertek a képek alá az öblös kipufogóhang helyett. Már nem kell sokat aludni és testközelből is megcsodálható lesz a BMW hatos szériájának legerősebb motorral szerelt kiadása, amely természetesen a hagyományokhoz híven rendelhető lesz kupé és kabrió karosszériával is.




  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Mazda MX-5 Superlight - kisebb és könyebb az elõdeinél

    Az új modell sokkal könnyebb lesz, mint a mostani, ezért nem okoz majd gondot a kevesebb lóerõ. Remélhetõleg.

    Kisebb és sokkal könnyebb a 2012-es MX-5 a mostaninál. A hírek szerint a tömege nagyjából egy tonna, a Mazda ugyanis vissza akar térni a gyökerekhez.

    Egy ponton azonban szakítanak a hagyományokkal, az új MX-5 karosszériája merõben más lesz: a 2006-ban bemutatott Nagare koncepció vonalai köszönnek majd vissza rajta.

  • UAZ Patriot Sport - felturbózozott korábbi széria

    Az UAZ persze nem tudott elõvarázsolni a kalapból egy vadiúj típust – nem nagyon volna rá pénz – inkább a 2005-ös Patriotból csíptek ki 36 centimétert. Ezt a változtatást jelzi a Sport jelzõ a névben, és a nagydarab terepjáró így kifejezetten rövid lett, 4,29 méteres, azaz alig foglal több helyet hosszában, mint egy kompakt ötajtós. Ehhez képest a 600 literes csomagtér és az ötszemélyes, ötajtós karosszéria kifejezetten jól használhatónak ígérkezik.

    Ráadásul az autó ára sem vészes, legalábbis európai mércével, 420 ezer rubel, azaz mintegy 3,1 millió forint az alapkivitel ára.

  • Már elérhetõ a Prius konnektorról tölthetõ változata

    Mielõtt a Toyota bemutatta volna a Prius konnektorról tölthetõ változatát, vagy a Chevrolet elkezdte volna a Volt forgalmazását, egy szemfüles kaliforniai vállalkozás bemutatta saját átalakító készletét az autóhoz.

    Aki nem tud várni addig, amíg a jó elõre beharangozott Chevrolet Volt a kereskedésekbe kerül, már most megvásárolhatja saját konnektorról tölthetõ hibrid autóját, ráadásul a bevált Toyota Prius alapjain.

  • 5,9 liter fogyaszt az új Scorpion

    A texasi Ronn Motors tervezte a képeken látható Scorpion nevû modellt, melynek benzinnel és hidrogénnel hajtott motorja elképesztõ teljesítményre képes, hihetetlenül alacsony fogyasztás mellett.

    A Ronn Motors mérnökei egy Acura TL 3,5 literes hathengeresét vették alapul a Scorpion hajtásához. A motorra két turbót és egy intercoolert csavaroztak, így sikerült elérni a közel félezer lóerõt, de az igazi okosság az üzemanyagrendszerben található.

  • Chevrolet Orlando 2010

    Az Orlando a kompakt Cruzes szedánon alapul, ám 75 mm-rel megnyújtották a tengelytávját (2760 mm), továbbá az elsõ-, hátsó nyomtáv is nõtt 40, illetve 30 mm-rel, amelynek köszönhetõen az Orlando személy- és teherszállító-kapacitása az egyik legjobb az osztályában.

    Teljes értékû hétüléses kocsi, a lábtér a második és a harmadik sorban egyaránt elfogadható, 950, illetve 753 mm. Ráadásul a padló hátrafelé emelkedik, ezért mindenki jól kilát az autóból, még a gyerekek is.

  • Marangoni F430 az Alfa Romeo legkisebb modellje Ferrári stílusban

    Elsõkerék-hajtású Ferrari kisautó nem volt, és nem valószínûleg nem is lesz soha, de ez nem gátolta meg a TRC-Marangoni nevû tuningcéget, hogy az F430-as stíluselemeivel próbálja feldobni az Alfa Romeo legkisebb modelljét.

    Így került az M430-asra pontosan olyan formájú elsõ légbeömlõ-pár, amilyet a középmotoros Ferrarik viselnek, és hasonló indíttatásból készült a hatalmas karbonszálas hátsó diffúzor is. Az ajtóknál azonban becsúszott némi stíluskeveredés: felfele nyílnak, ami inkább Lamborghini vonás.

  • Végre bemutatkozott az Aston Martin One-77

    A hosszú hónapokig tartó várakozás után végre bemutatkozott a One-77 elsõ darabja, amely rögtön meg is nyerte a Concorso d'Eleganza Villa d'Este kiállítás formatervezési fõdíját.

    A modellnek mind a 77 darabja elkelt elõvételben.

    Az Aston Martin jó ideje húzogatja a mézesmadzagot az autósvilág orra elõtt, hiszen már 2008-ban elkezdte kiszivárogtatni az elsõ, sejtelmes fotókat az autóról, az elsõ darab mégis csak most készült el.

  • Volkswagen ABT Transporter

    A Transporter ráncfelvarrása után az ABT is felfrissítette az autóhoz járó kiegészítõit. A T5-ös még vadabb tekintetet kapott, míg a négy kipufogó a megnövelt motorteljesítményre utal. A német tuningcég még nem fejezte be ugyan a 2,0 literes TDI átalakítását, de annak teljesítménye így is 200 lóerõ fölé várható.

    A wolfsburgiak 2009 nyár végén frissítették fel a T5-ös Transporter/Multivan párost, így az ABT-on volt a sor, hogy átszabja az autóhoz kínált kiegészítõit.

  • Koenigsegg Aguilera

    Nem sikerült megszereznie a Koenigseggnek a szintén svéd Saabot, cserébe legalább saját kínálata bõvítésére fordíthatta erõforrásait. Új szupersportkocsit mutatott be a márka, mellyel 15. születésnapjukat is ünneplik a skandinávok.

    Ahogy a Koenigsegg minden modellje, úgy az Agera is a jól ismert CC-re épül, hossza 4,29, szélessége 1,99, magassága pedig 1,12 méter. Szénszálas erõsítésû az alumínium alapú váz, a segédkeretek szintén a könnyû fémbõl készülnek.

  • Lotus Elise klón Volkswagen módra

    Egy könnyû kétüléses roadster bevezetését tervezi a Volkswagen. A középmotoros, hátsókerékhajtású koncepcióváltozatát novemberben láthatjuk és ha minden jól megy, 2011-ben már a kereskedésekben is találkozhatunk vele.

    A wolfsburgi autógyártó-óriás már régóta tervezgeti egy sportos kétüléses modell bevezetését annak érdekében, hogy még jobban kiteljesedhessen modellpalettája.

  • Koenigsegg Agera R - 6 sebességi világrekordot döntött meg

    Rekordokat döntött meg a sportkocsi.

    A Koenigsegg Agera R a gyártó svéd tesztpályáján hat sebességi világrekordot döntött meg a szériaautók kategóriájában, többek között a Bugatti Veyron Super Sportot is maga mögé kényszerítve.

    Bár a Guinnes Rekordok könyvének ügyintézõi még dolgoznak a hivatalos megerõsítésen, a harmadik fél által, a hivatalosan elfogadott Racelogic VBox gyorsulásmérõvel végzett mérések felettébb lenyûgözõek.

  • Építsen egyedi luxusautót!

    A luxusautó-tulajdonosok közül néhányan nem érik be a drága és költséges extrák megrendelésével, még több feltûnésre és különlegességre vágynak.

    Volt idõ, amikor a régi autók többsége egyszerûen a szeméttelepre került, nem kellettek senkinek sem, így az enyészeté lettek. Aztán kialakult a használtautó-piac, mely mára hatalmas üzletté vált, sokaknak ez az egyetlen lehetõségük a jármûvásárlásra. Új autót nem mindenki engedhet meg magának, különösen a jelenlegi válságos idõkben.

  • G-Power Hurricane GS LPG - 660 lóerõs gázzal hajtott bömös

    Ha valaki olcsóbban akar ámokfutni, itt a megoldás: a G-Power M5-öse gázüzemben is 660 lóerõs. A tuningcég szerint a gázzal akár felére csökkenthetõ a használat költsége.

    Talán az egyik legelterjedtebb alternatív üzemanyag az autógáz, hiszen egy átalakító készlet hamar meghozza az árát, és akár igazi benzintemetõkkel is elfogadható áron lehet közlekedni a segítségével. Ezt a lehetõséget fedezte fel a leggyorsabb utcai szedánt is gyártó G-Power, amikor elkészítette a Hurricane GS változatot brutálisan gyors, kétkompresszoros BMW M5-átiratából.

  • A Pininfarina elsõ villanymotoros autója a EDAG Light Car

    A legnagyobb autógyártók egy része a tisztán elektromos hajtásláncban látja a városi autók jövõjét, de többek között az olasz Pininfarina is fejleszti saját villanymotoros autóját. A német EDAG Genfben mutatja be elsõ koncepcióját, amely a Light Car nevet kapta.

    Az utóbbi idõkben az autógyárak folyamatosan mutatják be elektromos városi modelljeik koncepció változatát, amelyekhez csatlakozik a német EDAG tervezõcég elsõ tanulmányautója.

  • Audi R8 GT Spyder - R-tronic 6 sebességes váltóval

    A már ismert hengerûrtartalmú, V10-es erõforrás ezúttal 6.500 fõtengelyfordulat mellett 540 Nm nyomatékkal nyüstöli az abroncsokat, miközben 560 paripa nyerít fel, hogy a ménes minden tagja alig 2,93 kilogrammot vegyen a nyergébe.

    Nem csoda hát, hogy 3,8 másodperc alatt gyorsíthatunk álló helyzetbõl 100 km/órára, s sebességünket akár 317 km/óráig fokozhatjuk. Az Audi már lehetõvé sem teszi a manuális sebességváltó választását, így a motorhoz minden esetben a hatsebességes R-tronic egység kapcsolódik.